پارس ناز پورتال

سریال همسایه ها از مهران غفوریان و زمان پخش

مجموعه : اخبار سینما
سریال همسایه ها از مهران غفوریان و زمان پخش

سریال همسایه ها از مهران غفوریان و زمان پخش 

مهران غفوریان با سریال طنز همسایه ها روی آنتن تلویزیون می آید و باز هم شادی را به خانه های ما بیاورد. از وی سریال به یادماندنی زیرآسمان شهر را در خاطره داریم. جزئیات جدیدی از زمان پخش و ماجرای سریال همسایه ها به کارگردانی مهران غفوریان منتشر شده است.

 

وحید تاج به عنوان خواننده تیتراژ سریال «همسایه ها» به کارگردانی مهران غفوریان معرفی شد. آهنگسازی سریال «همسایه ها» را که از ۱۳ آذر ماه روانه آنتن می‌شود، مهدی غفوریان بر عهده دارد.تلویزیون نیز با پخش آنونس‌های مجموعه‌ی تلویزیونی «همسایه ها» به کارگرانی مهران غفوریان، از آغاز پخش این مجموعه طنز در روزهای آینده خبر داد.

 

با انصراف آرش معیریان از کارگردانی «همسایه ها»، ادامه ساخت این سریال به مهران غفوریان محول شد. آرش معیریان شش قسمت از این سریال را کارگردانی کرد و به دلیل شکستگی پا، مهران غفوریان که یکی از بازیگران این اصلی سریال «همسایه هاها» است، کارگردانی این سریال را در دست گرفت و از قسمت اول سریال را مقابل دوربین برد.

 

سریال «همسایه ها» بعد از شروع مجدد به کارگردانی مهران غفوریان، ۲۵ درصد از تصویربرداری را پیش برده و ۱۰ قسمت از این مجموعه به نویسندگی مهران غفوریان و مجتبی چراغعلی از اول ضبط شده است. این مجموعه قرار است از شبکه دو سیما به روی آنتن برود.

 

از تغییرات این سریال به کارگردانی مهران غفوریان می توان به حضور مانی اسکندری در بخش طراحی گریم و احسان سجادی حسینی در سمت دستیار اول کارگردان اشاره کرد.مجموعه‌ «همسایه ها» در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای و به تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا سبط احمدی برای گروه فیلم و سریال شبکه دو در حال تولید است.

 

جواد رضویان، مهران غفوریان، بهاره رهنما، سیروس گرجستانی، حسین سلیمانی، سیاوش گرجستانی، سپندامیرسلیمانی، نعیمه نظام‌دوست، آرام جعفری، سمانه پاکدل، محمود جعفری، پوراندخت مهیمن، شهین تسلیمی، آذرین رئوف، جوانه دلشاد و اصغر سمسارزاده بازیگران اصلی سریال هستند.

 

در خلاصه داستان مجموعه همسایه ها آمده است:

میلاد و مادرش به تهران آمده‌اند و قرار است صاحب ساختمان یاس که یکی از دوستان میلاد است دفتری را به او برای پخش محصولات تولیدی‌شان اجاره دهد. دیگر اجاره‌نشینان ساختمان که مشاغلی همچون خدمات مجالس، وکالت، سایت خبری، ماهنامه و…

 

دارند چون در ابتدا فکر می‌کنند مستاجران جدید قرار است جایگزین آنها شوند تلاش می کنند به نوعی خود را در ساختمان حفظ کنند، اما در نهایت، میلاد و مادرش در اتاقی روی پشت بام ساکن می شوند و باقی ساکنین در دفاتر خود باقی می مانند. ماجراهای همسایه های ساختمان یاس با ورود میلاد و مادرش شروع می شود.

 

بازیگران این مجموعه با نام نقش هایشان به این شرح است:

جواد رضویان (کاووس)، مهران غفوریان (بیگی)، سیروس گرجستانی (پرویز)، بهاره رهنما (خانم تمدن)، اصغر سمسارزاده (آقای تمدن)، محمود جعفری (دیباج)، نعیمه نظام دوست (کمندانی)، آرام جعفری (فرناز)،

 

سمانه پاکدل (گلناز)، مجید یاسر (سامان)، حسین سلیمانی (میلاد)، پوراندخت مهیمن (کوشکی)،مسعود چوبین (رحمان)، طیبه دوست (راستین)، النازحسینی (راد)، امیدعلومی (شایان)، کاظم افرندنیا (افشار).