پارس ناز پورتال

ستاره های مشهور که در ازدواج بخت و اقبال ندارند

مجموعه : اخبار سینما
ستاره های مشهور که در ازدواج بخت و اقبال ندارند

ستاره های مشهور که در ازدواج بخت و اقبال ندارند 

بسیاری از بازیگران و چهره های سرشناس هستند که در مورد ازدواج همیشه سراغ آدم های ناسازگار با خود می روند و در انتها هم شکست می خورند. گاهی اوقات عشق آدم را کور و کر می کند، منطق را از آدم می گیرد و باعث می شود که فرد در تصمیم گیری به اشتباه رود. به عنوان مثال عشق چشم بسیاری از ستاره های هالیوود را بست و موجب شد

 

تن به ازدواج هایی دهند که از ریشه اشتباه بود. اگر می خواهید بدانید کدامیک از ستاره های هالیوود در تصمیم گیری برای زندگی مشترک شان به اشتباه رفته اند، با ما همراه باشید.

 

ساندرا بولاک
ساندرا بولاک طرفداران زیاد دارد اما زمانی که از میان تمام آنها به جسی جیمز پاسخ مثبت داد، همه را متعجب کرد. پس از گذشت سالها، حال او اعتراف می کند که از بی وفایی شوهر سابقش، جسی جیمز، فوق العاده غافلگیر شد. ستاره فیلم «گرانش»، که پسری به نام لوئی دارد، اعتراف می کند که مدت زیادی طول کشید تا خیانت های متعدد شوهرش را فراموش کند. ازدواج آنها دو سال پس از آنکه خبر خیانت او با چندین زن فاش شد، پایان یافت.

 

ساندرا بولاک در مصاحبه با روزنامه بریتانیایی می گوید: «روی زمین نشسته بودم و قلبم شکسته بود. نمی توانستم روی پاهایم بایستم. فقط همه چیز را به دست زمان سپردم. وقتی وسط این ماجرا هستید فکر می کنید که زمان نمی گذرد، ولی می گذرد. من از آنچه حالا دارم، خوشحالم. یک فرزند زیبا، دوستان و خانواده ای که دوستشان دارم.»
ستاره های مشهور که در ازدواج بخت و اقبال ندارندپل مک کارتنی
ازدواج پل مک‌کارتنی با همسرش هیتر میلز به نظر عاشقانه می آمد اما با جدایی شان گویی پرده ها کنار رفت و همه چیز بر ملا شد. آنها کمتر از 6 سال با هم زندگی کردند و در نهایت در سال 2008 از یکدیگر جدا شدند.قبل از آنکه هیتر میلز با پل مک‌کارتنی ازدواج کند، یک مانکن نیمه معروف در بریتانیا بود. اگر چه پل مک‌کارتنی در طول ازدواجش با هیتر میلز،

 

 به گزارش پارس ناز او را ستایش می کرد اما جدایی آنها ثابت کرد که هدف ازدواج هیتر میلز چیز دیگری جز عشق و علاقه بود. زمانی که آنها پس از 4 سال از هم جدا شدند، او اعتراف کرد که از وضعیت مالی خود راضی نبود. او پس از طلاق، تقاضای 250 میلیون دلار کرد و زندگی اش از این رو به آن رو شد.
ستاره های مشهور که در ازدواج بخت و اقبال ندارندماریا کری
ازدواج اول ماریا کری با تامی موتولا، ازدواجی ناموفق بود، از این رو که تامی از مرد سالاری لذت می برد. او حتی به ماریا کری اجازه نمی داد که به تنهایی از خانه بیرون رود. هر زمان هم که می خواست برای کاری از خارج خارج شود، نیروهای امنیتی خود را به دنبالش می فرستاد تا او را کنترل کنند.

 

بادیگاردهای او 24 ساعته ماریا را حتی تا پشت در حمام هم، دنبال می کردند. در واقع او به ماریا دستور می داد که کی بشیند، کی بلند شود یا که چه کاری انجام دهد. اگر چه تامی موتولا این اتهامات را نپذیرفت و در مصاحبه ای بیان کرد: «این ازدواج کاملا اشتباه بود و من واقعا برای تمام دردهایی که خودم و کودکانم از این رابطه کشیدند، متاسفم.»
ستاره های مشهور که در ازدواج بخت و اقبال ندارندجنیفر لوپز
جنیفر لوپز در سال 1997 با اوجانی نوا ازدواج کرد. اولین دیدار این دو زمانی صورت گرفت که نوا بعنوان یک گارسون در یک رستورانی در میامی کار می کرد. در ابتدا اینطور به نظر می رسید که نوا مرد ایده آلی است اما واقعیت چیز دیگری بود. اگر چه او اعتراف کرد که مقصر طلاق آنها جنیفر است زیرا که او کارش و شهرت اش را به زندگی مشترک اش ترجیح داده اما آزار و اذیت های او پس از جدایی شان آغاز شد.

 

زندگی مشترک آنها در ژانویه 1998 به اتمام رسید اما جنیفر نوا را به عنوان مدیر رستوران خود استخدام کرد که البته مدت زیادی به طول نیانجامید و نوا در اکتبر 2002 اخراج شد. پس از آن، نوا از جنیفر به دادگاه شکایت کرد و در سال 2006 نیز قصد داشت کتابی از جزئیات زندگی مشترک شان را چاپ و منتشر کند که جنیفر مانع شد.
ستاره های مشهور که در ازدواج بخت و اقبال ندارندرابرت کارداشیان
کریس جنر، همسر رابرت کارداشیان بود که دلش را شکست. حتی یکی از فرزندان او به نام کلویی کارداشیان در مصاحبه ای در مورد رابطه پدر و کادرش گفت: «من به چشم های خودم دیدم که مادرم چگونه پدرم را نابود کرد. من پشیمانی مادرم را هم دیدم.» بعدها کریس جنر اعتراف کرد که بزرگ ترین پشیمانی اش، خیانت به رابرت بوده است. او حتی با عشق قبلی اش، تاد واترمن، نیز در ارتباط بوده که برای رابرت کارداشیان گران تمام شد.

ستاره های مشهور که در ازدواج بخت و اقبال ندارندکیم کارداشیان
در سال 2000 ، کیم کارداشیان با دیمون توماس، زمانی که تنها 19 سال داشت، ازدواج کرد. اما ازدواج شان خیلی به طول نیانجامید و آنها در سال 2004 از یکدیگر جدا شدند. کیم در مورد این رابطه می گوید: «او ارتباط من را با دوستان و خانواده ام قطع کرده بود. او من را وادار کرد تا از دانشگاه انصرف بدم. با این اوصاف خشونت آمیزترین رفتارها را با من داشت.

 

او مرا به دیوار می کوبید، موهایم را می کشید و به صورتم مشت می زد. او همچنین به من اصرار می کرد که صورتم را جراحی پلاستیک کنم تا زیباتر شوم.» البته دیمون توماس این اعترافات را نپذیرفت و ادعا کرد: «کیم تنها به دنبال پول است. او با همسر قبلی جنیفر لوپز، کریس جود، نیز در ارتباط بود که برای من حکم خیانت را دارد.»
ستاره های مشهور که در ازدواج بخت و اقبال ندارندبتنی فرانکل
جدایی بتنی فرانکل از همسرش، جیسن هوپی، بیش از ازدواج شان به طول انجامید. آنها در سال 2010 با هم ازدواج کرده و در سال 2012 از یکدیگر جدا شدند. طبق گفته بتنی فرانکل، جیسن هوپی پس از طلاق شروع به آزار و اذیت او کرد. به عنوان مثال در سال 2016 صدها نامه خطاب به فرانکل ارسال کرد طوری که او مجبور شد

 

از وکیل اش در خواست کمک کند. او حتی در سال 2017 نیز به جرم برداشتن فرزند فرانکیل از مدرسه ای در نیویورک، دستگیر شد. او همچنین 150 نامه تهدیدآمیز و پر از فحش و ناسزا برایش ارسال و او را زشت، پیر و دیوانه خطاب کرد.
ستاره های مشهور که در ازدواج بخت و اقبال ندارند