پارس ناز پورتال

ستاره هایی که از نظر علمی جذاب ترین هستند

ستاره هایی که از نظر علمی جذاب ترین هستند

ستاره هایی که از نظر علمی جذاب ترین هستند 

امروز بشما ستاره هاي مشهوری را معرفی می‌کنیم که از نظر علمی توانسته اند جزء بهترین هاي دنیا شوند که بیشتر بازیگر هستند. سلبریتی ها طبق معمولً حتی اگر ظاهر معمولی داشته باشند نیز جذاب و دوست داشتنی بنظر میرسند. بخش زیادی از دوست داشتنی بودن این شخصیت ها به شهرت, آرایش و جراحی هاي متعدد باز میگردد.

 

اما بسیاری دیگر نیز به خاطر رفتارهایشان محبوب شده اند. دراین میان سلبریتی هایي نیز وجود دارند که صورت بسیار متقارنی داشته و از لحاظ علمی دارای چهره اي زیبا و جذاب هستند و ثابت شده که داشتن چنین چهره اي نقش مهمی در موفقیت اشخاص در هالیوود داشته و دارد.

 

بدین ترتیب در ادامه این مطلب می‌خواهیم شما رابا سلبریتی هایي آشنا کنیم که بر اساس بررسی هاي علمی انجام گرفته زیباترین و متقارن ترین چهره ها را دارند.

 

1-جیمز فرانکو

ستاره هایی که از نظر علمی جذاب ترین هستند

درسال 2008, گروهی از محققان یک سیستم زیباسازی را ساختند که با استفاده از فرمول هاي ریاضی می توانست تصاویر چهره افراد رابا تغییراتی که خودبخود و بر اساس این فرمول ها انجام می شد به عکسهایی جذاب مبدل کند. در حین تحقیقات, این محققان عکسی از جیمز فرانکو را در دستگاه جنجالی خود قرار دادند

 

پارس ناز : و متوجه شدند که محاسبات این دستگاه هیچ تغییری را در عکس وی ایجاد نکرده است. در واقع بر اساس محاسبات ریاضی این دستگاه, چهره فرانکو خود بسیار زیبا و جذاب و البته بی نقص بوده و نیازی به تغییر ایجاد کردن در آن نبود.

 

2- برد پیت

ستاره هایی که از نظر علمی جذاب ترین هستند

درسال 2013, پزشک کندرا اشمید فرمولی را طراحی کرد که جذابیت افراد را بر اساس 29 خصوصیت و نقطه متمایز بر روی صورت رابا تکیه عمده بر روی تناسب و تقارن بر اساس مقیاسی از یک تا 10 تعیین میکرد. بر اساس این فرمول مشخص گردید که برد پیت بی نقص ترین چهره را در هالیوود بخود اختصاص داده است.

 

وی از 10 امتیاز ممکن نمره 9.67 را بدست آورد و بعد از او نیز رایان گاسلینگ, جورج کلونی و بن افلک قرار داشتند که به ترتیب امتیازهای 7.31, 6.77 و 6.55 را بدست آورده بودند.

 

3- لینا دانهام

ستاره هایی که از نظر علمی جذاب ترین هستند

بر اساس فرمول اشمید در بین دختران سلبریتی نیز لینا دانهام بازیگر سریال «دختران» «Girls» با بدست آوردن امتیاز 6.82 بالاتر از سلبریتی هایي مثل جنیفر لوپز که درسال 2011 بر اساس اعلام مجله ي «People» بعنوان زیباترین زن دنیا و جسیکا بیل که درسال 2005 بعنوان جذاب ترین زن دنیا انتخاب شده بودند قرار گرفت.

 

بر اساس این فرمول, دانهام تنها .31 امتیاز از آنجلینا جولی عقب تر بود که امتیاز 7.13 را دراین رده بندی کسب کرده ودر سال 2006 بعنوان زیباترین زن دنیا انتخاب شده بود.

 

4- مایلی سایروس

ستاره هایی که از نظر علمی جذاب ترین هستند

در فرموی ساخته شده توسط پزشک اشمید, مایلی سایروس نیز با نمره 7.36 از 10 امتیاز کلی بالاتر از بیانسه با 7.28 امتیاز قرار گرفت گرچه از وی بعنوان فریبنده ترین زن قرن 21 یاد می‌شود. بالاتر از سایروس نیز کیت آپتون قرار گرفته بود که نمره ي 7.46 را از پزشک اشمیت دریافت کرد.

 

5- دیوید گندی

ستاره هایی که از نظر علمی جذاب ترین هستند

درسال 2015, یک محقق علوم کامپیوتری به اسم پزشک کریس سالومون مطالعه اي دو ماهه رابا استفاده از یک نرم افزار طراحی شده توسط خودش برای مشخص کردن فاکتورهایی که باعث زیبایی چهره مردان و زنان میشوند انجام داد ودر این پژوهش به کامنت هاي مردم بریتانیا رجوع نمود. وی نتیجه تحقیقاتش را در مورد

 

چهره هاي جذاب هالیوود اعمال کرد و دریافت که دیوید گندی که یکی از معروفترین مدلهای مرد در بریتانیا به شمار می‌آید در بین سلبریتی هاي مرد زیباترین و جذاب ترین چهره را دارد. با فاصله کمی بعد از وی بازیگرانی مثل کریس همسوورث و بردلی کوپر, دیوید بکهام ستاره دنیای فوتبال و جاستین بیبر پرحاشیه قرار داشتند.

 

6- ناتالی پورتمن

ستاره هایی که از نظر علمی جذاب ترین هستند

بر اساس مطالعات سالومون و اعمال یافته هایش بر روی زنان هالیوودی,مشخص شد که ناتالی پورتمن زیباترین چهره را دارد و بعد از او نیز اسکارلت جوهانسون و تیلور سویفت در رده هاي دوم و سوم قراردارند.

 

7- امبر هرد

ستاره هایی که از نظر علمی جذاب ترین هستند

درسال 2016 نیز پزشک جولین دسیلوا با استفاده از فرمولی یونان باستان موسوم به «فای» «Phi» اعلام کرد که امبر هرد, همسر سابق جانی دپ, زیباترین چهره را در بین زنان دنیا دارد. دراین رده بندی کیم کارداشیان در رتبه ي دوم قرار گرفته و کیت ماس, امیلی راتاجکوفسکی و کندال جنر نیز در رتبه هاي بعدی قرار داشتند.