پارس ناز پورتال

ستاره های مشهور و موفقیت در حرفه رستوران داری

مجموعه : اخبار سینما
ستاره های مشهور و موفقیت در حرفه رستوران داری

ستاره های مشهور و موفقیت در حرفه رستوران داری 

شمار زیادی از ستاره ها از شهرت خود بهره گیری کرده و در اساس هاي گوناگون دیگر از جمله رستوران داری بسیار پیروز عمل کرده اند.  راه اندازی رستوران احتیاج به سرمایه زیادی دارد، به همین علت یکی از شغل هاي مورد علاقه ستارگان، که جزو سرمایه دارترین هاي جهان اند، میباشد. ستاره ها از اسم خود برای فرآوری کسب و کارهای دیگری نیز بهره گیری می‌کنند، که رستوران و کافه متعارف ترین آنهاست.

 

اگر چه ستاره هاي زیادی به اینکار علاقه نشان دادند اما پس از مدت کوتاهی از آن دست کشیدند. برخی دیگر اما آن‌قدر در اینکار پیروز بوده اند که شهرت رستوران شان از شهرت خودشان نیز پیشی گرفت. اگر دوست دارید بدانید که کدامیک از ستاره هاي هالیوود دارای رستوران یا کافه اي پرطرفدار میباشند، در ادامه مقاله در کنار ما بمانید.

 

لیدی گاگا – JOANNE TRATTORIA
رستوران لیدی گاگا، واقع در نیویورک، دارای منوی ایتالیایی هست. در منوی آن می‌توانید غذاهایی چون انواع پاستا، پیتزا، گوشت و منوی ویژه خانواده را سفارش داد. این رستوران به علت سرویس مفید و فضای دنجش شهرت دارد و اکثر خانواده هایي که به دنبال محیطی لوکس و آرام میگردند، این رستوران را انتخاب میکنند.

ستاره های مشهور و موفقیت در حرفه رستوران داری

مایکل جردن – STEAK HOUSE
 به گزارش پارس ناز منزل استیک مایکل جردن یکی از رستوران هاي بسیار سرشناس نیویورک هست. این رستوران یک منوی سنتی با 5 نوع استیک و مخلفات اطرافش دارد. یکی از جاذبه هاي این رستوران این هست که در ایوان ترمینال گراند سنترال قرار دارد. به همین علت افراد میتوانند در حین خوردن غذا، از منظره زیر پایشان و معماری زیبای اطراف آن نیز لذت ببرند.

ستاره های مشهور و موفقیت در حرفه رستوران داری

رابرت دنیرو – TRIBECA GRILL
رستوران رابرت دنیرو در نیویورک پاتوق بازیکنان برنده اسکار هست. این رستوران در همان محله اي که خود او به جهان آمده و بزرگ شده واقع شده هست. در این مکان شما میتوانید از منوی آمریکایی، غذای مورد علاقه تان را سفارش دهید.

ستاره های مشهور و موفقیت در حرفه رستوران داری

فرانسیس فورد کوپولا – CAFÉ ZOETROPE
فرانسیس فورد کوپولا صاحب یک کافه اروپایی لوکس هست. او اسم این مکان را از اسم فیلم خودش «Zoetrope» گرفته هست. این رستوران در سان فرانسیسکو واقع شده و منویی ایتالیایی شامل پیتزا و پاستا دارد.

ستاره های مشهور و موفقیت در حرفه رستوران داریفرانسیس فورد کوپولا – RUSTIC
فرانسیس فورد کوپولا ، اضافه بر کافه، صاحب یک رستوران در کالیفرنیا نیز میباشد که شامل غذا هاي ایتالیایی و بین المللی هست. این رستوران فضایی خانوادگی و آرام دارد که در فضایی باز و جذاب طراحی شده هست. مواد آغاز غذاها نیز کاملا ارگانیک میباشند. بنابراین مشتریان از تندرست بودن غذا هاي آن اطمینان کامل دارند.

ستاره های مشهور و موفقیت در حرفه رستوران داریاوا لونگوریا – BESOS
رستوران لوکس اوا لونگوریا در هالیوود واقع شده و غذا هاي آمریکایی به اضافه استیک سرو می‌کند. در این رستوران یک DJ هم آهنگ هاي مورد علاقه مشتریان را اکران می‌کند بطوری که احساس می‌کنید در کنسرتی هیجان انگیز نشسته اید.

ستاره های مشهور و موفقیت در حرفه رستوران داری

کریس نوت – THE CUTTING ROOM
غذا خوردن در رستوارن کریس نوت، واقع در نیویورک، تجربه بی نظیر اي را برای افراد رقم خواهد زد. منوی این رستوران بسیار متنوع هست، بطوری که شما می‌توانید از غذا هاي لبنانی گرفته تا پیتزاهای ایتالیایی و خوراک بره… را سفارش دهید.

ستاره های مشهور و موفقیت در حرفه رستوران داری

کوئنتین تارانتینو – DO HWA
کوئنتین تارانتینو صاحب یک رستوران کره اي هست که در آن باربیکیو سنتی کره اي سرو می‌شود. این رستوران مشتریان خاص خود را دارد و جزو رستوران هاي سرشناس نیویورک هست.

ستاره های مشهور و موفقیت در حرفه رستوران داریریچارد گی‌یر – BEDFORD POST INN
ریچارد گی‌یر در نیویورک دو رستوران بزرگ و لوکس دارد که در یکی از انها صبحانه و ناهار و به گزارش پارس ناز در دیگری شام سرو می‌شود. منوی صبحانه این رستوران محبوبیت زیادی دارد که تست آواکادو معروفترین شان هست.

ستاره های مشهور و موفقیت در حرفه رستوران داریهیو جکمن – LAUGHING MAN
کافه هیو جکمن یک کافه محلی در نیویورک هست و قهوه و چای هاي خوش طعمی را سرو می‌کند. حکایت راه اندازی این کافه دیدنی هست! هیو جکمن و همسرش در سفر خود با خانواده اي کشاورز آشنا شدند. آن ها به او توصیه یک کافی شاپ دادند و او هم از آن پیشباز کرد. این کافی شاپ اضافه بر سودی که برای خود هیو جکمن دارد، به کشاورزان آن منطقه نیز سود زیادی می‌رساند.

ستاره های مشهور و موفقیت در حرفه رستوران داری11. آرنولد شوارتزنگر، بروس ویلیس و سیلوستر استالونه – PLANET HOLLYWOOD
در منوی این رستوران بی نظیر جذاب، انواع غذاها از غذا هاي چینی گرفته تا باربیکیو، دیده می‌شود اما آن چه بیش از غذا این رستوران را جذاب میکند، دکور آن هست. به روی دیوارهای آن میتوانید خاطرات فیلمهای دهه 90 را یا حتی لباس ها بازیگران فیلم هایي چون «عطش مبارزه»، و «ترمیناتور» را مشاهده نمایید. این رستوران، یک رستوران رویایی هست که هر فردی برای یک‌بار هم که شده دوست دارد غذا خوردن در آن را تجربه کند.

ستاره های مشهور و موفقیت در حرفه رستوران داریبون جووی – SOUL KITCHEN
بون جووی صاحب یک رستوران در نیوجرسی هست. چیزی که این رستوران را جذاب میکند این هست که هر فردی، بدون دقت به شرایط مالی اش، می‌تواند به این رستوران بیاید و از غذا هاي 5 ستاره آن مصرف کند. غذا هاي منوی موجود در آن هیچ قیمتی ندارند و هر شخصی به توان خود خرج آن را می‌پردازد.

 

بعنوان مثال اگر شما تنها 10 دلار داشته باشید، انها همان 10 دلار را از شما خواهند گرفت. حتی اگر هیچ پولی هم نداشته باشید، میهمان انها خواهید بود. این رستوران از سال 2011 که افتتاح شده هست تا اکنون، بیش از 37000 گرسنه فقیر را سیر کرده هست.

ستاره های مشهور و موفقیت در حرفه رستوران داریجاستین تیمبرلیک – SOUTHERN HOSPITALITY
برای کسانی که به دنبال فضایی کلاسیک میباشند، رستوارن جاستین تیمبرلیک در نیویورک گزینه خوبی هست. در این رستوران باربیکیو، لابستر، مرغ، سیب زمینی سرخ کرده، انواع پنیرها و غیره سرو میشود.

ستاره های مشهور و موفقیت در حرفه رستوران داری