پارس ناز پورتال

سوتی بزرگ خندوانه و خانم برگزارکننده کلاس رقص

سوتی بزرگ خندوانه و خانم برگزارکننده کلاس رقص

سوتی بزرگ خندوانه و خانم برگزارکننده کلاس رقص 

پنجشنبه شب در برنامه خندوانه مصاحبه ای از خانمی که در پاریس زندگی می کند و در ایران هم فعالیت دارد پخش شد اما صفحه اینستاگرام وی موجب خشم برخی کاربران شده است. برنامه خندوانه ۵شنبه شب با پخش گزارشی از دورهمی یک خانم طراح لباس که در ایران زندگی نمی کند، حواشی جدیدی برای خود رقم زد.

سوتی بزرگ خندوانه و خانم برگزارکننده کلاس رقصخانم نعیمه.ق که در پاریس طراحی مد و لباس انجام می دهد و در طول سال روزهایی به تهران می اید و به خاطر نوع حجاب با مانتو طرفدارانی دارد و دورهمی برگزار می کند، مهمان دوربین و گزارش مستند خندوانه بود.
وی خود را طراح مد برای با حجاب ها معرفی کرد اما ساعتی بعد،

 

با مراجعه مخاطبان خندوانه به پیج اینستاگرامی او، با دعوت عجیب او برای کلاس های آموزش رقص توسط خودش در یکی از تالارهای تهران مواجه شدند. دعوتی که برای ورودیه ۸۰ هزار تومان دریافت می کند و یکساعت رقص با دی جی و یک ساعت هم رقص تک نفره خانم طراح را دارد!

 

همین آگهی باعث حمله بسیاری از طرفداران خندوانه به تهیه کننده این برنامه شد و بسیاری این سوال برایشان پیش آمده که چطور تلویزیون از چنین فردی گزارش تهیه کرده است و تبلیغ او را به عنوان یک فرد با حجاب و طراح انجام داده است.

 

نامبرده بعد از افزایش اعتراض ها، پست تبلیغی برای آموزش رقص را حذف کرده اما همچنان کامنت ها حکایت از عصبانی متدینین دارد.عوامل خندوانه هنوز واکنشی به تهیه گزارش از این خانم طراح ارائه نکرده اند.