پارس ناز پورتال

سه شرط برای آزادی حمید صفت تعیین شد

مجموعه : مجله خبری روز
سه شرط برای آزادی حمید صفت تعیین شد

سه شرط برای آزادی حمید صفت تعیین شد 

حمید صفت خواننده رپ مشهور که با پدر ناتنی خود درگیر شده بود و در نهایت به قتل منجر شد, اکنون اذعان می کند که عامل قتل نبوده هست. حمید صفت احتمالا با شهادت مادرش و تحقیقات در مورد چگونگی مرگ پدر ناتنی اش از مجازات نجات یابد.

 

از سوی دیگر حمید صفت متهم پرونده هم زمان با ادامه تحقیقات, به فرمان قاضی منافی‌آذر برای بررسی صحت سلامتی روحی و روانی‌اش در زمان پیشامد به پزشکی قانونی معرفی شد.سومین اقدام که می‌تواند روند پرونده را به سوی آزادی حمید صفت پیش ببرد, شهادت همسایه هایي هست که شاهد لحظه درگیری حمید صفت و ناپدری اش بودند.

 

وکیل حمید صفت بیان کرد| هنوز شهادت همسایه ها اخذ نشده هست و امیدواریم پژوهش از این شاهدان به روشن شدن حقیقت کمک کند.

 

*قصور پزشکی باید بررسی شود

امجدی, وکیل پرونده حمید صفت به موضوع قصور پزشکی اشاره کرد و گفت| مادر حمید صفت پیش از مرگ شوهرش در کنار او بود, مادر حمید صفت پس از این که متوجه شد حال شوهرش مساعد نیست موضوع را با کادر درمانی بیمارستان در بین گذاشت اما به قول وی جواب مناسبی دریافت نکرد تا این که پس از ساعاتی حال ناپدری حمید صفت ناگوار شد و جان باخت.

 

وی اضافه کرد| ما پیگیر هستیم تا پس از تکمیل گزارش پزشکی قانونی موضوع قصور پزشکی را در پرونده مطرح کنیم تا این که حقیقت ماجرا مشخص شود.امجدی در ادامه خاطرنشان کرد| ما هنوز با خانواده مقتول برخوردی نداشته ایم و هنوز تحقیقات پرونده تکمیل نشده هست.

 

حمید صفت, خواننده رپ و مطرح کشور در 24 مردادماه سال جاری در یک سناریوی ناخواسته با ناپدری خود در محله شیخ بهایی شهر تهران درگیر شد و روز شنبه مورخ 28 مرداد ماه هوشنگ, ناپدری حمید صفت در بیمارستان جان باخت.حمید صفت, خواننده رپ کشورمون ساعاتی بعد خود را به کلانتری 145 معرفی کرد.

 

*بیوگرافی حمید صفت

حمید صفت متولد (۱۸ مرداد 1372) در شهر تهران, خواننده هست.او یک دهه هفتادی که خیلی زود مشهور شد, چهره اي متفاوت که فعالیت اش زیرزمینی و غیرمجاز هست اما هوادارانش زیادن, میگوید من سرکش ام اما احمق نیستم !حمید صفت فعالیت خود را از دوران راهنمایی به همراه دوستش علی رهرو شروع به فرآوری موزیک رپ زیرزمینی کرد

 

الگویش را افرادی مانند امینم و ۵۰سنت معرفی میکند, نخستین آهنگش موزیکی بنام خیابانی ها بود صفت میگوید سبک رپ اکثر به روحیه زندگی ام می خورد و بهتر میتونستم خودمو تخلیه کنم.

 

*القاب و گروه زد و بند
لقب حمید در ابتدا حمید اختراع بود اما بعدها ترجیخ داد همون نام و فامیلی اش باشد, او پس از مدتی فعالیت گروه زد و بند رو بنا نهاد و شروه به تولید اهنگ هاي گروهی کرد.

 

*سرکش هستم … 

می‌گوید بچه سرکش هستم, سرکش را چریکی بودن میداند و از بچگی شر بود و تو کار حد و مرز ندارد ولی می‌گوید احمق نیستم و در کنارش سیاست دارم و حرفم را توسط مردم به کرسی می نشونم !

 

*الگو | چمران !
حمید صفت میگوید چمران از آدم هایي هست که درس میگیریم ازشون ! و بشتر علاقمند به چریکی بودن اش هست و موزیک ویدیویی رو نیز در استایل پزشک چمران بصورت چریکی منتشر داده هست.به بازیگری و کارگردانی علاقه دارد, تمایل دارد یک فیلم کوتاه بسازد و فعالیتی هم در حوزه طراحی لباس دارد.

سه شرط برای آزادی حمید صفت تعیین شدبیوگرافی حمید صفت

 

*درآمد و ازدواج
فعلاً مجرد هست و با خانواده زندگی می کند, برای گذران زندگی تکست نوشته و فروخته , گرچه دوست دارد ازدواج کند و صاحب فرزند پسر شود.

 

*رپ و پاپ و مهاجرت و ریش
می‌گوید اگر بهش فشار بیارن و مجبور شود از ایران می‌رود, اعتقاد دارد اگر رپ مجوز کنسرت بگیرید پاپ خوان ها تعطیل میشوند, مدل ریشش رو میگوید با برنامه بود و همین اکنون تو جامعه مد شده هست !

 

*رپ با جواز تناقض داره
من حرفم مشخصه, جواز حرفم رو تغییر می ده. من اگه می‌خواستم حرفمو تغییر بدم اصلا نمی‌گفتم من آماده نیستم شعرم رو ادیت کنم ولی طبیعتا افرادی که برای این کارها مجوز صادر میکنند برای خودشون قواعدی دارند.

سه شرط برای آزادی حمید صفت تعیین شد

بیوگرافی حمید صفت خواننده رپ

 

*چرا تو ایران موندی ؟
حمید صفت میگوید| ملیتم رو دوست دارم. من این جا جهان اومدم برای این کار. اگه بیرونم کنن می رم. اگه بگن کار نکن می رم. من دغدغم از همه ي چیز برام مهم تره. ولی دوست دارم توی مملکت خودم حرف هام رو بزنم.

 

*انجام قتل |
در روز شنبه 28 مرداد ماه 96 ناگهان خبری منتشر گردید که حمید صفت نا پدری اش را به علت اختلافات خانوادگی به قتل رسانده هست که ابتدا همگی فکر میکردند که شایعه اي بیش تیست اما ساعاتی نگذشت که خودش نسبت به انجام این عمل اعتراف نمود و دستگیر شد.

سه شرط برای آزادی حمید صفت تعیین شد

 

مطالب مرتبط:

مصاحبه با حمید صفت درباره قتل ناپدری اش در منزل

حمید صفت خواننده رپ ایرانی شوهر مادرش را کشت

توهین امیر تتلو به حمید صفت درباره ماجرای قتل

گفتگو با حمید صفت خواننده رپ محبوب