پارس ناز پورتال

شال و روسری را متناسب با صورت ببندیم

مجموعه : مدل لباس جدید
شال و روسری را متناسب با صورت ببندیم

شال و روسری را متناسب با صورت ببندیم 

ما میتوانیم شال و روسری خود را بـه نحوی ببندیم که بهترین زیبایی را بـه ما بدهد.با رعایت چند نکته میتوانیم این کار را انجام دهیم. 

 

صورت بیضی

بسیاری از طراحان، این نوع صورتی را “عالی و بدون نقص” می دانند. اگر صاحب چنین فرم صورتی هستید، خیال تان راحت باشد.

 

برای جذاب نشان دادن چهره تان با بستن روسری، لازم نیست کار خاصی انجام دهید.

شال و روسری را متناسب با صورت ببندیم

روسری را همانطور روی سرتان گذاشته و گره بزنید یا این که شال تان را دور صورت تان بپیچید، چهره تان بـه دلیل گرد بودن فرم صورت، زیبا بـه نظر می رسد.

 

صورت مستطیلی

اگر پهنای صورت تان بیشتر از طول آن است، پس صورت تان مستطیلی شکل است. بنابراین هنگام روسری و یا شال سرکردن باید آن را طوری تنظیم کنید که صورت تان کشیده تر بـه نظر آید.

شال و روسری را متناسب با صورت ببندیم

برای این کار باید روسری تان را تا بالای پیشانی و خط مو، عقب بکشید، بدین ترتیب بـه طور خودکار، صورت تان کشیده تر دیده می شود. افرادی که صورتی مستطیل شکل دارند، هرگز نباید روسری خود را تا روی پیشانی و ابروها بیاورند.

 

صورت گرد

اگر صورت گرد و کوچکی دارید و همچنین گونه هـای تان پر و فربه است و در عین حال چانه تان هم اندکی گرد بـه نظر می آید، پس باید گفت که صورت شما گرد است.

شال و روسری را متناسب با صورت ببندیم

بیشتر خانم ها دوست دارند که  گونه هـای چاق و چانه هـای گرد خود را تغییر دهند،  بـه همین دلیل تا میتوانند صورت شان را تا گونه ها زیر روسری پنهان می‌کنند.

 

بـه جای این کار بهتر است که اجازه دهید روسری روی گونه ها و چانه تان شل باقی بماند و هرگز آن را زیر چانه تان محکم و سفت نبندید.

 

شل بستن روسری وشال باعث می شود که چین هـای زیادی روی روسری بـه وجود آید و لبه هـای گرد صورت تان را مخفی کنند.

 

صورت مربعی

اگر صورت تان مربعی و حاوی خطوطی قوی در فک، استخوان هـای گونه و پیشانی است، می توانید با شل بستن روسری، آن خطوط را کم رنگ کنید.

شال و روسری را متناسب با صورت ببندیم

محکم بستن روسری و شال، فقط روی آن خطوط تاکید می کند و چهره تان را حتی بیشتر از قبل، مربعی نشان میدهد. بنابراین روسری تان را بـه روی سر شل و بـه گونه ای ببندید که پیشانی تان معلوم باشد.

 

صورت قلبی

اگر شما پیشانی بلند و خواستنی دارید اما چانه تان کوچک است، باید گفت چهره شما قلبی شکل است. البته این نوع چهره از نظر بیشتر مردم زیباست.

شال و روسری را متناسب با صورت ببندیم

اما ممکن است هنگام روسری سر کردن چانه تان دایما زیر روسری مخفی شود. البته نگران نباشید، هنگام روسری سر کردن، مراقب باشید تا چین زیادی روی عقب و کناره هـای سرتان بـه وجود نیاید.

 

روسری تان را زیر چانه محکم ببندید و آن را درست زیر آرواره تان قرار دهید و بدین ترتیب، چانه و فک تان را بزرگ تر نشان دهید. این گونه بستن روسری می‌تواند تمام بخش هـای صورت تان را متناسب نشان دهد.

 

البته یک روش دیگر بستن روسری برای افرادی که صورت قلبی شکل دارند، این است که روسری شان را بـه گونه ای ببندند تا بخش بالای روسری شان کمی نوک تیز شود و پیشانی شان بیشتر دیده شود.