پارس ناز پورتال

ستاره های ایرانی طرفدار چه برندهایی هستند؟

ستاره های ایرانی طرفدار چه برندهایی هستند؟

ستاره های ایرانی طرفدار چه برندهایی هستند؟ 

ستاره های ایرانی معمولا از برندهای محبوب و پرطرفدار استفاده می کنند. مانند احسان خواجه امیری که از لویی ویتون استفاده می کند و الهام حمیدی که رولکس پسند است. توجه به سبک زندگی هنرمندها و ورزشکارها از سال‌های دور برای عموم مردم جالب بوده؛ چه برسد به این روزهایی که سلیقه‌ها تغییر کرده،

 

سبک زندگی‌ها عوض شده و توجه به نوع پوشش اهمیت بیشتری پیدا کرده. قطعا وجود شبکه‌های اجتماعی مختلف هم بی‌تاثیر نیست چون در چنین شرایطی همه راحت‌تر می‌توانند پیگیر زندگی روزمره و نوع پوشش هنرمند محبوب‌شان باشند. در صفحه‌های پاپاراتزی هر شماره استایل چهره‌های معروف را با هم مرور می کنیم.
ستاره های ایرانی طرفدار چه برندهایی هستند؟

احسان خواجه‌امیری؛ استایلی مردانه

پوشیدن کت و شلوار سفید جرات می‌خواهد. احسان خواجه‌امیری با ست کردن کمربندی قهوه‌ای از لویی ویتون و ساعت رولکس سه موتوره این سفیدی را به صورت هنرمندانه‌ای شکسته و مثل همیشه شیک ظاهر شده است. 
ستاره های ایرانی طرفدار چه برندهایی هستند؟امیرحسین رستمی؛ خوش‌پوش تابستانی

رستمی این عکس را از یکی از سفرهایش به اشتراک گذاشت. در کل کلاه‌های کاپ‌دار که مناسب این فصل است در عکس‌های هنرمندان زیاد به چشم می‌خورد. انتخاب امیرحسین رستمی کلاه آبی نایک است.
ستاره های ایرانی طرفدار چه برندهایی هستند؟الهام حمیدی؛ ساده و شیک

حمیدی با انتخاب شال و مانتویی با رنگ روشن حسابی استایلی تابستانی پیدا کرده. دیدن عکس‌های مختلف او نشان‌دهنده این مسئله است که جزو طرفداران انواع ساعت‌های رولکس است.
ستاره های ایرانی طرفدار چه برندهایی هستند؟ارسلان قاسمی؛ جوان‌پسند

ارسلان قاسمی، جوان خوش‌استایل این روزها در صفحه اینستاگرامش عکس‌هایی با عینک‌های مختلف به اشتراک می‌گذارد. در این عکس عینکی با شیشه‌های مربع شکل مشکی «ووگ» به چشم می‌خورد که به ته ریش صورت او حسابی می‌آید!

ستاره های ایرانی طرفدار چه برندهایی هستند؟مهرداد صدقیان؛ اسپورت‌پوش متفاوت

پوشیدن یک سویی‌شرت گشاد، بلند و کلاه‌دار به رنگ قهوه‌ای، همراه با کفش‌های اسپرت نایک سفید و عینک ری‌بن مشکی او را برای عکاسی خوش‌استایل تر کرده است.
ستاره های ایرانی طرفدار چه برندهایی هستند؟آرمین 2rf؛ جناب عینک

ژست‌های مختلف با عینک‌های متنوع او طرفداران خاص خودش را دارد. او عینکی با شیشه آبی از برند پلیس را برای کامل کردن کالکشن عینک‌های خود انتخاب کرده است.
ستاره های ایرانی طرفدار چه برندهایی هستند؟پژمان بازغی؛ پدرانه

پژمان بازغی در کنار دخترش نفس؛ عکسی را منتشر کرد. در تصویر مشخص است که او یک عینک ری‌بن را با تی شرت polo سفیدش ست کرده است.
ستاره های ایرانی طرفدار چه برندهایی هستند؟یوسف تیموری؛ یک صبح بانشاط

بعد از مدت‌ها یک پست صبح بخیر از یوسف تیموری در صفحه اینستاگرامش توجه همه را به خود جلب کرد. او یک اپل واچ مشکی را برای شروع یک صبح پر انرژی انتخاب کرده است.

ستاره های ایرانی طرفدار چه برندهایی هستند؟نفیسه روشن؛ شادتر از همیشه

ست کردن مانتوی کرم با آستین‌های سفید با یک کیف از کالکشن جدید لویی‌ویتون به رنگ صورتی و قهوه‌ای استایل او را در این عکس بسیار شاد نشان می‌دهد. طرح این کیف در این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
ستاره های ایرانی طرفدار چه برندهایی هستند؟امین حیایی؛ ست جالب

با پوشیدن کفش‌های کالج اسپرت سورمه‌ای جیوکس با یک شلوار جین اسپرت و کت سفید ساده، امین حیایی خوش‌تیپ به نظر می‌رسد؛ ضمن اینکه عینک ری‌بن مشکی، ست او را کامل کرده است.
ستاره های ایرانی طرفدار چه برندهایی هستند؟شیلا خداداد؛ با وقار
شیلا خداداد با مانتویی به رنگ سبز و مشکی؛ کیفی از لویی‌ویتون را برای تکمیل استایش انتخاب کرده است.
ستاره های ایرانی طرفدار چه برندهایی هستند؟دانیال عبادی؛ در چند قاب

دانیال عبادی با تی‌شرت ورزشی آدیداس در فریم‌های مختلف از خودش سلفی گرفته و در اینستاگرامش منتشر کرده است.