پارس ناز پورتال

زیبایی بیشتر با رنگ موی بلوند کاراملی

زیبایی بیشتر با رنگ موی بلوند کاراملی

زیبایی بیشتر با رنگ موی بلوند کاراملی 

رنگ موی بلوند کاراملی را می‌توانید روی مو هاي خود بهره گیری کنید اما باید دقت داشته باشید که اگر زیبایی دوچندان میخواهید میبایست آرایش خود را نیز با آن ست کنید. رنگ مو هاي بلوند گروه هاي مختلفی دارند که همگی انها رنگ هایي خوشگل و جذاب میباشند و طرفداران زیادی دارند. یکی از این رنگ هاي محبوب رنگ موی بلوند کاراملی هست

 

که اخیرا بسیار مورد بهره گیری قرار می‌گیرد و خودش رنگهای تیره و روشن دارد. همانگونه که از نامش پیداست این رنگ مو یک رنگ موی گرم هست که می‌تواند به چهره شما گرما و جذابیت بیشتری ببخشد. اما در عین حال نکاتی نیز وجود دارد که باید هنگام گزینش این رنگ مو در نظر داشته باشید.از آنجایی که رنگ موی بلوند کاراملی رنگیست گرم و ملایم، شما نیز باید آرایشی ملایم و گرم داشته باشید.

 

این رنگ روی موهایی که کمی فر هست یا موج دارد اکثر خودش را نشان می‌دهد. همین طور میتوانید موهایتان را با این رنگ مو باز گذاشته و داخل صورتتان بریزید، در کل بهتر هست که مو هاي کاراملی خود را خیلی منظم یا زاویه دار کوتاه نکنید تا پراکنده به نظر برسد.رنگ موی بلوند کاراملی برای افرادی که پوست روشن دارند یا پوست صورتشان کمی تناژ رنگ زرد یا طلایی دارد، مناسب تر هست.

 

آرایشی که با رنگ موی کاراملی دارید نباید طوری باشد که چهره شما خیلی بی روح و رنگ پریده به نظر برسد. بهتر هست روی آرایش چشم بخصوص ریمل زدن تمرکز کنید. خط چشم مشکی نیز میتواند جذابیت بیشتری به چهره شما بدهد. اما زیاده روی نکنید و همۀ چیز را در حد ملایم بهره گیری کنید.

 

 به گزارش پارس ناز اگر دوست ندارید موها داخل صورتتان باشد می‌توانید آن را کامل جمع کرده و پشت سر ببندید چرا که بستن مو از پشت نیز برای این رنگ مو مناسب هست. هر چند بسیاری توصیه میکنند حتی اگر موهایتان را از پشت بستید باز هم قسمت هایي از آن را بطور نامنظم از کنارها بیرون بریزید.می‌توانید رنگ کاراملی را به عنوان رنگ اصلی مو گزینه کرده و لا به لای آن هایلایت هاي رنگ بلوند پلاتینی بیرون بیاورید.

 

در کل رنگ موی کاراملی رنگی گرم هست که شما می‌توانید در فصل سرد برای گرما بخشیدن به چهره بهره گیری کنید. فقط باید در کنار این رنگ مدل مو و آرایش مناسبی داشته باشید تا درخشش آن اکثر شده و شما را جذاب تر از آن چه هستید نشان دهد.