پارس ناز پورتال

این سریال های کوتاه را حتما تماشا کنید

مجموعه : اخبار سینما
این سریال های کوتاه را حتما تماشا کنید

این سریال های کوتاه را حتما تماشا کنید

 اگر برای گذراندن اوقات فراغت خود مایل هستید که سریال تماشا کنید ما به شما سریال های کوتاه و زیبا را معرفی می کنیم. هر ساله تعداد بسیار زیادی سریال های تلویزیونی عرضه می شوند، برخی از این سریال ها در مقابل همتایان خود تنها از چند قسمت تشکیل شده اند. در میان این سریال ها مواردی هستند که با وجود زیبایی ممکن است دیدنشان را از دست داده باشیم.

 

امروز در پارس ناز قصد داریم چنین سریال های کوتاهی را به شما معرفی کنیم تا از دیدنشان لذت ببرید. اینکه کدامیک را انتخاب خواهید کرد انتخاب خودتان است.

 

Our Zoo

این سریال های کوتاه را حتما تماشا کنید

با درخشش: لی انگلبی، لیز وایت

 

این فیلم به شش قسمت تقسیم شده است، تمرکزش روی به وجود آمدن یکی از معروف ترین وقایع بریتانیا است: باغ وحش چستر که امروز خانه بیش از ۷٫۰۰۰ حیوان مختلف است. داستان از سال ۱۹۳۰ آغاز می شود، زمانی که جورج موتورزهد دلش برای یک شتر پیر می سوزد و اجازه می دهد در حیاط خانه اش در لندن زندگی کند.

امتیاز IMDb: 8.4

 

In the Flesh

این سریال های کوتاه را حتما تماشا کنید

با درخشش: لوک نیوبری، هریت کینز

 

چهار سال پس از اینکه یک بیماری اپیدمیک بسیاری از مردم بریتانیا را تبدیل به زامبی می کند، دولت شروع به تلاش برای بازگرداندن این افراد به حالت عادی می کند. در مرکز این سریال داستان نوجوانی است به نام کیران واکر، کسی که به شهر زادگاهش باز می گردد تا دوباره زندگی را شروع کند. با این حال، تمام کسانی که موفق شده اند از بیماری زامبی ها در امان بمانند برای پذیرش هماسیه جدید خود آماده نیستند.

 

امتیاز IMDb: 8.1

 

the witness for the prosecution

این سریال های کوتاه را حتما تماشا کنید

با درخشش: کیم کترال، بیلی هول، توبی جونز

 

یک نجیب زاده سالخورده به نام امیلی فرنچ در خانه خودش به قتل می رسد. دوست جوانتر او مظنون شناخته می شود. وقتی مشخص می شود تمام دارایی این خانم مسن قرار بوده به او منتقل شود اوضاع برایش سخت تر می شود. تنها کسی که می تواند به این مرد جوان کمک کند همسرش است اما او به صورت غیر منتظره ای مدارکی ارائه می کند که او عملا هیچ شانسی برای آزادی نداشته باشد.

 

امتیاز IMDb: 7.2

 

The Lost Honour of Christopher Jefferies

این سریال های کوتاه را حتما تماشا کنید

با درخشش: جیسون واتکینز، شاون پارکز

 

کریستوفر جفریز، معلمی بازنشسته است که متهم به قتل زنی جوان به نام جو شده، کسی که در خانه کریستوفر یک اتاق اجاره کرده بوده. با وجود اینکه آقای جفریز بدون هیچ اتهامی از طرف پلیس آزاد می شود اما ظاهر عجیب و غریب و رفتارهای غیر معمول او باعث می شود دیگر افراد به بی گناه بودنش شک کنند. این سریال یک درام اجتماعی زیباست که نشان می دهد چرا نباید یک کتاب را با جلدش قضاوت کنید.

 

امتیاز IMDb: 8.0

 

The Jinx: The Life and Deaths of Robert Durst

این سریال های کوتاه را حتما تماشا کنید

با درخشش: روبرت دورست،

 

این سریال داستان بیلیونری را می گوید به نام رابرت دورست، که متهم به سه قتل حل نشده است. جدای این اصل سریال در واقع یک مستند است اما با این حال از نظر هیجان و بصری کمی از یک سریال داستانی ندارد. مهمترین نقطه داستان جایی است که دورست پس از ۳۰ سال اولین مصاحبه خود را انجام می دهد. پایان فیلم چیزی است که خوده فیلمسازان نیز انتظارش را نداشتند.

 

امتیاز IMDb: 8.8

 

Hit & Miss

این سریال های کوتاه را حتما تماشا کنید

با درخشش: کلویی سوگنیا، یوناس آرمسترانگ

 

میا که فردی تراجنسی است شغلش شامل کشتن افراد برای پول است. از دوست قبلی اش که به خاطر سرطان مرده است نامه ای دریافت می کند. در این نامه او برملا می کند که ۱۱ سال پیش فرزند میا را به دنیا آورده و از او می خواهد سرپرستیش را بر عهده بگیرد بدون اینکه بداند این تغییر جنسیت تا به حال چه تغییراتی در زندگی میا ایجاد کرده.

 

میا برای دیدن پسرش بن به منطقه ای که در نامه آمده مسافرت می کند و آنجا متوجه می شود نه تنها باید سرپرستی پسرش را برعهده بگیرد بلکه سه بچه دیگر نیز انتظارش را می کشند.

 

امتیاز IMDb: 7.9

 

Roots

این سریال های کوتاه را حتما تماشا کنید

با درخشش: مالاچی کیربی، فورست وایتاکر، جاناتان ریس میرز

 

شروع این سریال ۸ ساعته از سال ۱۷۵۰ آغاز می شود در سال ۱۸۶۵ به پایان می رسد – سال اعلام پایان برده داری در آمریکا. سریال بر اسا کتاب نویسنده آمریکایی الکس هالی ساخته شده. فیلم نمایش داستان خانواده ای است که به دنبال ریشه های خود هستند. داستانی تراژیک درباره یکی از تراژیک ترین دوران تاریخ آمریکا.

 

My Mother and Other Strangers

این سریال های کوتاه را حتما تماشا کنید

با درخشش: هتی موراهان، آرون استاتون

 

این درام در ایرلند شمالی و در سال ۱۹۴۳ اتفاق می افتد در شهری فرضی که واقع در ساحل دریاچه است. در مرکز داستان خانواده کوین قرار دارند – یک مرد، همسرش، و سه فرزندشان – که زندگی ساکت و حساب شده شان وقتی ۴۰۰۰ سرباز آمریکایی نزدیک فرودگاه کمپ می زنند دستخوش تغییرات می شود. این سریال برای کسانی که به داستان های پیچیده علاقه دارند بسیار جذاب خواهد بود.

 

امتیاز IMDb: 7.0

 

The Secret

این سریال های کوتاه را حتما تماشا کنید

با درخشش: ژنویو اوریلی، جیمز نسبیت

 

داستان این سریال ۴ قسمتی بر اساس وقایع حقیقی است. کولین هول، فردی متاهل و دندانپزشک است او عاشق زنی به نام هازل بوچانان می شود که شغلش معلمی است. جدای این عشق ناگهانی راز دیگری بین این زوج افشا می شود که پنهان کردنش مشکل است. سریالی است که نشان می دهد چگونه شیاطین فردی که نمی توان متوقفشان کرد چگونه پنهانی به کارشان ادامه می دهند.

 

امتیاز IMDb: 7.2

 

River

این سریال های کوتاه را حتما تماشا کنید

با درخشش: استلان اسکارشگورد، نیکولا واکر

 

این سریال کارآگاهی که در آن نه صحنه تیر اندازی می بینید نه تعقیب و گریزی هیجان انگیز داستان کارآگاه جان ریور را می گوید که در حال جستجو برای یافتن قاتل همکارش است. سریال درامی نافذ درباره تنهایی، عشق واقعی و پذیرش خود و جهان.

 

امتیاز IMDb: 8.2

 

Doctor Foster

این سریال های کوتاه را حتما تماشا کنید

با درخشش: سوران جونز، برتی کارول

 

زندگی دکتر فوستر آرام و حساب شده است: یک همسر، یک پسر و شغلش که به آن علاقه دارد. اما یک روز بعد از پیدا کردن موی شخصی دیگر روی لباس همسرش مشکوک می شود که او در حال خیانت است. او شروع به جستجو می کند و در نهایت شواهدی انکار ناپذیر از این عمل همسرش به دست می آورد. این بدیهی است که کارهای دکتر فوستر منجر به وقایعی خشونت آمیز می شود.

 

امتیاز IMDb: 7.9

 

Rillington Place

این سریال های کوتاه را حتما تماشا کنید

با درخشش: تیم راث، سامانتا مورتن

 

جدای اینکه این فیلم داستان زندگی جان کریستین یکی از خشن ترین قاتلان سریالی تاریخ بریتانیا را روایت می کند اما صحنه قتلی در آن نمی بینید. بیشتر داستان حول محور یک زن و شوهر به نام تیموتی و بریل ایوانز می چرخد. بعد از تجاوز و قتل بریل جان کریستین طوری صحنه سازی می کند که تیموتی به خاطر این قتل مجازات شود. نقش قاتل واقعی در این فیلم را جان راث بازی می کند، او به قتل هایش ادامه می دهد تا زمانی که رازش برملا می شود.

 

امتیاز IMDb: 7.6

 

Thirteen

این سریال های کوتاه را حتما تماشا کنید

با درخشش: جودی وارد، ریچارد رنکین

 

ایوی فولکسام ۱۳ ساله در سال ۲۰۰۳ ربوده می شود و حالا ۱۳ سال بعد موفق می شود از اسارت فرار کند. در تمام دوره ای که ربوده شده بود دنیایش به یک اتاق کوچک محدود بوده است. و حالا در مدت زمانی بسیار کوتاه با وظیفه انتقال از یک کودک به فردی بالغ روبرو است. با این حال ضربه روانی که او در دوران ربوده شدن و حبس تجربه کرده است

 

باعث می شود با ملحق شدن به اجتماع و ایجاد ارتباط مجدد با خانواده اش دچار مشکل شود. آیا آنها آماده قبول و – مهمتر از همه – درک یکدیگر هستند؟

 

امتیاز IMDb: 7.4

 

The Living and the Dead

این سریال های کوتاه را حتما تماشا کنید

با درخشش: کالین مورگان، شارلوت اسپنسر

 

شهر سامرست در انگلستان ۱۸۹۴٫ زوجی جوان به نام های ناتان و شارلوت اپلبای خانه و مزرعه ای را به ارث می برند – ملکی قدیمی و تیره و تار مانند مه انگلستان. ناتان علاقه بسیاری به جستجوی زندگی پس از مرگ دارد و در خانه جدیدشان چیزهای عجیبی شروع به رخ دادن می کند که نه تنها رابطه این زوج را به خطر انداخته

 

بلکه امنیتشان را نیز تهدید می کند. این سریالی است که باید با دقت آن را ببینید، چون دارای زئیتی است که هم گیجتان می کند و هم آنچه قرار است اتفاق بیفتد را روشن می کند.