پارس ناز پورتال

سفید و شفاف کردن صورت با این ماسک خانگی

سفید و شفاف کردن صورت با این ماسک خانگی

سفید و شفاف کردن صورت با این ماسک خانگی 

امروز یک ماسک صورت به شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند پوست صورت را جذاب و خوشگل کند. با تخم مرغ و لیمو میتوانید این ماسک را درست کنید. اگر شما هم می‌خواهید پوستی سفید و خوشگل داشته باشید این ماسک صورت خانگی را حتماً آزمون کنید.

 

مواد لازم برای تهیه ماسک صورت خانگی
تخم مرغ
لیمو

 

اگر میخواهید اکثر بدانید ; طرز تهیه 7 ماسک خانگی با ماست که پوست تان را شفاف میکند

 

دستورکار تهیه ماسک صورت خانگی
1 * هرگونه کرم , ضد آفتاب و مواد آرایشی را از روی پوست صورتتان پاک کنید و صورتتان را بشویید . هرچه پوست شما تمیزتر باشد این ماسک بهتر جذب پوستتان میشود . بنابراین بهتر هست اضافه بر شستشو از یک محلول پاکننده هم بهره گیری کنید تا چربی ها و آلودگی ها بطور کامل پاک شوند.

 

2 * سفیده تخم مرغ را از زرده آن جدا کنید.

 

3 * سپس آب یک شماره لیمو را بگیرید و به آن اضافه کنید.

 

4 * اکنون مخلوط سفیده تخم مرغ و لیمو را به مدت سه دقیقه بهم بزنید تا این ماده ها کاملا” باهم مخلوط شوند . برای نتیجه بهتر از یک چنگال و یا همزن برقی بهره گیری کنید.

 

5 * اکنون این مخلوط را با کمک انگشتانتان به همه ي نقاط صورتتان بمالید اما از تماس این محلول با چشمها و دهانتان پیشگیری کنید .اجازه بدهید این ماسک حدود 30 دقیقه روی صورتتان بماند.

 

6 * سپس آن را آب گرم بشویید.

 

اخطار ;

” اگر به خوردن تخم مرغ حساسیت دارید ممکن هست به بهره گیری موضعی از آن هم حساسیت داشته باشید بنابراین گذشته از بهره گیری از این ماسک حتماً با دکتر خود مشورت کنید.

 

” گذشته از نصف کردن لیمو و گرفتن آب آن , لیمو را با کف دست روی یک میز بغلتانید و یا آن را به مدت 30 ثانیه داخل مایکروفر بگذارید تا گرفتن آب آن آسان تر شود.