پارس ناز پورتال

ستاره های ثروتمند که جت شخصی دارند | از آقای راک تا دن بیلزریان

ستاره های ثروتمند که جت شخصی دارند | از آقای راک تا دن بیلزریان

ستاره هایی که جت شخصی دارند | از آقای راک تا دن بیلزریان

 

در اینبخش با ستاره هایي آشنا می‌شویم کـه جت شخصی دارند، البته جت شخصی در سطح درجه یک! نه مثل هواپیمای سردار آزمون! این ستاره ها کـه مولتی میلیاردرهای واقعی هستند در بین دارایی هاي بی شمار خود جت هاي لوکس هم دارند و هر وقت بخواهند بـه هر کجا کـه بخواهند می‌روند، امروز با این بچه پولدارهای هالیوودی آشنا میشویم. با مجله پارس ناز همراه باشید.

 

جت شخصی دواین جانسون

دواین جانسون را سالها اسـت کـه می‌شناسیم و بـه‌خوبی می دانیم این هنرپیشه نیرومند و خنده‌رو پس از موفقیت در مسابقات کشتی‌ کج، راهی هالیوود شد و کار و کاسبی خوبی برای خودش در مرکز سینمای دنیا بـه‌ راه انداخته اسـت. دواین جانسون کـه ۱۰ دوره سابقه قهرمانی در کشتی‌کج را در کارنامه‌اش دارد موفقیت خودرا در مسابقات کشتی‌ کج مدیون خانواده‌اش اسـت.

ستاره های ثروتمند که جت شخصی دارند | از آقای راک تا دن بیلزریان

جالب اسـت بدانید تمامی اعضای خانواده دواین منجمله پدر، پدربزرگ و دایی‌هایش اهل کشتی کج بودند. دواین جانسون بـه لحاظ مال و مکنت نیز کاملاً از مال دنیا بی‌نیاز اسـت و بـه‌گزارش مجله فوربز درسال ۲۰۱۸ دواین با درآمدی نزدیک بـه ۱۲۴ میلیون دلار در هر سال، در فهرست پنجمین سلبریتی پول‌ساز جهان قرار گرفته اسـت. کاملاً مشخص اسـت هرچقدر کـه ثروتمند هم باشید بازهم نمی توانید چنین ثروتی را خرج کنید.

 

در نتیجه ولخرجی‌هاي دواین جانسون پایانی ندارد و خبر هـای زیادی از خریدهای رنگ و وارنگ جانسون را در رسانه‌ ها شاهد هستیم. یکی از این خریدها، یک جت شخصی اسـت کـه گفته می شود دواین جانسون بـه قیمت گزاف ۲۲۰ میلیون دلار، این هواپیما را خریداری کرده و بـه لطف این جت‌شخصی، در کمترین زمان دنیا را زیر پا می گذارد.

 

جت شخصی فلوید می‌ودر

علاقه‌مندان مسابقات بکس بـه‌خوبی فلوید می‌و در را می‌شناسند و میدانند با مشت‌زنی طرف هستیم کـه تا کنون در هیچ مبارزه‌اي شکست نخورده و از ۵۰ مسابقه‌اي کـه در آن حضور داشته اسـت، ۵۰ برد مسلم داشته. چنین رکورد بی‌سابقه‌اي باعث افزایش دست مزد فلوید می‌و در شده و در همین راستا درسال ۲۰۱۵، مجله فوربز، می‌و در رابه‌عنوان پردرآمد‌ترین سلبریتی دنیا معرفی کرد.

ستاره های ثروتمند که جت شخصی دارند | از آقای راک تا دن بیلزریان

گفته می شود می‌و در درسال ۲۰۱۵ چیزی حدود ۳۰۰ میلیون دلار درآمد داشته اسـت. می‌و در تنها در عرض یک شب و با حضور دریک مسابقه چیزی نزدیک بـه ۱۰۰ میلیون دلار درآمد دارد و از هر فرصتی برای ولخرجی و گشت و گذار بـه دور دنیا استفاده می کند. در همین راستا یک فروند هواپیمای جت شخصی در بین خرید‌هاي فلوید می‌و در بـه چشم میخورد.

 

جت شخصی جکی چان

جکی چان ازآن دسته سلبریتی‌هاي بسیار محبوب در بین ایرانی‌ها اسـت و مردم سایر قسمت‌هاي دنیا نیز علاقه خاصی بـه این هنرپیشه هنگ‌کنگی خنده‌رو دارند. اگر شـما هم از طرفداران جکی چان هستید حتما بـه‌خوبی می دانید کـه با یکی از پرکارترین هنرپیشه‌هاي دنیا طرف هستیم کـه بیشتر از ۱۰۰ فیلم بلند را در کارنامه‌اش دارد.

ستاره های ثروتمند که جت شخصی دارند | از آقای راک تا دن بیلزریان

چنین کار و تلاشی، پول خوبی را برای جکی چان بـه‌دنبال داشته و گفته میشود درسال ۲۰۱۶، جکی چان چیزی نزدیک بـه ۶۱ میلیون دلار پول درآورده اسـت. ثروت جکی چان بالغ بر ۴۰۰ میلیون‌ دلار برآورد می شود و بـه‌عنوان یکی از ثروتمند‌ترین هنرپیشه‌ هاي هالیوودی بـه‌حساب می آید. جت شخصی از نوع امبرائر لگسی ۵۰۰ «Embraer Legacy 500 jet» او، قیمتی نزدیک بـه ۲۰ میلیون دلار دارد.

 

جت شخصی دن بیلزریان

اگر اهل اینستاگرام باشید بـه احتمال زیاد نام دن بیلزریان «DAN BILZERIAN» را شنیده‌اید. بیلزریان کـه در شبکه‌هاي مجازی با نام پادشاه اینستاگرام لقب گرفته، ازآن دسته سلبریتی‌هایي بـه‌حساب می آید کـه زندگی بسیار مجلل و پرخرجی دارد. بیلزریان ازآن دسته سلبریتی‌هایي اسـت کـه ثروت هنگفتی را از پدر بـه ارث برده اسـت، از طرف دیگر خودش هم ید طولایی در قمار دارد.

ستاره های ثروتمند که جت شخصی دارند | از آقای راک تا دن بیلزریان

او درسال ۲۰۱۰ بـه‌عنوان یکی از موفق‌ترین بازیکن‌هاي پوکر از جانب مجله بلوف «Bluff»، انتخاب شده اسـت. گفته می شود دن بیلزریان دریک جلسه ورق‌بازی، چیزی نزدیک بـه ۳.۶ میلیون دلار را از دست داده اسـت. دن بیلزریان بـه اندازه‌اي ثروت دارد کـه چنین باخت‌هایي برای او همانند پول خرد اسـت و زندگی پرخرج و عیاشی‌هایي کـه دارد باعث شده تا در سن ۳۸ سالگی، دوبار دچار حمله قلبی شود.

 

دن بیلزریان در لس‌آنجلس و کالیفرنیا خانه دارد و از آنجایی کـه پایتخت قمار دنیا در لاس‌وگاس واقع شده اسـت مانند مردم عادی برای رفتن بـه این شهر سوار بر اتومبیل نمیشود و یک جت اختصاصی خریداری کرده تا هر وقت هوس قمار بـه سرش زد، خودش را در کمترین زمان بـه لاس‌وگاس برساند.

 

جت شخصی جی‌ زی

زوج مشهور دنیای موسیقی جی‌زی و بیانسه هستند و جی‌زی بـه‌عنوان یکی از ثروتمندترین رپرهای دنیا شناخته میشود. جی‌زی دقیقاً ۲۱ جایزه گرمی را ازآن خود کرده و درسال ۲۰۱۷، مجله فوربز۷ ثروت جی‌‌زی را معادل ۸۱۰ میلیون دلار تخمین زده اسـت. بـه این ترتیب با نگاهی بـه درآمد و ثروت بیانسه و یک حساب سرانگشتی می توان حدس زد، جی‌زی و بیانسه مجموعاً بیشتر از یک میلیارد دلار ثروت دارند.

ستاره های ثروتمند که جت شخصی دارند | از آقای راک تا دن بیلزریان

بـه لطف این ثروت تمام‌نشدنی دائم بـه هم دیگر خودرو هـای اشرافی و جزیره‌هاي گران‌قیمت و باصفا هدیه میدهند. اما در بین تمامی هدایایی کـه این زوج سلبریتی بـه یک دیگر هدیه داده‌اند، جزیره‌ شخصی کـه جی‌زی با قیمت ۴ میلیون دلار برای بیانسه خرید بیشتر از بقیه بـه چشم میخورد. بیانسه نیز برای این کـه سخاوتمندی جی‌زی را جبران کند برای تولد او یک دستگاه بوگاتی ویرون خریداری کرد.

 

قضیه هدیه دادن جی‌زی و بیانسه ادامه پیدا کرد تا این کـه در نهایت باخبر شدیم بیانسه دل بـه دریا زده اسـت و یک فروند جت شخصی با قیمت ۴۰ میلیون دلار برای جی‌زی خریداری کرده اسـت. این جت شخصی از چیزی کـه فکرش را بکنید مجهزتر اسـت و حتی بـه یک آشپزخانه نیز مجهز میباشد. اتاق خواب، دو سرویس بهداشتی مجزا را می توان از دیگر ویژگی‌هاي این جت شخصی نام برد.

 

جت شخصی کریستیانو رونالدو

دراین قسمت نیز بـه سلبریتی رسیدیم کـه طرفداران زیادی در ایران دارد، این هواداران کـه روز و شب حساب کاربری رونالدو در اینستاگرام را دنبال میکنند، بـه خوبی می دانند کـه رونالدو چیزی بیشتر از ۱۵۵ میلیون هوادار در اینستاگرام دارد و کریستیانو رونالدو هر از گاهی عکسهایی از سفر هـای خود با جت شخصی‌اش را در اینستاگرام بـه اشتراک می گذارد.

ستاره های ثروتمند که جت شخصی دارند | از آقای راک تا دن بیلزریان

رونالدو نه تنها از فوتبال درآمد چشمگیری دارد بلکه از تبلیغات و سایر حاشیه‌هاي زندگی خود نیز درآمد هنگفتی بـه‌دست می‌‌آید و مجله فوربز مدتی پیش گزارش داد کریستیانو رونالدو با برند ورزشی نایکی قراردادی بـه مبلغ هنگفت ۱ میلیارد دلار بسته اسـت.

 

این دستمزدهای میلیون دلاری رونالدو رابه یکی از ثروتمندترین فوتبالیست‌ دنیا تبدیل کرده و مدتی پیش باخبر شدیم یک جت گلف‌استریم با مدل G650 خریداری کرده کـه قیمتی نزدیک بـه ۴۵ میلیون دلار دارد. این هواپیمای شخصی، نه تنها امکانات خوبی را برای کریستیانو رونالدو فراهم می کند بلکه چیزی نزدیک بـه ۱۸ نفر مسافر دیگر نیز دراین هواپیما جا می شوند!

 

جت شخصی جیم کری

جیم‌ کری بـه اندازه‌اي با فیلم‌هایش مـا را خندانده اسـت کـه وقتی حتی نام این هنرپیشه بامزه را میشنویم ناخودآگاه لبخند بـه لب‌مان می آید. ایس ونچورا: کارآگاه حیوانات، احمق‌ و احمق‌تر، ماسک و نمایش ترومن از مهم ترین فیلم‌هاي جیم کری هستند و بـه‌رغم این کـه چند سالی میشود فیلم پرفروشی را از جیم کری شاهد نیستیم.

ستاره های ثروتمند که جت شخصی دارند | از آقای راک تا دن بیلزریان

اما بازهم سابقه هنرپیشگی او در هالیوود، ثروت چشمگیری را برای این بازیگر فیلم‌هاي کمدی بـه ارمغان آورده اسـت. جیم کری بـه اندازه‌اي پول و ثروت دارد کـه نمی داند با پول‌هایش چکار کند و در همین زمینه باخبر شدیم یک فروند حت شخصی گلف‌استریم او را خریداری کرده اسـت.

 

جت شخصی جان تراولتا

اگر تا این قسمت از فهرست جت‌هاي شخصی سلبریتی‌ها با مـا همراه بوده باشید حتما متوجه شده‌اید کـه سلبریتی‌هاي زیادی جت شخصی دارند اما کمتر سلبریتی را سراغ داریم کـه خلبانی این جت‌ها را نیز بلد باشد. اما داستان جان تراولتا با بقیه سلبریتی‌ها فرق میکند و با چهره سرشناسی طرف هستیم کـه علاقه زیادی بـه پرواز دارد و همین علاقه باعث شد تا گواهینامه خلبانی را نیز کسب کند.

ستاره های ثروتمند که جت شخصی دارند | از آقای راک تا دن بیلزریان

جالب اسـت بدانید جان تراولتا بـه اندازه‌اي عاشق پرواز و هواپیما اسـت کـه خانه‌اي در فلوریدا خریده تا این خانه با فرودگاه فاصله بسیار کمی داشته باشد و هر وقت کـه از حضور بر روی زمین خسته شد، لباس خلبانی بر تن کند و سوار بر جت‌هاي شخصی‌اش بـه دور دنیا پرواز کند.

 

جت شخصی نیمار

نِیمار دا سیلوا سانتوس جونیور کـه در دنیای فوتبال او رابا نام نیمار می‌شناسیم بارها بـه‌عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌هاي دنیا شناخته شده اسـت و اگر اهل فوتبال باشید حتما بـه خوبی میدانید کـه مهارت عجیبی در استفاده از هردو پا برای نظارت توپ دارند. نیمار درسال ۲۰۱۷ با مبلغ گزاف ۲۲۲ میلیون یورو بـه با شگاه پاری‌ سن‌ژرمن ملحق شد و این قرار داد او رابه گران‌قیمت‌ترین فوتبالیست دنیا تبدیل کرده اسـت.

ستاره های ثروتمند که جت شخصی دارند | از آقای راک تا دن بیلزریان

با چنین پول و ثروتی نیمار بجای این کـه یک فروند هواپیما بخرد، دو فروند جت شخصی در اختیار دارد. یکی از این جت‌ها مدل فنوم «Phenom» ۱۰۰ اسـت و قیمتی حدود ۴ میلیون دلار دارد. جت دیگر نیمار مدل سسنا سیتِیشن ۶۸۰ «Cessna Citation» اسـت و هواپیمای گران‌قیمت‌تری بـه‌حساب می آید اما از آنجایی کـه نیمار این هواپیما را دست‌دوم خریداری کرده، چیزی حدود ۵ میلیون دلار برای آن هزینه نموده اسـت.

 

جت شخصی اپرا وینفری

اپرا وینفری بـه اندازه‌اي در ایالات امریکا نفوذ دارد کـه می گویند اگر روزی هوس رئیس‌جمهوری بـه سرش بزند، در انتخابات رأی بیشتری نسبت بـه رقبا بدست خواهد آورد. اپرا وینفری یکی از شناخته‌شده‌ ترین زن‌هاي سیاه‌پوست آمریکایی اسـت و بانفوذترین زن دنیا شناخته می شود.

ستاره های ثروتمند که جت شخصی دارند | از آقای راک تا دن بیلزریان

اپرا کـه جایزه اسکار را نیز در کارنامه‌اش دارد درکنار دستاوردهای هنری و اجتماعی، بـه لحاظ اقتصادی نیز یکی از ثروتمندترین زن‌هاي سیاه‌پوست دنیا شناخته می شود و سرمایه او از ۳ میلیارد دلار تجاوز می کند. این امر باعث شده تا یک جت‌شخصی بسیار پیشرفته از نوع بمباردیه بی.‌دی ۷۰۰ «Bombardier» را در اختیار داشته باشد. اپرا این جت رابا مبلغ گزاف ۴۲ میلیون دلار خریداری کرده.

 

جت شخصی اپرا بـه لحاظ فضا و امکانات نیز هواپیمای بسیار آسان و جاداری اسـت و ۱۹ سرنشین داخل این هواپیما بـه اسانی قرار می گیرند. گفته میشود این جت شخصی دارای بهترین امکانات داخلی اسـت و برای مسافرت‌هاي هوایی طولانی از جدید ترین فناوری‌هاي روز دنیا جهت سرگرم کردن مسافرین بهره می گیرد. تجهیزات داخل این جت نیز کاملاً اشرافی و لاکچری انتخاب شده‌اند.

 


 

پولداترین های هالیوود و بالیوود چه کسانی هستند؟

بازیگران معروف و حرفه‌اي در جهان همیشه دستمزدهای بالایی دریافت کرده‌اند و بهمین دلیل بوده اسـت کـه افراد زیادی در سراسر جهان همیشه رویای بازیگر شدن را در سر می‌پروانند. این بازیگران حرفه‌اي جدا از ثروت‌هاي بالایی کـه دارند محبوبیت و شهرت بسیاری بدست آورده‌اند.

 

جری ساینفلد – ثروت خالص 820 میلیون دلار

جری ساینفیلد متولد سال 1954 و کمدین، بازیگر و نویسنده آمریکایی اسـت. طبق آخرین گزارشات فاکس نیوز، در حال حاضر جری Seinfeld ثروتمندترین بازیگر در جهان اسـت.

ستاره های ثروتمند که جت شخصی دارند | از آقای راک تا دن بیلزریان

او علاوه بر بازیگری در نقش‌هاي گوناگون فیلم‌هاي کمدی در شبکه‌هاي تلوزیونی هم بـه ایفای نقش میپردازد و یکی از معروف ترین شخصیت‌هاي تلوزیونی اسـت.

 

شاهرخ خان- ثروت خالص: 600 میلیون دلار

این بازیگر سینمای بالیوود لقب «پادشاه بالیوود» را برای خود پیدا کرده اسـت. امروزه ارزش خالص امروزه حدود 600 میلیون دلار تخمین زده شده اسـت. او نه تنها ثروتمندترین بازیگر بالیوود و دومین بازیگر ثروتمند جهان اسـت بلکه در بیش از 75 فیلم هندی و دیگر فیلم‌هاي بین‌ المللی بـه ایفای نقش پرداخته اسـت.

ستاره های ثروتمند که جت شخصی دارند | از آقای راک تا دن بیلزریان

این بازیگر محبوب سینمای هنئد همیشه در امور خیریه اجتماعی فعالیت کرده اسـت و در همین راستا با سازمان جهانی یونسکو همکاری‌هایي داشته اسـت. این بازیگر 49 ساله مدت‌هاست کـه در فیلم‌هاي کمدی، عاشقانه و اکشن فعالیت میکند. شاهرخ خان در طول دوران حرفه‌اي خود جایزه‌هاي مختلفی رابه دست آورده اسـت.

 

تام کروز- ثروت خالص : 480 میلیون دلار

این بازیگر بسیار مشهور علاوه بر بازیگری تهیه‌کننده چندین فیلم سینمایی اسـت. او در تعداد زیادی از فیلم‌ها و پروژه‌هاي سینمایی بزرگ از جمله مرد بارانی، متولد چهارم جولای، چند آدم خوب و… بـه ایفای نقش پرداخته اسـت. او هم چنین بعنوان یکی از املاک‌داران و زمین‌داران بزرگ بورلی هیلز شناخته میشود.

ستاره های ثروتمند که جت شخصی دارند | از آقای راک تا دن بیلزریان

بی شک تام کروز بعنوان پادشاه فیلم‌هاي اکشن شناخته میشود ولی بی شک یک کمدین فوق‌العاده هم اسـت. علاوه بر شهرت و ثروت زیاد تام کروز بعنوان یک فرد همیشه خوش تیپ و شیک پوش شناخته میشود.

 

تایلر پری- ثروت خالص: 400 میلیون دلار

ستاره های ثروتمند که جت شخصی دارند | از آقای راک تا دن بیلزریان

تایلر پری بازیگر، تهیه‌کننده، کارگردان، نویسنده و ترانه‌سرای آمریکایی اسـت. اسـت. پری در دهه 1990 و اوایل دهه 2000 برای اجراهای بی‌نظیری کـه داشت بـه شهرت رسید. این هنرمند فقط یک بازیگر نیست و او در تعداد زیادی از عرصه‌هاي هنر فعالیت می کند بهمین دلیل اسـت کـه توانسته اسـت دراین فهرست جای بگیرد.

 

جانی دپ- ثروت خالص: 400 میلیون دلار

ستاره های ثروتمند که جت شخصی دارند | از آقای راک تا دن بیلزریان

این بازیگر شهرت بسیاری بخاطر بازی در سری فیلم‌هاي ،دزدان دریایی کارائیب بـه دست آورده اسـت .این فیلم امروز یکی از موفق‌ترین فیلم‌هاي پرفر فروش جهان اسـت. این بازیگر 52 ساله کـه تنوع بسیاری در ایفای نقش‌هاي پرشمار خود دارد توانسته اسـت جوایز بسیاری را دریافت کند.

 

آمیتا باچان -ثروت خالص: 400 میلیون دلار

آمیتا باچان احتمالا در طول 40 سال بازیگری خود، در هر قدمی از بازیگری کـه برداشته اسـت شهرت، پول و موفقیت برای خود کسب کرده اسـت.

ستاره های ثروتمند که جت شخصی دارند | از آقای راک تا دن بیلزریان

با توجه بـه حضور این بازیگر قدیمی سینمای هند در تعداد زیادی از پروژه‌هاي سینمایی و ایفای نقش اول تعداد زیادی از آثار خیلی عجیب بنظر نمیرسد کـه او یکی از ثروتمندترین بازیگران جهان باشد.

 

جک نیکلسون- ثروت خالص :390 میلیون دلار

ستاره های ثروتمند که جت شخصی دارند | از آقای راک تا دن بیلزریان

جک نیکلسون همیشه خوش تیپ، یکی از بازیگران شگفت‌انگیز و بی‌نظیر سینما اسـت. او بخاطر ایفای نقش‌هاي روان پریش و کمدی کـه بازی کرده اسـت شناخته شده اسـت. این بازیگر 78 ساله بدلیل دیالوگ‌هاي زیبا و شخصیت‌هاي بزرگی کـه بازی کرده اسـت همیشه در ذهن دوستداران هنر می ماند.

 

کلینت ایستوود – ثروت خالص: 375 میلیون دلار

ستاره های ثروتمند که جت شخصی دارند | از آقای راک تا دن بیلزریان

این بازیگر علاوه بر ایفای نقش‌هاي زیبایی کـه در کارنامه خود دارد در عرصه کارگردای سینما هم بسیار موفق و بی‌نظیر ظاهر شده اسـت او همواره بخاطر صدای خشن خود و شخصیت باورنکردنی کـه بازی کرده اسـت بـه شهرت رسیده اسـت.. او یکی از ثروتمندترین بازیگران در جهان اسـت. او افسانه سینمای هالیوود اسـت.

 

تام هنکس – ثروت خالص : 350 میلیون دلار

تام هنکس فیلمنامه‌نویس، بازیگر، تهیه کننده و کارگردان مشهور سینمای جهان اسـت تام هنکس جوایز بسیاری را برای نقش‌هاي مثبت و منفی کـه داشته اسـت، دریافت کرده اسـت.

ستاره های ثروتمند که جت شخصی دارند | از آقای راک تا دن بیلزریان

تام هنکس یکی از ثروتمندترین بازیگران در جهان اسـت. او فیلم‌هاي موفق مختلفی از جمله کد داوبینچی، آپولو13، و داستان اسباب بازی‌ها، اگه می‌تونی منو بگیر، فراموش شده و… را در کارنامه خود دارد. او تا بـه امروز برنده دو اسکار شده اسـت.

 

کیانا ریوز – ثروت خالص 350 میلیون دلار

ستاره های ثروتمند که جت شخصی دارند | از آقای راک تا دن بیلزریان

این بازیگر بدلیل بازی در نقش نئو در فیلم ماتریکس بـه شهرت رسیده اسـت. این فیلم در زمان اکرانش بسیار محبوب بود. کینو ریوز قسمت یادی از ثروت خودرا از سه گانه ماتریکس بـه دست آورده اسـت.