پارس ناز پورتال

سفری به گذشته با عکس های تونل زمان (19)

سفری به گذشته با عکس های تونل زمان (19)

سفری به گذشته با عکس های تونل زمان (19)

با تونل زمان به گذشته سفر کنیم تا سرگذشت قدیمی ترهای خود را ببینیم و بدانیم که دنیای کنونی در سال های گذشته چه انسان هایی را به خود دیده است. یک مسافرت جذاب و خواستنی در کوچه پس کوچه های تاریخ با تصاویری بکر و دیدنی از سال های دور. تصاویری دیده نشده که ما را به ده ها سال قبل می‌برد و حس مسافرت در تونل زمان را برای ما تداعی می‌کند. 

********

 

یکی از برادران امیدوار در حال گفتگو و هدیه گرفتن از قبیله ای.

عیسی امیدوار (۱۳۰۸، تهران، دروازه دولاب) و عبدالله امیدوار (۱۳۱۰، تهران، دروازه دولاب) دو برادر جهانگرد، پژوهشگر، و مستندساز ایرانی هستند. شعار برادران امیدوار در سفرهایشان «همه متفاوت، همه خویشاوند» بود. در اردیبهشت ۱۳۹۴ دکتر کواک دبیرکل سازمان شهروند جهانی (WCO)

 

از عیسی امیدوار به عنوان نخستین جهانگرد معاصر ایرانی که پیام صلح جهانی را با ایجاد دهکده‌ای جهانی برای مردم دنیا به ارمغان آورده است، تقدیر و چهارمین مدال شهروندی جهان را به او اهدا کرد. دکتر کواک همچنین عیسی امیدوار را به عنوان مشاور خود در ایران برگزید

سفری به گذشته با عکس های تونل زمان (19)پایان جنگ جهانی دوم، برلین آلمان ۱۹۴۵ میلادی.

سفری به گذشته با عکس های تونل زمان (19)تئودور روزولت بیست و ششمین رییس جمهور ایالات متحده امریکا در سن نوزده سالگی، اولین آمریکایی که جایزه نوبل دریافت نمود.سفری به گذشته با عکس های تونل زمان (19)معابد زیبای ابوسیمبل در مصرمعابد ابوسیمبل نام دو معبد در دو کوه نزدیک به هم در مصر است که به عنوان یکی از میراث گرانقدر مصر باستان می باشد. تجسم کنید چه سختی در ساختن آن و کندن داخل آن توسط بردگان کشیده شده است، سال ۱۸۶۰ میلادی.

سفری به گذشته با عکس های تونل زمان (19)تصویری از چارلی چاپلین و آنا پاولوا معروفترین بالرین روسیه سال ۱۹۲۲ میلادی.

سفری به گذشته با عکس های تونل زمان (19)تعمیر خط تلفن در ارتفاع، لندن سال ۱۹۲۵ میلادی.

سفری به گذشته با عکس های تونل زمان (19)شکار و کشتن فیل و تقسیم گوشت آن در میان اعضای روستایی در رودزیا (در حال حاظر زیمباوه) در سال ۱۹۳۰ میلادی.

سفری به گذشته با عکس های تونل زمان (19)سر مجسمه آزادی بر روی زمین برای نمایش در یک پارک در پاریس سال ۱۸۸۳ میلادی.

سفری به گذشته با عکس های تونل زمان (19)ونیز ایتالیا در سال ۱۹۵۰ میلادی.

سفری به گذشته با عکس های تونل زمان (19)تغذیه یک زرافه در باغ وحش در سال ۱۹۵۰ میلادی.

سفری به گذشته با عکس های تونل زمان (19)لئو تولستوی، فعال سیاسی، اجتماعی و نویسنده روسی بود. وی از نویسندگان نامی تاریخ معاصر روسیه به شمار می آید. رمانهای جنگ و صلح و آنا کارنیا تولستوی از بهترین های ادبیات داستانی جهان هستند. تولستوی در روسیه بسیار محبوب است و سکه ی طلای یاد بود به احترام وی ضرب شده است. او در زمان زنده بودنش شهرت ومحبوبیتی جهانی داشت اما به سادگی زندگی میکرد.

سفری به گذشته با عکس های تونل زمان (19)والت دیزنی و تغذیه پنگوئنفیلم برداری از حرکات حیوانات به منظور تسهیل کار طراحان در حال توسعه کارتونی ،ایالات متحده امریکا،کالیفرنیا سال ۱۹۳۰ میلادی.

سفری به گذشته با عکس های تونل زمان (19)بازی یک نگهبان باغ وحش در انگلستان با چهار ببر هشت هفته ایی در سال ۱۹۳۷ میلادی.

سفری به گذشته با عکس های تونل زمان (19)دختر بچه کنجکاو جشنواره ای ملی در لندن سال ۱۹۲۳ میلادی.

سفری به گذشته با عکس های تونل زمان (19)آسانسور یک معدن زغال سنگ پس از یک روز کاردر اوایل قرن بیستم، بلژیک .

سفری به گذشته با عکس های تونل زمان (19)