پارس ناز پورتال

ستاره هایی که فقط در ظاهر خوب هستند | از جنیفر لوپز تا ماریا کری

ستاره هایی که فقط در ظاهر خوب هستند | از جنیفر لوپز تا ماریا کری

ستاره هایی که فقط در ظاهر خوب هستند | از جنیفر لوپز تا ماریا کری

 

در اینبخش با ستاره هایي آشنا میشویم کـه فقط در ظاهر خوب هستند و تقریباً هیچکس در باطن خود دوست ندارد با آنها کار کند، این سلبریتی ها بـه شدت نچسب، مغرور و بد اخلاق و غرغرو هستند. دنیای ستاره ها از دور زیبا و پرنور دیده می شود اما وقتی وارد این دنیا شوید می‌بینید باز هم کسانی هستند کـه کسی از آنها خوشش نمی آید، در ادامه با پارس ناز همراه باشید تا با این سلبریتی هاي آشنا شویم.

 

جنیفر آنیستون

سخت اسـت باور کنیم کـه بازیگری دوست داشتنی کـه در سریال نوستالژیک «دوستان» «Friends » چنین شخصیت دوست داشتنی داشت تا بـه این حد بداخلاق و از خود راضی باشد اما شواهد نشان می دهد کـه کار با جنیفر آنیستون آنچنان نیز کار اسانی نیست. بر اساس ادعای یک منبع خبری در طول فیلمبرداری فیلم «زندگی پر از جنایت» ” تنها کسیکه با دیگر افراد غذا نمی خود جنیفر بود.

 

او خیلی زود ناهارش را میگرفت و می رفت. تمامی بازیگران دریک ون بسیار معمولی بـه سمت سالن ناهار خوری می رفتند اما جنیفر خودروی لوکس مخصوص خودش را داشت. و نه تنها کانکس متحرک و شخصی جنیفر یک مایل دورتر از منطقه فیلمبرداری اسـت بلکه او هرروز هنگام ناهار بـه آن جا باز میگردد تا دور از بقیه ناهارش را بخورد”.

ستاره هایی که فقط در ظاهر خوب هستند | از جنیفر لوپز تا ماریا کری

اما موضوع بـه همینجا ختم نمی‌شود. بر اساس ادعاها در هنگام حضور در فیلم «اونجوری بامزه اسـت» «She’s Funny That Way» درسال 2014 تنها بـه این دلیل کـه یکی از شخصیت ها اسمی مشابه زنی داشت کـه قبلاً زندگی او و برد پیت را ویران کرده بود از کارگردان خواست اسم او را تغییر دهد و تا زمانی کـه این اسم تغییر داده نشد وی بـه سر صحنه بازنگشت.

 

کانیه وست

کانیه وست، را سمبل غرور و خودخواهی میدانند کـه تمایلاتی زنانه داشته، خیلی زود از کوره در رفته و رفتارهای تهاجمی بسیار بدی در تمامی حوزه هاي کاری اش دارد. بر اساس ادعای یک طراح مد و لباس بنام ژان تویتو، دو سال طول کشید تا وست توانست طراحی هاي نخستین مجموعه خودرا تکمیل کند کـه از دو دست شلوار جین، یک سویشرت و یک تیشرت تشکیل می شد. تویتو دراین باره چنین گفته اسـت:

ستاره هایی که فقط در ظاهر خوب هستند | از جنیفر لوپز تا ماریا کری

” وقتی کـه در نهایت این مجموعه را نهایی کردیم بـه خودم گفتم خوبه، اگر توانستم اینکار رابه سرانجام برسانم پس می‌توانم صلح را نیز در خاورمیانه برقرار کنم”. در دنیای موسیقی نیز می توان از شکایت هایي کـه از بدرفتاری هاي وست با همکاران و رقیبان داشته یک کتاب نوشت. از تیلور سویفت گرفته تا ویز خلیفه و اعضای تیم تولید برنامه ي «شنبه شب زنده» از بدرفتاری ها و بی احترامی هاي کانیه وست در امان نبوده اند.

 

جنیفر لوپز

درسال 2013، فهرست احمقانه تقاضای هاي جنیفر لوپز باعث شد کـه وی حضور بعنوان خواننده مراسم افتتاحیه لیگ برتر کریکت هند را از دست بدهد، مراسمی کـه سال گذشته بیش از 56 میلیون نفر آن رابه صورت زنده تماشا کردند. بر اساس ادعاهای یک منبع اطلاعاتی موثق، علاوه بر تقاضای هاي معمول و همیشگی، لوپز خواهان یک جت شخصی و تعداد زیادی اتاق در هتلی مجلل برای اطرافیانش شده بود.

 

اگر فکر می‌کنید کـه او تنها دو یا سه اتاق در چنین هتلی می خواسته بهتر اسـت از نو فکر کنید. وی برای 90 نفر از همراهان خود بیش از 9 اتاق تعویض لباس تقاضای کرده و دستمزدی کـه می‌خواست بـه او بپردازند سرسام آور بود، بهمین دلیل پیت بول جای او را دراین مراسم گرفت.

ستاره هایی که فقط در ظاهر خوب هستند | از جنیفر لوپز تا ماریا کری

هم چنین وی در طول فیلمبرداری فیلم «وقتی حامله هستی باید منتظر چـه چیزی باشی» «What To Expect When You’re Expecting» تنها از طریق دستیارش با اعضای تیم تولید ارتباط برقرار می کرد هر چند دراین پروژه بازیگران درجه یک دیگری نیز حضور داشتند.

 

بنظر می رسد کـه وی از دیرباز چنین شخصیت غیر قابل تحملی داشته اسـت. وقتی کـه لوپز در دهه 90 تنها یک رقصنده معمولی بود بازیگری بنام روزی پرز طراحی رقص هاي او را بر عهده داشت. در کتاب خاطرات پرز کـه درسال 2014 بـه چاپ رسید وی ادعا کرده کـه لوپز مانند یک “فاحشه منطقه فقیرنشین” با او برخورد کرده و همواره سر او داد کشیده و بدن او را فشار می داده اسـت.

 

ماریا کری

کسانی کـه درسال هاي اخیر با ماریا کری کار کرده اند بـه ندرت بعد از پایان همکاری شان داستان هاي خوبی در مورد ارتباط شان با او رابه زبان آورده اند. در طول برنامه ي تلویزیونی مستند «دنیای ماریا» با زندگی روزمره اعضای تیم خدمت رسانی بـه ماریا کری آشنا شدیم کـه حتی بستن بند کفش هاي او و روشن کردن 20 مرطوب کننده هوا در اتاق هایي کـه برای وی اجاره شده بود را انجام می دادند.

ستاره هایی که فقط در ظاهر خوب هستند | از جنیفر لوپز تا ماریا کری

ظاهرا بدون این همه ی مرطوب کننده هوا، ماریا کری نمی‌تواند بخوابد و اجرا کند، هر چند اجراهای اخیرش نیز چنگی بـه دل نزده اند. گرچه ادعاهای متفاوتی در مورد انچه کـه در برنامه اجرای زنده ي او در روز عید سال 2017 رخ داد شده اسـت اما کامل مشخص اسـت کـه بعد از این‌کـه یک اشکال فنی پیش آمد وی بدون هیچ تلاشی برای مدیریت اوضاع، صحنه را ترک کرد.

 

کیفر ساثرلند

بنظر می رسد هر شخصی کـه با کیفر ساثرلند کار کرده چیز مثبتی از تجربه همکاری با وی ندارد. این بازیگر کـه بخاطر بازی در سریال پرطرفدار «24» شناخته می شود حتی مهم شده کـه بخاطر درخشیدن یکی از بازیگران این سریال مقدمات اخراج او را فراهم کرده اسـت. شهره آغداشلو کـه دراین سریال نقش یک تروریست را بازی می کند در مورد تجربه همکاری خود با این بازیگر چنین گفته اسـت:

ستاره هایی که فقط در ظاهر خوب هستند | از جنیفر لوپز تا ماریا کری

” باید اعتراف کنم کـه کار کردن با او مشکل اسـت. آن مرد جوان بسیار خشمگین بود”. هم چنین آغداشلو گفته اسـت کـه یکی از اعضای تیم تولید بـه او توصیه کرده اسـت کـه در روز اول فیلمبرداری هاي صحنه هاي مربوط بخود بیش از حد ندرخشد و وقتی کـه آغداشلو این توصیه را نادیده گرفت شخصیت او خیلی زود از ادامه سریال حذف شد و آغداشلو فکر می کند کـه ساثرلند مسبب این موضوع بوده اسـت.

 

فردی پرینزر نیز در گفتگو اي با شبکه خبری اي بی سی نیوز گفته اسـت کـه وی نیز قربانی خشم ساثرلند شده و تجربه بازی در سریال «24» نزدیک بود بـه کنار گذاشتن حرفه ي بازیگری از طرف او منجر شود. وی دراین باره گفته اسـت:” کیفر غیرحرفه اي ترین بازیگر در تمام دنیا بود. بیخود حرف نمی‌زنم، روبرویش نیز این حرف را خواهم زد، فکر میکنم هر شخصی کـه با او کار کرده باشد این را خواهد گفت”.

 

شارون استون

سال‌ها گذشته و هنوز بسیاری در مورد بازی شارون استون در فیلم «غریزه اصلی» «Basic Instinct» درسال 1992 صحبت می کنند و البته درسال هاي اخیر نیز وی با دلایلی مشابه بار دیگر بر سرزبان ها افتاده اسـت. استون نخستین تجربه فیلم ایتالیایی خودرا درسال 2014 در فیلم «پسر طلایی» «The Golden Boy» بـه کارگردانی پوپی آواتی انجام داد.

ستاره هایی که فقط در ظاهر خوب هستند | از جنیفر لوپز تا ماریا کری

بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر و بـه گفته ي آواتی تقاضای هاي غیرمعقول استون از قبل از امضای قرارداد بازی دراین فیلم آغاز شد و او طوری رفتار می کرد کـه انگار ایتالیا کشوری از جهان سوم اسـت. استون اما این ادعاها رابه شدت تکذیب کرده اسـت.

 

بنظر می رسد کـه یکی از تقاضای هاي عجیب او دعوت شدن بـه یک مراسم مجلل سالانه برگزار شده توسط یک طراح جواهرات شناخته شده ایتالیایی دریک هتل مشهور بوده اسـت. وی در نهایت از این فیلم کنار گذاشته شد و نقش مورد نظر بـه کیم کارداشیان پیشنهاد گردید اما وی بـه رغم پذیرش بازی نتوانست در فیلم حضور یابد و بار دیگر شارون استون جای گزین او شد.

 

کریس براون

کرایس براون نشان داده کـه دردسر رابه خود جذب می کند و خیلی از همکاران او متوجه این موضوع شده اند. درسال 2011 وی در برنامه زنده «صبح بخیر ایالات امریکا»، بعد از این‌کـه در مورد اتهامات مربوط بـه بدرفتاری با نامزدش از او سوال شد اوج عصبانیت خود رابه نمایش گذاشت.

ستاره هایی که فقط در ظاهر خوب هستند | از جنیفر لوپز تا ماریا کری

وی چنان خشمگین بود کـه برنامه را ترک کرده ودر اتاق تعویض لباس نیز صندلی رابه پنجره کوبیده بود. این رفتاری اسـت کـه هیچ کسی هنگام حضور دریک برنامه ي زنده تلویزیونی از نوع گفت‌وگو از خود نشان نخواهد داد. بر اساس ادعای رسانه ها، عده اي از کسانی کـه قبلاً برای کریس براون کار کرده بودند در مورد بداخلاقی هاي او صحبت کرده و ادعا کرده اند کـه براون هم از لحاظ جسمی و هم روانی با آنها بدرفتاری کرده اسـت.

 

این در حالی بوده کـه براون درگیر مشکلات خانوادگی، مشکل اعتیاد و بیماری روانی خود بوده اسـت. در آن دوران یکی از اعضای تیم امنیتی دراین باره چنین گفته بود:” مثلاً مـا می پرسیدیم کـه امروز دما چقدر اسـت؟ نمی‌دانستیم کـه او با چـه اخلاقی بیدار می شود. او هرروز شخصیت متفاوتی داشت”.

 

بیانسه

او شاید برای طرفدارانش یک ملکه واقعی باشد اما تعداد زیادی از کسانی کـه با او کار کرده اند او را انسانی خشن و حتی بیرحم توصیف کرده اند. کسانی کـه برای او کار کرده اند داستان هاي وحشتناکی را در مورد همکاری خود با او در رسانه هاي اجتماعی بـه اشتراک گذاشته اند. برای مثال گفته شده کـه در طول فاصله بین اجراها وی بر سر رقصنده ها فریاد کشیده اسـت.

ستاره هایی که فقط در ظاهر خوب هستند | از جنیفر لوپز تا ماریا کری

هم چنین ادعا شده وی در طول یکی از برنامه هایش تقاضای هاي جالبی داشته اسـت از جمله، نی هاي نوشیدنی تیتانیومی کـه هر کدام 600 دلار قیمت داشتند، سرو شدن آب قلیایی در دمای دقیقاً 21 درجه سانتیگراد، پوشیدن لباسهای صد در صد کتانی برای تمام اعضا و اتاق هایي کـه تازه رنگ آمیزی شده و صندلی هاي اتاق آرایش نیز با یک برند مشهور جای گزین شوند.

 

مگان فاکس

مگان فاکس کـه زمانی یکی از زیباترین و دوست داشتنی ترین بازیگران زن هالیوود بود، نیز بنظر می رسد ازآن دسته سلبریتی هایي اسـت کـه کار با وی بسیار سخت خواهد بود. شاید همین موضوع باعث شد کـه وی در عرصه ي هالیوود جایگاه ثابت و مطمئنی نداشته باشد. وقتی کـه فاکس در فیلم «تبدیل شوندگان» «Transformers» ایفای نقش کرد در اوج شهرت بـه سر می‌برد.

ستاره هایی که فقط در ظاهر خوب هستند | از جنیفر لوپز تا ماریا کری

اما بنظر می رسد در همین دوران بـه شدت اطرافیانش را از خود می رنجاند. بعد از این‌کـه وی مایکل بی، کارگردان این فیلم رابا هیتلر مقایسه کرد، بعضی از کسانی کـه با فاکس کار کرده بودند زبان بـه انتقاد گشودند و بعضی از بدرفتاری هاي او در طول فیلمبرداری ها را بازگو کردند.

 

سه تن از اعضای تیم تولید تایید کردند کـه فاکس همواره دیر از موعد مقرر در سر صحنه فیلمبرداری حاضر می شده، در برنامه ها و مهمانی هاي مربوط بـه فیلم حضور نیافته و حتی زمانی کـه در آخرین دقایق فیلمبرداری در مصر کنسل شده و مایکل بی همه ی رابه یک تور مسافرتی بـه اهرام ثلاثه برده فاکس تنها کسی بوده کـه از این موضوع شاکی شده اسـت.

 


 

در ادامه سلبریتی‌ هایی که آنقدر که فکر می‌کنیم خوب نیستند

بعضی از شخصیت‌هاي مشهور نیز هستند کـه بعنوان سلبریتی‌هاي مثبت هالیوود شناخته میشوند و کمتر خبر ناخوشایندی از آنها می شنویم. این سلبریتی‌ها سعی دارند تا همیشه حفظ ظاهر کنند و انسان‌هاي خوب و شایسته‌اي جلوه کنند اما همین سلبریتی‌هایي کـه فکر میکنیم یکپارچه آقا و خانم هستند و اشکالی در اخلاق و رفتارشان ندارند در زندگی خود اشتباه‌هاي زیادی انجام داده‌اند کـه بیشتر مـا از آنها بی‌خبریم.

 

الن  دی‌ جنرس

صحبت از یکی از سرشناس‌ترین مجری‌هاي هالیوود اسـت، الن‌ دی‌جنرس در چند دهه اخیر ظاهری بسیار مثبت و موقر جلوی دوربین از خودش ارائه داده و کسی نیست کـه او را دوست نداشته باشد. اما از قرار معلوم این سکه روی دیگری نیز دارد و الن دوست‌داشتنی در پشت‌ دوربین خیلی هم آدم خوب و مثبتی نیست.

ستاره هایی که فقط در ظاهر خوب هستند | از جنیفر لوپز تا ماریا کری

صحبت زیادی در خصوص رفتار الن دی‌جنرس در پشت دوربین مطرح نشده بود تا این‌کـه در نهایت کتی گریفین، بازیگر و نویسنده لب بـه سخن گشود و از رفتار ناشایست الن دی‌جنرس پرده برداشت. کتی گریفین نخستین بار در کتابش با نام Kathy Griffin’s Celebrity Run-Ins از رفتار بد الن دی‌جنرس سخن گفت، این کتاب درسال ۲۰۱۶ منتشر شد.

 

او دو سال بعد درسال ۲۰۱۸ نیز در توری کـه برای یک برنامه کمدی ترتیب داده بود دوباره الن دی‌جنرس را مخاطب قرار داد از رفتار بد این سلبریتی گلایه کرد. او گفت الن جی‌جنرس افرادی کـه او از آنها خوشش نمی آید رابا الفاظ و لقب‌هاي زشت خطاب می کند ودر زندگی شخصی آدم بسیار بد دهن و ناسزاگویی اسـت.

 

ناگفته نماند یک نویسنده کـه درسال ۲۰۰۱ برای برنامه الن‌شو، متن مینوشت از این سلبریتی‌ گله کرده بودو مدعی بود او با همکاران و مهمانان این برنامه رفتار بسیار ناپسندی دارد و آنها را آدم حساب نمیکند. این نویسنده کـه خواسته بود نامش فاش نشود گفت الن دی‌جنرس تازمانی کـه متن‌هاي خوب و بامزه‌اي برای او نوشته شود رفتار خوبی با نویسنده‌ها دارد اما امان از روزی کـه یک متن خنده‌دار و بامزه نباشد.

 

دنیل ردکلیف

دنیل ردکلیف با عینک گرد و ظاهر معصومانه‌اي کـه در فیلم‌هاي هری پاتر از خود نشان داد توانست بـه سرعت بـه‌عنوان یکی از سلبریتی‌هاي خوشنام و موقر هالیوود جلوه کند اما چیزهایی در خصوص دنیل ردکلیف وجوددارد کـه بیشتر هواداران از آنها بی‌خبر هستند. جالب اسـت بدانید ردکلیف در گفتگو‌اي با سی‌.‌بی‌.‌اس نیوز مدعی شد کـه هرگز سر صحنه فیلم‌برداری الکل مصرف نکرده اسـت.

ستاره هایی که فقط در ظاهر خوب هستند | از جنیفر لوپز تا ماریا کری

اما دفعات زیادی بوده کـه قبل از فیلم‌برداری نوشیدنی‌هاي الکلی مصرف کرده باشد. او شخصاً اعتراف کرد روزی نیست کـه بدون الکل سر کند و بیشتر شب‌ها با حالتی نامتعادل بـه بستر می رود. هری پاتر دنیای سینما در خصوص این عادت ناپسندی کـه دارد اظهار ندامت کرد و مدعی شد زمانی کـه الکل مصرف می کند حالش از این رو بـه آن رو میشود و از زمین و آسمان اشکال‌ تراشی می کند.

 

دنیل ردکلیف سلبریتی گوشه‌نشین و منزوی اسـت و از بیست سالگی گوشه عزلت انتخاب کرده، این سلبریتی پرآوازه کـه درسال ۲۰۱۵ ستاره خودش را در خیابان هالیوود کـه هنرپیشه‌ها در آن ستاره دارند بدست آورد مدعی شد او آدم مؤدب و خوش‌مشربی بوده اسـت اما اینروزها دیگر چنین رفتاری ندارد و بـه دنبال راه مناسبی اسـت تا دوباره زندگی بهتر گذشته‌اش را تجربه کند.

 

بونو

پاول دیوید هیوسن ستاره گروه راک یوتو «U2» اسـت ودر صحنه‌‌هاي موسیقی او رابا نام هنری بونو می‌شناسیم. بونو کارنامه بسیار درخشانی بـه لحاظ اخلاق و رفتار دارد و فرد انسان‌دوستی اسـت. دراین زمینه میتوان بـه تلاش‌هاي این خواننده ایرلندی تبار برای ایجاد صلح میان ایرلند شمالی و جنوبی اشاره کرد.

ستاره هایی که فقط در ظاهر خوب هستند | از جنیفر لوپز تا ماریا کری

خرید و ارسال دارو برای بیماران متبلا بـه ایدز در آفریقا نیز یکیدیگر از اعمال انسان‌دوستانه بونو اسـت این موارد باعث شد تا در چندین سال نام بونو را در فهرست نامزدهای جایزه صلح نوبل شاهد باشیم. اما این سکه روی دیگری نیز دارد و بونو رفتار ناپسند زیادی در زندگی‌اش دارد.

 

بونو کـه تا کنون بـه بیشتر از ۴۰ مؤسسه خیرخواهانه کمک کرده اسـت سابقه بسیار بدی در فرار از مالیات دارد. درسال ۲۰۱۱ گزارش‌هاي زیادی در انگلستان منتشر شد کـه گروه یوتو قصد داشته تا میلیون ها دلار پول رابه حساب‌هاي کشور هـای دیگر منتقل کند تا از این طریق از زیر بار پرداخت مالیات خلاص شود. گفته می شود یوتو ضرب‌المثل چراغی کـه بـه خانه روا اسـت بـه مسجد حرام اسـت را اصلاً رعایت نمی کند.

 

مگان مارکل

دوشس ساسکس، عروس خاندان سلطنتی بریتانیا کـه دل پرنس هری را برد و با او ازدواج کرد بـه‌عنوان ید طولایی در انجام امور خیریه دارد و بـه‌عنوان شخصیت انسان‌دوست و خیرخواهی شناخته میشود. مگان مارکل برای این‌کـه خودش را درنظر افکار عمومی خوب و موقر جلوه دهد از آشنایان و فامیل‌اش خواست تا بجای این‌کـه بـه او هدیه عروسی بدهند، پول این هدیه رابه انجمن‌هاي خیریه اهدا کنند.

ستاره هایی که فقط در ظاهر خوب هستند | از جنیفر لوپز تا ماریا کری

اما رفتار مگان مارکل هرگز از دید تیزبین رسانه‌ ها و مردم آگاه مخفی نمانده اسـت و بسیاری بر این باور هستند کـه مگان قلب پاک و رئوفی ندارد و اگر کارهای خیریه انجام میدهند تنها بـه این دلیل اسـت کـه میـــخواهد خودش را درنظر مردم خوب و موجه جلوه دهد. این عوام‌ فریبی‌هاي مگان مارکل بـه اندازه‌اي ادامه پیدا کرد کـه سامانتا مارکل، خواهر ناتنی مگان، نتوانست این رفتار را تحمل کند.

 

او بـه رسانه‌ ها گفت خواهر کوچک‌ترش علاقه زیادی بـه جلب نظر در اذهان عمومی دارد و از زمانی کـه کودک بود همیشه بـه این فکر میکرد کـه در بزرگسالی عروس خاندان سلطنتی شود. بهمین دلیل اسـت کـه مگان مارکل پس از ازدواج بار پرنس هری باز هم بـه رفتار عوام‌فریبانه خود ادامه میدهد و با انجام امور خیرخواهانه سعی میکند جای بیشتری در دل مردم باز کند.

 

مت دیمون

مت دیمون را حسابی می‌شناسیم و از فیلم‌هایش لذت برده‌ایم، این سلبریتی درکنار ظاهر جذاب و مردانه اش، دل صافی دارد و توانسته‌ اسـت بـه یکی از مهربان‌ترین سلبریتی‌هاي هالیوود تبدیل شود. اخلاق و رفتار خوب مت دیمون بـه اندازه‌اي تأثیرگذار بود کـه حتی دیگر سلبریتی‌ها نیز از او تعریف می کنند. دراین زمینه می‌‌توان بـه تعریف و تمجید‌هاي امیلی بلانت اشاره کرد کـه در جایی گفته بود:

ستاره هایی که فقط در ظاهر خوب هستند | از جنیفر لوپز تا ماریا کری

مت دیمون مهربان‌ترین انسانی اسـت کـه او در عمرش دیده‌ اسـت. اما از قرار معلوم مت دیمون حواسش بـه گفته‌هایش نیست و هر از گاهی صحبت‌هاي او با رسانه‌ ها جنجال ایجاد می کند. مت دیمون نظرهای مختلفی در خصوص سایر سلبریتی‌ها دارد ودر صحبت‌هایش با رسانه‌ ها با نگاه انتقادی در مورد همکارانش صحبت میکند.

 

لبران جیمز

لبران جیمز با ۲۰۳ سانتی‌متر قد بعنوان یکی از بلند بالاترین ورزشکارهای کشور آمریکا شناخته می شود و از قرار معلوم اخلاقش همانند قدش خوب و پسندیده اسـت. لبران جیمز نه تنها ورزشکار خوبی در میدان بسکتبال اسـت بلکه در زندگی شخصی و خانوادگی نیز مرد بسیار خوانواده‌دوستی اسـت.

ستاره هایی که فقط در ظاهر خوب هستند | از جنیفر لوپز تا ماریا کری

لبران جیمز بـه اندازه‌اي با اخلاق اسـت کـه پس از رسیدن بـه شهرت، از تمامی افرادی کـه در دروان کودکی و نوجوانی آنها رابه هر نوع آزرده بود عذرخواهی کرد و مدعی شد در طول زندگی سعی دارد تا همیشه دل مردم را بدست بیاورد. تا اینجای کار از خوبی‌هاي لبران جیمز برای شـما گفتیم اما بد نیست بدانید لبران جیمز نیز همانند سایر سلبریتی‌ها حاشیه‌هاي مختلفی داشته اسـت.

 

دراین زمینه می توان بـه رابطه لبران و شارون رید «Sharon Reed»، یکی از خبرنگاران میامی اشاره کرد. از قرار معلوم شارون از لبران بچه‌دار شده اما لبران از این فرزند حمایت نمی کند. شایعه دیگری نیز از رابطه لبران جیمز و بیانسه حکایت دارد کـه چیزی دراین زمینه اثبات نشده و فقط در حد حدس و گمان باقی‌مانده اسـت.

 

رایان گاسلینگ

رایان کارنامه بسیار درخشانی در هالیوود دارد و بـه لحاظ هنری بـه دستاوردهای چشمگیری رسیده اسـت، رایان کـه جایزه اسکار را در کارنامه‌اش دارد در اذهان عمومی فردی انسان‌دوست بـه‌نظر می رسد ودر سال ۲۰۱۱ زمانی کـه در خیابان دو نفر باهم درگیر شده بودند وارد ماجرا شد و این دونفر را از هم جدا کرد و آشتی داد. گفته میشود مدتی پیش نیز رایان گاسلینگ شخصاً جان یک انسان را از مرگ حتمی نجات داده اسـت.

 

دراین بین ازقرار معلوم رایان بـه‌اندازه‌اي کـه در دنیای هالیوود مشهور اسـت در زندگی شخصی اعتبار ندارد و رفتار ناپسند او همه ی رابه تنگ آورده اسـت. اگر زندگی رایان گاسلینگ را دنبال کرده باشید حتما بخاطر دارید کـه درسال ۲۰۰۲ او رابطه‌اي صمیمی و عمیق با ساندرا بولاک برقرار کرد، مدتی بعد نیز پس از بازی در فیلم «دفترچه خاطرات»، با ریچل مک‌آدامز، بازیگر نقش اول این فیلم وارد رابطه شد.

ستاره هایی که فقط در ظاهر خوب هستند | از جنیفر لوپز تا ماریا کری

این‌گونه کـه پیداست آتش عشق رایان گاسلینگ خاموش‌شدنی نیست و پس از بازی در فیلم «لا لا لند» عاشق اما استون، هنرپیشه نقش اول این فیلم شده اسـت. رایان گاسلینگ تاجایی کـه امکان دارد سعی میکند روابط خودرا از چشم رسانه‌ ها و پاپاراتزی‌ها دور نگه دارد بهمین دلیل نیز تأکید می کند کـه هیچ چیزی بین او و اما استون در جریان نیست.

 

دواین جانسون

راک دنیای سینما اینروزها بـه یکی از پول‌ساز‌ترین سلبریتی‌هاي هالیوود تبدیل شده و فیلم‌هاي The Fate of the Furious و Jumanji: Welcome To the Junge درسال ۲۰۱۷ بیشتر از ۲ میلیارد دلار در سطح جهانی فروش کرد. این امر باعث شد تا دواین جانسون قسمت زیادی از درآمد خودرا صرف امور خیریه کند و دل هواداران را بدست بیاورد.

ستاره هایی که فقط در ظاهر خوب هستند | از جنیفر لوپز تا ماریا کری

چنین رفتارهایی باعث شد تا هواداران دواین جانسون رابه‌عنوان سلبریتی انسان‌دوستی کـه همیشه قلبش نگران سایر انسان‌هاست بشناسند اما قضیه بهمین سادگی‌ها هم نیست و گفته می شود دواین جانسون و وین دیزل مشکلات زیادی در صحنه فیلم‌برداری آخرین نسخه از فیلم سریع و خشن داشته‌اند.

 

این‌گونه کـه پیداست دواین جانسون در فیلم‌برداری‌ها دخالت زیادی در اموری کـه بـه او مربوط نیست دارد و اصرار زیادی داشته تا قسمت‌هاي زیادی از فیلم‌نامه نسخه جدید فیلم جومانجی تغییر کند. اگر دواین جانسون را بشناسید حتما بـه خوبی میدانید کـه او با نام ورزشی راک در دنیای مسابقات کشتی‌‌کج بـه محبوبیت رسید و راه خودش رابه هالیوود باز کرد.

 

از قرار معلوم راک در زمانی کـه در مسابقه‌‌هاي کشتی‌کج حضور داشته نیز نسبت بـه خانم‌هایي کـه دراین مسابقات شرکت می کنند همیشه نگاه تحقیرانه‌اي داشته و بـه آنها بد و بیراه می‌گفته اسـت. بـه هر ترتیب محبوبیت دواین جانسون روز بـه روز در حال افزایش اسـت و این سلبریتی خوش قد و قامت بـه لطف شبکه‌هاي اجتماعی توانسته اسـت دل میلیونها نفر هوادار را بدست بیارود.