پارس ناز پورتال

یک سرباز در پادگان 8 هم خدمتی خود را کشت

یک سرباز در پادگان 8 هم خدمتی خود را کشت

یک سرباز در پادگان 8 هم خدمتی خود را کشت 

یک سرباز در قزوین هم خدمتی هاي خود را به رگبار بست و 8 نفر را کشت و تعدادی را نیز زخمی کرد که علت آن هنوز به طور قطع معلوم نیست. تیراندازی به سربازان پادگان آبیک تیراندازی به هم خدمتی ها در پادگان آبیک قزوین منجر به کشته شدن سه سرباز و زخمی شدن ۹ نفر از انها شد. یک منبع آگاه در آبیگ، فرد ضارب از سربازان آمادگاه ارتش آبیک هست و امروز در ساعت استراحت با اسلحه به چند تن از هم خدمتی هاي خود تیراندازی کرده هست.

 

این منبع آگاه ادامه داد: در این اقدام فرد ضارب ۹ سرباز زخمی شدند و سه نفر از آنان جان خود را از دست دادند و شش سرباز مجروح به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شده اند .ضارب پس از تیراندازی گذشته از اقدام به خودکشی،خود زنی کرده بود وبه علت وخامت حال ، برای درمان به قزوین منتقل شده هست. تیراندازی به هم خدمتی

 

سرباز ضارب به علت موافقت نشدن با درخواست انتقالی اش به شهر اصفهان دست به این اقدام زده هست.سرباز وظیفه جمعی پادگان آمادگاه « ارتش» آبیک امروز در ساعت استراحت با سلاحی که دراختیارسربازی که هم خدمتی هاي خود را به رگبار بست داشت ، اقدام به تیراندازی به سوی هم خدمتی هاي خود کرد.

 

بر اثر این تیراندازی سه سرباز جان خود را از دست دادند دیگر زخمی ها به بیمارستان ولی عصر «عج» آبیک منتقل شدند.این سرباز ضارب پس از به رگبار بستن هم خدمتی هاي خود اقدام به خودزنی کرده که حالش وخیم گزارش شده که او را به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شده هست.

 

شنیده ها حاکی هست که سرباز ضارب به علت آن چه گفته می‌شود که با درخواست انتقالی وی موافقت نشده،اقدام به تیراندازی کرده هست.توضیح روابط عمومی ارتش درباره واقعه مرگبار پادگان آبیک یک منبع آگاه در روابط عمومی ارتش انگیزه فرد تیرانداز که رد درخواست انتقالی عنوان شده بود را تکذیب کرد