پارس ناز پورتال

سفر جالب به گذشته ها با تونل زمان عکس ها (22)

سفر جالب به گذشته ها با تونل زمان عکس ها (22)

سفر جالب به گذشته ها با تونل زمان عکس ها (22)

با تونل زمان تصویری سفری داشته باشیم به گذشته تا با اتفاقات جالب و انسان های گذشته آشنا شویم و خاطره ها را زنده نماییم. یک مسافرت جذاب و خواستنی در کوچه پس کوچه های تاریخ با تصاویری بکر و دیدنی از سال های دور. تصاویری دیده نشده که ما را به ده ها سال قبل می‌برد و حس مسافرت در تونل زمان را برای ما تداعی می‌کند. 

********

 

عکس خانوادگی و فامیلی از بن لادن در سال ۱۹۷۱ میلادی.

سفر جالب به گذشته ها با تونل زمان عکس ها (22)پوکه های باقی مانده از بمباران جنگ المان سال ۱۹۱۶ میلادی.

سفر جالب به گذشته ها با تونل زمان عکس ها (22)کارخانه کوکاکولا سال ۱۹۲۰ میلادی.

سفر جالب به گذشته ها با تونل زمان عکس ها (22)شطرنج باز نابغه به نام ساموئل تنها با ۸ سال سن، توانست همزمان چندین استاد فرانسوی را شکست دهد سال ۱۹۲۰ میلادی.

سفر جالب به گذشته ها با تونل زمان عکس ها (22)غذا دادن و نجات بچه گربه در سال ۱۹۵۲ میلادی، کره.

سفر جالب به گذشته ها با تونل زمان عکس ها (22)برتا بنز همسر کارل بنز همراه با پسرش با خودرویی که او ساخته بود برای اولین بار مسیر طولانی طی کرد و مخترع المانی از امن بودن اختراعش مطمئن شد یک ماه بعد ماشینش را در نمایشگاهی در مونیخ به مردم عرضه کرد. عکس سال ۱۸۸۶ میلادی.

سفر جالب به گذشته ها با تونل زمان عکس ها (22)کسیوس مارسلوس کلی جونیور، زاده آمریکا مشهور به محمد علی کلی یکی از مشهورترین بوکسورهای سنگین وزن جهان است. او پس از گرویدن به اسلام اسم خود را به محمد علی کلی تغییر نام داد و همچنین در قرن بیستم عنوان یکی از بزرگترین قهرمانان ورزشی را نیز از آن خود کرد.

سفر جالب به گذشته ها با تونل زمان عکس ها (22)بازماندگان از کشتی مجلل تایتانیک در سال ۱۹۱۲ میلادی.

سفر جالب به گذشته ها با تونل زمان عکس ها (22)اسب مرده به عنوان موانع در طول جنگ داخلی اسپانیا استفاده می شد. در سال ۱۹۳۶ میلادی.

سفر جالب به گذشته ها با تونل زمان عکس ها (22)ممنوعیت الکل در ایالات متحده به مدت سیزده سال بر فروش و جابجایی و تولید الکل برقرار بود این ممنوعیت توسط اصلاحیه هیجدهم قانون اساسی ایالات متحده آمریکا اغاز شد عکس سال ۱۹۲۲ میلادی.

سفر جالب به گذشته ها با تونل زمان عکس ها (22)تصویر مخترع کمربند ایمنی خانم نیلز بوهلین مهندس سوئدی کمربند ایمنی سه نقطه را برای اولین بار درخودروسازی ولوو به کار برد. شرکت ولوو اگر چه این اختراع را به نام خود ثبت کرد اما به سرعت ان را از انحصار خود خارج کرد تا همه شرکتهای خودروسازی بتوانند از این اختراع بهره مند شوند، سال 1958 میلادی.

سفر جالب به گذشته ها با تونل زمان عکس ها (22)مسابقات جهانی بازیهای ویدئویی آتاری توسط شرکت ناسیونال در سال ۱۹۸۰ میلادی.

سفر جالب به گذشته ها با تونل زمان عکس ها (22)مارگارت تاچر، دوستی وی با یک شامپانزه سال 1985 میلادی. مارگارت تاچر تنها نخست وزیر تاریخ بریتانیا و همچنین رهبر سابق حزب محافظه کار بریتانیا بود. از نظر صلابت سیاسی وی را هم تراز وینستون چرچیل نخست وزیر مشهور و با نفوذ بریتانیا میدانند.

سفر جالب به گذشته ها با تونل زمان عکس ها (22)آموزش خسته کننده و تعلیم بسیار سخت تعادل فیل در سیرک سال ۱۹۲۰ میلادی.

سفر جالب به گذشته ها با تونل زمان عکس ها (22)حفاری مجسمه ابولهول، مصر در سال ۱۸۵۰ میلادی. ابولهول غول افسانه های مصر باستان، مخلوطی از انسان و حیوان با پیکری از شیر مزین به بالهای عقاب و دارای سری شبیه سر زنان است ، این موجود افسانه ای در نظر مصریان باستان مظهر افتاب محسوب می شد.

سفر جالب به گذشته ها با تونل زمان عکس ها (22)