پارس ناز پورتال

سردار آزمون بهترین فوتبالیست سال آسیا شد

سردار آزمون بهترین فوتبالیست سال آسیا شد

سردار آزمون بهترین فوتبالیست سال آسیا شد 

سردار آزمون فوتبالیست سرشناس و پیروز ایرانی در آستانه کسب مقام فوتبالیست سال آسیا است که مربوط به موفقیت هایش دراین عرصه می شود.

 

 شبکه تیتان اسپورت چین با همکاری و مشارکت فاکس اسپورت آسیا تا روز پنجم ژانویه 2018 «16 دی ماه 1396» برترین بازیکن سال آسیا را از بین 5 نامزد نهایی که از دید روزنامه نگاران در فهرست اصلی قرار گرفتند را انتخاب و معرفی خواهد کرد.

 

در فهرست نهایی نامزدهای انتخاب مرد سال آسیا درسال 2017 اسم یکی ازستاره هاي جوان ایران نیز دیده میشود.سردار آزمون مهاجم اول ایران و باشگاه روبین کازان روسیه بازیکنی است که شرکت کنندگان دراین نظرسنجی نامش را در بین چهار بازیکن دیگر قرار دادند تا این شانس را داشته باشد که به سربلندي بزرگی برسد.

سردار آزمون بهترین فوتبالیست سال آسیا شد

اعلام برترین فوتبالیست مرد سال آسیا

علاوه بر ستاره ایرانی اسم چهار بازیکن دیگر هم چون سون هیونگ مین «کره جنوبی» از باشگاه تاتنهام انگلیس، عمر الخریبین «سوریه» از باشگاه الهلال عربستان، پائولینیو«برزیل» ستاره سابق باشگاه گوانگ ژو چین و کنونی بارسلونا درکنار رافائل داسیلوا «برزیل» از باشگاه اوراواردز ژاپن نیز در فهرست نهایی انتخاب مرد سال آسیا توسط شبکه تلویزیونی تیتان اسپورت چین و فاکس اسپورت آسیا دیده می شود.

 

بنا به اعلام قبلی قرار است مرد سال آسیا در مخصوصاً برنامه اي دراین شبکه تلویزیونی روز پنجم ژانویه در چین انتخاب و رسما معرفی شود از همین رو باید منتظر ماند و دید رقابت سردار آزمون با چهار حریف سرشناسی که دراین فهرست دیده می شود در انتها به کجا ختم خواهد شد.

 

البته سال ۲۰۱۷ پایان خوبی برای سردار ایرانی نداشت. آزمون که حضورش در روبین‌کازان به همراه بردیف حرف وحدیث‌هاي زیادی را همراه داشت به دنبال این بود که با عملکرد خوب و گل‌هاي زیاد مثل همیشه خودی نشان داده و حضور دریک تیم روسی را برای‌آخرینبار تجربه کند. او آغاز خوبی در روبین‌کازان نداشت.

 

باوجود درخشندگی هم زمان در تیم ملی اما در تیم‌باشگاهی‌اش نتوانست نشانی از ستاره همیشگی داشته باشد. هر هفته قرار بود آخرین هفته بحران سردار باشد و او با یک گل به روزهای بدی که برای هر مهاجمی پیش می آید پایان دهد. این هفته اما هنوز نرسیده و آمار یک گل در 20 هفته تبعات زیادی برای او داشته است.

 

نخستین خسارت این آمار بد، افت قیمت آزمون بود. آزمون که ماه آخر سال 2016 با رسیدن به قیمت 13 میلیون یورو در بین تمام بازیکنان ایرانی رکورددار شده بود در پایان سال ۲۰۱۷ با افتی فاحش به مبلغ ۹میلیون یورو رسید.

 

انتقادات از آزمون از رسانه‌هاي داخلی به رسانه‌هاي روسی رسیده است و حالا دیگر شاید مهاجم روبین‌کازان نتواند خیلی در مقابل این انتقادات بی‌تفاوت باشد. دو روز قبل از پایان سال میلادی، روزنامه گازتا در مطلبی با تیتر «هفت حکايت برای روبین‌کازان درسال 2017 که شما نمی دانستید»

 

بخشی رابه سردار آزمون اختصاص داده است. این روزنامه دراین پست نوشته است: «بخشی از ریسک تیم دراین فصل جدید اعتماد به سردار آزمون بود. بگذارید برایتان یادآوری کنیم. سردار آزمون در ۲۰ بازی تنها یک گل زده و بیش از هزار دقیقه را بدون گلزنی گذرانده است.

سردار آزمون بهترین فوتبالیست سال آسیا شد

عشق دردسرساز سردار آزمون به اسب و اسب سواری

سردار از ترکمن‌هاي ایرانی است. منطقه‌اي از ایران که در آن به اسب و سوارکاری علاقه مخصوصاً‌اي دارند و اصطبل‌هاي بزرگی دارند. این ها را میشود از اینستاگرام سردار آزمون متوجه شد. جاییکه همه ی عکس‌ها در آن شبیه هم هستند. جاییکه عکس‌هاي او با اسب کمتر از عکس‌هاي او با آدم‌ها نیست.

 

چالش‌اي که به آزمون ضربه زده است. اتفاقاتیکه در مورد اسب آزمون افتاد و اتفاقاتیکه به دادگاه و حاشیه‌هاي بیشتر رسید و آزمون مرتب از کازان آن ها را پیگیری می‌‌کرد و بهمین علت وقت زیادی رابا تلفن می‌گذراند. او وقت و انرژی زیادی را برای این مشکل و دیگر سرگرمی‌هایش هدر داده و قطعا یکی از دلایل اصلی افت او دراین فصل بوده است.»

 

این مطلب روزنامه گازتا نشان می دهد که آن ها عملکرد سردار آزمون و اینستاگرام و تمام حاشیه‌هاي وی را به خوبی زیرنظر دارند و از رفتارهای مهاجم روبین‌کازان در بیرون از زمین فوتبال مثل داخل زمین راضی نیستند. موضوعاتی که ادامه آن، شاید بجای قدمی بزرگ به لیگ‌هاي معتبرتر حضور سردار در سطح اول روسیه را هم با مشکل روبه‌رو کند.