پارس ناز پورتال

ستاره های مشهور که با عمل بینی کلا تغییر کردند

مجموعه : اخبار سینما
ستاره های مشهور که با عمل بینی کلا تغییر کردند

ستاره های مشهور که با عمل بینی کلا تغییر کردند 

برخی اوقات انجام عمل زیبایی بینی چهره ستاره ها را از این جهت به آن رو می‌کند، طوری که واقعا زیباتر میشوند و نسبت به گذشته چهره زیبا ترین پیدا میکنند. هیچکس کامل نیست! حتی ستاره هایي که به نظر شما بی عیب و نقص می‌آیند نیز خرج هاي زیادی بابت زیبایی شان پرداخته اند.

 

تنها تفاوت ما با ستاره ها این هست که اگر آن ها اراده کنند می‌توانند هر تغییری به ظاهر خود بدهند اما خب پرداخت خرج هاي این عمل برای شمار زیادی از افراد عادی غیر ممکن هست.مطمئنا برخی از عمل هاي زیبایی که ستاره ها روی ظاهر خود انجام میدهند غیر قابل تشخیص هست اما میباشند

 

ستاره هایي که با عمل هاي جراحی تغییرات اساسی به ظاهر خود دادند. بعنوان مثال ما در این جا ستاره هایي راکه عمل زیبایی بینی تغییرات زیادی در چهره شان ایجاد کرد را برایتان آورده ایم.

 

اشلی تیزدیل

ستاره های مشهور که با عمل بینی کلا تغییر کردند

اشلی تیزدیل، بازیگر و خواننده آمریکایی، از زمان کودکی در سینما فعالیت داشت اما اگر چهره سالها گذشته وی را با زمان حالش سنجش کنید، وی را نخواهید شناخت. اشلی تغییر چهره خود را مدیون عمل زیبایی بینی اش هست.ما وی را از زمانی که فیلم «High School Musical» را در سال 2005 بازی کرد، به یاد داریم،

 

دختری با موهایی بلوند و بینی بزرگ. اما در سال 2007 او در گفت و گو اي با مجله «People» گفت که او دچار سپتوم بینی یا همان انحراف بینی ست و باید آن را عمل کند.او با عمل بینی، نه تنها مریضی اش را برطرف کرد، بلکه تغییر اساسی در چهره اش نیز ایجاد کرد. او بار دیگر در گفت و گو اي تایید کرد

 

که هدف از عمل بینی، تنها سلامتی اش بوده: «من به عمل جراحی اعتقادی ندارم و از هوادارانم میخواهم که حرفم را یقین کنند. من دوست ندارم که با جراحی هاي زیبایی از خودم فرد دیگری بسازم و به تمام سوابقم پشت پا بزنم. من با هوادارانم صادقم زیرا انها تمام زندگی من میباشند.»

 

هایدی مانتگ

ستاره های مشهور که با عمل بینی کلا تغییر کردند

هایدی مانتگ بازیگر سابق تلویزیون واقع‌نما، خواننده، طراح مد و لباس و نویسنده آمریکایی هست. زمانی که ما وی را در سریال تلویزیونی «The Hills» شناختیم، او چهره شیرین و دلنشینی داشت. اما از سال 2007 به بعد بود که ناگهان تصمیم گرفت تغییراتی را در ظاهر خود ایجاد کند. یکی از عمل هاي او،

 

عمل زیبایی بینی بود. هایدی در این خصوص میگوید: «من از ظاهرم خوشنود نبودم، در واقع خودباوری نداشتم. بینی بزرگم را از پدرم به ارث بردم و دوست داشتم تغییرش دهم.»اما او به این عمل ها قانع نشد. در سال 2016 در گفت و گو اي اعتراف کرد که حدود 12 عمل زیبایی انجام داده طوری که به طور کامل از ظاهر قبلی اش فاصله گرفته هست.

 

او از اینکار احساس پشیمانی نمی‌کند اما معتقد هست: «دیگر هیچگاه تن به چنین کارهایی نمیدهم. حتی عمل هاي زیبایی را به دیگران هم توصیه نمی‌کنم.»

 

جنیفر گری

ستاره های مشهور که با عمل بینی کلا تغییر کردند

جنیفر گری، بازیگر امریکایی، بیشتر به دلیل نقش فرنسس بی بی هوسمن در فیلم «رقص کثیف» سرشناس هست. او در سال 1989 خودش را به دست تیغ جراحی داد و بینی خود را عمل کرد. از آن زمان بود که این تغییر حرفه بازیگری وی را نیز تحت تاثیر قرار داد.

 

او در گفت و گو اي اعتراف کرد: «این عمل، یکی از احمقانه ترین کارهایی بود که من با زندگی خودم کردم. من بعنوان یک ستاره به اتاق جراحی رفتم و زمانی که از آنجا بیرون آمدم یک انسان معمولی و ناشناخته اي بیش نبودم. به علت تغییرات چهره ام دیگر هیچ کس به من توصیه کار نداد و این موضوع زندگی ام را به بدترین شکل ممکن دگرگون کرد.»

 

اشلی سمپسون

ستاره های مشهور که با عمل بینی کلا تغییر کردند

در سال 2000، اشلی سمپسون، بازیگر و خواننده آمریکایی، فعالیت حرفه اي خود را نخست کرد. او نه تنها در شوی تلویزیونی ایفای نقش میکرد بلکه مجموعه موسیقی خود را نیز روانه بازار کرد، اما خیلی زود از بحبوحه خود فاصله گرفت.در سال 2004 او ابتدا لب هایش را با ژل حجیم تر کرد، پس از آن، در سال 2006 به سراغ عمل زیبایی بینی رفت.

 

گرچه عمل زیبایی بینی اش چنان طبیعی بود که شایعات بسیاری را در مورد اینکه آیا واقعا او دست به اینکار زده یا نه، به راه انداخت.او هیچگاه نه به طور مستقیم عمل بینی اش را تایید و نه آن را رد کرد و در نهایت در گفت و گو اي گفت: «همه ي در مورد عمل زیبایی من حرف می‌زنند اما من دلم نمی‌خواهد که در این راستا سخنی بگویم. اصلا هر چه که شما فکر میکنید درست، دیگر حرف هایتان برایم اهمیتی ندارد.»

 

مایکل جکسون

ستاره های مشهور که با عمل بینی کلا تغییر کردند

چهره مایکل جکسون همه ي وقت جزو داغ ترین اخبار روزنامه ها و مجلات بود. او کاملا از خودش فرد دیگری فرآوری و بیشترین تغییر عمل بینی اش بود که چندین بار آن را به دست تیغ جراحی سپرد.در سال 2002 مایکل جکسون در گفت و گو اي گفت: «از وقتی عمل بینی ام را انجام دادم، بهتر میتوانم نفس بکشم.»

 

گرچه شایعات حاکی از آن بود که او پس از آنهمه عمل هاي زیبایی دیگر بینی ندارد، به همین علت مجبور به گذاشتن پروتز به جای بینی اش شد.

 

فرح آبراهام

ستاره های مشهور که با عمل بینی کلا تغییر کردند

فرح آبراهام، مادر نوجوان، هیچگاه از بیان واقعیت خجالت نمی‌کشد. اگر به چهره او طی سال های فعالیت اش نگاه کنید، تغییراتی که به ظاهرش داده را درک خواهید کرد. در سال 2014 او در گفت و گو اي گفت: «زمانی که 21 سال داشتم، 21000 دلار را صرف جراحی هاي زیبایی کردم که جراحی بینی نیز یکی از انها بود. من از 13 سالگی از بینی ام متنفر بودم، به همین علت از پرداخت چنین خرج هایي اصلا پشیمان نیستم.»

 

لیل کیم

ستاره های مشهور که با عمل بینی کلا تغییر کردند

در سال 2016 لیلی کیم یک سلفی از خودش را در اینستاگرام منتشر کرد که در واقع هیچ شباهتی به خودش نداشت. از همان زمان بود که فالوورهای او به سمت اش هجوم بردند و وی را مورد انتقاد منفی شدید قرار دادند. او بعدها اعتراف کرد که تغییر چهره اش به علت عمل زیبایی بینی اش بوده هست. در واقع نامزدش بینی وی را حین دعوا شکست و او مجبور به اینکار شد.

 

جنیفر آنیستون

ستاره های مشهور که با عمل بینی کلا تغییر کردند

 به گزارش پارس ناز فرم حقیقی بینی ستاره سریال پر طرفدار «Friends»، جنیفر آنیستون، را به یاد نمی آوریم زیرا او از زمانی که یک دختر بچه دبیرستانی بود، بینی اش را عمل کرد. گرچه چند سال پس از آن مجبور شد بار دیگر تغییراتی به بینی اش بدهد زیرا از نتیجه آن خوشنود نبود. گرچه او در نقدهای منفی که هوادارانش به عمل زیبایی او کردند

 

گفت: «من هنگام خواب نمی توانستم به خوبی نفس بکشم. اکسیژن به درستی از بینی ام رد نمی شد. به همین علت مجبور شدن خودم را به دست تیغ جراحی بدهم.» جنیفر از اینکه در مورد عمل بینی اش گفتگو کند، شرمی ندارد. نه تنها خودش بلکه بیشتر هوادارانش نیز از این تغییر خوشنود میباشند و معتقدند که او چهره زیبا تری پیدا کرد.

 

بلیک لایولی

ستاره های مشهور که با عمل بینی کلا تغییر کردند

یکی از ستاره هایي که با عمل بینی، تغییرات زیادی به چهره اش داده، بلیک لایولی هست. گرچه او هیچ گاه در مورد این جراحی گفتگو نکرد، نه آن را رد و نه تاییدش میکند، اما با سنجش عکس هاي سال های گذشته او با حال، خود ما تفاوت را احساس می‌کنیم.

 

جنت جکسون

ستاره های مشهور که با عمل بینی کلا تغییر کردند

 به گزارش پارس ناز جنت جکسون هم مثل برادرش به عمل هاي زیبایی علاقه زیادی دارد. او کوشش دارد که با عمل هاي متعدد رد گذر زمان و پیری را از خود دور کند. یکی از این عمل ها، عمل زیبایی بینی هست که چهره وی را از این جهت به آن رو کرد. اگر تصاویر زمان حال وی را با عکس هاي 10 و 20 سال پیش سنجش کنید، شما هم تفاوت را به وضوح احساس خواهید کرد.