پارس ناز پورتال

زوج مشهور و جوان هالیوودی از هم طلاق گرفتند

مجموعه : اخبار سینما
زوج مشهور و جوان هالیوودی از هم طلاق گرفتند

زوج مشهور و جوان هالیوودی از هم طلاق گرفتند 

کریس پرت و آنا فاریس که هردو از معروفترین بازیگران هالیوودی میباشند در کمال ناباوری تصمیم به جدایی از هم گرفته اند. کریس پرت و آنا فاریس زوج معروف هالیوودی، دیروز با انتشار بیانیه‌اي خبر جدایی‌شان را رسانه‌اي کردند تا به تازه‌ترین همانند از ازدواج‌هاي ناموفق هالیوود تبدیل شوند.

 

 به گزارش پارس ناز کریس پرت و آنا فاریس زوج معروف هالیوودی، دیروز با انتشار بیانیه‌اي خبر جدایی‌شان را رسانه‌اي کردند تا به تازه‌ترین همانند از ازدواج‌هاي ناموفق هالیوود تبدیل شوند.در بیانیه‌ آن‌ها آمده هست: «ما مدت زمانی طولانی برای برطرف کردن دشواری های تلاش کردیم اما بدبختانه تلاش‌هایمان به نتیجه نرسید. ما برای آرامش پسرمان تا حد امکان مراحل این جدایی را خصوصی نگاه می‌داریم.»

 

پرت بازیگر Actor سری فیلم‌هاي «نگهبانان کهکشان» و همسرش فاریس بازیگر معروف آثار کمدی، سال ۲۰۰۹ ازدواج کردند. حاصل ازدواج آن‌ها یک پسر ۴ ساله هست.از آنجا که فاریس و پرت همواره در شبکه‌هاي اجتماعی حضوری فعال داشتند، ماجرای جدایی‌شان نیز خیلی زود در توییتر ترند شد.

 

کریس پرت ۳۸ ساله در چند سال جدید با بازی در فیلم‌هایي چون «دنیای ژوراسیک» و «نگهبانان کهکشان» به سوپراستاری بین‌المللی تبدیل شده هست.برد پیت و آنجلینا جولی، بن افلک و جنیفر گارنر، و گوئینت پالتر و کریس مارتین چند همانند از زوج‌هاي سرشناسی میباشند که در چند سال جدید کارشان به جدایی کشیده هست.