پارس ناز پورتال

زیباترین زن المپیک ریو 2016 را ببینید +عکس

زیباترین زن المپیک ریو 2016 را ببینید +عکس

زیباترین زن المپیک ریو 2016 را ببینید 

در بین ورزشکاران زن در المپیک زیباترین آن ها اهل کشور پاراگوئه است و گویا در سال های پیش در ملکه زیبایی پاراگوئه هم شرکت کرده و مقام بدست آورده است. در سال ۲۰۰۶، لرین فرانکو در مسابقات ملکه زیبایی پاراگوئه مقام دوم را به دست آورده بود.

 

زیباترین ورزشکار زن المپیک:
این روزها نام لرین فرانکو(Leryn Franco) در موتور جستجوگر یاهو، دومین ترکیب پرطرفدار در میان کاربران این سایت بوده است. فرانکو از این جهت تنها در جایگاهی بعد از مایکل فلپس(Michael Phelps) شناگر آمریکایی ایستاده و در همین حال مجلات مخصوص آقایان به کرات این بانوی قهرمان بی مدال المپیک را به عنوان «جذاب ترین شرکت کننده مسابقات المپیک» برگزیده اند.

 

اما هرچه اقبال فرانکو در کسب مدال بی فروغ باشد، صداقت و زیبایی این ورزشکار جوان، او را به چهره محبوبی در میان دنبال کنندگان رقابت های المپیک و ورزش دوستان تبدیل کرده است.لرین فرانکو خود درباره جایگاه ورزشی اش می گوید: «وضعیت من با بیشتر دیگر ورزشکاران رشته پرتاب نیزه تفاوت دارد… من فقط ورزشکار نیستم. باید صادق باشم و شغل اصلی من در حیطه رسانه هاست.»

 

این پرتاب کننده نیزه پاراگوئه ای در ادامه تأکید می کند: «اگر مردم یک مجله را باز کنند، می توانند تصویر مرا آنجا ببینند. دنیای مُد و کار به عنوان مدل، شغل اصلی من محسوب می شود، وقت زیادی از من می گیرد و البته کمکی که درآمدی کسب کنم. این را هم بگویم که برایم مایه مباهات است که مردم مرا زیبا می دانند و از اینکه لباس های جدید و مُدهای تازه را بپوشم لذت می برند.»

 

فرانکو در مراسم افتتاحیه بازی ها شرکت کرد اما تا هفتم ماه اوت، پنجمین روز از رقابت های دوومیدانی مسابقه ای نخواهد داشت. سال گذشته لرین فرانکو بهترین پرتاب خود را به طول ۵۵.۶۵ متر در شهر بوینوس آیرس انجام داد، نتیجه ای خوب برای لرین محبوب اما ۱۷ متر کمتر از رکورد جهانی.

 

کار فرانکو زمانی سکه شد که عکس او به عنوان مدل مایوی مجله ورزشی معروف «اسپرتس ایلاستریتد» منتشر شد و قرارداد چرب و نرمی هم با شرکت سرشناس نایک(Nike) امضا کرد.پیشتر و در سال ۲۰۰۶، لرین فرانکو در مسابقات ملکه زیبایی پاراگوئه مقام دوم را به دست آورده بود. لرین فرانکو درباره انگیزه حضور خود در المپیک ریو می گوید انتظار دریافت مدال ندارد اما برای من بهترین پاداش همین حضور در المپیک است.

 

به المپیک رسیدن حکم مدال من را دارد.

زیباترین زن المپیک ریو 2016 را ببینید +عکس