پارس ناز پورتال

سوپراستارها و چهره های مشهوری که زندگی کاملا عادی دارند +عکس

سوپراستارها و چهره های مشهوری که زندگی کاملا عادی دارند +عکس

سوپراستارها و چهره های مشهوری که زندگی کاملا عادی دارند

 

وقتی وارد دنیای شهرت میشوید از عادی بودن فاصله زیادی می‌گیرید همه ی شما را می شناسند، حساب بانکی تان پر است و از دنیا حسابی لذتش را میبرید، اما هستند انسانهای به شدت مشهوری که همانند من و شما خیلی عادی زندگی شان را می‌کنند و به اصطلاح خودمان آدم هاي خاکی اي هستند.

 

در مورد سوپراستارهایي که هنوز از فروشگاه هاي معمولی خرید کرده و کارهای ساده خود رابه دستیارانشان واگذار نمیکنند چه نظری دارید؟ در ادامه این مطلب شما رابا چندین ستاره بزرگ و شناخته شده آشنا می‌کنیم که علیرغم شهرت و ثروت زیادشان هنوز زندگی خاکی و معمولی دارند.

 

1- لئوناردو دی کاپریو

سوپراستارها و چهره های مشهوری که زندگی کاملا عادی دارند +عکس

لئوناردو دی کاپریو اینروزها یکی از بازیگران هالیوودی است که در زمینه کارهای خیریه فعالیت قابل توجهی دارد و حسن نیت او از خانه خودش شروع می‌شود. او سه ماشین با سوخت غیرفسیلی دارد که یکی از آنها مدل تسلا است. وی گفته که تنها اهمیت پول برای وی این است که به او آزادی بیشتری برای انتخاب پروژه هایي که بعنوان یک بازیگر برای او اهمیت دارند میدهد. به عبارت دیگر وی پول رابه خاطر این‌که زندگی تجمل گرایانه اي داشته باشد نمیخواهد.

 

وی بیشتر نگران این است که چیزی برای کسانی که در فقر زندگی می‌کنند بجای بگذارد و بیش از همه ی قصد دارد اینکار رابا تاثیر مثبت بر روی محیط زیست و نه روی هم انبار کردن کالاهای لوکس بی مصرف انجام دهد. بنیاد خیریه او درسال 2013 بیش از 3 میلیون دلار بری حفظ محیط زندگی ببرها و 15 میلیون دیگر نیز برای اجرای پروژه هاي نو و موثر در زمینه التیام شرایط محیط زیست در سراسر جهان گرد آوری کرده است.

 

2- جی لنو

سوپراستارها و چهره های مشهوری که زندگی کاملا عادی دارند +عکس

شاید یکی از معروف ترین مجرهای برنامه هاي زنده شبانه در تاریخ تلویزیون جی لنو باشد که در طول سه دهه فعالیت خود طرفداران زیادی کسب کرده و ثروت زیادی نیز بدست آورده است. ثروت خالص او در زمان نوشتن این مقاله بیش از 350 میلیون دلار برآورد شده است. اما وی در تمام طول این سال‌ها زندگی ساده اي داشته است.

 

وی در دوران جوانی دو شغل داشت که یکی را برای پرداخت هزینه ها و دیگری را برای اهداف آینده اش انجام می داد. وی پس از بازنشسته شدن از برنامه ي شبانه خود که بخش اعظم درآمدهای حضور دراین برنامه را پس انداز کرده است، زندگی بسیار ساده اي دارد که با انچه در برابر دوربین دیده می‌شود کاملاً متفاوت است. بر اساس ادعاهای خود او، جی لنو حتی یک دلار از درآمدهای خود از بابت برنامه تلویزیونی اش را خرج نکرده است.

 

3- سارا جسیکا پارکر

سوپراستارها و چهره های مشهوری که زندگی کاملا عادی دارند +عکس

جسیکا پارکر بازیگری است که حتی در اوج شهرت نیز دریک آپارتمان در نیویورک سیتی زندگی میکرد که اجاره آن 700 دلار در ماه بودو با خرید کفش هاي بدلی و هر شب ساندویچ خوردن بیگانه نبود. بر اساس برآوردها وی در حال حاضر بیش از 90 میلیون ثروت خالص دارد.

 

به گزارش پارس ناز وی در گفتگو اي درسال 2008 گفته که تلاش سخت برای پول درآوردن برایش اهمیت دارد ودر طول تمام سال هاي جوانی اش لباسهای دیگران رابه تن پسرش می پوشانده است. وی گفته که مادرش تمامی لباسهای دوران کودکی برادران پارکر را نگه داشته بود. بهمین دلیل وی هیچ نیازی نمی دیده که برای پسرش لباسهای نو بخرد و ادعا کرده که به یاد نمی آورد برای فرزندش لباس نو خریده باشد.

 

وی دریک خانواده نسبتاً مرفه اما صرفه جو به دنیا آمده و همراه با همسرش، متیو برودریک و سه فرزندشان دریک آپارتمان نسبتاً ساده در نیویورک سیتی زندگی میکنند. علاوه بر این گفته میشود که وی بخشی از لباسهای شخیت کِری در سریال محبوبش را انتخاب کرده و برای خود نگهداشته است. بهمین دلیل پس از پایان این سریال وی دیگر نیازی به خرید لباسهای جدید نخواهد داشت.

 

4- سارا میشل گلار

سوپراستارها و چهره های مشهوری که زندگی کاملا عادی دارند +عکس

این بازیگر معروف سریالهای تلویزیونی که همه ی وی را با نقش بافی در سریال «باقی قتل خون اشام» می شناسند نیز به لطف زندگی دوران کودکی همراه با سختی خود اینروزها زندگی ساده اي را برای خود انتخاب کرده و پول هایش را ریخت و پاش نمیکند. پدر او زمانی که سارا کودکی بیش نبود انها را ترک کرد و بدین ترتیب او صرفه جویی و ساده زیستی را از مادرش آموخت.

 

بهمین دلیل وی از استفاده از کوپن هاي تخفیف خجالت نکشیده و همیشه دوست دارد بهترین معامله ها را انجام دهد. او اینروزها با دو فرزندش سرگرم است و به گفته ي خودش همواره از کوپن هاي تخفیف استفاده کرده و زمانی که تخفیف وجود داشته باشد از فروشگاه هاي عمده فروشی ماهی می‌خرد. وی دراین باره گفته است:” من همیشه از کوپن هاي تخفیف استفاده می‌کنم. چراباید برای چیزی که دیگران بابت آن پول کمتری می‌پردازند شما پول بیشتری بپردازید؟.

 

5- تایرا بنکس

سوپراستارها و چهره های مشهوری که زندگی کاملا عادی دارند +عکس

شاید باور نکنید که این سرمایه گذار، سوپر مدل، بازیگر و مجری معروف که از دانشگاه هاروارد نیز فارغ التحصیل شده زندگی بسیار ساده و معمولی داشته باشد. در واقع تایرا بنکس چیزهای زیادی از مادر خود آموخته است که درسال هاي اول فعالیت تایرا همراه او بوده و همه ی جا با او سفر میکرد. وی درس هاي زندگی ساده رابه دخترش آموخت و شیوه کسب درآمد و پس انداز کردن تا حد ممکن رابه او یاد داد.

 

در گفتگو اي با روزنامه نیویورک تایمز درسال 2008، تایرا بنکس خودرا زنی «سرفه جو و ساده زیست» نامید. وی اعتراف کرده که در دوران کودکی نیز مقداری از پول توجیبی خودرا پس انداز کرده و تنها ولخرجی هاي او درسال هاي اخیر مربوط به خوراکی و محصولات آرایشی گرانقیمت بوده است. وی همچنین گفته که همواره از حسابدار خود می پرسد که آیا میتواند فلان چیز را بخرد که برای زنی با بیش از 90 میلیون دلار ثروت خالص کمی عجیب به نظر می‌رسد.

 

6- دیو گرول

سوپراستارها و چهره های مشهوری که زندگی کاملا عادی دارند +عکس

دیو گرول عضو یکی از بزرگترین گروه هاي موسیقی راک تاریخ است اما هنوز هم مثل یک موسیقیدان ساده زندگی می‌کند. به گزارش پارس نازگرچه همکاری او با گروه نیروانا و فو فایترز ثروتی 225 میلیون دلاری را برای وی به همراه داشته اما گرول همان‌ گونه از زیاده روی در خرج کردن پول هایش واهمه دارد. وی در گفتگو اي با بیزینس اینسایدر درسال 2003 اعتراف کرد که به رغم داشتن مقدار زیادی پول از خرج کردن آن واهمه دارد.

 

وی که از ورشکست شدن به شدت می‌ترسد هیچوقت نتوانسته مدرک دیپلم خودرا بگیرد. وی گفته که با توجه به این‌که مدرک حرفه اي و دانشگاهی خاصی ندارد و باید هزینه هاي خانواده اش که متشکل از همسر و سه فرزند است را بپردازد بنابر این در خرج کردن پول هایش بسیار محتاطانه عمل می‌کند. اما با توجه به موفقیت آلبوم ها و کنسرت هاي گروه فو فایترز به نظر نمیرسد که دیو گرول نگرانی از بابت پول درآوردن داشته باشد.

 

7- زوی دِشنل

سوپراستارها و چهره های مشهوری که زندگی کاملا عادی دارند +عکس

این بازیگر سرشناس سریالهای تلویزیونی اکنون برای هر اپیزود از سریال «دختر جدید» «New Girl» 125.000 دلار دست مزد می‌گیرد اما علاقه اي به زرق و برق و خرج کردن بی حساب و کتاب پول هایش ندارد. بر اساس اسناد مالی مربوط به جدایی از همسرش در دادگاه مشخص شده که وی به شدت ساده زیست و صرفه جو بوده و با احتیاط پول هایش را خرج میکند و البته قصد دارد آینده خودرا تضمین نماید.

 

بر اساس این اسناد گرچه وی هرماه حدود 100.000 دلار با خود به خانه می‌برد اما هزینه هاي او درحدود 22.500 دلار در ماه بود یعنی کمتر از 25 درصد از درآمد ماهانه اش. جالب تر این‌که تنها 1000 دلار از این مبلغ مربوط به هزینه هاي جاری مانند قبض ها و دو هزار دلار نیز برای کارهای خیریه بوده است.

 

درحدود نیمی از درآمد او در حساب بانکی اش سپرده‌گذاری شده و مابقی آن نیز صرف خرید سهام، اوراق قرضه و املاک شده بود. در همین مدت سه کارت اعتباری خود خالی از اعتبار پولی بودند اما وی برای پرداخت هزینه هاي خود با هیچ مشکلی روبه‌رو نبود.

 

8- جنیفر لارنس

سوپراستارها و چهره های مشهوری که زندگی کاملا عادی دارند +عکس

جنیفر لارنس در حال حاضر یکی از معروفترین و پردرآمدترین بازیگران هالیوودی است که علاوه بر حضور در پروژه هاي بزرگ تا کنون یکبار نیز برنده جایزه اسکار شده است. او در حال حاضر بیش از 75 میلیون دلار ثروت دارد و هر زمان که لازم ببیند پول هایش را خرج میکند.

 

اما او خود گفته که بعد از موفقیت در حوزه بازیگری و بالا رفتن دست مزد و درآمد نیز زندگی وی تغییر چندانی نکرده است. سایت پارس ناز وی حتی تا یکسال پیش در همان آپارتمانی که قبل از دوران شهرتش در آن زندگی می‌کرد به سر میبرد. وی در گفت و گو اي درسال 2013 دراین باره گفته است:

 

من طوری بزرگ شدم که برای پول ارزش قایل باشم، که به پول احترام بگذارم، حتی اگر مقدار زیادی ازآن را داشته باشم. وی حتی دستیار شخصی نیز ندارد و خودش خریدهایش را انجام می‌دهد و البته در معاملاتش سعی می‌کند چانه زنی کند و تخفیف بگیرد. همچنین وی بجای سوار شدن بر خودرو های لوکس هنوز از یک شورلت ولت معمولی استفاده می‌کند.

 

9- پل مک کارتنی

سوپراستارها و چهره های مشهوری که زندگی کاملا عادی دارند +عکس

پل مک کارتنی یکی از اعضای گروه موسیقش معروف بیتلز است. به گفته ي دخترش استلا، پل مک کارتنی افسانه اي بسیار خسیس است زیرا به رغم ثروت فروان و تقاضای دخترش برای فرستادن او به مدرسه خصوصی وی را به یک مدرسه دولتی فرستاد.

 

ثروت مک کارتنی از مرز یک میلیارد دلار گذشته است اما به گفته ي دیو گیلمور، از گروه پینک فلوید وی دریک مهمانی به افتخار همسر سابقش برای نوشیدنیها از مهمانان پول گرفت. شاید باورکردنی نباشد اما بهرحال او برای بدست آوردن این همه ی پول تمام زندگی اش تلاش کرده است.

 

10- کریستن بل

سوپراستارها و چهره های مشهوری که زندگی کاملا عادی دارند +عکس

این بازیگر سرشناس که دو فرزند نیز دارد اجازه نداده که شهرت و ثروت سبک زندگی ساده زیستانه اش را تغییر دهد. به گفته ي کریستن بل هزینه مراسم عروسی او و همسرش تنها 142 دلار بود که بخشی ازآن صرف خرید بنزین شد. وی حتی به شوخی خود و همسرش را «ذاتا جنگلی و دهاتی» نامیده است.

 

در صورتی که روی هم بیش از 20 میلیون دلار ثروت دارند. وی دریک برنامه تلویزیونی اعلام کرده که از کوپن هاي تخفیف و محصولات دارای تخفیف استفاده کرده ودر پیش گرفتن این رویه را نیز به مجری برنامه پیشنهاد کرد.

 

11- شایا لباف

سوپراستارها و چهره های مشهوری که زندگی کاملا عادی دارند +عکس

با توجه به سر و وضع ظاهری و شیوه لباس پوشیدنش در انظار عمومی، شایا لباف بیشتر به یک دوره گرد شبیه است تا یک بازیگر سرشناس. او گرچه در فیلمهای پرفروشی بازی کرده است اما وی گفته که با زندگی فقیرانه کاملاً آشناست زیرا در دوران کودکی دریک خانواده فقیر به دنیا آمده است.

 

زندگی سخت دوران کودکی وی را بسیار متواضع و ساده زیست بار آورده و از این‌که در بزرگسالی به موفقیت دست یافته خدا را شاکر است. وی گفته که درس هاي دوران سخت کودکی باعث شده که به این موفقیت ها دست پیدا کند. وی از زمانی که تنها 10 سال داشته کار می کرده و برای کمک به خانواده اش دنبال راهی برای کسب درآمد بوده است.

 

12- میک جَگر

سوپراستارها و چهره های مشهوری که زندگی کاملا عادی دارند +عکس

او یکی از بزرگترین خوانندگان و موسیقیدانان حوزه راک اند رول و عضو یکی از مشهور ترین گروه هاي موسیقی راک است. این عضو گروه موسیقی رولینگ استونز، درسال 1999 ودر جریان جدایی از همسر سابقش توسط او متهم شد که هیچ گاه برای هزینه هاي خانه و بچه هایشان پولی پرداخت نکرده است و جری هال همسر خودرا فردی خسیس توصیف کرد. دیگر همسر او ماریان فیثفول نیز همسر سابق خود برا بسیار خسیس توصیف کرد.

 

اما جَگر در گفتگو اي با روزنامه گاردین خودرا ساده زیست تعریف کرده و گفته که هم نسلی هاي او یاد گرفته بودند که بجای دور انداختن اشیاء خراب شده انها را تعمیر کنند. وی گفته که نسل او مانند کسانی که دوستانشان رابه سفر های تفریحی میبرند و هزاران دلار برای چیزهای بی ارزش خرج می‌کنند بزرگ نشده اند.

 

13- هیلاری سوانک

سوپراستارها و چهره های مشهوری که زندگی کاملا عادی دارند +عکس

هیلاری سوانک برنده دو جایزه اسکار همواره نقش زنان سرسخت را بازی کرده است که راهشان را در جامعه آشفته خود پیدا کرده اند. اما جالب این است که وی در زندگی شخصی و واقعی اش نیز با شرایط مشابهی روبه‌رو بوده است. در واقع هیلاری سوانک دریک کانکس در واشنگتن بزرگ شده است و وی در گفت و گو اي با شبکه اي بی سی دراین باره چنین گفته است:

 

من یک رویا در سر داشتم… من باید با تلاش راهم را از آنجا باز می‌کردم و واقعاً خوش شانس هستم”. بعد از نقل مکان به کالیفرنیا، وی و مادرش برای مدتی در ماشین خود زندگی کردند که باعث شد این بازیگر جوان قواعد ساده زیستی را برای همیشه یاد بگیرد. اینروزها سوانک زندگی بسیار راحتتری دارد اما جاییکه از آنجا آمده را فراموش نکرده است. وی در گفت و گو اي با دیلی میل گفته:

 

به خاطر تمام سختی هایي که تحمل کرده بخود افتخار می‌کند و خدا رابه خاطر این‌که ماه به ماه میتواند هزینه هاي زندگی اش را بدون مشکل بپردازد شکر میکند زیرا برخلاف گذشته در امنیت مالی قرار دارد. وی گفته که مانند دیگر افراد عادی پلو هایش را خرج کرده و قبل از اینکار به خوبی فکر میکند و البته اول از همه ی به تامین هزینه هاي خانواده اش اهمیت می‌دهد.

 

14- مارک زاکربرگ

سوپراستارها و چهره های مشهوری که زندگی کاملا عادی دارند +عکس

مارک زاکربرگ موسس فیسبوک و یکی از ثروتمندترین میلیاردرهای جهان همواره با تیشرت ها و شلوارهای ساده و تکراری در محل کار و انظار عمومی ظاهر می‌شود . از همه ی جالب تر این‌که وی علیرغم ثروت باور نکردنی خود مراسم عروسی اش را در حیاط پشتی خانه اش در پالو آتو به سادگی هر چه تمامتر برگزار کرده و پس ازآن نیز همراه همسرش در سفر به رم مانند افراد بسیار معمولی در فروشگاه مک دونالدز مشغول خوردن ساندویچ دیده شدند.

 

وی همچنین گفته که علاقه اي به زندگی مجلل و ثروت اندوزی نداشته و خیال دارد که 99 درصد از سهام شرکتش را درسال هاي آینده به مراکز خیریه ودر راه فعالیت هاي انسان دوستانه ببخشد. جالب این‌که وی یک ماشین ساده هاش بک فولکس واگن نیز دارد که از ماشین تعداد زیادی از افراد معمولی ساده تر است.

 

15-کری آندروود

سوپراستارها و چهره های مشهوری که زندگی کاملا عادی دارند +عکس

کری آندروود خواننده جوان موسیقی کانتری که در مدت زمان بسیار کوتاهی به شهرتی خیره کننده دست یافت می توانست مانند بسیاری دیگر از ستاره هاي جوان خیلی زود دچار نخوت شده و خودرا گم کند. وی در گفت و گو اي گفته که همراه با همسرش در دوران نامزدی دریک ایستگاه مترو غذا می خورده و آنجا در واقع «پاتوق همیشگی» آنها بوده است .وی همچنین گفته که همواره خودش خریدهای خانه را انجام می‌دهد و برای کم کردن هزینه هایش از کوپن هاي تخفیف استفاده می‌کند.

 

16- هالی بری

سوپراستارها و چهره های مشهوری که زندگی کاملا عادی دارند +عکس

این بازیگر برنده جایزه اسکار نیز اجازه نداده که زرق و برق و شهرت دنیای هالیوود سبک زندگی وی را تغییر دهد و مانند تمامی افراد حاضر دراین فهرست زندگی ساده اي دارد. وی در گفت و گو اي گفته که به رغم داشتن ثروتی قابل توجه ازآن دسته زنان هالیوودی نیست که ماشین هاي آن چنانی و مقادیر زیادی طلا و جواهرات داشته باشد.

 

همچنین وی گفته که همواره سعی می‌کند هزینه هایش را کم کرده و پس انداز کند زیرا نمی‌داند که تا کی میتواند درآمد بالایی داشته باشد. هالی بری زندگی سختی در دوران کودکی داشته و پدرش همواره مادرش را در برابر چشمان او کتک می زده. وی گفته که سعی میکند زنی قوی باشد و از فرزندانش مراقبت کند تا تجارب خودش تکرار نشوند.

 

17- توبی مگوایر

سوپراستارها و چهره های مشهوری که زندگی کاملا عادی دارند +عکس

توبی مگوایر که با فیلم “مرد عنکبوتی” شناخته شد ظاهر بسیار ساده اي دارد. او در زمان حضور در فرانچایز «مرد عنکبوتی» بیش از 36.5 میلیون دلار دست مزد گرفت اما این موضوع باعث نشده که وی پول هایش را بی حساب خرج کند.

 

او در گفت و گو اي گفته که در دوران کودکی و نوجوانی زندگی سختی داشته و این موضوع به او یاد داده که همیشه در مسایل مالی “محافظه کار” باشد و به انباشته کردن وسایل تجملاتی و گرانقیمت نیز علاقه اي ندارد.