پارس ناز پورتال

ستاره هایی که پدر و مادرشان آن ها را آزار داده اند

ستاره هایی که پدر و مادرشان آن ها را آزار داده اند

ستاره هایی که پدر و مادرشان آن ها را آزار داده اند 

برخی از بازیگران و ستاره هاي سرشناس در زندگی خود در دوران کودکی اصلا شرایط مناسبی نداشته اند و حتی توسط پدر و مادر شکنجه شده اند. برخی از مردم فکر می‌کنند که ستاره ها در همۀ اساس هاي زندگی خود افرادی پیروز و خوشحال میباشند که هیچ مشکلی در زندگی شان ندارند, اما احتمالا برایتان دیدنی باشد که بدانید برخی از آن ها ارتباط خوبی با خانواده خود ندارند و در کودکی سختیهای زیادی کشیده اند.

 

در این مقاله به تعدادی از ستاره هایي که کودکی سختی داشته اند و توسط پدر یا مادرانشان مورد آزار و آزار قرار میگرفتند, اشاره کرده ایم.

 

تام کروز توسط پدرش مورد آزار و آزار قرار می‌گرفت
قبل از آنکه تام کروز بازیگری سرشناس شود, به همراه مادر, خواهر و پدرش در کانادا در فقر زندگی می‌کرد. او خاطرات زندگی با پدرش را تجربه اي تلخ و خوفناک می‌خواند. «او آدمی بود که من در کنارش احساس خطر میکردم. در واقع هیچ امنیتی در منزل ام نداشتم. فکر کنید که در منزل خودت با ترس زندگی کنی!»

 

حکایت تلخ زندگی او تا زمانی که مادرش از پدرش جدا شود, ادامه داشت. پس از آن زمان انها به کشور آمریکا نقل مکان کردند و تام کروز توانست در آرامش به دنبال حرفه مورد علاقه خود, یعنی بازیگری, برود.

ستاره هایی که پدر و مادرشان آن ها را آزار داده اند

درو بریمور پدری دائم الخمر داشت
پدر درو بریمور, جان باریمور, در زمان خودش ستاره معروفی بود اما او فردی دائم الخمر بود که مدام مادرش را مورد آزار فیزیکی قرار می داد. او پس از شکنجه هاي بسیاری که سر خانواده اش آورد, روانه حبس شد. پس از اینکه پدر و مادر درو بریمور از هم جدا شدند, او با مادرش زندگی میکرد اما مادرش نیز راه پدرش

 

را در پیش گرفت و هر شب الکل و مواد مخدر مصرف می‌کرد. حتی به درو که در آن زمان تنها 12 سال داشت هم این اجازه را می داد تا وی را همراه کند. اما خوشبختانه درو خیلی زود فهمید این راهی نیست که او همۀ وقت} آرزویش را داشت, در نهایت در سن 14 سالگی به طور کامل دور پدر و مادرش را خط کشید و زندگی مجردی خود را نخست کرد.

ستاره هایی که پدر و مادرشان آن ها را آزار داده اند

پدر و مادر اپرا وینفری پس از تولد, وی را رها کردند
دو دهه اول زندگی اپرا وینفری بدترین سال های زندگی اش بود. زمانی که او به جهان آمد, نه پدر و نه مادرش وی را نمی‌خواستند. در واقع انها در آن زمان با هم دشوار داشتن و از هم جدا شده بودند, به همین علت وی را نزد مادر بزرگ اش در کشتزار اي فرستادند. آیا او علتی برای عشق و علاقه به پدر و مادرش داشت؟

 

گرچه مادر بزرگش هم رفتار خوبی با او نداشت و سر مسائل گوناگون مثل اینکه چرا با شیر آب بازی میکند یا لباس هایش را سریع به تن نمی‌کند, سر او داد و فریاد می زد. او حتی مورد تجاوز هم قرار گرفت و حامله شد اما فرزندش دو هفته پس از تولد از جهان رفت. پس از آن زمان مجبور شد که با پدرش زندگی کند و سختیهای بیشتری را متحمل شود.

ستاره هایی که پدر و مادرشان آن ها را آزار داده اند

خشونت پدر کریستینا آگیلرا, کودکی وی را ویران کرد
پدر کریستینا آگیلرا یک نظامی بود که زندگی را به کام خانواده اش تلخ کرد. او بسیار خشن و وحشی, به ویژه با کریستینا و مادرش, رفتار می‌کرد. او میگوید: «من شاهد صحنه هاي وحشتناکی بودم. همش دعوا, درگیری, کتک کاری… من در منزل خودم هم امنیت نداشتم و این یکی از بدترین حس هاي دنیاست.»

 

بعنوان مثال یک روز مادر کریستینا به منزل می‌آید و دخترش را غرق خون میبیند. زمانی که دلیلش را از او پرسید, او در پاسخ گفت: «پدر می خواسته چرت بزند اما من سر و صدا کردم.» پس از این رویدادها پدر و مادر کریستینا از هم طلاق گرفتند و کریستینا نیز برای فرار از این اوضاع اسفناک, به موسیقی روی آورد. از آن زمان تا به حال او با پدرش هیچ ارتباطی نداشته هست.

ستاره هایی که پدر و مادرشان آن ها را آزار داده اند

هلی بری توسط پدرش مدام تهدید می شد
هلی بری در هالیوود به یک زن نیرومند شهرت دارد. او مدام در مورد دستمزد زنان گفتگو میکند و مردان را به رفتاری عادلانه با آن ها تشویق می‌کند, آنهم دلیلش سختی هایي ست که خودش در کودکی کشیده هست. در واقع مادر او قربانی خشونت پدرش شد. اگر چه او خودش سختیهای بسیاری را بردباری میکرد

 

اما آن چه برای او عذاب آورتر بود, صحنه هایي بود که پدرش مادرش را کتک می زد. او روزی راکه پدرش مادرش را از پله ها به پایین پرت کرد و با یک بطری بر سرش کوبید, از یاد نمی‌برد. هلی بری از 4 سالگی هر روز و هر روز شاهد این رویدادها تلخ بود تا در نهایت پدر و مادر او از هم جدا شدند و دیگر هیچگاه پدرش را ندید. او آن قدر از پدرش کینه دارد که حتی نمی‌داند او زنده هست یا نه!

ستاره هایی که پدر و مادرشان آن ها را آزار داده اند

پدر خوانده بیل کلینتون وی را مورد آزار و آزار قرار می داد
رئیس جمهور سابق کشور آمریکا, بیل کلینتون, به همراه مادر و پدرخوانده اش زندگی می‌کرد. در سن 15 سالگی او اسم پدر خوانده اش را به خود گرفت اما هیچگاه ارتباط خوبی با او برقرار نکرد, دلیلش هم آزار و آزار هایي بود که او به مادر و برادرش و حتی خود او میرساند. او همه ي وقت میگوید: «پدرخوانده ام

 

یک مرد دائم الخمر بود که خانواده ام را هم فیزیکی و هم لفظی شکنجه می داد. گرچه او از رفتار مادرش هم خوشنود نبود و بارها اعتراف کرده که مادرش از سن 4 سالگی بدترین رفتار ممکن را با او داشت.

ستاره هایی که پدر و مادرشان آن ها را آزار داده اند

مریلین مونرو مادری با اختلالات روانی داشت

قبل از اینکه مریلین مونرو تبدیل به یک ستاره شود, با مادرش زندگی میکرد. مادر او نه تنها وضع مالی بدی داشت بلکه از اختلالات روانی نیز رنج می‌برد. پس از اینکه پزشکان تشخیص دادند که او مبتلا به اسکیزوفرنیا هست, وی را به بیمارستان منتقل کردند. در آن زمان مرلین تنها 7 سال داشت.

 

در این شرایط او حتی نمی توانست نزد فامیل هایش بماند زیرا همۀ وی را مورد آزار و آزار قرار می دادند. در نهایت, او با یکی از همسایه هاي خود در سن 16 سالگی ازدواج کرد و خودش را از شر خانواده اي که تقریباً نداشت, رها فرآوری.

ستاره هایی که پدر و مادرشان آن ها را آزار داده اند

عموی تری هچر از کودکی وی را آزار می داد
تری هچر به خوبی توانست در دنیای سینما و تلویزیون خودش را نشان دهد. او تمام تلاش و انرژی اش را در طول چندین سال گذاشت تا زندگی آرام و شادی داشته باشد, دلیلش هم سختی هایي بود که در قبل کشید. اگر چه به ظاهر او در خانواده اي خوشبخت و دوست داشتنی زندگی می‌کرد

 

که وی را به برترین مدارس و کالج فرستادند اما واقعیت زندگی او چیز دیگری بود. او از سن 5 سالگی مورد آزار و آزار عمویش قرار گرفت. زمانی که در مورد این رخداد از تری سوال کردند, در پاسخ گفت: «اشتباه از خود من بود. زمانی که عمویم به من تجاوز کرد, من به دلیل آبرویم به کسی چیزی نگفتم و ساکت ماندم و این رخداد سالها گریبانم را گرفت.»

ستاره هایی که پدر و مادرشان آن ها را آزار داده اند

تایلر پری حمله هاي وحشیانه پدرش به وی را از یاد نمی‌برد
تایلر پری در حال آماده یکی از پیروز ترین ستاره هاي جهان هست اما او این موفقیت را ساده به دست نیاورده هست. پدرش مردی بود که مدام وی را کتک می زد. او در این خصوص می‌گوید: «زمانی که پدرم به منزل می آمد, مست بود. او بی علت مرا در اتاق زندانی می‌کرد و بدترین بلاها را سر من می آورد.

 

او حتی دوستانش را هم تحریک میکرد که مرا آزار کنند. من در آن زمان هیچگاه فکر نمیکردم که زنده بمانم و به این سنی که اکنون دارم, برسم.

ستاره هایی که پدر و مادرشان آن ها را آزار داده اند