پارس ناز پورتال

ستاره هایی که خیلی خوب و زیبا مانده اند | از مونیکا بلوچی تا جولیان مور

مجموعه : اخبار سینما
ستاره هایی که خیلی خوب و زیبا مانده اند | از مونیکا بلوچی تا جولیان مور

ستاره هایی که خیلی خوب مانده اند | از مونیکا بلوچی تا جولیان مور

 

در اینبخش ستارهایی رابه شـما معرفی می‌کنیم کـه نسبت بـه سن و سال خود خیلی خوب مانده اند، ملاک انتخاب هاي امروز مـا عمل جراحی یا عدم عمل جراحی زیبایی نیست، بلکه ملاک هاي مـا سلبریتی هایي هستند کـه وقتی بـه ظاهرشان نگاه می‌کنیم، مثل قالی کرمان خوبه خوب اند. از مونیکا بلوچی ایتالیایی گرفته تا جولیان مور آمریکایی، با این زیبارویان آشنا می‌شویم، با پارس ناز همراه باشید.

 

هلی بری

با یکی از زیباترین و پرافتخارترین هنرپیشه‌هاي سیاه‌پوست هالیوود طرف هستیم کـه کارنامه بسیار درخشانی دارد. هلی بری درسال ۲۰۰۰ عنوان پردرآمدترین هنرپیشه هالیوود را ازآن خود کرد و تنها هنرپیشه زن سیاه‌پوست اسـت کـه افتخار دریافت جایزه اسکار را دارد.

ستاره هایی که خیلی خوب و زیبا مانده اند | از مونیکا بلوچی تا جولیان مور

هلی بری زیبارو کـه ۵۱ سال دارد و مادر ۲ فرزند اسـت همیشه بـه‌عنوان یکی از هنرپیشه‌هاي زن رکار هالیوود شناخته می شود ودر چیزی بیشتر از ۳۰ فیلم بلند سینمایی ایفای نقش کرده اسـت. هلی کـه درکنار جایزه اسکار، جوایز گلدن گلوب و امی را نیز ازآن خود کرده دقیقاً در میانه زندگی خود قرار دارد اما بـه اندازه‌اي زیبایی خودرا حفظ کرده کـه بعید بنظر میرسد بـه این زودی‌ها شاهد گرد پیری روی رخسار هلی بری باشیم.

 

کاترین زیتا جونز

کاترین کـه همسر مایکل داگلاس مشهور اسـت و از دو فرزند دارد اکنون در ۴۹ سالگی بـه‌سر می برد و علی رغم این کـه انتظار داریم چهره‌اي میان‌سال داشته باشد، همان‌ گونه جوان و پرانرژی در فیلم‌ها ظاهر می شود. کاترین زیتا جونز جایزه اسکار را نیز در کارنامه خود دارد ودر بیشتر از ۲۰ فیلم سینمایی ایفای نقش کرده اسـت.

ستاره هایی که خیلی خوب و زیبا مانده اند | از مونیکا بلوچی تا جولیان مور

زیتا جونز کـه ایفای نقش بـه‌یادماندنی او در فیلم شیکاگو، جایزه بفتا را نیز برای وی بـه دنبال داشت دارای بیماری دوقطبی اسـت اما هرگز اجازه نداده تا این بیماری روحی جلوی پیشرفت او را بگیرد. کاترین زیتا جونز از جانب بسیاری بعنوان یکی از زیباترین بانوان هالیوودی شناخته میشود و پوست ابریشمی، اندام خوش‌تراش و زیبایی ظاهری او در اثر گذر زمان دستخوش تغییر نشده و همان‌ گونه زیبا و افسون‌گر باقی‌مانده اسـت.

 

مونیکا بلوچی

اگر از قدیمی‌هاي سینما باشید حتما بـه خوبی میدانید کـه سینمای ایتالیا ید طولایی در معرفی زیباترین هنرپیشه‌هاي زن بدنیا دارد.

ستاره هایی که خیلی خوب و زیبا مانده اند | از مونیکا بلوچی تا جولیان مور

مونیکا بلوچی نیز کـه زاده ایتالیا اسـت بدلیل زیبایی خدادادی‌اش ابتدا جذب صنعت مدلینگ شد ودر نهایت از سینما سر درآورد. مـا ایرانی‌ها با مونیکا با سری فیلم‌هاي ماتریکس، مالنا و مصائب‌ مسیح آشنا شدیم و بعید بنظر می رسد کسی زیبایی خیره‌کننده مونیکا بلوچی در دوران جوانی‌اش را فراموش کند. جالب اینجاست کـه مونیکا بلوچی زیبارو اکنون حسابی پا بـه سن گذاشته و ۵۴ سال سن دارد.

 

اما انصافاً باید گفت چیزی از زیبایی این الهه ایتالیایی کم نشده و همان‌ گونه بـه افسون‌گری خود ادامه می دهد. مونیکا بلوچی در بیشتر از ۲۰ فیلم سینمایی حضور پیدا کرده و آخرینبار چشم‌مان بـه جمال زیبای او در نقش لوسیا سیارا در فیلم اسپکتر از مجموعه فیلم‌هاي جیمز باند درسال ۲۰۱۵ روشن شد و امیدواریم شاهد خبر هـای بیشتری از بلوچی برای حضور در فیلم‌هاي جدید باشیم.

 

کیت بکینسیل

بعید بنظر میرسد اگر سن این هنرپیشه انگلیسی را ندانید متوجه شوید کـه کیت بکینسیل در ۴۵ سالگی بـه سر میبرد. این هنرپیشه جذاب کـه از سال ۱۹۹۳ تا کنون در دنیای هالیوود حضور دارد در بیشتر از ۳۰ فیلم ایفای نقش کرده و بی شک علاقه‌‌مندان بـه فیلم‌هاي خون‌آشامی هنرنمایی کیت بکینسیل را در مجموعه فیلم‌هاي «جهان زیرین» بـه‌خاطر دارند.

ستاره هایی که خیلی خوب و زیبا مانده اند | از مونیکا بلوچی تا جولیان مور

بکینسیل بـه هر اندازه کـه سن و سال بیشتری پیدا میکند بـه همان اندازه زیبا‌تر میشود و گویی روزگار کاری بـه او ندارد و قرار نیست پیر شود. جالب اسـت بدانید درسال ۲۰۱۰ وب‌سایت Askman، کیت بکینسیل را بعنوان سومین زن زیبای دنیا انتخاب کرد ودر سال ۲۰۱۴ نیز هالیوود مگزین این هنرپیشه انگلیسی را چهارمین زن زیبای دنیا شناخت. بکینسیل مدتی اسـت کـه در پرده نقره‌اي حضور ندارد.

 

نائومی واتس

نائومی ریشه‌اي انگلیسی استرالیایی دارد و نخستین بار درسال ۱۹۸۶ در فیلمی با نام تنها برای عشق، محصول استرالیا، حضور پیدا کرد.

ستاره هایی که خیلی خوب و زیبا مانده اند | از مونیکا بلوچی تا جولیان مور

زیبایی نائومی بـه اندازه‌اي بود کـه بـه سرعت آوازه‌اش در سرتاسر استرالیا پیچید و پس از مدتی حضور در فیلم‌ها و سریال‌هاي استرالیایی بـه کشور آمریکا آمد و بـه‌لطف زیبایی محسور‌کننده‌اي کـه داشت توانست در دنیای هالیوود برای خودش اسم و رسم خوبی دست و پا کند. نائومی واتس ۵۰ سال سن دارد اما چهره‌اش همانند یک دختر نهایتاً ۲۰ تا ۳۰ ساله جوان و جذاب باقی‌مانده اسـت.

 

این هنرپیشه خوش‌سیما و موفق در بیشتر از ۵۰ فیلم سینمایی هنرنمایی کرده و از ازدواج خود با لیو شرایبر، یکیدیگر از هنرپیشه‌هاي خوش‌تیپ‌ هالیوود، صاحب دو فرزند اسـت. علی رغم کارنامه درخشان و آثار زیادی کـه نائومی واتس در آن‌ها حضور پیدا کرده اسـت این هنرپیشه در جوامع هنری سینمایی بـه اندازه‌اي کـه باید و شاید موفقیت کسب نکرده و انتظار داریم روزی این هنرپیشه پرتلاش را در سکوی اسکار ببینیم.

 

سلما هایک

سلما هایک با فیلم دسپرادو در بین ایرانی‌ها بـه معروفیت دست پیدا کرد اما این هنرپیشه مکزیکی آمریکایی از سال ۱۹۹۱ بـه بعد در هالیوود مشغول بکار اسـت و نقش‌آفرینی هایک در نقش فریدا در فیلمی با همین نام او را در جشنواره‌‌هاي معتبری مانند اسکار، بفتا و گلدن گلوب نامزد کرد.

ستاره هایی که خیلی خوب و زیبا مانده اند | از مونیکا بلوچی تا جولیان مور

هایک کـه اکنون ۵۲ سال دارد هنوز جوان و سرزنده اسـت و بـه لطف چهره زیبا و استعداد ذاتی‌اش در هنرپیشگی توانسته اسـت در بیشتر از ۴۰ اثر سینمایی حضور پیدا کند و حدود ۱۵ اثر تلویزیونی را در کارنامه‌اش دارد. زیبایی هایک بـه اندازه‌اي بد کـه درسال ۲۰۰۹ فرانسوا هانری پینو، یکی از میلیاردهای فرانسوی دلباخته سلما هایک شد ودر سال ۲۰۰۹ باهم پیمان ازدواج بستند.

 

جنیفر کانلی

جنیفر کانلی کـه اینروزها بـه‌عنوان یکی از بازیگران زن کهنه‌کار هالیوود شناخته میشود با حضور در فیلم مشهور «روزی روزگاری در ایالات امریکا» شناخته شد و حضور او در فیلم «مرثیه‌اي برای یک رویا»، کانلی راه را برای موفقیت‌هاي بعدی کانلی باز کرد.

ستاره هایی که خیلی خوب و زیبا مانده اند | از مونیکا بلوچی تا جولیان مور

کانلی اکنون ۴۷ سال دارد اما انصافاً باید گفت جذابیت و زیبایی او بـه اندازه یک دختر ۲۰ ساله اسـت ودر بازه‌هاي زمانی مختلف مجله‌هاي معتبری مانند تایم، کانلی را در لیست زیباترین زنان قرار داده‌اند. کانلی درکنار زیبایی ظاهری، قلب رئوف و مهربانی دارد ودر مراسم خیریه‌ زیادی شرکت کرده اسـت، وی درسال ۲۰۰۳ با بازیگر انگلیسی، پل بتانی، ازدواج کرد.

 

جنیفر آنیستون

امکان ندارد جایی صحبتی از لیست بانوان زیبای هالیوود بـه میان بیاید و نامی از جنیفر آنیستون بـه گوش نخورد. جنیفر آنیستون اکنون ۴۹ سال دارد اما بـه اندازه‌اي زیبا و جذاب اسـت کـه درسال ۲۰۱۶ از جانب مجله معتبر پیپل «People»، بـه‌عنوان زیباترین زن دنیا انتخاب شد. چنین انتخابی برای زنی کـه در آن زمان ۴۷ سال داشت واقعاً جالب بنظر میرسد و حکایت از زیبایی و جذابیت همیشگی جنیفر آنیستون دارد.

ستاره هایی که خیلی خوب و زیبا مانده اند | از مونیکا بلوچی تا جولیان مور

جنیفر آنیستون برای ایرانی‌ها و بسیاری دیگر از مردمان دنیا با بازی در سریال محبوب «دوستان» شناخته شد و ازواج او با برد پیت درسال ۲۰۰۰ باعث شد یکبار دیگر آوازه زیبایی جنیفر بر سرزبان‌ها بیافتد. جنیفر در بیشتر از ۳۱ فیلم سینمایی ایفای نقش کرده و پس از جدایی از جاستین ثرو، اکنون مجرد زندگی می کند.

 

داین لین

داین لین اکنون ۵۳ سال دارد و بـه احتمال زیاد بازی بی‌نظیر او در فیلم «بی‌وفا»، محصول سال ۲۰۰۲ رابه خاطر دارید. این هنرپیشه ‌زیبا کـه حدود ۲۰ فیلم سینمایی را در کارنامه خود دارد تا کنون ۲ بار ازدواج کرده و هر دوبار نیز طلاق گرفته و اکنون مجرد زندگی می کند. ماحصل این ازدواج‌ها یک فرزند اسـت و آخرینبار او را در فیلم «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» دیدیم.

ستاره هایی که خیلی خوب و زیبا مانده اند | از مونیکا بلوچی تا جولیان مور

داین بـه درکنار زیبایی، بـه لحاظ هنری نیز، بازیگر توانمندی اسـت و تا کنون چندین بار برای دریافت جایزه اسکار، گلدن گلوب و چندین فستیوال معتبر دیگر نامزد شده اسـت. داین لین در ششمین فصل از سریال مشهور «خانه پوشالی» نیز حضور دارد.

 

میشل فایفر

این بانوی زیبا و پرتلاش هالیوود از دهه ۸۰ میلادی مشغول بکار و فعالیت اسـت و بـه همان ترتیب کـه از پا نمینشیند بـه همان ترتیب نیز قصد ندارد زیبای‌اش را از دست بدهد. میشل فایفر اینروزها در ششمین دهه زندگی خود بـه‌سر میبرد و بـه احتمال زیاد نخستین بار چهره زیبایش را در فیلم صورت مجروح دیده‌اید.

ستاره هایی که خیلی خوب و زیبا مانده اند | از مونیکا بلوچی تا جولیان مور

فایفر درسال ۱۹۹۰ از جانب مجله پیپل در لیست ۵۰ بانوی زیباروی دنیا قرار گرفت و ودر سال ۱۹۹۹ نیز یکبار دیگر میشل فایفر را دراین لیست شاهد بودیم. جالب اسـت بدانید در مجموع در طول یک دهه بـه تعداد ۶ مرتبه در لیست زیباترین بانوی دنیا قرار گرفته اسـت. میشل فایفر در چیزی حدود ۴۰ اثر بلند سینمایی حضور داشته اسـت.

 

او ازآن دسته هنرپیشه‌هاي فعالی اسـت کـه بخت‌ آن‌گونه کـه باید و شاید با او یار نبوده در در مجامع هنری بـه اندازه کافی مورد اقبال منتقدین قرار نگرفته اسـت. جالب اسـت بدانید میشل فایفر برای بازی در نقش‌هاي زن اصلی فیلم‌هاي معروفی مانند سکوت بره‌ها، غریزه اصلی، کازینو، محرمانه لس‌آنجلس، زن زیبا، علاقه ذهنی و ماما میا انتخاب شده بود اما بـه دلایل مختلف دراین فیلم‌ها حضور پیدا نکرد.

 

جین فوندا

جین فوندا اکنون ۸۰ سال سن دارد اما اندام خوش‌تراش و چهر‌ه زیبای این هنرپیشه و مانکن مشهور باعث شده تا رخسارش بسیار کمتر از سن واقعی دو بـه‌نظر برسد. جین فرزند هنری فوندا، هنرپیشه مشهور آمریکایی اسـت و همانند بسیاری دیگر از سلبریتی‌ها چندین بار ازدواج کرده و نتیجه سه بار ازدواج جین فوندا بـه طلاق ختم شده اسـت.

ستاره هایی که خیلی خوب و زیبا مانده اند | از مونیکا بلوچی تا جولیان مور

این هنرپیشه کهنه‌کار هالیوود تا کنون ۲ مرتبه جایزه اسکار رابه خانه برده اسـت و ۳ بار نیز برنده جایزه گلدن گلوب شده اسـت. جین فوندا چیزی بیشتر از ۲۰ فیلم در کارنامه هنری خود دارد ودر کنار هنرپیشگی و مدلینگ، نویسنده و فعال سیاسی نیز هست. آخرین فیلم فوندا درسال ۲۰۱۵ با نام پدران و دختران اکران شد.

 

مریسا تومی

مریسا اکنون ۵۴ سال دارد و از سال ۱۹۹۱ در دنیای هالیوود حضور پیدا کرده اسـت. این بازیگر پرتلاش کـه قصد ندارد بـه این زودی‌ها از زیبایی‌ خود دست بردارد و هرروز از گذشته زیبا‌تر می شود در سریال مشهور Seinfeld خوش درخشید و مشهور شد. از کارهای اخیر مریسا تومی نیز میتوان بـه هنرنمایی در سریال موفق «سرگذشت ندیمه»، اشاره کرد.

ستاره هایی که خیلی خوب و زیبا مانده اند | از مونیکا بلوچی تا جولیان مور

یکیدیگر از فیلم‌هاي زیبای مریسا تومی کـه بـه احتمال زیاد آنرا دیده‌اید فیلم زیبای «کشتی‌گیر»، محصول سال ۲۰۰۸ اسـت کـه نقش یک بانوی پا بـه سن گذاشته رابه زیبایی دراین فیلم از مریسا تومی شاهد بودیم. باتوجه بـه زیبایی خدشه‌ناپذیر و تلاشی کـه از مریسا تومی سراغ داریم انتظار میرود در آینده نیز چهره زیبای او را همان‌ گونه بر پرده نقره‌اي ببینیم.

 

کایلی مینوگ

انصافاً باید اعتراف کرد داستان هنرپیشه‌ها و خواننده‌هاي استرالیایی با سایر سلبریتی‌ها فرق می کند ودر مجموع بیشتر سلبریتی‌هاي استرالیایی رخساری زیبا و جذاب دارند. کایلی مینوگ نیز کـه درکنار خوانندگی و ترانه‌سرایی، دستی در بازیگری نیز دارد یکی از همین سلبریتی‌هاي استرالیایی اسـت کـه بـه‌رغم سن ۵۰ سال، هنوز هم زیبایی و جذابیتش دل خیلیها را میبرد.

ستاره هایی که خیلی خوب و زیبا مانده اند | از مونیکا بلوچی تا جولیان مور

کایلی مینوگ کـه از وی با لقب‌هایي مانند «پرنسس پاپ» نیز یاد میشود با آهنگ لوکوموشن کـه در دهه ۸۰ منتشر شد توانست اسم و رسم خوبی دست و پا کند و بـه شهرت جهانی برسد. کایلی مینوگ در سینِمـا نیز حضور داشته و نخستین بار در فیلمی با نام متخلفان محصول سال ۱۹۸۹ حضور پیدا کرد.

 

این فیلم نقد‌هاي منفی دریافت نمود اما بازخورد مثبت تماشاچیان رابه‌دنبال داشت ودر انگلیس و استرالیا بـه‌فروش خوبی دست پیدا کرد. کایلی مینوگ در مراسم اختتامیه المپیک ۲۰۰۰ اجرای بسیار جذابی داشت و انتظار میرود در آینده نیز این خواننده میان‌سال خوش‌ قد و بالا و زیباچهره را بیشتر در دنیای موسیقی شاهد باشیم.

 

جولیان مور

بـه احتمال زیاد شـما هم باورتان نمیشود کـه جولیان مور ۵۸ سال سن داشته باشد اما باور کنید این هنرپیشه مشهور بـه ششمین دهه زندگی خود نزدیک میشود و از سال ۱۹۹۰ کـه وارد دنیای هالیوود شد همیشه پرتلاش و با انرژی در فیلم‌ها ظاهر شده اسـت.

ستاره هایی که خیلی خوب و زیبا مانده اند | از مونیکا بلوچی تا جولیان مور

جولیان حدود ۵۰ فیلم سینمایی در کارنامه خود دارد و برای بازی در فیلم «هنوز آلیس» توانست جایزه اسکار رابه خانه ببرد. او تا کنون دو بار ازدواج کرده کـه ازدواج دومش با برت فرونلیچ از سال ۲۰۰۳ تا امروز دوام آورده اسـت و از قرار معلوم زندگی خوبی با همسرش دارد. هنر و استعداد جولیان مور بر کسی پوشیده نیست اما این هنرپیشه بیشتر بـه ایفای نقش زن‌هاي معمولی و نمایان کردن احساسات آن‌ها شهرت دارد.

 


 

در ادامه سخاوتمند ترین ستاره های هالیوودی

 

سلبریتی‌ها هوادارانی دوآتشه‌اي دارند کـه حتی یک لحظه هم از یاد آن‌ها غافل نمی شود، سبک لباس پوشیدن این هواداران، عکس‌هایي کـه بـه دیوار اتاق می زنند و حتی حرف زدن و راه رفتن آن‌ها نیز همانند سلبریتی‌هاي محبوب‌شان اسـت. اما از آنجایی کـه دنیا وفا ندارد بیشتر سلبریتی‌ها کوچک‌ ترین توجهی بـه هواداران ندارند.

 

دواین جانسون

پشت هیبت ستبر و تنومند دواین جانسون قلبی از طلا پنهان شده اسـت و گاه و بیگاه بـه بیمارستان‌هاي کودکان مراجعه میکند تا با عیادت از بیماران بـه آن‌ها روحیه بدهد. دواین جانسون یکی از سلبریتی‌هایي اسـت کـه بـه خوبی از قدرت شبکه‌ هاي اجتماعی باخبر اسـت ودر سال ۲۰۱۷ پیام اختصاصی را در یوتیوب برای طرفداران هندی خود منتشر کرد.

ستاره هایی که خیلی خوب و زیبا مانده اند | از مونیکا بلوچی تا جولیان مور

حضور غیرمنتظره جانسون در مراسم ازدواج هواداران را نیز می توان بعنوان یکیدیگر از رفتارهای دواین جانسون برای پاسخ بـه محبت طرفداران خود نام برد. گفته میشود دواین جانسون بـه یکی از هواداران خود وعده داده بود تا در مراسم رقص دبیرستان او شرکت کند اما نتوانست بـه این مراسم برسد.

 

او برای این کـه بدقولی خودرا از دل این هوادار پاک کند، یک سالن سینما با ۲۳۳ صندلی رابه صورت اختصاصی اجاره کرد تا این دختر و دوستانش در سینما بـه تماشای فیلم Rampage با هنرنمایی دواین جانسون بنشینند. جانسون هزینه تمامی پاپ‌ کورن‌ها و سایر تنقلاتی کـه این بچه‌ها در سینما خورده بودند را نیز متقبل شد.

 

سلنا گومز

تجربه نشان داده اسـت سلبریتی‌هاي جوان بیشتر جذب زرق و برق شهرت و پول میشوند و کمتر بـه فکر طرفداران خود هستند اما داستان سلنا گومز فرق میکند و با سلبریتی‌ طرف هستیم کـه کارهای انسان‌ دوستانه او زبانزد خاص و عام اسـت. درسال ۲۰۱۸ سلنا گومز تصویری را منتشر کرد، دراین تصویر سلنا از روی صحنه بـه سمت دختر کوچکی دستش را دراز کرده بود، گومز در پایین این تصویر نوشت «قلب مـن».

 

چنین رفتاری حکایت از علاقه شدید سلنا گومز بـه هوادارانش دارد. این رفتار را در بیشتر تورهای سلنا گومز شاهد هستیم. عشق و محبت سلنا گومز بـه انسان‌ها بازخوردهای خوبی داشته و باعث شد تا یکی از دوستانش برای پیوند کلیه بـه دادش برسد و با اهدای کلیه جانش را نجات دهد.

ستاره هایی که خیلی خوب و زیبا مانده اند | از مونیکا بلوچی تا جولیان مور

سلنا در شبکه‌هاي اجتماعی هوادارانش را تگ می کند و گاهی اوقات در سر میز شام زمانی کـه هواداران در گوشه‌اي ایستاده‌اند میز خودرا ترک می کند تا با آن‌ها غذا بخورد. جالب اسـت بدانید یک‌بار سلنا گومز بـه استرالیا سفر کرد تا یکی از هواداران دوآتشه خودرا ملاقات کند. حتی گفته میشود سلنا گومز بـه هوادارانی کـه بـه او زنگ میزنند نیز پاسخ می دهد.

 

دریک

اواخر سال گذشته در یک کمپینی را در اینستاگرام با هدف تشویق انسان‌ها بـه مهربان بودن با یک دیگر راه‌اندازی کرد. این امر از قلب رئوف در یک حکایت دارد.

ستاره هایی که خیلی خوب و زیبا مانده اند | از مونیکا بلوچی تا جولیان مور

در یک رفتار سخاوتمندانه‌اي با هواداران دارد و گاهی اواقت بـه فروشگاه‌هاي میامی مراجعه می کند و پول تمامی چیزهایی کـه مشتریان خریده‌اند را پرداخت می کند. چند ماه پیش نیز در یک یکی از آهنگ‌ ویدئوهای خودرا در دبیرستانی کـه شاگردان آن‌ از هوادارانش بودند فیلم برداری کرد.

 

تیلور سویفت

انصافاً باید گفت این زیباروی خوش‌صدا چیزی در حق هوادارانش کم نمی گذارد، در همین راستا باخبر شدیم تیلور سویفت، با مراجعه بـه منزل کهنه‌سربازی ۹۶ ساله‌ و اجرای موسیقی زنده برای او حسابی دلش را شاد کرد.

ستاره هایی که خیلی خوب و زیبا مانده اند | از مونیکا بلوچی تا جولیان مور

گاهی اوقات نیز تیلور سویفت هدایایی را برای هوادارانش ارسال می کند و روی جعبه این هدایا دست‌نوشته‌هایي با خط خود مینویسد تا دل طرفدارانش را بدست آورد. حتی گفته می شود تیلور سویفت در مراسم عروسی طرفداران خود شرکت میکند.

 

کایلی جنر

شاید بتوان بـه گوشه‌هایي از زندگی کایلی جنر خرده گرفت اما این سلبریتی‌ جوان و پول‌دار هر کاری کـه از دستش بر می آید را برای طرفدارانش انجام می‌‌دهد.

ستاره هایی که خیلی خوب و زیبا مانده اند | از مونیکا بلوچی تا جولیان مور

در همین راستا کایلی جنر در مجلس رقص رسمی دبیرستان یکی از هواداران خود حضور پیدا کرد. ظاهرا این هوادار کایلی جنر، پسری بوده کـه نتوانسته بود دل دختری را بدست آورد و کایلی جنر دراین مراسم دست در دست این پسر رقصید تا ثابت کند کـه حسابی بـه فکر هوادارانش اسـت.

 

الن دی‌ جنرس

این مجری موفق ۶۰ ساله سخاوتمندی را در حق هوادارانش تمام کرده و گفته میشود تا کنون چیزی حدود ۵۰ میلیون دلار هدیه بـه طرفداران داده اسـت. کمک‌هاي انسان‌ دوستانه الن بـه هواداران فقط مالی نیست و الن از محبوبیت و شهرت خود برای آشتی‌ دادن اعضای خانواده هوادارن خود یا پرداخت شهریه‌هاي دانشگاه هواداران را می توان تنها قسمتی از فعالیت‌هاي سخاوتمندانه و انسان‌دوستانه الن دی‌جنرس نام برد.

ستاره هایی که خیلی خوب و زیبا مانده اند | از مونیکا بلوچی تا جولیان مور

الن دی‌ جنرس تنها با یک توییت توانست چیزی حدود 3/3 میلیون دلار برای یک بیمارستان کودکان کمک مالی جمع کند. دراین توییت الن با سامسونگ توافق کرده بود کـه بـه ازای هر ری‌ توییتی کـه عکس سلفی الن در مراسم اسکار بـه دنبال دارد مبلغ 1 دلار دریافت کند.