پارس ناز پورتال

سایت گوگل به منظور کاریابی راه اندازی شد

سایت گوگل به منظور کاریابی راه اندازی شد

سایت گوگل به منظور کاریابی راه اندازی شد 

الان یکی از بزرگترین سایت هاي کاریابی در دنیا لینکدین هست که امکانات بسیاری را برای مخاطبین ارائه نموده هست و اخیرا گوگل نیز بستری برای اینکار فراهم نموده هست. براساس تازه ترین گزارش ها، گوگل سرگرم راه اندازی وب سایتی اخیر با محوریت کاریابی و معرفی رزومه شغلی افراد، درست مثل لینکدین هست. وب سایت گوگل Hire از الان قابل دسترس هست، گرچه امکان ثبت نام در آن هنوز میسر نیست.

 

 به گزارش پارس ناز این وب سایت به افراد جویای کار امکان درج مهارت‌هاي خود را می دهد و همین طور، کارفرمایان قادر خواهند بود موقعیت هاي شغلی که در اختیار دارند را در این وب سایت تبلیغ کنند.

 

گوگل در مطلبی که در همین باره منتشر کرده گفته:وب سایت گوگل Hire محصولی هست که هنوز سرگرم توسعه آن هستیم. این ابزار به کاربران ما امکان این را می دهد تا فرایند کاریابی خود را به طور موثرتری طی کنند. تتنها آن بخشی از اطلاعات که هر کارفرما تعیین کند در اختیار افراد جویای کار قرار میگیرد و اطلاعات خصوصی به هیچ عنوان انتشار نخواهد یافت.

 

این در حالی هست که بعضی افراد نگران این میباشند که گوگل تاریخ کوتاه جستجوی اینترنتی کاربران را در اختیار کارفرمایان قرار دهد که گرچه گوگل نگرانی این افراد را نیز برطرف کرده هست.گوگل اولین شرکت بزرگی نیست که پا به این عرصه گذاشته هست. فیس بوک نیز از چندی پیش در حال کار روی ایده مشابهی هست.

 

گرچه این بازار چند سالی هست که اشباع شده و شرکت‌هایي مثل لینکدین، جایگاه مستحکمی در این بازار دارند. حال باید دید که گوگل چه قابلیت هاي جدیدی در اختیار کاربرانش می گذارد تا انها را به بهره گیری از این سرویس اخیر جذب کند.