پارس ناز پورتال

سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)

سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)

سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان «260» 

آخرین تصویر هاي غوغایی بازیگران ایرانی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند و پرطرفدار بوده هست را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

 

شروع می‌کنیم با این تصویر از برادران هنرمند زند وکیلی، علی و محمد که گویا این ژست در تصویر هاي دو نفره در خانواده زند وکیلی یک عرف و سنت دیرینه هست. پیش از این بار ها تصویر دونفره علی و مادرش را با همین ژست دیده ایم.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)حالا شما یک عدد رأی داده اي نباید انتظار هاي عجیب و غریب داشته باشی خانم وفامهر! سقف انتظارات ما این هست که صبح که برای خرید بربری به سر کوچه می رویم، با کسری بودجه ي از پیش تأمین شده مواجه نشویم.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)عکسی کمتر دیده شده از دوران جوانی سیروان خسروی، زمانی که با موتورگازی جلوی دبیرستان دخترانه یکچرخ میزد.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)سرگروهبان دوم خاطره حاتمی، از پادگان 03 عجبشیر.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)مهراوه و آیفون قرمز اش در حال سلفی گیری.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)این هم خروجیِ تصویر بالا که نشان می دهد دوربین جلوی آیفون هفت برخلاف تبلیغاتش، تفاوت چندانی با قبلی ها ندارد.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)شهرام حقیقت دوست و رفیقش در حال نجات دادن یک گنجه ي کتاب میباشند. هر که بوده دمش گرم، محصولاتش حرف نداشته.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)احمدرضا عابد زاده و پسرش امیر در کنار دامادشان در شب عروسی دخترِ عقاب آسیا. نمی دانم چرا، ولی با مشاهده تصویر دلم برای دامادشان سوخت. شما هم؟
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)تصویر هنری مونا احمدی، بازیگر جوان سینما و تئاتر. از آن تصویر هایي که با یکی از شعر هاي رسول یونان در اینستاگرام می‌گذاری و 3 هزار لایک می گیري.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)مهناز افشار، طناز طباطبایی و آیدا ماهیانی در اخیر ترین عکسی که عبدالرضا کاهانی از آخرین فیلمش “ارادتمند، نازنین بهاره تینا” به اشتراک گذاشته هست. در روزهایی که بیش از قبل به رفع توقیف فیلمش امیدوار هست. مخصوصا پس از این که خبر رفع توقیف “منزل پدری” کیانوش عیاری در اخبار منتشر شده هست. خلاصه این که این روز ها وزارت ارشاد دارد از سینماگران دلبری میکند.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)دلبری هایي که شاید موثر باشند ولی تا ربنای یار را بر صدا و سیما تحمیل نکنند، خیلی به چشم نخواهند آمد. گرچه در این مورد وزارت همه ي کاره نیست. خلاصه جای این آواز به شدت پای سفره افطار مردم خالیست. حال و هوایی که صدای ملکوتی استاد در آواز افشاری و گوشه عراق می زند و به سه‌گاه برمی‌گردد و آدم را تا معراج می‌برد.عکسی ناب از استاد محمدرضا شجریان در کنار پدر مرحومش حاج مهدی شجریان در حال تلاوت قرآن.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)سلفی سجاد افشاریان و خواهر عزیزش در شیرازشان.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)این هم سلفی خواهرانه مونا و مارال فرجاد، در مسیر رفتن به جایی که به زودی تصویر هاي آن را به اتفاق خواهیم دید.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)هوراااا… بالاخره مانند انسان متمدن لباس پوشید!
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)سلفی خوشحال وحید طالبلو و همسرش، با حضور افتخاری سان روفِ اتومبیل و عینک هاي فِیکِ اپلیکیشنی.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)خدا بخیر بگذراند!
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)تصویر زیبای فرهاد قائمی در حال غذا دادن به یک کره اسبِ ترکمن.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)تصویر دیدنی و خلاقانه بیژن خان امکانیان، ستاره نسل قبل سینما که امیدواریم همه ي وقت سالم و سرحال باشند.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)وسپا سواری بیژن بیرنگ و دخترش صحرا در کوچه پس کوچه هاي استان تهران. بیژن جان مواظب باش به معابر اصلی شهر نروی تا موتور، خودت و دخترت را با هم به پارکینگ منتقل نکنند.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)عکسی از بیژن حاج صفی… ببخشید، احسان حاج صفی که به چالش نوشیدن چای پیوسته هست. نکته ي ظریف این چالش اینجاست که فوتبالی ها سینماگران را به چالش دعوت می کنند ولی سینماگران عزیز به پاشنه ي کفششان هم حساب نمی کنند.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)در ادامه این چالش، سهراب سپهری هم در این مبارزه شرکت کرد و حسین پناهی را به آن دعوت کرد.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)مرضیه خانم برومند در کنار کودکان عزیز در مراسم رونمایی از جشنواره فیلم کودک و نوجوان. کودکان عزیزی که پدرانشان در سوریه و در دفاع از حرم به قافله بهشتیِ شهداء پیوسته اند.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)سلفی بی علت و بی مناسبتِ پریناز ایزدیار در کنار دو حوض سنگی.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)والا من را هم در دو فیلم پر فروش و یک سریال پیروز بازی می دانند انقدر از کارگردان تعریف می کردم. گرچه در مفید بودن سامان مقدم و کارهایش شکی نیست، ولی خب در هر صورت باید یک گیری به دوستان بدهیم.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)محشن چاوشی پس از آن همه ي قر و قمیشی که برای حضور در فصل دوم سریال شهرزاد آمد، آن گونه در کنار کارگردان و تهیه کننده سریال تصویر یادگاری انداخته هست.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)عکسی از اولین تجربه حضور بهرنگ علوی در فضای مجازی.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)مجید نائینی پیشکسوت محبوب پرسپولیس که چند وقتی بود در بیمارستان بستری بود، پنجشنبه شب با اهدای اعضایش آسمانی شد و هواداران را با خاطراتش تنها گذاشت. روحش خوشحال و یادش گرامی.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)اشتباه نکنید دوستان، مجلس ختم نیست، بلکه مراسم رونمایی از مجموعه اخیر رضا صادقی هست. راستی مگر چند وقت پیش رضا صادقی در عنوان یک آلبومش نگفته بود که “دیگه مشکی نمی‌پوشم”؟ پس این چه وضعی هست؟ مگر ما مسخره ي پدر عزیزش هستیم؟!
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)بهنام تشکر در کنار میهمان ویژه ي برنامه “هزار دستان” که رقابت عجیبی با “ماه عسل”ِ علیخانی دارد.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)آرزوی سلامتی داریم برای داریوش خان اسدزاده، پیشکسوتِ همه ي وقت جوان سینما که به علت یک جراحی کوچک راهی بیمارستان شده بود و شکر خدا حالش مفید هست و خیلی زود ترخیص خواهد شد.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)رضا عطاران در مراسم پخش عمومی فیلم مفید “برادرم خسرو” ساخته احسان بیگلری. این کلاه هم که همه ي وقت هست.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)عکسی دیده نشده از دوران جنینی رضا عطاران.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)پیام صالحی در کنار اسباب بازی هاي لاکچری اش؛ خودروی رنج هاور و موتورسیکلت دوکاتی.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)استاد علیزاده زندگی از این لحظات سخت و امتحانات دشوار چندان دارد. صبور باشید.سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)ریا به دور باشد بهنوش خانم.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)سودابه بیضایی در کوچه پس کوچه هاي کنِ فرانسه، در حاشیه سفرشان برای حضور در جشنواره فیلم کن. سودابه بیضایی نسبتی با برادران بیضایی ندارد، علی الخضوض با بهرامشان. #جواد_خیابانی
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)ماهایا جان کمی زوم می‌کردی جای دوری نمیرفت. حداقل مطمئن میشدیم که تصویر خودت هست!
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)سورپرایز بزرگ گروه دارکوب در کنسرت شب قبل اش.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)سورپرایز عصبانی گروه دارکوب در کنسرت شب قبل اش.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)آزیتا خانم حاجیان برای حضور در یک مراسم به باغ فردوس رفته بودند که این تصویر را از ایشان گرفتند. مراسم سینمایی حتی اگر در میدان یافت آباد، در کله ظهر و بدون هماهنگی و اعلام قبلی برگزار شود هم چند عکاس در میان شمشاد ها حاضر میباشند تا مراسم را پوشش دهندسوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)سلفی نرگس آبیار کارگردان مفید سینما در مقابل کلیسای بزرگ شهر کلن. ابهت بنا آدم را می گیرد.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)چیزی که آنلاین سفارش می‌دهی.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)چیزی که برایت میفرستند.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)پستی که مهناز افشار به مناسبت دوساله شدن دخترش لیانا به اشتراک گذاشت. دویست و شانزده هزار نفر هم آن را لایک کرده اند. چیزی اکثر از دو استادیوم آزادی پر از تماشاگر.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)سلفی مانی رهنما با صبای عزیزش پس از اجرای برنامه در برج میلاد.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)یکتا ناصر و عکسی که از خود در حال رفتن به کنسرت فریدون آسرایی به اشتراک گذاشته هست. بچه نوزاد را چهار ساعت به امان خدا ول می‌کنی برای کنسرت؟ نچ نچ نچ نچ.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)سوسن پرور در گریمی کاملاً متفاوت که نشان می‌دهد هر شخصی بخواهد می‌تواند!
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)علیرضا عکسی از کودکی هایش به اشتراک گذاشته و گفته که این حجم از مو در 9 ماهگی بی سابقه هست.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)علیرضا جان محض اطلاعت این فسقلی کانادایی که تصویر را در زیر ملاحظه می کني، تنها دو ماه سن دارد! حالا برو جلوی درتان و بوق برن.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)حمید گودرزی در یک میهمانی در باغ سفارت ایتالیا در استان تهران. مد اخیر هست که سفارت ها بدون علت خاصی میهمانی می گیرند و افراد سرشناس را دعوت می کنند. میهمانی هاي گرفته شده در سفارت هاي کشورهای گوناگون چون بخشی از خاک آن کشور محسوب می شوند، کمی با میهمانی ها وطنی تفاوت دارد!
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)پاسخ حسین پناهی به دعوت سهراب سپهری برای شرکت در چالش چای.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)تصویر زیبای عباس غزالی در کنار مادر عزیزش. آرزوی سلامتی داریم برای همه ي مادر هاي نازنین.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)حمید عسکری و پسرش آقا کارن که وی را اکثر از هر شخصی که دوستش دارد، دوستش دارد.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)تصویر بهاری هانیه توسلی و شبنم فرشاد جو، دو رفیق شفیق که غیر ممکن هست هر ماه یک تصویر دونفره با هم نداشته باشند.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)رپورتاژ تبلیغاتی نصرالله رادش برای پسرش پرهام که تدریس خصوصی زبان انگلیسی میکند.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)تصویر برادرانه و صمیمی شهاب حسینی و برادر عزیزش که شباهت بینشان غوغا میکند.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)سلفی یهویی احسان خواجه امیری و بچه هاي گروهش در فرودگاه شیراز. بنظر می رسد در این تصویر همه ي چیز بر وقف مراد نباشد… تصویر هاي بعدی را دنبال نمایید به حرفم می‌رسید.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)

سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)ترانه علیدوستی، باران کوثری و سحر دولتشاهی در افتتاحیه یک سالن زیبایی. کسانی هم به این مراسم دعوت شده اند که خیلی کمتر از سایرین به آرایش و میک آپ خود اهمیت می‌دهند.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)سلفی نیوشا ضیغمی و همسر جان در کنار مجید و نیکی مظفری پس از تماشای نمایش “نماینده ملت” به کارگردانی مجید مظفری.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)کیانوش رستمی با این سلفی در کنار دوستش و بساط جوجه کباب، فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)شهرام حقیقت دوست، خاطره اسدی و دوستان عزیز در شهرک سینمایی غزالی. بله.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)فرشته کریمی، آزاده زارعی و آتوسا حجازی در اولین جشنواره ناصر حجازی! “جشنواره ناصر حجازی” عبارتی بسیار کلی هست و اي کاش دوستان کمی مفهوم آن را بسط میدادند تا بدانیم در این جشنواره چه خبر هست.
سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان (260)

 

مطالب مرتبط :

عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام «259»

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان «258»

اخبار چهره ها و هنرمندان جنجالی این هفته «257»

مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی «256»

تصاویر بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی «255»

تصاویر بازیگران و هنرمندان جنجالی در اینستاگرام «254»