پارس ناز پورتال

زوج هایی که فیلم پورن تماشا می کنند این خطرات تهدیدشان می کند

مجموعه : حذف شده است
زوج هایی که فیلم پورن تماشا می کنند این خطرات تهدیدشان می کند

زوج هایی که فیلم پورن تماشا می کنند این خطرات تهدیدشان می کند

زوج هایي هستند کـه فیلم پورن تماشا می‌کنند ودر برخی زوج ها هم مرد تمایل بـه دیدن فیلم پورن دارد اما خانم از تماشای آن گونه فیلم ها بیزار اسـت . خیلی وقت ها ممکن اسـت بشنوید کـه زن و شوهری برای برانگیختن میل جنسی خود بـه اتفاق هم یک فیلم پورنو تماشا کرده اند.

 

اما مـا بـه عنوان یک موسسه آموزش خانواده اعتقاد داریم کـه اینکار برای زندگی زناشویی بسیار ویرانگر اسـت. ممکن اسـت سوال کنید کـه چرا مـا مخالف کاری هستیم کـه اینقدر برایتان لذت بخش اسـت.

 

تماشای فیلمهای پورنو طبق معمولً حس فرد را نسبت بـه همسر خود کم می‌کند.

هنرپیشه هاي فیلمهای پورنو، جوان، چابک و خوش هیکل هستند. سن آن ها در فیلم هیچ وقت بالا نمی‌رود، وزنشان هم اضافه نمیشود، پوستشان چروک برنمی دارد و بدنشان شل نمی‌شود.

 

آن ها می‌توانند در وضعیت ها و حالاتی سکس کنند کـه فقط بندبازان حرفه اي میتوانند بدنشان رابه آن حالات درآورند و بنظر میرسد کـه هر کاری کـه طرفشان حین سکس با آن ها بکند برایشان لذت بخش اسـت. تعداد خیلی کمی از زوج ها میتوانند این خیالات را در سکس واقعی خود در هر سنی کـه باشند پیاده کنند اما طبق معمولً بعد از ۳۰ سال دیگر همسرتان برایتان جذابیت نخواهد داشت.

 

وقتی با چنین خیالپردازی هایي ذهنت ان را پر کنید دیگر نمیتوانید با همسر خودتان تحریک شوید. درنتیجه، کسیکه باید دوستش بدارید، تحسینش کنید و با او تحریک شوید بـه نظرتان پیر و بـه درد نخور می‌آید. و نتیجه آخر آن این خواهد بود کـه بـه دنبال یک فرد جوانتر برای سکس خواهید رفت.

 

فیلمهای پورنو اعتماد بـه نفس همسرتان را پایین می آورد.

وقتی همسرتان بخاطر حساسیت زدایی جنسی نتواند شـما را تحریک کند، طبق معمولً برای تحریک کردن خود از فیلمهای پورنو استفاده می‌کنید. در اکثر موارد، زن برای خوشایندی همسرش این فیلم ها را تحمل میکند. اما خیلی از زنها از این کـه شوهرشان دیگر با آن شور و احساس بـه آن ها نگاه نمیکند، در هم می شکنند.

 

متعجب می‌مانند کـه چـه عیب و ایرادی دارند کـه دیگر نمیتوانند شوهرشان را تحریک کنند. اینجاست کـه اعتماد بـه نفس انها خدشه دار می‌شود. مطمئناً هیچ شوهر فهمیده و باشعوری دوست نخواهد داشت کـه چنین اتفاقی برای همسرش بیفتد.

 

آیا ممکن اسـت این نقش ها عوض شود؟ هر چیزی در زندگی ممکن اسـت. بااینکه مردی ممکن اسـت تصور کند کـه با زنی ازدواج کرده کـه هر مردی آرزویش را دارد، از دست رفتن اعتماد بـه نفس در مردها هم بـه همان اندازه ویرانگر اسـت. پس هیچ زنی نباید با استفاده از فیلمهای پورنو بجای شوهرش خودرا تحریک کند.

 

فیلمهای پورنو طبق معمولً منجر بـه گناه میشوند.

در قرآن و تمامی کتاب هاي مقدس، زنا نهی شده اسـت. اما بنظر شخصی مـن هر مردی کـه از روی شهوت بـه یک زن نگاه می‌کند در قلب خود مرتکب زنا شده اسـت.

 

آیا ممکن اسـت زنی کـه فیلم پورنو نگاه میکند از گناه دور بماند؟ اگر بـه نظرش این فیلم ها چندش آور و پست باشد اما درکنار همسرش آنرا تماشا کند، مرتکب گناه نمیشود. از طرف دیگر، ممکن اسـت بـه هرحال مرتکب گناه شود.

 

اگر اعتقادش این باشد کـه نگاه کردن چنین فیلم هایي گناه اسـت و با این وجود برای خوشایندی شوهرش نگاه کند، برای او گناه محسوب می‌شود. هم چنین اگر این فیلم ها ذهن و فکر وی را آلوده کند، در قلبش را رو بـه گناه باز گذاشته اسـت.

 

هرکسی کـه برای تحریک جنسی فیلم پورنو نگاه میکند، مطمئناً از روی شهوت اینکار را میکند. ممکن اسـت خیلی ها بگویند کـه شهوت او برای هنرپیشه هاي فیلم نیست و برای همسر خودش اسـت اما اگر اینطور اسـت پس نقش آن هنرپیشه ها چیست؟

 

آنهایی کـه بـه این فیلم ها اعتیاد پیدا میکنند نیازمند مشاوره روانشناسی هستند، چـه ازدواج کرده باشند و چـه نکرده باشند.

 

نتیجه این کـه توصیه مـا برای زوج ها این اسـت کـه از استفاده از این فیلم ها برای تحریک خود و همسرتان خودداری کنید و سعی کنید فقط و فقط از همسرتان لذت ببرید و بس.