پارس ناز پورتال

سرویس بهداشتی زیبا در فضای کوچک

مجموعه : دکوراسیون
سرویس بهداشتی زیبا در فضای کوچک

سرویس بهداشتی زیبا در فضای کوچک 

درصورت کم جا بودن می توانیم با به کار گیری طرح های خاص و شیک مخصوص دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک یک فضای خوب را ایجاد کنیم. همیشه ترفندهای دکوراسیونی می توانید راه گشای فضاهای کوچک دکوراسیونی شما باشد. وقتی فضای سرویس بهداشتی شما کوچک است نیز، ترفندهای طراحی هوشمندانه می توانید به سادگی فضای سرویس بهداشتی شما را دو برابر کنید.

 

کافی است این ترفندهای هوشمدانه را بشناسید و برای دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک خود از آن استفاده نمایید، پس با این مطلب از ما همراه باشید تا با هم با ترفندهای طراحی سرویس بهداشتی کوچک آشنا شویم. با ما همراه شوید.

 

دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک: توالت دیواری
سرویس بهداشتی زیبا در فضای کوچکدر طراحی سرویس بهداشتی کوچک برای استفاده بیشتر از فضا به کار گیری سیستم توالت های فرنگی هنگ (دیواری) به خوبی می تواند فضای کمتری را در دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک اشغال نماید.

 

دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک: شیر آلات دیواری
سرویس بهداشتی زیبا در فضای کوچکهمان طور که در بند قبل اشاره شد در طراحی سرویس بهداشتی کوچک بهتر است از سیستم های هنگ استفاده شود. استفاده از شیر آلات هنگ نیز همانند فلاش تانک ها می تواند در اشغال کمتر فضای داخلی سرویس بهداشتی شما موثر باشد.

 

دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک: توالت مناسب
سرویس بهداشتی زیبا در فضای کوچکانتخاب توالت مناسب در دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک یکی از مهمترین عوامل می باشد. در انتخاب توالت مناسب به مقیاس توجه ویژه ای داشته باشید.

 

دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک: فلش تانک توکار
سرویس بهداشتی زیبا در فضای کوچکفلاش تانک های توکار در واقع همان سیفون های رایج در فضای سرویس های بهداشتی است که همه ی ما با آن ها آشنایی داریم. اما در واقع این فلاش تانک ها به صورت مخفی پشت دیوار سرویس بهداشتی شما قرار می گیرد و توسط یک پنل کلید کوچک که روی دیوار نصب می شود قابلیت کنترل و هدایت را دارد. و بهترین گزینه برای طراحی سرویس بهداشتی کوچک می باشد.

 

دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک: آینه
سرویس بهداشتی زیبا در فضای کوچکهمه ی ما از تاثیر آینه در طراحی داخلی فضاهای کوچک آگاه هستیم. به گزارش پارس ناز  سرویس های بهداشتی کوچک نیز از این قاعده مستثنی نیستند و به سادگی با کمک یک آینه در طراحی سرویس بهداشتی کوچک می توانید فضای آن را دو برابر کنید.

 

دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک: کمد و کابینت
سرویس بهداشتی زیبا در فضای کوچکهیچ وقت به علت کوچکی فضای سرویس بهداشتی تان خود را از داشتن کمد و کابینت محروم نکنید، توجه داشته باشید که کمد و کابینت ها در دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک شما را از بی نظمی نجات می دهند و به لوازم و وسایل شما نظم و ترتیب می بخشند.

 

دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک: تلفیق حمام و سرویس بهداشتی
سرویس بهداشتی زیبا در فضای کوچکوقتی سرویس بهداشتی شما با حمام تان مشترک است بهترین گزینه برای جدا سازی این دو فضا از یکدیگر دیوار شیشه ای می باشد چرا که به دلیل شفاف بودن دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک شما را دلبازتر نشان خواهد داد.

 

دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک: استفاده از روشویی دیواری
سرویس بهداشتی زیبا در فضای کوچک

همان طور که گفته شد استفاده از عناصر دیواری در دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک شما مانع از کوچک شدن فضای داخلی تان می شود و انتخاب نوع دیواری آن به بزرگتر دیده شدن فضای داخلیتان کمک می کند.

 

سایت چیدانه