پارس ناز پورتال

ستاره های مشهور و خودروهای میلیاردی آن ها

ستاره های مشهور و خودروهای میلیاردی آن ها

ستاره های مشهور و خودروهای میلیاردی آن ها 

ستاره های مشهور دنیای بازیگری و موسیقی بسیار ثرتمند هستند و ماشین انها هم قیمت زیادی دارد، امروز به معرفی این خودرو های میلیاردی متعلق به ستاره ها می‌پردازیم. سلبریتی‌ها همه ی جا هستند و هر جا که حضور پیدا میکنند چشم‌ها به دنبال آن‌‌ها میگردد در نتیجه کاملاً طبیعی است طرفداران سلبریتی‌ها علاقه زیادی به جزئیات زندگی سلبریتی‌ها داشته باشند. خودرویی که سلبریتی‌ها سوار میشوند نیز همیشه مورد توجه هواداران بوده است.

 

بهمین دلیل بعضی از سلبریتی‌ها سعی می کنند با سوار شدن بر خودرو های سازگار با محیط زیست، رواج این خودروها را در بین مردم بیشتر کنند. از طرف دیگر برخلاف باور عموم، بعضی از سلبریتی‌ها در کلکسیون خود، خودرو های نه‌چندان گران‌قیمتی را نیز نگهداری میکنند. در ادامه قصد داریم باهم ببینیم سلبریتی‌ها مشهور و نام‌آشنا چه خودروهایی خوش‌قیمتی سوار می شوند.

 

ادل: مینی‌کوپر، قیمت پایه ۲۱،۶۰۰ دلار

ستاره های مشهور و خودروهای میلیاردی آن ها

به گزارش پارس ناز، به احتمال زیاد صدای ششدانگ این خواننده انگلیسی به گوش شما خورده است، ثروت ادل از پارو بالا میرود اما این سلبریتی دوست‌داشتنی برای گشت‌و‌گذار در شهر لندن خودروی مینی کوپر را انتخاب کرده است.ادل ۲۹ ساله که جایزه گِرمی اواردز را در کارنامه‌ خود دارد، برای اسانی فرزند ۵ ساله‌اش یک صندلی مخصوص کودکان

 

در مینی کوپر اضافه کرده است. مینی کوپر چهار در، گزینه خوبی برای رانندگی در خیابان‌هاي پرترافیک است و از هندلینگ بالایی بهره می برد. پیدا کردن جای پارک هم برای این خودروی کوچک و جمع‌و‌جور کار اسانی است.

 

بن افلک: دوج چلنجر، قیمت پایه ۲۷،۲۹۵ دلار

ستاره های مشهور و خودروهای میلیاردی آن ها

بن افلک مدل Hellcat دوج چلنجر را انتخاب کرده که چیزی حدود ۴۰ هزار دلار نسبت به مدل پایه این ماشین گران‌تر است. این ماشین درسال ۲۰۱۵ توسط بن افلک پس از جدایی از جنیفر گارنر خریداری شد ودر آن شاهد حضور یک پیشرانه سوپرشارژ از نوع V8 هستیم که ۷۰۷ اسب‌ بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می دهد و کاملاً مشخص است بن افلک که جایزه اسکار را در کارنامه خود دارد رانندگی دلچسبی رابا این دوج نیرومند تجربه می کند.

 

لوداکریس: آکورا لِجند مدل ۱۹۹۳

ستاره های مشهور و خودروهای میلیاردی آن ها

آکورا درسال ۲۰۱۵ دستی بر سروروی خودروی لنجد مدل ۱۹۹۳ کشید تا این ماشین دقیقاً همان چیزی باشد که لوداکریس انتظار دارد. جالب است بدانید اینروزها آکورا لجند دیگر تولید نمی شود اما این ماشین در گذشته برای خود اسم‌و‌رسم زیادی پیدا کرده بود.

 

لوداکریس حتی زمانی که به شهرت و آوازه امروزی نرسیده بود نیز از طرفداران آکورا لجند بوده است و همین امر باعث شده تا اکنون نیز این خودروی خوش‌آوازه را برای گشت‌و‌گذار انتخاب کند.

 

جیمز هاردن: شورولت کامارو، قیمت پایه ۲۵،۹۰۵

ستاره های مشهور و خودروهای میلیاردی آن ها

این بسکتبالیست خوش‌ قد‌وبالا هر خودرویی که چشمش بگیرد را می تواند بخرد اما یکی از اصلی‌ترین خودرو های مورد علاقه جیمز، شورولت کامارو است. شورولت کامارو جمیز هاردن بر اساس سلیقه این بازیکن بسکتبال شخصی‌سازی شده است و مدل این ماشین نیز چندان جدید نیست، اما کاملاً مشخص است که این شورولت کامارو توانسته حسابی دل هاردن رابه‌دست بیاورد.

 

کیم کارداشیان: کادیلاک اسکالید، قیمت پایه ۷۴،۶۹۵ دلار

ستاره های مشهور و خودروهای میلیاردی آن ها

کیم کارداشیان ازآن دسته سلبریتی‌هایي است که هر جا پا میگذارد دوربین‌ها به دنبالش می روند، این سلبریتی پرطرفدار و خوش‌قدوبالا سه فرزند قد‌ونیم قد دارد و برای خرید و ایاب‌و‌ذهاب، یک خودروی جادار پاسخگوی نیازهای کارداشیان است.کادیلاک اسکالید ESV که در سه‌ ردیف صندلی تا ۷ سرنشین را در خود جای میدهد انتخاب کارداشیان است. جالب است بدانید این خودروی نیرومند بدون این که خم به ابروی خود بیاورد میتواند یک خودروی ۴ تنی رابه‌دنبال خود بکشد.

 

ایلان ماسک: تسلا رودستر ۲۰۰۸

ستاره های مشهور و خودروهای میلیاردی آن ها

مردی که سکان تسلا و اسپیس ایکس را در اختیار دارد به اسانی می تواند هر خودرویی که دلش خواست را سوار شود اما تسلا رودستر ۲۰۰۸ که در بین کلکسیون خودروهایی این جوان خوش‌آتیه شاهد آن هستیم قیمت مناسبی دارد و طرفداران ایلان ماسک می توانند این اتومبیل را خریداری کنند.

 

اگر خبر های ستاره‌شناسی را دنبال کرده باشید به احتمال زیاد می‌دانید که ایلان ماسک بتازگی یک دستگاه تسلا رودستر را درون موشک Falcon Heavy قرار داد و به فضا فرستاد تا از این طریق قابلیت حمل بار این موشک را آزمایش کرده باشد. با این حساب این خودروی تسلا اکنون در مداری بین مریخ و مشتری قرار دارد و چه بسا راه خود رابه سمت مریخ پیدا کند.

 

کریس جِنر: فورد تاندربیرد ۱۹۵۶

ستاره های مشهور و خودروهای میلیاردی آن ها

این سلبریتی محبوب درسال ۲۰۱۶ نسخه بهینه‌ شده‌اي از فورد تادربیرد مدل ۱۹۵۶ را از جانب فرزندان خود هدیه گرفت. جنر حدود یکسال سوار این ماشین شد و سپس دریک حراجی آن رابا قیمت ۵۷ هزار دلار به فروش رساند.جالب است بدانید از قرار معلوم خودرو های فورد درخانواده جنر محبوبیت زیادی دارند و مادر جنر نیز نسخه‌اي ارتقا داده شده از فورد T-bird را هدیه گرفته است.

 

هیو گرانت: آئودی R8 مدل 2007، قیمت پایه ۵۱،۹۸۶ هزار دلار

ستاره های مشهور و خودروهای میلیاردی آن ها

هیو گرانت ازآن دسته سلبریتی‌هایي است که علاقه زیادی به اتومبیل دارد، خودروی آئودی R8 هیوگرانت می تواند در عرض چهار ثانیه ۹۹ کیلومتر در ساعت، سرعت بگیرد. مدل‌هاي جدید آئودی R8 امکانات پیشرفته زیادی دارند اما به لحاظ ظاهر آئودی R8 مدل 2007 به اندازه‌اي زیبا طراحی شده است که بین این اتومبیل و مدل‌هاي جدیدتر آن به لحاظ ظاهری تفاوت چندانی را شاهد نیستیم.

 

سلنا گومز: بی‌.‌ام‌.‌و X5 مدل ۲۰۱۴، قیمت پایه ۳۰،۲۷۴ دلار

ستاره های مشهور و خودروهای میلیاردی آن ها

اگر به سلبریتی‌هاي نوجوان علاقه داشته باشید حتما فورد اسکیپ هیبریدی که سلنا گومز سوار میشد رابه‌خاطر دارید، چند سالی میشود که گومز این ماشین را کنار گذاشته است و بی.‌‌ام‌.‌وی X5 مدل ۲۰۱۴ را انتخاب کرده است.

 

جالب است بدانید چندی پیش گومز در حین رانندگی با این خودروی شاسی‌بلند بنزین تمام کرد و وادار شد از یکی از پاپاراتزی‌هایي که او را دنبال می کرد برای پرکردن باک اتومبیل کمک بگیرد، یکبار هم گومز با این ماشین در جلوی پاپاراتزی‌ها با یک خودروی دیگر تصادف کرد.

 

جنیفر آنیستون، تویوتا پریوس، قیمت پایه ۲۳،۴۷۵ دلار

ستاره های مشهور و خودروهای میلیاردی آن ها

سلبریتی‌هاي زیادی به سمت استفاده از خودرو های پاک رو آورده‌اند و جنیفر آنیستون نیز یکی از همین سلبریتی‌ها است. درکنار این سلبریتی دوست‌داشتنی، تام‌ هنکس، هریسون فورد، ناتالی پورتمن، مت دیمون، جولیا رابرتز، لئوناردو دیکاپریو و کامرون دیاز را نیز میتوان از سلبریتی‌هایي دانست که خودرو های هیبریدی و پاک سوار می‌‌شوند.

 

در بین تمامی خودرو های هیبریدی، تویوتا پریوس مدل ۲۰۱۸ توانسته است افتخار کم‌مصرف‌ترین‌ ماشین را ازآن خود کند. این دلایل برای انتخاب تویوتا پریوس از جانب جنیفر آنیستون کاملاً منطقی به‌نظر میرسد.

 

جاستین تیمبرلیک، فولکس‌واگن جِِتا، قیمت پایه ۱۸،۶۴۵ دلار

ستاره های مشهور و خودروهای میلیاردی آن ها

فولکس‌واگن جتا در بازه زمانی بین سال‌هاي ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۵ در ایالات امریکا به فروش رفت و با این حساب باور کردن این که جاستین تیمبرلیک افسانه‌اي سوار فولکس‌واگن جتا شود کار سختی است اما در کلکسیون خودرو های جاستین تیمبرلیک می توان فولکس‌واگن جتا را یافت.

 

جنیفر لارنس، فولکس‌واگن Eos، قیمت پایه ۲۰،۵۴۳ دلار

ستاره های مشهور و خودروهای میلیاردی آن ها

از قرار معلوم خودرو های فولکس‌واگن در بین سلبریتی‌ها محبوبیت زیادی دارد ودر کنار جاستین تیمبرلیک، جنیفر لارنس نیز سوار بر فولکس‌واگن Eos میشود. این اتومبیل در بازه زمانی بین سال‌هاي ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۵ ساخته می ‌شد و این برنده جایزه اسکار علاقه به‌خصوصی به آن دارد.

 

در پایان پیشنهاد می کنیم اگر شما هم سبک زندگی سلبریتی‌ها را دنبال می کنید و خودروی خاصی در ذهن شماست که سلبریتی‌ها سوار آن می شوند نام این اتومبیل را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.