پارس ناز پورتال

ستاره هایی که هیچ علاقه ای به طرفداران خود ندارند

ستاره هایی که هیچ علاقه ای به طرفداران خود ندارند

ستاره هایی که هیچ علاقه ای به طرفداران خود ندارند 

ستاره ها همگی شهرت و محبوبیت خود رابه طرفداران خود مدیون هستند اما عده اي از آنها هیچ علاقه اي به هواداران ندارند. ریحانا یک دختر بی ادب است، حداقل برای بعضی از طرفدارانش. یک طرفدار سابق به تات کاتالوگ گفت همکار من حدود یکسال بعد از نخستین باری که موزیک آمبرلا در رادیو اجرا شد،

 

بلیط رایگان و ورود آزاد به پشت صحنه اجرا برای دیدن ریحانا برنده شد. وقتی که بچه هاي او بالاخره فرصت دیدار با ریحانا را پیدا کردند، او روی صندلی آرایش خود نشسته بودو از دیدنشان و حتی برخورد با آنها خودداری کرد. هنگامیکه از او امضا خواستند، او به نزدیکترین رقصنده پشتیبانش گفت تا امضایش را برای آنها جعل کند و بعد آنها را بیرون کرد.

 

درسال 2014 ریحانا یک عکس احمقانه در توییتر به اشتراک گذاشت و به عکس لباس رقص دبیرستان یک طرفدار قدیمی 16 ساله اش پیوند داد که شبیه لباس وایل اي کایوت بود که خواننده در مراسمی چندین سال پیش پوشیده بود.

 

او «از طریق هافینگتون پست» تاریکی رو به افزایش است و #خفاش رقص را در پاسخ به لباس ذکر شده توئیت کرد و با قلدری آن عکس رابا ده ها میلیون نفر طرفدار بیگانه به اشتراک گذاشت و خاطرات مراسم رقص یک نفر رابه طور کامل خراب کرد.

 

کریستین بیل

ستاره هایی که هیچ علاقه ای به طرفداران خود ندارند

به گزارش پارس ناز ،از بیل وقتی داشت با اعضای تیم دعوا می‌کرد، فیلم گرفتند، و بدلیل ترساندن و خشمگین شدن از اعضای خانواده در حین یک تور خبری او را دستگیر کردند، بنابر این مشکلات عصبی او نسبتاً شناخته شده است. هر چند این بازیگر قبلاً مامور روابط اجتماعی نامیده می شد، رفتار شوالیه سیاه با طرفدارانش بدتر است،

 

برای مثال هنگامیکه دختر بچه ها از او امضا میخواستند به گریه شان می انداخت، ودر جای دیگری او یکی از طرفدارانش رابا فکس تهدید به مرگ با پیچ گوشتی کرد. بیل هرگز برای تهدید یا جرایم علیه صدای بتمن متهم نشد.

 

مایکل جردن

ستاره هایی که هیچ علاقه ای به طرفداران خود ندارند

افسانه خشونت و رقابت هاي جردن زبانزد هستند، اما هیچکدام از آنها بیشتر از زمانی که رپر چمیلیونر از او خواست که عکس بگیرند برجسته نشد. بنابر گفت و گو چمیلیونر با مد هاتا در برنامه مورنینگ شو درسال ۲۰۱۵، رپر یک لباس جردن را دریک مراسم خیریه به مبلغ ۱۵۰۰۰ دلار خرید،

 

اما وقتی که از جردن خواست تا با او عکس بگیرد، جردن با استفاده از الفاظ نامناسب گفت که با او عکس نمی‌گیرد، و به چمیلیونر گفت که اگر می‌خواهد با او عکس بگیرد باید ۱۵۰۰۰ دلار در ازای آن بپردازد، که چمیلیونر نپذیرفت.

 

جاستین بیبر

ستاره هایی که هیچ علاقه ای به طرفداران خود ندارند

از کجا شروع کنم. بچه پاپ خوان با بیبری ها «طرفداران بیبر» وحشیانه برخورد کرده است. او به سمت طرفدارانش در تورنتوی کانادا از روی تراس آب دهان پرتاب کرد، برخی دیگر را در ویرانه هاي تاریخی مایان در کشور مکزیک سرگردان کرد، و به پرچم آرژانتین که یکی از طرفدارانش به دستش داد بی حرمتی کرد. این فقط یک گوشه از خشم او بود.

 

گزارش ها و ویدئوهای زیادی از جاستین وجوددارد که با طرفدارانش بداخلاقی میکند، و سپس درسال ۲۰۱۶، از طریق اینستاگرام اعلام کرد که دیگر با هیچ یک از طرفدارانش عکس نخواهد گرفت زیرا احساس میکند که مثل یک حیوان باغ وحش است، همچنین افزود: “من متوجه ام که باعث ناراحتی مردم خواهم شد. ولی من به کسی عکس بدهکار نیستم”. بسیارخوب، اگر بیبر طرفداران ماندگار و پر و پا قرص بخواهد، نباید دختران جوان را هدف قرار دهد.

 

ریچل ری

ستاره هایی که هیچ علاقه ای به طرفداران خود ندارند

باوجود میراث او یعنی غذا هاي ۳۰ دقیقه اي، ری به خاطر فریاد زدن معروف است. مخاطبین حاضر در اجراهای او از اخلاق بدش شکایت کرده اند، گارسن ها او را متهم به یک مشتری بد کرده اند، ودر طول یکی از تورهایش، با یکی از مهمانداران هتل حرفش شد و گفت: “من نمی‌خواهم که آدم هاي احمق با من صحبت کنند.”

 

آریانا گرانده

ستاره هایی که هیچ علاقه ای به طرفداران خود ندارند

ستاره جوان پاپ آریانا گرانده با گفتن این جمله که “من از آمریکایی ها متنفرم”، نه تنها بخشی، بلکه یک کشور رابه طور کامل از فهرست هوادارانش حذف کرد. در چهارم جولای سال ۲۰۱۵، دریک مغازه دونات فروشی در ایالات امریکا گفت: “من از کشور آمریکا متنفرم”. همچنین شیرینی هایي راکه لیس زده بود نخرید.

 

رفتار انگشت نمایانه او توسط دوربین هاي امنیتی فروشگاه ضبط شد. هفته نامه ایالات متحده گزارش کرد که باوجود چندین بار عذرخواهی عمومی، متعاقبا این خواننده از اجرا در مراسمی در کاخ سفید محروم گردید.

 

بروس ویلیس

ستاره هایی که هیچ علاقه ای به طرفداران خود ندارند

بر طبق داستان هاي گفته شده از کوین اسمیت گرفته تا سیلوستر استالونه، این که کار کردن با بروس ویلیس بسیار سخت است مسئله اي کاملا جا افتاده است، و البته داستان هاي طرفدارانش نیز این حقیقت را بیشتر منعکس میکنند. براساس گزارشی در مین استارز، ویلیس آشکارا چند بار با چند کودک دریک فودکورت به این دلیل که او را شناختند و به او اشاره کردند، بدخلقی کرد.

 

کامرون دیاز

ستاره هایی که هیچ علاقه ای به طرفداران خود ندارند

بدبختانه کامرون دیاز تمایلی نسبت به امضا دادن ندارد، و ظاهراً مخالف تعامل با هوادارانش است حتی وقتی که این قسمتی از کارش باشد. شاهدان گفتند که خانم بازیگر در مراسم افتتاحیه فیلمش درسال ۲۰۱۴ علاقه اي به هوادارانش نشان نداد، یکی از افراد داخلی آنجا گفت: “اینطوری نبود که طرفدارانش

 

دریک هتل یا رستوران دنبالش کنند، این فقط یک افتتاحیه فیلم به همراه طرفدارانش بود.” وقتی که نوبت کامرون دیاز شد، او از امضا دادن و عکس گرفتن با هوادارانش خودداری نمود و به آنها گفت اگر برای شما انجام می دادم، وادار بودم برای بقیه هم انجام دهم.

 

همان منبع افزود، حتی اگر او برای همه ی اینکار را انجام می داد، احتمالا زمان زیادی طول نمی‌کشید. “کامرون تا آنجا که امکان داشت غیر دوستانه و ناامید کننده بود… در آنجا فقط چهار یا پنج نفر از طرفدارانش حضور داشتند که سراغش را می‌گرفتند. یک جمعیت انبوه آنجا نبود و اگر با آنها عکس می‌گرفت یا امضا می داد زمان کمتری نسبت به سخنرانی اش راجع به انجام ندادن اینکار طول میکشید.”

 

جیسون سیگل

ستاره هایی که هیچ علاقه ای به طرفداران خود ندارند

به گزارش پارس ناز ،بر اساس گزارش رادار آنلاین، بازیگر نقش مقابل دیاز در فیلمی درسال 2014 جیسون سیگل هم در همان مراسم خیلی بهتر رفتار نکرد. باوجود این که دیگر طرفدارانش گفته اند که او بسیار خوشرو است، آن شب شوم در جولای ۲۰۱۴، تماشاگران گفتند که برخوردش منزجرکننده بود. یک منبع گفت: “وقتی یکی از طرفدارانش حدودا ۲۰ ساله از او تقاضای کرد

 

عکس بگیرند، جیسون افتتاحیه را ترک کرد و گفت “نه” ودر خودرو را بهم کوبید. مردم اعتراض می‌کردند که این چه رفتار بدی است… رفتار جیسون با طرفدارانش کاملا منزجرکننده بود.”

 

مارتا استوارت

ستاره هایی که هیچ علاقه ای به طرفداران خود ندارند

یکی از طرفداران گفت مارتا استوارت هنگام امضا دادن به قدری بدجنس بود که جنایی شده بود. یکی از طرفداران در سایت خبری ردیت ادعا کرد: “بعد از این که در صف منتظر بودیم، از دادن یک امضای اضافی به مادرم خودداری کرد، و به کسی امضای قول داده شده نمی داد و فقط به کسیکه حضور داشت و داشت امضا می‌گرفت، امضا می داد. حتی بعد از این که گفت امضا را برای پسرم می‌خواهم نیز مارتا نپذیرفت.

 

شاید اگر بعد از ۵۰۰۰ امضا یا حتی ۵۰۰ تا امضا بود می توانستم درکش کنم، ولی این فقط یک مراسم کوچک بود… همچنین ادامه داد، در اواخر مراسم هنگامیکه مردم داشتند می رفتند، مارتا استوارت با مادرش که اتفاقی با او بود صحبت میکرد. وقتی که مادر استوارت از او پرسید که با گلهای تزئینی مراسم چه کنیم،

 

استوارت با صدای بلند پاسخ داد، “یا آنها را می‌بریم یا می‌اندزیم دور، این آدم هاي عامی لیاقت آنها را ندارند، زیادی گران هستند و آنها زیبایی شان را درک نمی‌کنند.” یک منبع دیگر ردیت گفت استوارت به یکی از طرفدارانش گفته است “یا با جادو برای من یک قهوه ظاهر کن، در غیر این صورت از جلوی چشمم دور شو.”

 

بیلی کورگان

ستاره هایی که هیچ علاقه ای به طرفداران خود ندارند

مرد اول اسمشینگ پامپکینگز، بیلی کورگان، با یکی از طرفدارانش که او را تحسین می‌کرد، بسیار بد رفتاری کرد. یکی از طرفدارانش در ردیت گفت، “او در یکی از تورهایش به کلوپی که من آن زمان مشغول بکار بودم، آمد. من یکی از طرفداران پر و پا قرصش بودم و این رابه او گفتم. او گفت که نظر من مزخرف می‌باشد

 

و من باید ساکت شوم.” یکیدیگر از طرفدارانش در ردیت ادعا کرد که کورگان به صورش آب دهان انداخته است. شاید به خاطر این خلق و خویش است که او موفق نشد.

 

کیت وینسلت

ستاره هایی که هیچ علاقه ای به طرفداران خود ندارند

در طول مراسم اکران یک فیلم درسال ۲۰۱۲ با کیت وینسلت، او مردم محلی که ساعت ها برای دیدن او زیر باران منتظر بودند رابه حساب نیاورد و توجهی نکرد. شانا سوان، یکی از ساکنان محلی آنجا گفت “او بسیار بی ادب بود، او هیچکدام از ما را تحویل نگرفت، من مستأصل شده بودم! او مردم شهر مرا که ساعت ها منتظر دیدنش بودند تحقیرآمیز نگاه کرد.”

 

ویلیام شانتر

ستاره هایی که هیچ علاقه ای به طرفداران خود ندارند

یکی از کارمندان ردیت بیش از یک‌بار تجربه تأسف بار برخورد با ویلیام شانتر را داشته و هر بار هم بد بود. او گفت: “من در پروژه هاي فیلم و مجامع کمدی ودر یک قرار حمایت مالی با او سر و کار داشته ام و او عموما با همه ی بد است. اشک داوطلبین را در می آورد، به هوادارانش می‌گفت به حالت هاي معینی ژست بگیرند

 

وگرنه با آنها عکس نمیگرفت، حتی یک کلمه هم با کسانی که ۱۰۰ دلار برای گرفتن امضا از او پرداخت کرده بودند، حرف نمی‌زد. همین آخر هفته او دریک مجمع در سنت خوزه به شدت مست بودو یک دسته از طرفداراتش را تحقیر کرد.”

 

بریتنی اسپیرز

ستاره هایی که هیچ علاقه ای به طرفداران خود ندارند

یک طرفدار ناامید شده به مجله اوکی گفت:”از ملاقات و خوش و بش با بریتنی اسپیرز خیلی توقع نداشته باشید.” به طرفداران برنامه از قبل گفته شده بود بدون اجازه بریتنی را بغل یا لمس نکنند و اجازه ندارند که برای او هدیه بیاورند. و سپس زمانی که بالاخره او را دیدند، فقط یک لبخند زد، عکس گرفتند، و خداحافظی کردند. هر کس تنها سه ثانیه با او بود. او به ندرت صحبت کرد.”

 

مایک مایرز

ستاره هایی که هیچ علاقه ای به طرفداران خود ندارند

یک طرفدار مایک مایرز او را دریک کافه دید، و انتظار می رفت که رفتار او بیشتر صمیمی باشد تا خصومت آمیز. آن شخص به مجله مین استارز گفت: “قبل از پرداخت صورتحساب مان، من به سمت مایرز رفتم و گفتم، درود مایک، من یکی از طرفدارانت هستم، میتوانم برایت یک نوشیدنی بخرم؟ بعد بدون این که حتی به من نگاه کند، گفت، من می‌توانم پول نوشیدنی ام را بدهم احمق، پولت را برای تماشای فیلم بعدی ام نگه دار.”

 

جیمی فاکس

ستاره هایی که هیچ علاقه ای به طرفداران خود ندارند

یکی از کارمندان ردیت تجربه بدی در برخورد با جیمی فاکس، بازیگر فیلم “جانگوی آزاد شده” «۲۰۱۲» داشت. “چندین سال پیش وقتی فیلم “استلث” «۲۰۰۵» بیرون می آمد، افتتاحیه اش را در ناوال ایر استیشن در سان دیگو بر پا کردند. آنها چند بلیط مراسم رابه کشتی هایي که در آن زمان در بندر بودند دادند

 

و من انقدر خوش شانس بودم که یک جفت گرفتم. قبل از پخش فیلم، همه ی در محدوده پراکنده بودند و خوش و بش می‌کردند. جسیکا بیل، جاش لوکاس، کارگردان، تهیه کننده ها و بقیه همه ی در بین جمعیت بودند و بسیار دوستانه و خوشرو بودند.همه ی بجز جیمی فاکس که تمام مدت روی صندلی اش نشسته بودو عینک آفتابی اش را زده بودو نمیخواست کسی مزاحمش شود… او می توانست کمی دست تکان دهد و خوش رفتار باشد، اما نبود. شاید او الکل را مقصر بداند.

 

اسکارلت جوهانسون

ستاره هایی که هیچ علاقه ای به طرفداران خود ندارند

اسکارلت جوهانسون طرفدارانش را خشک و خالی رها کرد. یکی از طرفدارانش در ردیت ادعا کرد “من تازه اجرای اسکارلت جوهانسون در برادوی را دیده بودم، و بعد از اجرا در خروجی تئاتر به همراه حداقل پانزده نفر دیگر منتظرش بودیم تا امضا بگیریم. ماه فوریه در شهر نیویورک بود، برف سنگینی می بارید،

 

همه ی ما داشتیم از سرما یخ می زدیم. همه ی بازیگران بیرون آمدند و امضا دادند. اسکارلت آخرین نفری بود که خارج شد و کاملا همه ی را بی اعتنا رها کرد. من جوانتر بودم و این مرا کاملا دلشکسته کرد، او ستاره محبوب من بودو این تنها شانس من برای دیدن او بود. کاملا مشخص بود که همه ی کسانی که همراه من 45 دقیقه منتظر بودند نیز همین حس را داشتند.

 

مدونا

ستاره هایی که هیچ علاقه ای به طرفداران خود ندارند

ملکه پاپ به بی رحم بودن با طرفداران وفادارش شهره است. یک کارمند ردیت شاهد بود که مدونا بجای امضا دادن به یکی از طرفدارانش برایش نفرین نوشت. ظاهراً آن تنها اتفاق این چنینی نبود: به گزارش دیلی میل، مدونا یک‌بار در کنسرتی درسال ۲۰۱۵ در منچستر انگلستان طرفدارانش رابه دلیل این که از تأخیر بیش از یک ساعته اجرای او خشمگین بودند

 

مورد سرزنش قرار داد، و به جمعیت گفت: “همه ی شما که دارید اعتراض میکنید دهانتان را ببندید و به کنسرت من نیایید.” او همچنین یک‌بار یکی از طرفدارانش راکه همراه او در کنسرتش می‌خواند مورد تمسخر قرار داد. بنظر میرسد موسیقی واقعا انسانها رابه هم نزدیک نمی‌کند.

 

جرد لتو

ستاره هایی که هیچ علاقه ای به طرفداران خود ندارند

طرفداران فیلم «صد و سی ثانیه به مریخ» دیگر طرفدار جرد لتو نیستند. یک طرفدار ناامید تعریف کرد: “بعد از اتمام فیلم، گروهی مشغول امضا دادن بودند، بنابر این من در صف منتظر شدم. همه ی داشتند در حین امضا گرفتن باهم صحبت می‌کردند. وقتی که من به جرد لتو رسیدم، گفتم درود، اجرایتان فوق العاده بود! او پاسخ داد من این لعنتی را امضا کردم، حالا گمشو