پارس ناز پورتال

زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنون

مجموعه : اخبار سینما
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنون

زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنون

شارلیز ترون بازیگر نامدار هالیوودی است که در فیلم های بسیاری درخشیده و ما کاملا با چهره وی آشنا هستیم.او همسر شان پن مشهور است. شارلیز ترون، بازیگر اهل آفریقای جنوبی که بیشتر با نقش هایی در فیلم های «سرزمین شمالی» و «هیولا» شناخته می شود، و برای آنها نامزدی و جایزه اسکار برده است، 41 سال پیش در چنین روزی یعنی هفتم آگوست به دنیا آمد.

 

وی در بنونی واقع در استان ترانسوال آفریقای جنوبی و از پدری و مادری به نام چارلز و گردا که مالک یک شرکت راهسازی بودند زاده شد. آنها در مزرعه ای خارجی از ژوهانسبورگ زندگی می کردند و با آنکه کارهای روزانه شارلیز شامل نگهداری از دام ها می شد، ولی از همان ابتدا علاقه اش به رقص را نشان داد.
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنونخانواده او خانواده خوشبخت و شادی نبود و پدرش با اعتیاد به الکل دست و پنجه نرم می کرد و به جایی رسید که آنها را کتک هم می زد. در سال 1991 وقتی شارلیز 15 ساله بود، پدرش به طرز خشونت‌باری به او و مادرش حمله کرد و او شاهد آن بود که گردا چارلز را به ضرب گلوله کشت.

 

این قتل عمل دفاع از خود محسوب شد و گردا هرگز به جرمی متهم نشد. پس از مرگ چارلز، گردا مالکیت شرکت را بدست آورد و ترون تا مدتها ادعا می کرد که پدرش قربانی تصادف رانندگی مرگباری شده است.در شانزده سالگی وارد یک مسابقه مدلینگ در ژوهانسبورگ شد که در آن برنده شد.

 

سپس به ایتالیا سفر کرد و مسابقه بین المللی مدل جدید امروز را نیز برد و حرفه مدلینگ را به این ترتیب دنبال کرد. پس از سفر به نیویورک در 18 سالگی، از دنیای فشن خداحافظی کرد تا وارد دنیای رقص شود. انجام تمرین های باله باعث شد که چندین جراحت در ناحیه زانو داشته باشد و در نتیجه رقص را نیز کنار بگذارد.
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنونوی ابتدا در دهه نود در چند فیلم بازی کرد و سپس نقش های بهتری در فیلم های «قوانین خانه سایدر» و «وکیل مدافع شیطان» به دست آورد. وی به خاطر نقش ایلین ورنوس قاتل سریالی در فیلم «هیولا» برنده جایزه اسکار شد و در فیلم های «سرزمین شمالی» و «بزرگسالان جوان» بازی های تحسین شده ای از خود ارائه داد.

 

به مناسبت زادروز شارلیز، چند تصویر از سیر تحول ظاهر و استایل این بازیگر زیبا جمع آوری کرده ایم که در زیر می بینید.در سال 1993، پس از برنده شدن در مسابقه مدلینگ در آفریقای جنوبی که مادرش به شوخی اصرار کرده بود در آن شرکت کند، این زیباروی بلوند به لوس آنجلس نقل مکان کرد.
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنوندر سال 1996، ترون برای اکران فیلم «دو روز در دره» با ظاهری شبیه بریجیت باردو ظاهر شد.
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنوندر سال 1997 بود که برای فیلم «سلبریتی» ساخته وودی آلن، وی موهایش را به سبک پیکسی پلاتینه میا فارو کوتاه کرد.
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنونبه گزارش پارس ناز در سال 1999، برای اکران فیلم «قوانین خانه سایدر» موهایش را به سبک هالیوود قدیم درآورد.
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنوندر همان سال، برای فیلم «یاردز» موهایش را به شکل موهای لوئیز بروکس درآورد که در این مدل چتری نامنظم بیشترین توجه به سمت چشم ها جلب می شود.
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنوندر سال 2000 برای مراسم اسکار، ترون مدل موی مریلین مونرو را انتخاب کرده بود.
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنوندر سال 2003 بود که آرایشگر شارلیز در مورد آرایش او گفته: «رنگ چشم هایش شارلیز با سایه تغییر می کند و این سایه دودی رنگ چشم هایش را سبز می کند.»
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنونانزو انگیلری، آرایشگر شارلیز در سال 2004 می گفت: «امشب شبی است که او جایزه اسکار را برد. موی کاملاً بلوند با پیراهن نقره ای به خوبی می آید. آرایش خنثی با ابروهای کمرنگ باعث می شود که پوست برنزه او به چشم بیاید.»
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنونانگیلری در مورد مدل موی نامتقارن وی در مراسم اکران فیلم ایان فلاکس می گوید: «هر کسی ممکن است با موی بلوند زیبا شود، ولی موی تیره اینطور نیست. هر دوی اینها به شارلیز می آید.»
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنوندر عرض فقط یک ماه، ترون از موهای تیره در مراسم گلدن گلوب به موی خرمایی روشن در مراسم اسکار، تغییر ظاهر داد.
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنوندر سال 2006 انگیلری در مورد ظاهرش در مراسم اسکار می گفت: «ما موهای شارلیز را به سبک سوپراستارهای ایتالیایی درآوردیم و منبع الهام ما کلودیا کاردیناله بود.»
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنوندر سال 2007 وی موهای ماهگونی اش (که برای فیلم های «نزاع در سیاتل» و «در دره الاه» رنگ کرده بود) را با ابروهای قهوه ای و ظاهر شیکش ست کرد.
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنوندر سال 2008 او با مدل موی کوتاه در جشنواره فیلم ساندنس شرکت کرد.
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنونپایش، آرایشگر او در همان سال اینطور می گفت: «این ستاره زیبا چشمان شگفت انگیزی دارد.»
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنونانگیلری درباره این بازیگر فیلم های «هنکاک» و «جاده» می گوید: «موی دم اسبی یکی از سبک های عادی و راحتی است که می توان فوراً از آن استفاده کرد. این مدل برای تابستان راحت و عالی است.»
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنونبرای مراسم اسکار در سال 2010، انگیلری مدل شینیون ساده برای شارلیز درست کرد که با پیراهن زیبای او همخوانی کامل داشت.
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنوندر یکی از مراسم برند کریستین دیور در سال 2011، ترون مدل موی یک طرفه ساده ای را انتخاب کرد.
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنونبرای اکران نخست فیلم «بزرگسالان جوان» در سال 2011، شین پایش از محصولات دیور برای درست کردن موهای ساده ولی زیبای شارلیز استفاده کرد.
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنونهدبند الماسی که این نامزد جایزه اسکار در مراسم گلدن گلوب در سال 2012 برای تزئین موهایش بکار برده بود کارتیه اصل بود و به صورت تمام وقت در موزه خصوصی کارتیه در ژنو نگهداری می شود. انزو اگیلری می گوید: «از آنجائیکه این هدبند بسیار خاص بود، باید مدل موی ساده ای انتخاب می شد.»
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنوناین سبک موی بسیار ساده به نظر انزو برای این مراسم کاملاً مناسب شارلیز بود و می خواست حالتی مینیمالیستی ولی شیک به موهای او بدهد.
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنونترون برای مراسم اسکار 2014 سبک دهه شصتی را انتخاب کرد و خط چشم و ریمل پررنگ استفاده کرده و بقیه آرایشش را ملایم کرده بود.
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنوناین برنده جایزه اسکار برای اکران فیلم «یک میلیون راه برای مردن در غرب» مدل موی ساده ای با رژ قرمز پررنگ برگزید.
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنونسایه تیره باعث می شود که چشم ها روشن ترون بیشتر دیده شوند. برای مراسم اسکار 2016، فرانچسکا تولوت، آرایشگر شارلیز سایه چشم تقریباً قرمزرنگی برایش استفاده کرد تا رنگ آبی چشمانش را بیشتر نشان دهد.
زیباترین زن هالیوودی شارلیز ترون از سالهای پیش تاکنون