پارس ناز پورتال

زیباترین بازیگران خوش استایل ایرانی و فعالیت مدلینگ +عکس

مجموعه : اخبار سینما
زیباترین بازیگران خوش استایل ایرانی و فعالیت مدلینگ +عکس

زیباترین بازیگران خوش استایل ایرانی و فعالیت مدلینگ

تعداد زیادی از بازیگران و چهرهای معروف ایرانی در زمینه مدلینگ فعالیت دارند، آنها برای کارهای خود هزینه های سنگینی دریافت می کنند. ازآن روزی که دیوار بلند ممنوعیت تبلیغات از پیش روی ستاره‌ها برداشته شد، می ‌شد تصور کرد که درصورت برداشتن مانعی چنین بلند روزهای خوشی در انتظار بازار تبلیغات خواهد بود

 

ودر کوتاه زمانی دیدیم که چنین نیز شد و ستارگان عرصه‌های گوناگون دراین مرز و بوم هر کدام به گونه‌ای دراین بازار پرهیاهو حضور به هم رساندند. حالا با گذشت یکی، دو‌سال از باز شدن این درهای سابقاً هفت قفل خورده؛ دیگر این‌گونه نیست که دراین عرصه فقط و فقط یک رضازاده باشد و عکسش پای تبلیغ‌های یک روغن‌موتور نه چندان با کیفیت؛ یا جمشید مشایخی و تبلیغات یک برند کولر وطنی.

 

حالا دیگر این عرصه وسیع‌تر از آنی است که تا یکی، دو‌سال پیش حتی میشد تصورش را کرد. حالا یکی را می بیني که عطر و ادکلن تبلیغ می کند و دیگری شیر و دوغ و محصولات لبنی. آن دیگری در بازار چرم و جیر فعال شده و ستاره‌ای دیگر در بازار پوشاک.

 

بعضی‌ها نیز دراین بین محصولات خودشان را تبلیغ میکنند. یعنی بجای اینکه به تبلیغ محصولی روی آورند؛ خود در مقام تولیدکننده یا حداقل الهام‌بخش کالایی که بیشتر پوشاک یا عطر و ادکلن می تواند باشد، در بازار پرسود برندهایی با سفرای ستاره فعالیت میکنند و سودی راکه به بار می‌آورند، به جیب خودشان میرود. بگذریم از اینکه دراین بین چرخ کارگاه و کارخانه‌ای هم اگر بچرخد؛ که فبها…

 

دیگر این‌گونه نیست که حضور در تبلیغات کالایی برای ستارگان سرشکستگی به دنبال داشته باشد و مثلاً بخواهند با توجیهاتی چون اینکه «حضور در تبلیغات با اعطای امنیت مالی امکان انتخاب‌های بهتری را برای هنرمند ایجاد می کند»؛ بهانه‌ای برای فعالیت‌های تبلیغاتی خودشان بتراشند. حالا دیگر این خود یک عرصه فعالیت جدید است؛ رسمی و قانونی.

 

اعتبار تو از من

همیشه تاریخ، چهره‌های معروف که امروزه‌روز ستاره نامیده می شوند، بهترین امکان را برای فروش یا حداقل معرفی کالا و خدمات داشته‌اند. شاید این بدلیل مقبولیتی باشد که چهره‌های شناخته‌شده در بین قشر خریدار محصولات و خدمات داشته‌اند و دارند، اما حضور ستاره‌ها و به‌اصطلاح سلبریتی‌ها در دنیای تجارت و تبلیغات دلایل جامعه‌شناسانه و روانشناختی دیگری نیز دارد. شاید بتوان این جمله را چنین توضیح داد

 

که معرفی یک برند توسط یک سلبریتی یکی از بهترین راه‌ها برای شناخته شدن و تثبیت جایگاه آن برند نزد خریداران است؛ چرا که خریدار تداعیاتی که از ستاره‌ای دارد، در وجود آن برند معنی میکند و چنین می شود که نقاط و نکات مثبت آن ستاره در اذهان خریداران و مخاطبان تبلیغات تبدیل می شود به نقاط و نکات مثبت برندی که ازآن ستاره به‌عنوان چهره تبلیغاتی یا سفیر خود استفاده کرده است.

 

در حقیقت چنین می توان گفت که وقتی یک برند را یک بازیگر یا خواننده و حتی یک ورزشکار محبوب معرفی می کند، این برند با سرعتی ورای حد تصور، اعتبار معرفی‌کننده‌اش رابه خود اختصاص میدهد و این را میتوان راز اصلی مبالغ گاه نجومی دانست که برای تبلیغ کالا یا خدماتی به سلبریتی‌ها پرداخت می شود.

 

چه ستاره‌ ای؟ چه محصولی؟

اما اینکه آیا هر چهره‌ای برای تبلیغ هر محصولی مناسب است یا نه؛ داستانی است که حداقل دراین مرز و بوم درباره‌اش چندان صحبت نشده است و این درحالی است که انتخاب چهره درست به‌عنوان سفیر برندی خاص را میتوان از ظریف‌ترین مسائلی دانست که میزان موفقیت یک کمپین تبلیغاتی برای هر برندی را تعیین می کند.

 

در کشور ما استفاده از ستارگان در دنیای تبلیغات عمری بسیار جوان دارد. البته اگر تک و توک فعالیت‌های تبلیغاتی ستارگان سینما و موسیقی قبل از انقلاب را دراین بحث فاکتور بگیریم. شاید بدلیل جوانی این حیطه و این بحث باشد که ظرایفی از قبیل اینکه چه ستاره‌ای برای چه عرصه‌ای مناسب است، چندان مورد بحث قرار نگرفته است. اما حقیقت این است که انتخاب ستاره‌ها برای برندها باید با درنظر گرفتن اهداف خاص آن برند

 

و میزان هم خوانی ویژگی‌های ستاره مورد نظر با آن اهداف صورت گیرد و چنین نیست که انتخاب ستاره‌ای پولساز، موفق و معتبر بتواند تضمینی باشد برای موفقیت برنامه تبلیغاتی یک برند. اینکه چه عاملی باعث می شود ستاره‌ای در تبلیغ یک برند به موفقیت‌های آشکار و ملموس برسد ودر دیگر سو،

 

ستاره‌ای حتی بزرگ‌تر و فروزان‌تر در کمپین برندی دیگر موفق نباشد؛ ریشه در همین انتخاب‌های درست یا غلط دارد. مثلاً فرض کنیم یک ستاره تابناک و محبوب سینمای اکشن رابه‌عنوان سفیری برای یک برند عطر و ادکلن انتخاب کنند. آیا فکر نمی کنید ‌درصد احتمال موفقیت یک خواننده رمانتیک حتی با درجه اشتهار و محبوبیتی به مراتب کمتر ازآن بازیگر اکشن برای تبلیغ آن برند عطر و ادکلن بسیار بیشتر است؟

 

دراین زمینه مثال‌ها فراوان است؛ مثلاً مایکل جردن بسکتبالیست افسانه‌ای برای سالیان ‌سال سفیر یک برند لباس‌ اسپورت بوده است و این همکاری پرثمر شاید بدلیل هم خوانی جردن با اهداف تبلیغاتی آن برند خاص باشد. یا مثلاً یکی از مثمرثمرترین همکاری‌های ستارگان با برندها را همکاری بریتنی اسپیرز با پپسی نامیده‌اند. درواقع بریتنی در کشور آمریکا برای سالیان ‌سال مظهری بوده از کمپانی

 

پپسی و خریداران آن محصول ویژگی‌های آن ستاره را در آن نوشابه می‌دیده‌اند. در باب هم خوانی چهره تبلیغاتی با برند مورد نظر همین بس که درنظر آوریم پپسی برای معرفی و تبلیغش نه از بریتنی اسپیرز، که مثلاً از ستاره‌ای استفاده می کرد که حواشی اسپیرز را ندارد ودر عوض با لایف استایل سالم و سلامت خودش معروفیت دارد؛ مثلاً یک ستاره گیاهخوار ورزشکار. آیا طیف خریداران پپسی یا مثلاً یک برند ماء شعیر می‌توانستند آن ستاره رابه‌عنوان مظهر برند مدنظرشان بپذیرند؟

 

پای صحبت‌ های بهاره رهنما که از عطرش می‌ گوید

درآمدم به زنان سرطانی سرپرست خانوار میرسد

فاطمه صفری: قرار است به‌زودی بهاره رهنما هم در حیطه تبلیغات به‌طور جدی فعالیت کند. ظاهراً این چهره آشنا با همراهی همسرش قرار است به‌زودی عطری رابا نام خود به بازار عرضه کند. البته نامگذاری عطر و ادکلن به نام ستارگان ایرانی پیش از این سابقه‌ای چند ساله دارد؛به گزارش پارس ناز اما آن‌گونه که گفته می شود مورد بهاره رهنما از این نظر که یک نامگذاری صرف نیست و پای تولید هم در بین است، با موارد دیگر تفاوت دارد. پای صحبت‌های او نشسته‌ایم که اینروزها با جدیت دنبال این جدید ترین بلندپروازیش است.

زیباترین بازیگران خوش استایل ایرانی و فعالیت مدلینگ +عکساسم عطرتان چیست و ساخت کدام کمپانی است؟

 

کریستین دو سولویه که یکی از سازندگان عطر دیور است، ساخت برند سلتون رابه عهده گرفته است؛ برند عطر و ادکلنی است که به نام من تولید می شود و ازآن رونمایی کردیم. این عطر و ادکلن‌ها در ٦ رایحه برای سنین مختلف و ساخت فرانسه و شیشه‌های آن متعلق به کشور ایتالیا است.

 

شما ایده‌ای برای کارآفرینی دراین عرصه دارید؛ یعنی دراین مورد فکری شده بود؟

 

من طبق معمول به کارآفرینی برای دختران فکر کردم؛ به محض راه‌اندازی شبکه اینترنتی اولویت را در جذب نیرو‌های زن قرار دادیم تا از این طریق خانم‌ها و دختران ایرانی که امکان اشتغال در بیرون از منزل برای‌شان فراهم نیست و بکار احتیاج دارند، از این طریق مشغول بکار شوند برای همین زنان را در اولویت قرار داده‌ایم. همچنین در فروش یک‌ساله ابتدایی این عطر و ادکلن آن بخشی که مربوط به من است، متعلق به انجمن زنان سرطانی سرپرست خانوار است.

 

همچنین این انجمن برای من از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ زیرا موضوعات بسیاری است که ما رابه خود درگیر کرده است یکی از آنها اشتغال زنان است. از دیگر مقولاتی که به آن پرداخته می شود، موضوع بیماری سرطان و دارو‌های آن و موضوع خودسرپرستی است بهمین جهت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است خیریه فرهاد انجمن زنان سرپرست خانوار با کمک‌های مردمی اداره می شود.

 

چه شیوه فروشی را مدنظر دارید؟ و این عطر و ادکلن‌ها از چه زمانی به بازار عرضه می شود؟

 

از ماه آینده فروش به صورت اینترنتی و احتمالا در عده ای از عطر و ادکلن‌فروشی‌های معتبر سطح تهران و شهرستان‌ها شروع و توزیع میشود؛ البته ما فروش شبکه‌ای و اینترنتی را درنظر داریم. بهمین جهت ابتدا محصولات خودرا با فروش اینترنتی آغاز می کنیم؛ سپس تصمیم میگیریم بنا بر سیاست‌های شرکت آیا فروش در شعبه‌های عطر و ادکلن‌فروشی داشته باشیم یا نه! البته در حال حاضر با درخواست تعداد زیادی از مغازه‌های معتبر عطر و ادکلن مواجه شده‌ایم ودر دست بررسی است.

 

می دانستید قبل از شما هم افرادی بودند که عطر‌هایي به نام خودشان داشتندو دراین زمینه موفق بوده‌اند؟

 

این اقدام برای اولین‌بار است که در کشور ما به این گستردگی رخ می دهد که عطر و ادکلنی به نام سلبریتی خاص تولید می شود. در دنیا تعداد زیادی از آرتیست‌های ‌هالیوود و سینمای اروپا از نام خود در عطرها استفاده میکنند. عطر من ساخت کشور فرانسه ودر 6 رایحه مختلف است.

 

البته قبل از من خانم لیلا حاتمی عزیز از عطر خود رونمایی کردند که ساخت کشور فرانسه است و از قیمت نسبتا بالایی دارد. قیمت عطر و ادکلن سلتون قیمت متوسطی دارد باوجود اینکه عطر فرانسه است اما سعی کردیم قیمت‌گذاری به گونه‌ای باشد که طبقه متوسط هم امکان خرید این عطر را داشته باشد. در مورد موفقیت اینکار هم نمی توان از هم اکنون چیزی گفت چون تنها پیش از من عطر خانم لیلا حاتمی آن هم در فرانسه موجود بوده و قیمتی بالای یک‌میلیون تومان دارد و کمی متفاوت از قضیه ما بنظر می رسد.

 

در لایوتان گفتید امیدوارم برند سلبریتی‌های دیگر هم رونمایی شود؛ منظورتان این است که خودتان میخواهید تولید کنید؟یا نه یک نوع ارزشگذاری است. برنامه‌ای برای این موضوع دارید؟

 

طبق معمول هر چیز خوبی دارم برای دیگران هم می خواهم. این عادت را از بچگی داشته‌ام و ترکش هم نکرده‌ام. امیدوارم شرکت سلتون این امکان را داشته باشد که برای هر سال یا حداقل دو ‌سال یک بار بتواند عطر یک سلبریتی محبوب ایرانی را برای طرفدارانش عرضه کند این به معنای آن است که خودمان این اقدام را انجام دهیم. زیرا چنین کاری دشواری‌های خودرا دارد ودر این سالها کم نبودند افرادی که عزم اقدام چنین کاری را داشتند اما متاسفانه انجام نشد.

 

در بخشی دیگر از لایو اینستاگرام گفتید قولی که همسرتان بشما داده؛ اصلا استارت اینکار از کجا خورد؟ چه شد که چنین قولی را داد؟

 

از آنجا که به مهریه اعتقاد ندارم و معتقدم که دختر ایرانی باید ٥ حق مربوط به طلاق را داشته باشد، مهریه به معنای عرف نخواستم. برای همین همسرم گفتند دوست دارم از کاری که بلدم برای تو به یادگاری بگذارم و آن عطری با نام تو است. آن موقع مخالفت کردم، زیرا کار بسیار سختی بود؛ به ‌طوری‌که یک شرکت فرانسوی ٥‌ سال پیش در ایران سعی کرد چنین اقدامی کند ولی موفق نشد اما همسرم بر کار خود پافشاری کرد و موفق شد.

 

ایرانی‌ های مشهور چه محصولاتی را تبلیغ می‌ کنند؟

محمدرضا گلزار

زیباترین بازیگران خوش استایل ایرانی و فعالیت مدلینگ +عکس

بعد از اینکه ممنوعیت حضور ستارگان در تبلیغات برداشته شد؛ بیلبوردهای شهری پر شد از چهره‌های سلبریتی‌هایي که محصولاتی خاص را تبلیغ میکردند. شاید اولین هنرپیشه ایرانی که در تبلیغات حضور یافت، محمدرضا گلزار بود که درسال‌هایي که هنوز حضور تبلیغاتی ضد ارزش به شمار می‌آمد،

 

دریک برند پوشاک مردانه به‌عنوان مدل تبلیغاتی حاضر شد. حضوری بسیار موفقیت‌آمیز که هم نام آن برند خاص را تثبیت کرد و هم اینکه تا مدت‌ها خودش رابه‌عنوان هنرپیشه‌ای پرطرفدار در تبلیغات رسانه‌ای و بیلبوردهای شهری به چشم مخاطبان کشید.

 

همین هم اکنون هم برای خیلیها نام آن برند پوشاک مترادف است با گلزار سوار بر اسب که با لباس‌های خوش‌دوخت آن برند در ساحل می‌تازد. بعدتر گلزار را در تبلیغات خمیر دندان و دیگر محصولات بهداشتی دهان و دندان، ساعت و نوشابه‌های انرژی‌زا هم دیدیم تا این بازیگر را خط‌شکن این عرصه بنامیم.

 

بهرام رادان

زیباترین بازیگران خوش استایل ایرانی و فعالیت مدلینگ +عکس

بهرام رادان که در زمان بروبروی گلزار از حیث محبوبیت در رقابت با او بود؛ دراین عرصه نیز به رقابت با گلزار برخاست و به ناگاه وی را به‌عنوان دومین بازیگر محبوب سینمای کشور ایران در بیلبوردهای شهری دیدیم که یک برند کیف و کفش و لباس چرم را تبلیغ می کند.

 

البته عمر حضور او در دوره اول کوتاه بودو آغاز ممنوعیت، بیلبوردهای وی را از اتوبان‌ها پایین کشید. اما بعد از ختم دوران ممنوعیت، رادان دوباره به‌عنوان سفیر آن برند محصولات چرمی روی بیلبوردها رفت و هم زمان هم در فیلم‌ها و فتوشوت‌های آن برند حضوری دایم یافت.

 

نیکی کریمی

زیباترین بازیگران خوش استایل ایرانی و فعالیت مدلینگ +عکس

همین چندوقت پیش بود که حضور نیکی کریمی در تبلیغات یکی از اپراتورهای تلفن همراه سروصدا بپا کرد و گفتند که حضورش مظهر مسلم استفاده ابزاری است. اما حقیقت این بود که کریمی به‌عنوان یکی از زنان خط‌شکن این عرصه به فعالیتی که حق حرفه‌ای‌اش است دست زده بودو معلوم نبود مخالفت‌ها چه مبنای منطقی و عقلی دارد.بله؛ نیکی کریمی به‌عنوان مدل تبلیغاتی یکی از اپراتورهای تلفن همراه کار کرده است. حضوری که میتوان گفت اولین فعالیت تبلیغی این بازیگر هم بوده است.

 

چای‌ نوش‌ ها

زیباترین بازیگران خوش استایل ایرانی و فعالیت مدلینگ +عکس

تا همین چند وقت پیش در بزرگراه‌ها میشد به وفور رضا کیانیان را دید که یک فنجان دمنوش در دست گرفته ودر کنار سری محصولات این برند دمنوش گیاهی ایستاده است. این حضور تبلیغاتی که اولین حضور کیانیان دراین حیطه بود، برخلاف انتظار با مخالفت‌هایي مواجه شد، اما کیانیان مثل همیشه

 

با نوشته‌ها و گفته‌های مفصلی عنوان کرد که این یک اتفاق مرسوم در دنیاست و بازیگر ایرانی نباید بدلیل یک‌سری موهومات از این امکان محروم شود. کیانیان البته تنها بازیگری نبود که نوشیدنی‌های گیاهی را تبلیغ می کرد. پیش از او یک دوره نه‌چندان طولانی مهران مدیری هم دراین زمینه طبع‌آزمایی کرد و تصاویرش در بیلبوردهای شهری درحالی‌که یک برند چای ایرانی را تبلیغ میکرد، هنوز از یادها نرفته است.

 

بهنوش بختیاری

زیباترین بازیگران خوش استایل ایرانی و فعالیت مدلینگ +عکس

زیاد دور نشده‌ایم ازآن اتفاق عجیب. روزی را می گویم که تبلیغی در رسانه‌های مجازی منتشر شد که بازیگرش بهنوش بختیاری بود که داشت عطری را تبلیغ میکرد و البته از نظر ایده و اجرا این تبلیغ چنان ضعیف و عجیب بود که در کوتاه زمانی تبدیل شد به شوخی اول فضای مجازی.

 

هنوز سیل عطر در مغازه ادکلن‌فروشی پیش چشم‌مان است؛ درحالی‌که بهنوش هم آن وسط در مغازه دراز کشیده بود. بهنوش بختیاری البته پیش از این، دوران تبلیغاتی موفقی را پشت سر گذاشته بود. او که سفیر یک برند محصولات چرمی بودو عکسهای بی‌شماری از او درحال تبلیغ کیف و کفش به یاد داریم؛ در صفحه اینستاگرام پرفالوورش هم دراین حیطه دست پری دارد و انواع و اقسام محصولات و برندها را معرفی و تبلیغ میکند.

 

یک بار برای همیشه

آنهایی که در فضای مجازی اوقات زیادی را سر می کنند قطعا با عکسهای مهناز افشار که دارد یک برند ساعت خارجی را تبلیغ میکند، برخورد کرده‌اند. این بازیگر البته سابقه تبلیغ پوشک بچه را هم دارد. محمدرضا شریفی‌نیا که امروز چهره چندان محبوبی محسوب نمی شود؛ سالها پیش موقعیت متفاوتی داشت و برای همین هم مدل تبلیغاتی یک دوربین عکاسی حرفه‌ای شده بود.

 

درباره جمشید مشایخی هم گفتیم؛ که شاید بشود وی را ریش‌سفید این عرصه هم نامید. در اوایل دهه هشتاد تبلیغ کولر با تصویر وی را فراموش نکرده‌ایم که اتفاق پرسروصدایی هم بودو هیاهوی بسیار بپا کرد. امیرعلی دانایی را هم احتمالا به یاد دارید که با آن لبخند گَل و گشادش یک زمانی خمیردندان تبلیغ میکرد.

 

اینکه بازار تبلیغاتی سلبریتی‌ها چنان گسترده بوده که ایرج نوذری هم یک زمانی مدل تبلیغاتی بوده؛ از عجا یب این حیطه است. بله؛ او زمانی یک برند فرش را تبلیغ کرده است.یادتان هست عکسهای حمید گودرزی راکه یک برند مبلمان را تبلیغ می کرد؟ همین حالا کسی از حمید گودرزی خبر دارد؟

 

عطری به نام تو

پیش از بهاره رهنما سلبریتی‌های دیگری نیز بودند که عطرهایی با رایحه مخصوص آنها به بازار عرضه شده است. با نمونه‌های خارجی کاری نداریم؛ که هم نمونه بسیار است و هم اینکه شرایط‌شان کاملا متفاوت با این مرزوبوم. ما فقط نگاه انداخته‌ایم به چهار سوپراستار دنیای عطر و ادکلن…

 

هدیه تهرانی

زیباترین بازیگران خوش استایل ایرانی و فعالیت مدلینگ +عکس

عطر «هميشه عشق» با نام هديه تهراني، عطري است زنانه با رايحه‌ای قوي و صميمي، مطبوع و دلپذير ولي حقيقي و ملموس که ‌ سال ٨٨ با قیمتی مناسب وارد بازار شد و با گذشت ٩‌سال قیمت این عطر از ٣٠‌هزار تومان به ٦٠هزار تومان افزایش یافت.

 

توليدکننده اين عطر، کمپاني Robertet در فرانسه است. اين کمپاني در مسير توسعه خود با شانل و گوچي نيز همکاري داشته است. اين کمپاني عطرسازي که در دنيا به توليد عطر‌های مختلف با نام بازيگران معروف است، تا کنون عطر‌های زيادي با نام هنرمندان معروف ساخته و عرضه کرده است. البته این عطرها به‌ندرت در فروشگاه‌های معتبر اما به صورت آنلاین قابل دسترسی است.

 

لیلا اوتادی

زیباترین بازیگران خوش استایل ایرانی و فعالیت مدلینگ +عکس

پس از هدیه تهرانی، لیلا اوتادی از دیگر کسانی بود که ‌سال ٩٤ در روز تولدش اعلام کرد به‌زودی عطری با نام او روانه بازار می شود. او در اینستاگرام خود این‌گونه نوشته بود: «خوشحالم در روز تولدم به اطلاعتون برسونم كه يك‌سال پيش از طرف كمپانى «تمپتیشن» توليدكننده عطر در فرانسه

 

و کشور امارات با من تماس گرفتن و پس از مذاکراتی که با نماينده خاورميانه كمپانى داشتيم، پيشنهادشون براى توليد عطری به نام من براى طرفداران عزيزم رو پذيرفتم، اينكه پروسه پيش‌توليد و توليد عطرها با دو رايحه كاملا متفاوت و ديزاين جذاب يك‌سال به طول انجاميد، حساسيت من براى هرچه بهتر شدن عطرها و دقت نظر و جلسات متمادى با شركت بود،

 

كمپانى ارجمند درصدد است پس از اطلاع‌رسانى بشما عزيزان به زودى اين دو عطر رو در بازار امارات متحده عربی و سپس ايران و كشورهاى همسايه در معرض شما خوبان قرار بدن. اميدوارم حاصل زحمات اين دوستان عزيز رو دوست داشته باشين. دوستتون دارم.»

 

لیلا حاتمی

زیباترین بازیگران خوش استایل ایرانی و فعالیت مدلینگ +عکس

پس از هدیه تهرانی و لیلا اوتادی عطر و ادکلنی با نام Teheran و برند لیلا حاتمی معرفی شد. شرکت تولید‌کننده عطر و ادکلن پارفم Parfum این عطر را تولید کرده است. البته این عطر تنها در فرانسه رونمایی شده و تا کنون در ایران رونمایی نشده، اما انچه در سایت‌ها موجود است، قیمت این عطر و ادکلن نزدیک به 400 هزار تومان است. البته به گفته بهاره رهنما، بازیگری که به‌تازگی از عطر و ادکلن‌هایي با نام خود رونمایی کرده، قیمت عطر و ادکلن Teheran لیلا حاتمی بیش از یک‌میلیون تومان است.

 

بهرام رادان

زیباترین بازیگران خوش استایل ایرانی و فعالیت مدلینگ +عکس

سوپراستار سینمای کشور ایران، بهرام رادان، اگر چه عطری به نام خود ثبت نکرده است، اما درکنار بازیگری به‌عنوان چهره تبلیغاتی برند محصولات چرم شناخته میشود. این سوپراستار سینما با همکاری روژا «Rojashop» نماینده برند فرانسوی میکالف «M. Micallef» به‌عنوان چهره تبلیغاتی، ویدیویی یک دقیقه‌ای رابه تبلیغ عطر «Royal Vintage» رويال وينتيج، خاص‌ترين عطر مردانه ميكالف اس اختصاص داده است. این اولین‌باری است که ایران و فرانسه در زمینه تبلیغات عطر باهم همکاری داشته‌اند.

 

 

سحر قریشی

در شرایطی که حجم و شیوه ارائه تبلیغات هر روزه در حال تغییر و پوست اندازی است، بازیگران چهره سینمای کشور ایران هم در حال حل شدن در جو مدلینگ و انواع زرق و برق آن هستند که گاه مرزی برای حریم شرعی و عرفی هم بر انها متصور نیست! از این رو مراقبت هنرمندان از اعتباری که از طریق مردم به دست آورده اند امری لازم و ضروری است تا در دام انواع مافیای تبلیغات و شیوه های ناپسند در ارائه محصولات نامناسب نیفتند.

زیباترین بازیگران خوش استایل ایرانی و فعالیت مدلینگ +عکس

مساله ای که امروزه و با افزایش حجم تبلیغات نگرانی هایي را نزد جامعه دینی و فرهنگی ایران و اقشار متدین پدید آورده است. بتازگی در فضای مجازی شاهد فعالیت هنرمندان در زمینه مدلینگ و تبلیغات محصولات مختلف و به خصوص کالاهای لوکس و نامناسب فرهنگی بودیم و از این رو به هنرمندان گرامی این سرزمین پیشنهاد داده می شود که حداقل به لحاظ حفظ شئونات دینی و عرفی جامعه ایرانی دنباله روی هنرمندان غربی برای تبلیغ محصولات نباشند.

زیباترین بازیگران خوش استایل ایرانی و فعالیت مدلینگ +عکس

یکی از هنرمندانی که بتازگی فعالیت های خودرا در زمینه صنعت مدلینگ و تبلیغات افزایش داده است، سحر قریشی است که آخرین حضور سینمایی اش در فیلم «آب نبات چوبی» محمدحسین فرحبخش بوده است. این بازیگر پُرحاشیه که در آثار تلویزیونی هم نقش آفرینی کرده است

زیباترین بازیگران خوش استایل ایرانی و فعالیت مدلینگ +عکس

اخیرا به تبلیغ لنز زیبایی برای یکی از شرکت ها که نماینده انحصاری لنزهای زیبایی یکی از کمپانی های مطرح خارجی است، اقدام کرده و عکسهای چهره این بازیگر در فضای مجازی صورتی نامناسب برای یک بانوی بازیگر ایرانی نزد مخاطبان خواهد داشت و امید که هشدار اینگونه تبلیغات ناپسند که مروج مصرف گرایی است، در نهایت موجب فاصله هنرمندان ایرانی از چنین فضایی شود.

زیباترین بازیگران خوش استایل ایرانی و فعالیت مدلینگ +عکس

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی بازیگر شناخته شده‌ای است که از حدود 14 سال قبل در زمینه طراحی و تولید لباس فعالیت می کند.به گزارش پارس ناز کرامتی پس از پایان تحصیلات خود و آشنایی با ندا معارفی که در زمینه طراحی لباس فعالیت می کرد، همکاری با وی را آغاز کرد. ابتدای فعالیت او به صورت برگزاری نمایشگاه‌های مختلف بود اما پس از مدتی با استقبالی که از طرف مشتریان صورت گرفت تصمیم گرفت مزون لباس خودرا تاسیس کند.

زیباترین بازیگران خوش استایل ایرانی و فعالیت مدلینگ +عکس

کرامتی باوجود اینکه طراحی لباس رابه صورت آکادمیک فرا نگرفته است، علاقه زیادی به اینکار دارد و عقیده دارد درون هر زن ایرانی علاقه‌ای به اینکار وجوددارد. او در کارهای خود هماهنگی مد، سنت و فرهنگ ایرانی را همیشه درنظر دارد و عقیده دارد اطلاع‌ رسانی و فرهنگ‌سازی برای پوشیدن لباس مناسب بسیار مهم است.

 

او که درکنار بازیگری و فعالیت بعنوان سفیر صلح سازمان یونیسف، زمانی را هم به طراحی لباس اختصاص میدهد، درسال‌های اخیر شاهد افزایش تقاضا بودو همین موضوع رفته‌رفته باعث گسترش کار شد تا سرانجام او با کمک همکارانش مزون خود رابه یک تولیدی تبدیل کند. هم اکنون با صنعتی شدن کار، او و همکارانش برای یک برند تجاری، کار طراحی و تولید لباس انجام می دهند و حدود دو هزار تکه لباس در ماه تولید میکنند.

 

بهاره افشاری

زیباترین بازیگران خوش استایل ایرانی و فعالیت مدلینگ +عکس

بهاره افشاری بازیگر دیگری است که فعالیت زیادی در زمینه طراحی لباس دارد. او هم طراحی لباس را پیش از بازیگری آغاز کرده است. افشاری که دارای دیپلم بازیگری و لیسانس نقاشی است، بدلیل اینکه پدرش تولیدی لباس داشت، از کودکی به مدل‌ لباس و ترکیب‌رنگ‌ علاقه‌مند شد. بنابر این هم زمان با تحصیلات خود پیگیر صنعت مد بودو زمانی که هنوز مزون‌های زیادی در شهر تهران وجود نداشت، کار خودرا آغاز کرد.

 

افشاری درسال 1383 با همراهی یکی از دوستانش که طراح صحنه و لباس بود فعالیت در زمینه طراحی لباس را آغاز کرد و همان زمان بعنوان جوان ترین طراح لباس ایران با مجله چلچراغ گفت و گو کرد. همین موضوع راهی برای ورود او به دنیای بازیگری بود چون پوران درخشنده یکی از مشتریان آنها بودو برای اولین بار به افشاری پیشنهاد بازی داد. او با توجه به تحصیل در رشته نقاشی، در طراحی لباس‌هایش نیز به رنگ و ترکیب‌های آن بیشتر اهمیت

 

می دهد و سعی می کند لباس‌هایش طرح ساده‌ای با رنگ‌های جذاب داشته باشد. افشاری مدتی با یک شرکت ایرانی و یک شرکت خارجی همکاری داشت اما چون ترجیح می‌داد طرح های خاصی ارائه کند همکاری با آنها را ادامه نداد. اما کار افشاری با فراز و نشیب‌هایي هم مواجه شد. او با آغاز بازیگری به خاطر مشغله کاری به مدت طولانی مزون خودرا تعطیل کرد.

 

اما مدتی است که دوباره فعالیت خودرا آغاز کرده است و علاوه بر برگزاری شوهای فصلی، در دفتر خود سفارش قبول میکند. علاوه بر این او برای سازمان‌ها و کارخانه‌هایي که نیاز به لباس فرم دارند طراحی و تولید انبوه انجام داده است.