پارس ناز پورتال

سولاریوم بلای بدی سر این دختر زیبا آورد

مجموعه : مجله خبری روز
سولاریوم بلای بدی سر این دختر زیبا آورد

سولاریوم بلای بدی سر این دختر زیبا آورد 

سولاریوم یا برنزه کردن پوست بدن عادتی است که بسیاری از دختران به آن اعتیاد پیدا کرده اند و تب جذاب بودن تمام وجود آن ها را فراگرفته است. فکر کنید در خیابان راه بروید و حفره بزرگی روی بینی‌تان باشد که توجه مردم را به خود جلب کند. این تجربه وحشتناکی است که این دختر جوان هر روز از آن رنج می‌برد.

 

دلیل بروز این حفره عادت اشتباهی بود که جاد تراشر به مدت ۱۱ سال، ۳ بار در هفته و هر بار ۲۰ دقیقه آن را تکرار می‌کرد.استفاده از سولاریوم برای برنزه کردن پوست! این دختر اعتراف می‌کند که به نوعی به این عادت معتاد شده بود و نمی‌توانست ببیند رنگ پوستش از طلایی زیبا به رنگ دیگری درآید و برای همین حمام آفتاب گرفتن و سولاریوم را در برنامه روزانه‌اش گنجانده بود و راضی بود.

 

اما یک روز پدرش متوجه لکی روشن روی بینی‌اش می‌شود. در سال ۲۰۱۴ دختر و پدر به بیمارستان می‌روند و نتیجه بیوپسی آنچه را از آن می‌ترسیدند ثابت می‌کند. برای درمان آن بخش از پوست توسط متخصصان دانشگاه مرکز پزشکی ناشویل برداشته و حفره‌ای بزرگ به اندازه یک سکه روی بخش راست بینی نمایان شد.

 

جاد دوست ندارد صورتش را هنگام بیرون رفتن از خانه بپوشاند زیرا این علامت هشداری برای تمام نوجوانان و جوانانی است که به خاطر زیباتر شدن پوستشان سلامتشان را فدا می‌کنند. جاد شانس آورد که سرطان پوستش سریع تشخیص داده شد و با یک شیمی درمانی و جراحی خطر رفع شد.

 

این دختر تخت سولاریوم در خانه دارد اما قصد فروشش را ندارد چون می‌ترسد شخص دیگری آن را خریداری کرده و همین بیماری نصیبش شود. او به جوانان توصیه می‌کند به آنچه هستند افتخار کنند. رنگ پوست اصلا مهم نیست!

سولاریوم بلای بدی سر این دختر زیبا آورد

سولاریوم بلای بدی سر این دختر زیبا آورد