پارس ناز پورتال

ستاره هایی که دوست دار زیبایی طبیعی هستند

ستاره هایی که دوست دار زیبایی طبیعی هستند

ستاره هایی که دوست دار زیبایی طبیعی هستند 

شمار زیادی از بازیگران و خواننده ها میباشند که طرفدار زیبایی انسان بصورت طبیعی میباشند و خود را انچنان آرایش نمی‌کنند و سراغ عمل زیبایی نیز نمی‌روند. ستاره هاي زن, از خواننده گرفته تا مدل و بازیگر سینما, همه ي وقت به دنبال راههایی برای زیباتر کردن خودشان میباشند.

 

انها انواع رژیم هاي خوراکی, جراحی هاي زیبایی و مدلهای گوناگون آرایش را به کار میگیرند تا نه تنها خودباوری خودشان بلکه علاقه طرفداران شان هم بالا ببرند.طبیعی هست وقتی میلیون ها نفر مخاطب داشته باشی, برای جذاب تر شدن دست به هر کاری می زني. اما برخی از ستاره ها میباشند که زیبایی طبیعی را بیشتر می پسندند. اگر شما هم می‌خواهید با این چهره ها آشنا شوید, در کنار ما بمانید.

 

دمی لواتا
تناسب اندام برای تمام بانو ها اهمیت دارد, بنابراین تعجبی ندارد که این فرمایش برای زنان هالیوودی امری حیاتی باشد. یکی از ستاره هایي که برای این موضوع تلاش هاي زیادی کرد, دمی لواتا بود. او برای مدت زیادی فکر می‌کرد که اندام زیبایی ندارد بطوری که در یکی از گفت و گو هایش گفت; “من در آن دوران از زندگی ام که حس خوبی نسبت به اندامم نداشتم,

 

همه ي وقت کوشش می‌کردم که لباس هایي کاملا پوشیده به تن کنم طوری که ذره اي از اندام ام دیده نشود.” اما حال او توانست طرز فکرش را تغییر دهد و احساس بهتری نسبت به خودش داشته باشد.

ستاره هایی که دوست دار زیبایی طبیعی هستند

“حال من خودباوری بالایی دارم و فکر میکردم که زیباترین زن دنیام. من این اندام طبیعی خودم را واقعا دوست دارم.” او حتی بیشتر اوقات عکس هاي بدون آرایش خود را با کپشن “دوشنبه هاي بدون آرایش, دوشنبه هاي طبیعی” برای هوادارانش به اشتراک می‌گذارد.

 

لیدی گاگا

لیدی گاگا به لباس, مدل مو و آرایش عجیب‌وغریب اش شهرت دارد. اما علارغم اینکه هواداران زیادی دارد, هیچوقت نسبت به زیبایی اش خودخواه نشد. او حتی اعتراف می‌کند که چهره جذابی ندارد اما این موضوع باعث نشد که او هم مثل شمار زیادی از ستاره هاي دیگر دست به جراحی هاي زیبایی بزند.

 

او یک‌بار در گفت و گو اي گفت; “اگر برای زیبایی معادله اي وجود داشت, من هیچوقت در آن موفق نمی‌شدم. گرچه من با این مسئله مشکلی ندارم و به انچه هستم سربلندی میکنم. اگر چه توضیح این قضیه برای مردم سخت هست و مرا زیر فشار میگذارد اما من یاد گرفتم که انچه هستم را بپذیرم.”

ستاره هایی که دوست دار زیبایی طبیعی هستند

او با انتشار تصویر هایي از صورت بدون آرایش اش نشان داد که با پوست صورت اش که پر از جوش و لک هست, هیچ مشکلی ندارد. او حتی هوادارانش را نیز تشویق می‌کند تا ظاهر طبیعی خود را حفظ کنند.

 

سلما هایک
جذابیت و استعداد منحصر بفرد سلما هایک بر هیچکس پوشیده نیست. او حتی در سن 50 سالگی هم با جوانترین زنان هالیوود در زیبایی رقابت می‌کند. او در گفت و گو اي با مجله “نیویورک تایمز” گفت; “اینکه مجبور نیستم برای زیباتر شدن تلاش کنم, به من حس رهایی می‌دهد.

ستاره هایی که دوست دار زیبایی طبیعی هستند

زیبایی طبیعی واقعا لذت بخش هست. به نظر من یک زن در دهه 30 سالگی از زندگی اش در نهایت زیبایی, تجربه و ذکاوت هست. اگر به من بگویند که آیا حاضری به دوران 25 سالگی ات بازگردی, در پاسخ میگویم; خبر هرگز, زیرا خودم را در در این سن بیش از هر چیز دیگری دوست دارم.”

 

دانای گوریرا
ما دانای گوریرا را بیشتر با سریال “The Walking Dead” می شناسیم. احتمالاً به نظر شما او زن زیبایی نباشد اما نظر خودش چیز دیگری هست. اگر چه او در طول سریال از کلاه گیس بهره گیری می‌کرد اما هیچ نگرانی از ظاهر شدن در ملا عام با مو هاي کوتاه مردانه اش ندارد. او حتی در نقش هایش هم نشان داد که چقدر نسبت به ظاهرش خودباوری بالایی دارد.

ستاره هایی که دوست دار زیبایی طبیعی هستند

او می‌گوید; “من یکبار مجبور شدم کلاه گیس بگذارم, آن دوران واقعا دوران سختی برایم بود. من آن را در سریع ترین زمان ممکن از سرم در آوردم و از آن زمان به بعد سمت کلاه گیس هم نرفتم. تمام چیزی که من برای زیباتر کردن خودم بدان احتیاج دارم یک برق لب و یک جفت گوشواره هست. از آنجا که رنگ پوست ام تیره هست, گوشواره هایم خیلی به چشم می‌آید و همین برای من کافی هست تا احساس بهتری نسبت به خودم داشته باشم.”

 

کیت وینسلت
محبوبیت کیت وینسلت از سال 1997, زمانی که نقش رز را در فیلم “تایتانیک” بازی کرد, نخست شد. حال با وجود گذشت چندین سال, او هنوز هم جای خود را در بین طرفدارانش حفظ کرده هست. او در ماه اکتبر 2017 42 ساله میشود اما هنوز هم علاقه اي به رفتن زیر تیغ جراحی زیبایی ندارد.

 

او در گفت و گو اي با مجله تلگراف گفت; “من به عمل هاي زیبایی اعتقادی ندارم چون در خانواده اي بزرگ شده ام که زیبایی طبیعی را می پسندیدند.

ستاره هایی که دوست دار زیبایی طبیعی هستند

به علاوه, اگر من ظاهرم را تغییر دهم, دیگر در دنیای هالیوود جایی نخواهم داشت. من یک بازیگرم و بازیگرها باید چهره اي طبیعی داشته باشند.” او در ادامه میگوید; “یک‌بار من دخترم را در برابر آینه بردم و به او گفتم که ببین, ما خیلی خوشبختیم که انقدر زیباییم, ما خیلی خوشبختیم

 

که صورت مان هیچ اشکالی ندارد, خوشبختیم که چشم هاي زیبایی داریم و… که ناگهان دخترم در پاسخ گفت; میدانم مامان! و من خدا را بابت این نعمت ها همه ي وقت شکر می‌کنم.”

 

آلیشا کیز
آلیشا کیز خواننده, بازیگر و ترانه سرای سرشناس نیز یکی دیگر از ستاره هایي هست که به زیبایی طبیعی اعتقاد دارد. او تا اکنون 15 پاداش گرمی را از آن خود کرده هست و مطمئنا در آینده اي نزدیک بر افتخارات خود خواهد افزود.

ستاره هایی که دوست دار زیبایی طبیعی هستند
او میگوید; “گذشته ترها, زمانی که من بدون آرایش از منزل بیرون می آمدم, مدام استرس داشتم که نکند هوادارانم بخواهند با من تصویر بگیرند, نکند پاپاراتزی ها تصویر بدون آرایش من را در شبکه هاي مجازی منتشر کنند و… و این افکار مدام مرا زیر فشار می گذاشت. اینکه مردم در مورد من چه فکری میکنند واقعا برایم اهمیت داشت.

 

اما یکبار, زمانی که عکسی از چهره بدون آرایش من توسط خبرنگاران در شبکه هاي مجازی منتشر شد با خودم فکر کردم که چقدر من با چهره اي طبیعی زیباترم! به نظر من آن تصویر زیباترین و صادقانه ترین عکسی بود که از من منتشر می شد. از آن زمان بود که دیگر خودم را از بند آرایش رها کردم. من نه تنها صورت, بلکه افکار, احساس و آرزوهایم را نیز سانسور نخواهم کرد.”

 

اشلی گراهام
اشلی گراهام مدل آمریکایی هست اما با دیگر مانکن ها فرق دارد. در دنیایی که لاغری مد هست, او چاقی را ترجیح داده و از این موضوع نیز خودباوری کامل دارد. “من در بدنم چربی زیادی دارم اما این موضوع باعث ترقی من نشد طوری که حتی توانستم تصویر ام را روی جلد مجله چاپ کنم. هر شخصی مرا هر طور که دوست دارد قضاوت می‌کند

ستاره هایی که دوست دار زیبایی طبیعی هستند

 به گزارش پارس ناز برخی ها میگویند که چاقم, برخی ها می‌گویند اندام زیبایی دارم. برخی افراد مرا زشت و برخی دیگر مرا خوشگل می‌خوانند و در نهایت به این نتیجه رسیدم که هیچ زنی را نمی‌توان ایده آل تمام مردم خواند. بنابراین تصمیم گرفتم آنطور که خودم می پسندم باشم.” اشلی گراهام حتی از گذاشتن عکس هاي بدون آرایش خود در شبکه هاي مجازی نیز ابایی ندارد.