پارس ناز پورتال

حاشیه های سفر ملانیا و دونالد ترامپ به کره جنوبی

حاشیه های سفر ملانیا و دونالد ترامپ به کره جنوبی

حاشیه های سفر ملانیا و دونالد ترامپ به کره جنوبی 

ملانیا و دونالد ترامپ سفری به کشور کره جنوبی داشته اند که همسران دو رئیس جمهور به گردش در قصر آبی پرداختند. ملانیا ترامپ در کره جنوبی | ملانیا روز سه شنبه از حضور خود در سئول – کره جنوبی و دیدار با همپایسیاسی خود برای تشویق زنان به ورزش اکثر بهره گیری کرد.

 

به گزارش پارس ناز در عکس هاي منتشر شده میتوان ملانیا ترامپ را در حین گردش در قصر ریاستجمهوری کره جنوبی «قصر آبی» در کنار همسر رئیس جمهور کره جنوبی کیم جونگ- سوک مشاهده کرد , او سپس برای گروهی از دانش آموزان که در این روز به آنجا دعوت شده بودند, سخنرانی کرد.

حاشیه های سفر ملانیا و دونالد ترامپ به کره جنوبیملانیا ترامپ و همسر رئیس جمهور کره جنوبی کیم جونگ-سوک

 

ملانیا از موقعیت حضور در آن جمع بهره گیری کرده و در مورد تحرک “دختران هم بازی می‌کنند” «Girls Play 2» که خودش آن را شروع کرده صحبت کرد, هدف این تحرک اطمینان از دسترسیبرابر دخترها و پسرها به تجهیزات ورزشی هست.

 

او در مورد این موضوع گفت “ورزش به بچه ها کارگروهی , تعهد , انضباط و نحوه رسیدن به موفقیتتحت شرایط سخت را یاد می‌دهد. وقتی ما مطمئن شویم دخترها هم به اندازه پسرها به ورزش هایمختلف دسترسی دارند, میتوانیم اطمینان حاصل کنیم انها نیز فرصت مساوی برای به دست آوردناین مهارت هاي با ارزش را داشته اند.

حاشیه های سفر ملانیا و دونالد ترامپ به کره جنوبی

همسر ترامپ و رئیس جمهور کره در قصر آبی «محل اقامت رئیس جمهور کره»

 

تحرک ورزشی ملانیا ترامپ
تحرک دخترها هم بازی می‌کنند به مردم تذکر میکند دخترها هم به اندازه پسرها عاشق ورزشهستند و دوست دارند بسکتبال , هاکی و… بازی کنند. برخی از آن ها دوست دارند تبدیل به قهرمان هایالمپیک شوند و برخی دیگر نیز به سادگی دوست دارند فعال باشند و از خود ورزش لذت ببرند.

حاشیه های سفر ملانیا و دونالد ترامپ به کره جنوبی

ملانیا ترامپ و دیدار با دانش آموزاده کره اي

 

ملانیا ترامپ درحال آماده در تور آسیا همسرش دونالد ترامپ را همراهی می‌کنند و پیش از کره جنوبیتاکنون در ایالت هاوایی و کشور ژاپن توقف داشته اند.روز چهارشنبه انها در چین خواهند بود و ترامپ قصد دارد برای نخستین بار با شی جین پینگ در کشورخودش با وی صحبت کند, سپس آن ها قصد دارند به مدت دو روز به ویتنام سفر کنند.

حاشیه های سفر ملانیا و دونالد ترامپ به کره جنوبی

ترامپ و همسرش در کنار رئیس جمهور کره «مون جه این» و همسرش

 

ملانیا ترامپ در کره جنوبی و دیگر کشورهای آسیاییترامپ سپس به فیلیپین پرواز خواهد کرد و برای نخستین بار به صورت رو در رو با رئیس جمهور فیلیپینرودریگو دوترته دیدار خواهد کرد, مردی که گفته میشود برای داشتن رویکرد منطقی نسبت به سیاستمورد تحسین هست.

 

درحالی که موضوع اصلی دستورالعمل ترامپ در سفرهایش شاید با محوریت اوضاع کره شمالی استولی ظاهراً ملانیا نیز آزاد هست تا دستورکارهای خودش از جمله تحرک ورزشی اش را در این سفرهادنبال کند.

حاشیه های سفر ملانیا و دونالد ترامپ به کره جنوبی

راهپیمایی ضد ترامپ در سئول

 

هم چنان که ملانیا با کیم جونگ سوک صحبت میکرد, همسرش دونالد ترامپ نیز در مورد تولید وسازهای هسته اي کره شمالی با رئیس جمهور کره جنوبی «مون جه این» به صحبت نشست.این درحالی هست که همۀ از حضور ترامپ در این کشور خوشنود نبوده و معترضان در مرکز سئول جمعشده و ترامپ را برای ایجاد تنش هاي اکثر با کره شمالی سرزنش کرده و از احتمال وارد شدنناخواسته کشورشان به جنگ خونین اظهار نگرانی کردند.

حاشیه های سفر ملانیا و دونالد ترامپ به کره جنوبیمعترضان حضور ترامپ در کره جنوبی