پارس ناز پورتال

سمانه پاکدل و ماجرای جالب ازدواج نکردنش

مجموعه : اخبار سینما
سمانه پاکدل و ماجرای جالب ازدواج نکردنش

سمانه پاکدل و ماجرای جالب ازدواج نکردنش 

سمانه پاکدل بازیگر تلویزیون ایران درمورد ازدواج نظر بسیار جالبی دارد که در برنامه دور همی نیز آن را مطرح کرد و در رسانه ها نیز منتشر گردید. سمانه پاکدل Samaneh Pakdel متولد ۲۶ مهر ۱۳۶۶ در اصفهان، بازیگر هست او در یک خانواده ۵ نفری بدنیا آمد یک خواهر و یک برادر بزرک تر از خود دارد.

سمانه پاکدل و ماجرای جالب ازدواج نکردنش

سمانه پاکدل,تصویر لو رفته سمانه پاکدل

 

این بازیگر زن سینما و تلویزیون ایرانی ، آخرین فرزند خانواده بوده و یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد که هر دو متأهل میباشند.مادرش را خیلی دوست داشته و او را بعنوان الگوی رفتاری و اخلاقی خود گزینش کرده هست.به بازی پرویز پرستویی بسیار علاقه داشته و وی الگوی بازیگریش می باشد.

 

او تجربه بازی در چند آلبوم به صورت کوتاه را داشته اما در سال ۸۸ و با نقش آفرینی در سریال دلنوازانبه کارگردانی حسین سهیلی زاده توانست جایگاه مناسبی برای خود پیدا کند. گرچه خودش معتقداست که حضور پر رنگ تر در تلویزیون را مدیون مسعود رسام، تهیه کننده با تجربه سینمای و تلویزیون، چرا که سمانه را او به حسین سهیلی زاده معرفی کرد.

 

این بازیگر تاکنون در آلبوم هایي چون سریالروز حسرت ، سریال دلنوازان ، سریال دست بالای دست ، سریال دیگری و سریال معراجی ها به ایفاینقش پرداخته هست. در ادامه جدید ترین تصاویر این بازیگر جوان را ملاحظه فرمایید .

 

علاقه به بازیگری سمانه پاکدل

دوران راهنمایی که به پایان رسید، می‌ خواستم دبیرستان را در هنرستان سوره بگذرانم اما خانواده‌ ام اجازه ندادند و گفتند رشته دیگری بخوان، اما بعدا می‌ گذاریم بازیگر شوی، کسانی که در این مسیر از من حمایت کردند، خواهرم و همسرش بودندکارم را از تئاتر شروع کردم، گرچه نه بعنوان بازیگر که بعنوان دستیار صحنه تا اینکه پزشک علی پویان برای بازی در نمایش رودکی

 

از من دعوت کربه گفته ي خودش او جایگاه فعلی اش را مدیون مسعود رسام «تهیه کننده» هست که او را به حسین سهیلی زاده برای حضور در سریال دلنوازان معرفی کرده هست.

سمانه پاکدل و ماجرای جالب ازدواج نکردنش

علاقه به خوانندگی

برای دل خودم دوست دارم یک چیزهایی را در زندگیم تکمیل کنم و از بچگی علاقه داشتمزبان می‌ خونم گرچه از سال قبل شروع کردم جا داره اینو بگم که فردا نگن می‌خواد از ایران برود «خنده» فقط بنویسید برای دل خودم اینکار را انجام می‌ دهم گرچه یکسالی هم ورزش حرف هاي می‌ کنم

 

دوستی صمیمی با سحر قریشی

ارتباط من و سحر حین تولید سریال دلنوازان شکل گرفت، نه بعد از سریال هر روز با هم درد و دل می‌کردی سرویس هایمان یکی بود و … اگر من و سحر فکر و درکی که امروز داریم را آن زمان داشتیم، شرایط به کلی تغییر می کرد. روزی که ما برای این سریال گزینه شده بودیم فقط ۲۰ سال مان بود و هیچ درکی از شهرت و بازیگری نداشتیم

سمانه پاکدل و ماجرای جالب ازدواج نکردنش

سمانه پاکدل و سحر قریشی

 

برای یک تصویر در اینستاگرام سریعا به ما زنگ می‌زنند که تصویر را بردارید و ما برای جوابگویی احضار می‌شویم! پس چرا وقتی که بیکار هستیم کسی به ما زنگ نمی‌زند؟مثل منزل ما میماند. ما را بلاتکلیف نگه داشته هست؟ اگر ما را نمی‌خواهد یا همین حالا دیگر ما را قبول ندارد بگوید تا ما برای زندگی مان برنامه ریزی داشته باشیم

 

عاشق خواب

در دوران مدرسه درس‌خوان بودم و از معلم گرفته تا ناظم همه ي از من راضی بودند. تنها مسئله‌ اي که داشتم همین خواب ماندن بود. همین حالا برای اینکه حلش کنم هر موقع برای ضبط سریال یا فیلم آفیش هستم، میگویم حتما سرویس دنبالم بفرستند

 

من علاقه‌ ي زیادی به پیشکسوتان دارم به نظرم افرادی مثل محمد علی کشاورز، عزت الله انتظامی، فریماه فرجامی و نصرالله رادش از جمله کسانی میباشند که سینما و تئاتر ایران مدیونشان استاو در بین بازیگران زن از فاطمه معتمدآریا نام میبرد

 

ماجرای ازدواج نکردن

گفتگو در برنامه دورهمی با مهران مدیری : سمانه پاکدل در جواب اینکه عاشق شده هست یا نه، به شوخی گفت : نه ! اگر بگویم عاشق شده‌ام میاید مرا بگیرد ؟! نگرفته هست دیگر! اگر عاشق شده بودم میامد می‌ گرفت، و در بین خنده مهران مدیری و حاضران در استودیو ادامه داد : یکی از لباس‌هایي که همۀ وقت} در مهدکودک می‌ پوشیدم لباس عروس بود

 

مهران مدیری با خنده ادامه داد: چرا کسی نمی‌گیردتان ؟ اخلاق تندی دارید یا معیارهای سختی؟! بازیگر نقشِ مهتاب در سریال دلنوازان ادامه داد : من آسان می گیرم، آن‌ها سخت می‌ گیرند …چون پدر و مادرم کارمند بودند از کودکی کار منزل میکردم و اینکار را دوست داشتم. آشپزی‌ام هم مفید هست و در این مورد ادعا دارم. «به شوخی» خانواده‌دارم و تحصیل‌کرده اما نمی دانم چرا کسی نمی‌ گیردم ؟

سمانه پاکدل و ماجرای جالب ازدواج نکردنش

سمانه پاکدل و مادرش

 

سریالهای سمانه پاکدل

● همسایه‌ ها «۱۳۹۵»
● دیگری «۶ قسمت» «۱۳۹۳»
● پنجره «آلبوم تلویزیونی»
● معراجی‌ ها «۱۳۹۲»
● شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
● دلنوازان «۱۳۸۸»
● دست بالای دست «۱۳۹۱»
● بچه‌ هاي نسبتاً بد «۱۳۹۲»

 

فیلمهای سینمایی سمانه پاکدل

● سال‌ هاي انتظار «۱۳۹۳ اشکان شاپوری»
● معراجی‌ ها «۱۳۹۲ مسعود ده‌نمکی»
● یکی از ما دو نفر «۱۳۸۹ تهیمنه میلانی»
● جابجا «۱۳۹۲ علی توکل نیا»
● مردی روی ماه «۱۳۹۴-اشکان شاپوری»

 

برنزه شدن پوست صورت سمانه پاکدل

پاکدل در ویدویی که از خودش منتشر کرده بود باعث جلب دقت طرفدارنش شده بود.
سمانه پاکدل و ماجرای جالب ازدواج نکردنش

سمانه پاکدل بازیگر کشورمون چند روز پیش ویدیویی از خودش را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.این بازیگر ۳۰ ساله در این ویدیو به صحبت با طرفدارنش پرداخته بود.نکته اي که در این ویدیو مورد دقت طرفدارانش قرار گرفته بود, تغییر رنگ پوست صورت سمانه پاکدل بود که در کامنت هاي گوناگون از وی درمورد علت این تغییر رنگ پوست و برنزه شدن سوال کرده بودند.

 

گفتگو با سمانه پاکدل

بازیگر نقش مهتاب در آلبوم تلویزیونی “دلنوازان” راهنمایی دقیق حسین سهیلی‌زاده و حضور بازیگران پیشکسوت را بزرگ ترین کمک به بازیگران جوان در ایفای نقش دانست. سمانه پاکدل درمورد بازی در آلبوم تلویزیونی “دلنوازان” به کارگردانی سهیلی‌زاده به خبرنگار مهر گفت خصوصیات اخلاقی مهتاب که دختری احساسی هست،

 

اما منطقی تصمیم میگیرد و بین احساس و تدبیر توازن را رعایت میکند برایم دیدنی بود و من را برای بازی در این پروژه ترغیب کرد. سمانه پاکدل در ادامه افزود: حضور سهیلی‌ زاده و اکران شبانه “دلنوازان” در انتخابم بی‌تاثیر نبود. به هر حال مخاطبان مشاهده آلبوم‌هاي اجتماعی را دوست دارند و این آلبوم هم تعلیق‌هاي زیادی برای مخاطبان دارد. به نظرم شخصیت مهتاب سفید مطلق نیست و نقاط خاکستری هم دارد مثل قضاوت نادرست او درمورد پزشک فرهاد زند.

سمانه پاکدل و ماجرای جالب ازدواج نکردنش

سمانه پاکدل ادامه داد: مهتاب درونگرا هست و سعی می کند مشکلاتش را خودش حل کند، چون مادری بیمار و خواهری دارد که اکثر به دنبال شیطنت هست. مهتاب دختری هست مستقل که روی پای خودش می ایستد. بنابراین سر زدن اشتباهات کمتر از او به علت تحصیلات و موقعیت خانوادگی‌اش بیراه هم نیست.

 

پاکدل ادامه داد: نقش مهتاب را خیلی دوست داشتم و سعی کردم نقش را آنطور که آقای سهیلی‌زاده و فیلمنامه از من می خواهد دربیاورم. نقش دختری صبور و متین. مهتاب یک عاشق حقیقی هست و سنت‌شکنی میکند. او عشق خود را با بهزاد نادیده میگیرد تا یک ازدواج تحمیلی انجام نشود. وی درمورد همکاری با سهیلی‌زاده گفت: با دقت به اینکه من به درجه‌اي از بازیگری نرسیده‌ام که بخواهم درمورد شخصیتی که بازی می کنم نظر بدهم،

 

اما کارگردان مثل پدری مهربان نه تنها به بازیگران هنگام بازی آرامش می‌داد، بلکه برای تمام صحنه‌ها از نظر بازیگران هم بهره گیری می کرد و میخواست دیالوگ‌ها را آنطور که راحت‌ترند، اما صحیح بیان کنند. این بازیگر درمورد حضور بازیگران پیشکسوت همچون پرویز فلاحی‌پور گفت: نمیدانم چگونه از کمک بازیگرانی چون آقای فلاحی‌پور، خانم کوثری و… تشکر کنم.

 

آنها نهایت همکاری را با بازیگران جوان کردند. از زحمات سهیلی‌زاده کارگردان، ایرج محمدی و مهران مهام تهیه‌کنندگان و امیر سلیمانی دستیار کارگردان قدردانی می کنم که کمک زیادی به من کردند.

 

سمانه پاکدل در برنامه دورهمی

در شروع بخش گفت و گوی برنامه، مهران مدیری از سمانه پاکدل پرسید:«عاشق خوابی!» و پاکدل جواب داد:«در دوران مدرسه درس خوان بودم و از معلم گرفته تا ناظم همۀ از من راضی بودند. تنها مسئله اي که داشتم همین خواب ماندن بود. هم اکنون برای اینکه حلش کنم هر موقع برای ضبط سریال یا فیلم آفیش هستم، می گویم حتما سرویس دنبالم بفرستند.»

 

او در مورد نظر خانواده اش نسبت به ورود به عرصه بازیگری توضیح داد:«دوران راهنمایی که به پایان رسید، می‌خواستم دبیرستان را در هنرستان سوره بگذرانم اما خانواده ام اجازه ندادند و گفتند رشته دیگری بخوان، اما بعدا می‌گذاریم بازیگر شوی. کسانی که در این مسیر از من حمایت کردند، خواهرم و همسرش بودند. کارم را از تئاتر شروع کردم، گرچه نه بعنوان بازیگر که بعنوان دستیار صحنه تا اینکه پزشک علی پویان برای بازی در نمایش «رودکی» از من دعوت کرد.»

سمانه پاکدل و ماجرای جالب ازدواج نکردنش

اظهارات دیدنی سمانه پاکدل در دورهمی

 

مهران مدیری در ادامه پرسید:«آن زمان چند ساله بودی؟» که سمانه پاکدل جواب داد:«۱۷ ساله.» و خودش ادامه داد:«اگر منظورتان این هست که چند سالم هست متولد ۱۳۶۶ هستم.» در ادامه کل کلی بین او و مدیری صورت گرفت که پاکدل ۳۰ ساله هست یا طبق گفته خودش ۲۹ ساله و نیم.

 

پاکدل در مورد بحران ۳۰ سالگی هم گفت:«از ۲۶، ۲۷ سالگی به این قضیه فکر می کردم اما هم اکنون واقعا حالم بابتش بد نیست. مسلما اشتباهاتی راکه در فاصله ۲۰ سالگی تا ۳۰ سالگی انجام داده ام، در ادامه انجام نخواهم داد، با آگاهی بیشتری پیش خواهم رفت و هر چند اکثر شدن سن چین و چروک صورت و تغییرات فیزیکی با خود می آورد اما باعث میشود قدر لحظات را اکثر بدانم.»

 

سمانه پاکدل در ادامه افزود:«نخستین کار تلویزیونی ام تله فیلمی با مهدی گلستانه بود و بعد «روز حسرت» با سیروس مقدم اما جایی که باعث معرفی شدنم شد، سریال «دلنوازان» بود که سال ۱۳۸۸ اکران شد و هنوز هم برترین کارم می دانمش.»

 

او در مورد کم کاری اش در حوزه سینما نیز توضیح داد:«ایام نوروز هست و نمی‌خواهم کام مردم را تلخ کنم اما دغدغه اصلی ام این هست که مساوات رعایت شود. وقتی من با کاری وارد عرصه بازیگری شده ام که حداقل از ۱۰۰، ۹۰ یا ۸۵ می گیرد، نمی‌توانم در ادامه پایین تر از آن را قبول کنم ولی این فرصت باید برایم فراهم شود تا بتوانم چیزی راکه دارم نشان دهم.»

 

بازیگر نقشِ مهتاب در سریال «دلنوازان» ادامه داد:«من آسان می گیرم، انها سخت میگیرند.»بازیگر «معراجی ها» در مورد اینکه آدم ها از چه چیز او باید بترسند گفت:«مرز بین صفر تا صدم یک تار مو هست. دیر عصبانی می‌شوم و تحملم چندان هست اما اگر پا روی دمم بگذارند، پا روی دمشان میگذارم.»

 

او در پاسخ به مهران مدیری که پرسید چه چیزی به موزه «دورهمی» می‌دهد گفت:«شما به من عیدی چه میدهید؟!» مهران مدیری در نهایت گفت:«یک جلد کتاب نفیس.» سمانه پاکدل جواب داد:«همه ي می‌آیند اینجا هدیه می‌دهند، من هدیه می گیرم!» مدیری به شوخی گفت:«برای همین هست که کسی نمی گیردتان!»