پارس ناز پورتال

سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانی

سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانی

سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانی

آقا سیاوش که ماشاالله دوره سنگین کاهش وزنی که برداشته خیلی زود خودش را نشان داده است. البته اگر از محصولات مردانه ای که توسط سام درخشانی پرزنت میشود استفاده نکرده باشد! عکسی که دیشب در حاشیه کنسرت علی زند وکیلی در برج میلاد گرفته شده است.
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیما نیز همراه و در کنار مژگان شجریان، برای خسروی آواز و آبروی موسیقی ایران دعا می کنیم و انرژی مثبت می فرستیم و بشدت منتظر خبرهای خوب از روند درمان استاد هستیم. یامَن اِسمُهُ دَوا وَ ذِکرُهُ شَفاء. 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیاجرای زنده خارق العاده و بازی شیرین و شنیدنی با حنجره ای که بی عیب و نقص است. علی زند وکیلی عالی میخواند و عالی اجرا می کند و به همین دلیل است که کنسرت های وی این روز ها به یکی از محبوب ترین کنسرت های موسیقی کشور بدل شده و تمام بلیط صندلی ها در همان روز اولِ فروش، خریداری میشود و همچنین برای سایر چهره ها هم بسیار جذاب است. مثلا برای همین خانم میترا حجار. 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیکارن همایونفر در حال ضبط صدای استاد پرویز پرستویی برای یک کار جدید. کاری که احتمالاً دکلمه ای از ایشان خواهد بود. 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانی آرش جان خیلی لطف کردی، خیلی ممنونم، ولی حداقل اون کلمه “یگانه” رو بردار. یک مقدار زیادی چوبکاری شده.

+ بلد نیستم پستا رو ادیت کنم حسن آقا، شرمنده.

(متن اس ام اس حسن فتحی و آرش برهانی پس از آپلود این پست)
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیآرزوی سلامتی داریم برای احسان حدادی قهرمان با اخلاق و دوست داشتنی کشورمان که از قسمت زانو و پاشنه مورد عمل جراحی قرار گرفته است. زود خوب شو احسان جان. دیسک و زمینِ سبز منتظرت هستند. خیلی هم به حرف های بقیه اهمیت نده. مدلشان است، به این فکر کن که میتوانستند خیلی راحت بهت مزدور و بی غیرت و دیکتاتور بگویند و لطف کرده اند نگفته اند، پس جدی نگیر!
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیلطفا پیش از نصب و راه اندازی اینستاگرام، نکات اولیه و مهم استفاده از آن را یاد بگیرید. ممنون از مسعود روشن پژوه عزیز بابت این عکس زیبا و خوش زاویه! 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیدست و پای بچه را مثل زندانیان آلکاتراز با کمربند چفت کرده ای بعد انتظار داری از جایش تکان بخورد؟! دلمان کباب شد برای بچه، فرض کن با دست و پای بسته سوار بر ماشینی باشی که راننده اش نرگس محمدی است… چیزی از این وحشتناک تر سراغ دارید؟! 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیسحر خانم قریشی و برادر عزیزش در جشن عروسی یکی از اقوام. این شال های مصری هم که تازگی ها مد شده اند پرده ای جدید از تهاجم فرهنگی کشورهای دیگر به فرهنگ آسیب پذیر ماست و باید با صادر کردن شلوار کردی و ترویج آن بین جوانان مصری این حربه و تهاجم را پاسخ دهیم! البته خیلی هم دلشان بخواهد شلوار کردی بپوشند! والا! 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیعلی جان بالاخره نفهمیدیم چه کسی شما را کشف کرد و به تهران آورد؟ رضا عطاران، رامبد جوان یا ارژنگ امیرفضلی؟ مگر تابحال چند بار کشف شده ای عزیزِ من؟! 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیآقا جانی (با جانی دپ و سایر جانی های عزیز اشتباه نشود.) همراه با گلِ مَن در حال ورود به یک مراسم.
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیشما با یک دختر خانم برو عکاسی و از او بخواه که در مقابل دوربین ژست تمام قد بگیرد. اگر این ژست را نگرفت هر چه میخواهی بگو! واقعا هیچ کس نمیداند که چه فلسفه و ایدئولوژی ای در پس این ژست نهفته است. نجمه خدمتی هم از این قضیه مستثنا نیست. 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیعکس های بازیگران : تا شما در حال شگفت زده شدن از شباهت بین مزدک میرزایی و نیکولاس کیج هستید، من بروم یک لیوان چای بریزم و بیایم. 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانییک خبرِ خوب اینکه رسول خادم به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون کشتی در آمده است و از این به بعد سعید عبدولی با اعصاب راحت تر و حاشیه امنیت بیشتری در مسابقات جهانی و هرچی که هست شرکت خواهد کرد و جولان خواهد داد!

 

من جای آقای خادم بودم اولین کاری که میکردم بساط این عروسک های مسخره اعتراض را جمع میکردم و یک چیز با ابهت تر و خوف تری را جایگزینش میکردم. مثلا یک گلوله توپ، یا مثلا سرِ بریده شده ی جردن باروفس! هیجانش هم بیشتر میشد.
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیآفرین محسن جان، کارت حرف ندارد. فقط عزیزم مراقب خشتکت باش! ممنون! 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیآنقدر ها هم بد نیست، چون باعث انگیزه و نیروی محرک فرد برای بدست آوردن آن چیز و رسیدن به آن هدف می شود. این مسیرِ رسیدن و همین انگیزه و تلاش هاست که آدم را پخته تر میکند و باعث میشود خیلی چیز ها یاد بگیرد. ارزش مسیر و تلاش ها خیلی کم از خودِ هدف و خواسته نیست.

 

در ثانی ماهیت زندگی همین است، ذات اش همین است که هیچ چیز هیچ وقت سر جایش نباشد. جان؟ میکروفون را بدهم به بغلی؟! چشم 🙁
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیجواد کاظمیانِ نوجوان و رفقایش، 18 سال پیش در باغ فین کاشان. باغِ زیبایی که هر وقت صحبتش میشود ناخود آگاه دچار خارش و التهاب سینوس میشوم، نمیدانم چرا! 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیعکس یادگاری یاس در کنار دو استاد ترانه سرایی و آهنگسازی، یعنی شمس لنگرودی و نادر مشایخی. قطعا این عکس به منزله ی همکاری بین این عزیزان نیست… نه! قطعاً نیست! 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیبلژیک، هلند، یونان، کرواسی و حالا آلمان. هفته پیش هم که دیدید در تهران بود. فکر کنم هنر شورتکات سازی به سیروان هم آموززش داده شده است، آن هم در سطح بین المللی اش! 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیعکسی قدیمی از نعیمه نظام دوست، زمانی که هنوز نرگس محمدی بود و نعیمه نظام دوست نشده بود. 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیبه گزارش پارس ناز زانیار و دوستان در حال به جان خریدن لعن و نفرینِ عاشقان فلافل و حمیسه در سرتاسر دنیا. 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانینگار جواهریان در نمایی از نمایش تحسین شده ی “ایوانف” ساخته امیررضا کوهستانی کارگردان جوان تئاتر. کلاً همه ی امیررضا ها کارشان درست است. (سقف تَرَک برمی دارد) 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانییک مدل تخریب هم داریم که با پوششِ تعریف و تقدیر در پست های اینستاگرامی صورت می گیرد و فرد تخریب شده اجازه هیچ گونه اعتراضی را به خودش نمی دهد. مثلا همین پست که پوریا حیدری درباره محمد سلیمی گذاشته است! 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیموهای نیمه بلند و آشفته، ریش بلند و نامرتب، لباس های گشاد (چون معمولاً خوش هیکل نیستند و به جای سیکس پک، اِیر بگِ باز شده دارند)، شلوار جین و پوتین. سیگار هم در جیب پشتی شلوارشان است. توصیفاتی که خواندید تیپ هنری ِخسته را توصیف میکردند. تیپی که هر هنرمندی یک روز به آن میرسد و راه گریزی ندارد. 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیما کار و زندگی که نداریم، باید بنشینیم و ابهامات پست های چهره ها را برطرف کنیم و جمعیتی را از نگرانی برهانیم. مثلاً همین ابهامی که در کپشن این عکس پریناز ایزدیار رخ داده و موجی از نگرانی را در بین جوانان ایجاد کرده است!

 

نگران هیچ چیز نباشید، اتفاقی نیوفتاده و آن آقا فرزین که در کپشن تگ شده هم اشاره به خواننده فقیدی است که این شعر را در یکی از ترانه هایش خوانده و پریناز در اینجا به آن اشاره کرده است.
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیباشه بابا، قبول! شما خاص و متفاوت، ما عام و عادی. الکی واژِه ها را حرام نکن کاظم جان!
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیالناز حبیبی فعلا هیچ تئاتر و نمایش و سریالی در دست ندارد و با مادلینگ در موسسه های زیبایی دوستان و آشنایان روزگار می سِپَریَـد. 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیرضا عنایتی و آقا پسرهای گل در حال تفریح و خوشگذرانی. رضا جان کمی دیگر همت کنی میتوانی تیم مستقل خود را در لیگ برتر داشته باشی و دیگر منت این و آن را نکشی! 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیتصویری از آغازِ زیبای پولاد کیمیایی در عرصه خوانندگی! با حضور یغما گلرویی و پدر عزیزش که امیدوار است در این یکی حوزه بالاخره موفقیت پسرش را ببیند و آرزو به دل نماند!
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیاحسان کرمی و همسر جان و همچنین گلاره خانم عباسی هم در کنسرت علی زند وکیلی حضور داشتند و پس از پایان کنسرت این عکس یادگاری را گرفتند. 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیعکسی قدیمی مربوط به پیش از اولین کنسرت بابک جهانبخش و هماهنگیِ مدل موی او و علی اوجی. خیلی خیلی برای بابک خوشحالیم که موفق شد خود را از این ماجرا رها کرده و مستقل و خوب پیش برود و بلایی که سر رضا یزدانی و هنرش آمد را به جان نخرد. 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیساحل و غروب و افق و علی کریمی. 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیامان از این آخرین عکس ها. 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیاستاد محمدعلی بهمنی در بین علیرضا بدیع و رضا بغدادی. عکسی که در آینده، نقطه ای تاریک در کارنامه حرفه ای جناب بهمنی بشمار خواهد آمد! شاید تاریک ترین نقطه!
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیجدیدترین عکس الناز خانم شاکردوست. برای پیشگیری از بروز انواع گردن درد، مانیتور و یا گوشی را 180 درجه بچرخانید. البته اگر حال نداشتید و نچرخاندید هم چیز خاصی را از دست نداده اید. 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیترانه علیدوستی با این عکس سیاه سفید بابت همه چیز از هواداران تشکر کرد. با اینکه دلیل تشکر ترانه را متوجه نشدم، ولی قابلی نداشت، وظیفه بود! 🙂 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیکیمیا گیلانی، مجری برنامه های کودک صدا و سیما با این عکس اعلام کرد که از دانشگاه شهید بهشتی فارغ التحصیل شده است. این اتفاق را به کیمیا خانم تبریک و به مسئولین این دانشگاه تسلیت عرض میکنیم. غم سنگینی است! 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیهانیه توسلی اینستاگرام خود را دیروز آپدیت کرد و با بخش جدید استوری مواجه شد و با این سلفی آن را تست کرد. نیم ساعت بعد هم آن را حذف کرد، ولی خُب کمی دیر شده بود 🙂
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیامیر دژاکام و حامد بهداد به بهانه ی یک لقمه چیپس و ماست با یکدیگر دیداری تازه کردند و کلی خوش گذشت.
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیپوسترِ فوق العاده ای که آقا فربد پسر حمید فرخ نژاد برای فیلم گشت ارشاد طراحی کرده است! طرحی که عالی است و میتواند گزینه اصلی کارگردان برای پوستر نهایی باشد! یعنی هیچ ایرادی بر این طرح وارد نیست، علی الخصوص در مورد پولاد کیمیایی :))) 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیمتاسفانه در برخی موارد آنقدر افراط شده که خارج از حد و مرز استانداردهای جهانی گشته است و هیچ عینکی متناسب با سایز بینی عزیزان یافت نمیشود! 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانینسرین مقانلو و پسران عزیزش در جشن تولد یکی از آقا پسر ها. یادم است خاله نسرین در یکی از مصاحبه هایش گفته بود که پسرش از کریستیانو رونالدو بهتر و خوشتیپ تر است. دقیقا کدام پسرش را میگفت؟ پسر دیگری هم دارد؟! 
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانیاینستاگرام از دو روز گذشته اقدام به حذف کاربران فیک و تقلبی کرده است، اقدامی که در همان دقایق اول نیم میلیون نفر از ارتش بهنوش بختیاری و چهارصد هزار نفر از عاشقان الویس پریسلیِ وطنی را به باد فنا داد و انتظار میرود این آبروریزی همچنان ادامه داشته باشد.

 

چهره های دیگری نظیر فرزاد فرزین و بهاره رهنما هم گرفتار این ریزش فالور شدند ولی تلفاتشان به اندازه این دو عزیز سنگین نبود. نکته جالب تعداد فالوئر های عزیزِ در بندِمان، امیر تتلو بود که برخلاف بسیاری از پیش بینی ها که میگفتند فیک است، از جایش تکان نخورد تا اثباتی بر واقعی بودن این تعداد باشد. خلاصه اینکه بهنوش خانم در بد مخمصه ای گیر افتاده است!
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانینکته جالب تر در این ماجرا این بود که حسام نواب صفوی با تمام قوا دارد این ریزش نزدیک به پنجاه درصدی را توجیه میکند و به هواداران و فالوئر ها توضیح میدهد که این ریزش مربوط به تمامی اکانت های بی مصرف و جاسوس (!) است و ربطی به او ندارد.

 

ولی خب به این فکر نمی کند که مردم گاگول نیستند و می بینند که این ریزش فقط در برخی صفحه ها ایجاد شده است. حسام تازه چند نفر را هم استخدام کرده تا این فاجعه را برای مردم توضیح بدهند، کاری بسیار سخت که در همین شات شاهد استعفای آنلاین یکی از این عزیزانِ توجیه کننده هستیم!
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانی“دختری با کفش های کتانی” عکسی از خبرگزاری فارس که یکی از زیباترین عکس های روز گذشته بود و کیمیا علیزاده را در کنار سایر قهرمانان المپیک در مراسم دیدار با آقای لاریجانی از نمایی متفاوت به تصویر می کشید.

با این عکس جالب مطلب امروز را هم به پایان میرسانیم. تا فردا.

یا علی.
سوژه های داغ تصویری از بازیگران و ستاره های ایرانی

 

برترین ها