پارس ناز پورتال

زیباترین دختران جهان در خدمت ارتش های نظامی

زیباترین دختران جهان در خدمت ارتش های نظامی

زیباترین دختران جهان در خدمت ارتش های نظامی 

در برخی از کشورهای دنیا دختران در ارتش به خدمت گرفته می‌شوند که برخی از آنها واقعا خوشگل و خواستنی و جذاب میباشند. تاریخ حضور زنان در خدمت نظامی به بیش از 3000 سال پیش میرسد. از زمان هاي دور, نقش زن در همکاری عملی در جنگ ها و درگیری هاي نظامی, بسیار مهم و پررنگ بوده هست.

 

اگرچه حضور زنان در نبردها و به خصوص در خط مقدم محدود به شمار مقداری از کشورهاست, اما علیرغم توانایی جسمی و روانی سربازان زن در سنجش با همنوعان مردشان, نمی‌توان نقش و ارزش آنان را در این باره نادیده گرفت.فارغ از ناسازگاری نظرها, حضر زنان در ارتش مثل هوای تازه هست. زنان نظامی دارای قدرت, هوش, دلیری, جسارت و زیبایی میباشند.

 

برخی پژوهشگران حتی عنوان «سلاح کشتار جمعی وسوسه» را به آنان اطلاق کرده اند. این ارتش ها, یگان هایي از زیباترین دختران را به خدمت گرفته اند.

زیباترین دختران جهان در خدمت ارتش های نظامی

۱۰- زنان جذاب در ارتش امریکا ;
ارتش ایالات متحده از نظر به کارگیری زنان خوشگل در یگان هاي خود در مقام دهم جای گرفته هست. به همان اندازه که زنان خوشگل در ارتش امریکا خدمت می‌کنند, زنانی که زیبایی کمتری دارند نیز در این یگان ها مشغول خدمتند. زنان در ایالات متحده از بدو تأسیس اجازۀ ورود به ارتش را دریافت کردند و همین اکنون ۱۴% از کل نیروهای مسلح, ۲۰% از نیروهای ذخیره و ۶% از نیروهای گارد ملی این کشور را تشکیل می‌دهند.

زیباترین دختران جهان در خدمت ارتش های نظامی۹- ارتش چک ;
خدمت زنان در ارتش چک از شروع جنگ جهانی دوم نخست شد. در آن زمان زنان بعنوان پرستار یا اپراتور مخابرات در مناطق محدود مشغول خدمت بودند. بعدها زنان وارد بخش هاي گوناگون ارتش شدند.

زیباترین دختران جهان در خدمت ارتش های نظامی۸- ارتش لهستان ;
لهستان از کشورهایی هست که زنان را در خطوط مقدم نبرد به خدمت گرفته هست. دولت این کشور از سال ۱۹۹۹ اجازۀ پیوستن زنان به ارتش را صادر کرد. همین اکنون بیش از ۲۵۰۰ زن در ارتش لهستان به خدمت مشغولند و مجازند در هر قسمتی از ارتش در نیروهای سه گانه یا گارد ملی خدمت کنند.

زیباترین دختران جهان در خدمت ارتش های نظامی

زنان زیباروی پاکستانی در خطوط مقدم

 

۷- ارتش پاکستان ;
زنان در پاکستان از بدو تأسیس ارتش این کشور وارد آن شدند و در خطوط مقدم نبرد به خدمت مشغول گردیدند. اولین بار در سال ۲۰۰۶ زنان پاکستانی اجازۀ ورود به نیروی هوایی ارتش این کشور را یافتند اما هنوز اجازۀ ورود به نیروی دریایی راکه فقط مختص مردان هست, ندارند.

زیباترین دختران جهان در خدمت ارتش های نظامی

زنان زیبای نروژی در یگان هاي غواصی ارتش

 

۶- ارتش نروژ ;
برخلاف شمار زیادی از کشورهای اروپایی که خدمت سربازی اجباری را برای زنان الغاء کرده اند, دولت نروژ در سال ۲۰۱۴ قانونی دایر بر این فرمایش تصویب کرد. نروژ اولین کشوری هست که زنان نظامی را در یگان هاي غواص ارتش خود به کار گرفته هست.

زیباترین دختران جهان در خدمت ارتش های نظامی

ارتش کشنده اوکراین با لشکری از زنان خوشگل

 

۵- ارتش اوکراین ;
زنان اوکراینی به زیبایی شهره اند. اما بکارگیری زنان در ارتش این کشور برای تشکیل یگانی از زیبارویان اوکراینی به اسم «ارتش کشنده» امری غیرعادی نیست. ارتش اوکراین همین طور مسابقه اي تحت عنوان «زیباترین زن سرباز» را با هدف گزینه زنان نظامی خوشگل و نیرومند برگزار میکند. در گزینه برندۀ این مسابقه, اضافه بر معیارهای زیبایی معمول, آیتم هاي مهارتی و قدرت بدنی نیز مورد دقت میباشند.

زیباترین دختران جهان در خدمت ارتش های نظامی

زنان زیبای فنلاندی در یگان هاي ویژه در ارتش فنلاند

 

۴- ارتش فنلاند ;
زنان فنلاندی همه ي وقت در ساختار ارتش این کشور حضور داشته اند. در طول جنگ هاي داخلی, یگان زنان نیروهای ویژه در خط مقدم جنگیده اند. به سبب تجارب جنگی زنان, یگان ویژه اي از آنان برای جنگ هاي چریکی در ارتش فنلاند تشکیل شده هست.

زیباترین دختران جهان در خدمت ارتش های نظامی

ارتشی از زنان جذاب در خدمت داوطلبانه ارتش یونان

 

۳- ارتش یونان ;
زیبایی زنان یونانی منحصر به فرد و دارای تنوع زیادی هست. زنان یونانی نیز مثل مردان هموطنشان مجبور به خدمت اجباری در ارتش نیستند؛ بلکه داوطلبانه وارد خدمت شده و در تمام بخش هاي ارتش حضور دارند.

زیباترین دختران جهان در خدمت ارتش های نظامی

زنان زیباروی رومانیایی در ارتش رومانی

 

۲- ارتش رومانی ;
زنان رومانی فقط زیبایی ندارند؛ بلکه نقش بسیار مهمی را در ساختار ارتش این کشور ایفا می‌کنند. اگرچه ارتش رومانی فاقد سلاح کافی و حتی دچار کمبود نیروست, اما دست کم سلاح کشنده اي شامل این زنان را به خدمت گرفته هست.

زیباترین دختران جهان در خدمت ارتش های نظامی

زنان زیبای روس در لباس فرم ارتش روسیه

 

۱- جذاب ترین زنان در ارتش روسیه ;
این بخش نیازی به توضیح اضافه ندارد. زنان روس به زیبایی چهره و جذابیت و ملاحت بدنی, مشهورند. حضور زنان روس در ارتش این کشور به زمان جنگ جهانی اول بر میگردد. در آن دوران بیش از یک میلیون نفر از زنان ارتش روسیه در جبهه هاي نبرد حضور داشتند. بیش از 24 هزار پرواز در طول جنگ توسط زنان خلبان انجام شده هست. اما اکنون نقش آنان در ارتش و خدمت نظامی بسیار کم رنگ تر از قبل هست.