پارس ناز پورتال

ساعت پخش کلیه سریال های تلویزیونی رمضان 96

مجموعه : اخبار سینما
ساعت پخش کلیه سریال های تلویزیونی رمضان 96

ساعت اکران کلیه سریال های تلویزیونی رمضان 96 

سریال های تلویزیونی ماه رمضان 96 که از شبکه هاي گوناگون اکران خواهد شد را به شما معرفی می‌کنیم تا بدانید در این ماه مبارک چه بازیگران و سریال هایي روی آنتن میباشند. سریالهای ایرانی همگی در ماه رمضان مخاطبان خاص خود را دارند تعداد زیادی از ستاره هاي ایرانی در این سریال ها نقش آفرینی نموده اند 

 

هرساله در ماه رمضان سریالهای سی قسمتی زیبایی اکران می شود که صدا و سینما سعی می نمایند برای سرگرم شدن مردم سریالهای با موضوعات زیبا گزینش نمایند و در شبکه هاي متخلف سیما اکران نمایند ماه مبارک رمضان زمانی هست که برای تلویزیون و مخاطب از لحاظ اکران سریال مهم خواهد بود.

 

می توان گفت مخاطبان در این ماه اکثر به پای تلویزیون برای مشاهده آثار می نشینند و در ژانرها و قصه‌هاي متفاوت شاهد سریال‌هایي از کارگردانان گوناگون خواهند بود.امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست و از چند ماه قبل روند ساخت سریال‌ها شروع شده تا به موقع در کنداکتور صدا و سیما قرار بگیرند.

 

ساعت اکران سریالهای ماه رمضان 96

برای شبکه یک سیما سریالی با نام «لبخند رخساره» روی آنتن میرود. سریالی که به جای آلبوم «پایتخت 5» در برنامه‌هاي شبکه یک قرار گرفت.«لبخند رخساره» به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه‌کنندگی زینب تقوایی و نویسندگی سعید نعمت‌الله سال قبل ضبط و ساخت شد.

 

سریال «لبخند رخساره» در ۳۰ قسمت از اوایل خرداد امسال با آغاز ماه رمضان به صورت هر شبی روی آنتن شبکه یک خواهد رفت و خواننده ترانه تیتراژ سریال نیز به زودی معرفی میشود.

 

سازندگان آلبوم تلویزیونی «لبخند رخساره» کار تصویربرداری سریال را اواخر سال قبل در لوکیشن‌هاي گوناگون و متنوعی در شهرهای مشهد، نیشابور، قدمگاه، هشتگرد، شهر تهران، بندر انزلی و … به اتمام رساندند.

 

«لبخند رخساره» ملودرامی اجتماعی هست و در خلاصه قصه آن آمده: هیچگاه دوری، دوستی نمی‌آورد و خانواده قصه لبخند رخساره قبل از آنکه دیر شود، به همدلی میرسند.

 

دیگر عوامل اصلی ساخت این سریال عبارتند از:
مدیر ساخت: مهدی بدرلو، مدیر تصویربرداری: بهنام کریمی، مدیر صدابرداری: هادی افشار، طراح گریم: مهرنوش طبیبی، طراح لباس و صحنه: محمد صادقی، مدیر برنامه‌ریزی: فهیمه کمالی، صداگذار: مهرداد جلوخانی، تدوینگر: امیر شیبان خاقانی، آهنگساز: فرزین قره‌گزلو، گروه کارگردانی: امیر حسین کهکشان، مجید مافی، سالار مرضیه، دستیار تهیه: محمد نبی تقوایی، عکاس: محمد دارایی و مشاور رسانه‌اي: هادی اعتمادی مجد.
*******

 

«سرّ دلبران» جدید ترین سریال محمدحسین لطیفی در مقام کارگردانی هست که برای شبکه دو سیما آماده می شود.تصویربرداری سریال «سرّ دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی این روزها در یزد ادامه دارد و گروه مشغول کار در این شهر میباشند.

 

همین طور طبق برنامه‌ریزی قبلی، کل فیلم برداری اثر در همان شهر یزد انجام میشود و همۀ بازیگران «سرّ دلبران» نیز به نوعی مشغول این پروژه میباشند.فرهاد قائمیان، محمد کاسبی، برزو ارجمند، اسماعیل محرابی، متین‌ السادات ستوده، جعفر دهقان، جهانبخش سلطانی و رضا توکلی از بازیگران این سریال میباشند.

 

سایر عوامل این سریال عبارتند از:
مدیر تصویربرداری: امیر کریمی، مدیر صدابرداری: فرشید احمدی، طراح صحنه و لباس: حمیدرضا نوروزی، طراح چهره‌پردازی: مهری شیرازی، دستیار اول کارگردان: امیرعباس لطیفی، مدیر ساخت: داوود جمشیدی، تدوینگر: خشایار موحدیان، مدیر برنامه‌ریزی: سعید عباسی، عکاس: حسن هندی، مشاور رسانه‌اي: علی مرادخانی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا، محصول: سازمان هنری‌ رسانه‌اي اوج.
*******

 

جلیل سامان نیز سریالی با نام «نفس» را در دستور کار دارد و برای شبکه سه سیما آماده میکند.سریال «نفس» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی احمد کاشانچی هست.داستان سریال «نفس» در مورد جوانی پر شر و شور هست که در اوج وقایع انقلاب رازی در زندگی‌اش فاش می شود. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده‌اي را پشت سر می گذارد.

 

بازیگران این سریال عبارتند از:
مسعود رایگان، داریوش فرهنگ، فاطمه گودرزی، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، قربان نجفی، هادی عامل هاشمی، شهاب شادابی، احسان امانی، آتوسا راستی، با معرفی ساناز سعیدی و با حضور هدایت هاشمی، خسرو شهناز و رامین راستاد.

 

لیست کامل عوامل «نفس» عبارتند از:
مدیر ساخت: رضا نصیری‌نیا، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: علیرضا صالحی، مدیر تصویربرداری: سیروس عبدلی، طراح صحنه و لباس بابک کریمی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، مدیر صدابرداری:جواد مقدس، مسئول جلوه‌هاي ویژه رایانه‌اي: هادی اسلامی، برنامه‌ریز: اشکان سپهر، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، مدیر تدارکات: حمید پرهیز، عکاس: حسن شجاعی، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان.

*******

 

شبکه الکوثر نیز سریالی با نام «باب المراد» را به مخاطبان خود عرضه می کند.

 

سریال «باب المراد» که نخستین بار هست از یک شبکه ایرانی اکران میشود، مراحل گوناگون حیات امام جواد «ع» از تولد در مدینه، ‌ همراهی پدر در مراحل گوناگون، شهادت امام رضا«ع» تا شهادت این امام به دست معتصم عباسی را به عکس می کشد.

 

این سریال که محصول مشترک پنج کشور سوریه، لبنان، عراق، کویت، بحرین و ایران هست توسط شرکت کویتی «میدل‌آپ پروداکشن» در ایران تهیه شده و فهد میری آن را کارگردانی کرده هست.سریال «باب المراد» توسط محمود عبدالکریم نوشته شده و در آن بازیگرانی از سوریه، بحرین، کویت، عراق و ایران حضور دارند.

 

مجید میرفخرایی بعنوان طراح صحنه و دکور و محمود رحمانی و احمد کاوری بعنوان بازیگر در این سریال حضور دارند. محمد اصفهانی نیز تیتراژ ابتدایی این سریال را به زبان عربی خوانده هست.این سریال در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۴ از شبکه الکوثر اکران میشود و تکرار آن ساعت ۱۴ خواهد بود.