پارس ناز پورتال

شب زفاف دختر کره ای با 200 مرد طی دو سال +عکس (ماجرای عجیب شب حجله)

شب زفاف دختر کره ای با 200 مرد طی دو سال +عکس (ماجرای عجیب شب حجله)

شب زفاف دختر کره ای با 200 مرد طی دو سال +عکس 

دختر کره اي که به رابطه با مردان علاقه بسیاری دارد طی مدت زمان 2 سال با 200 مرد وارد رابطه شده است که در نوع خود رکورد محسوب می شود.

 

 یک برنامه تلویزیونی محبوب کره جنوبی به نام پرونده هاي مجهول افراد مریخی اخیرا موضوع برنامه خود رابه زن جوانی اختصاص داد که ادعا می شود درطی 2 سال گذشته صرفا برای اهداف مادی با حدود 200 مرد قرار آشنایی گذاشته است. اکنون قرار یک خانم با 200 مرد سوژه رسانه ها شده است.

شب زفاف دختر کره ای با 200 مرد طی دو سال +عکس (ماجرای عجیب شب حجله)

قرار یک زن با 200 مرد

این خانم جوان وجذاب به نام هان میریم، به آشنایی هاي سریع و زودگذر معنای کاملا متفاوتی داده وتصدیق کرد گاهی با مردان درست درهمان روز قرار، جدا می شده چرا که آن ها قصد داشتندهزینه هاي رستوران را تقسیم کنند ویا آنکه بنظر نمیرسید قصد داشته باشند هدیه هاي مختلف به پای او ریخته ویا پولی خرج او کنند.

 

خانم کره اي که درطی 2 سال با 200 مرد قرار آشنایی گذاشت میریم ادعا می کند درطول 2 سال گذشته تقریباً با 200 مرد متفاوت قرار گذشته به گزارش پارس ناز مبلغی حدود 1 میلیون ون «92،000 دلار» هدیه که شامل جواهرات ، لباس ویا وسایل مختلف شده به دست آورده است.

شب زفاف دختر کره ای با 200 مرد طی دو سال +عکس (ماجرای عجیب شب حجله)

ظاهراً این خانم نسبت به دلایل مادی گرایانه خودبسیار رک است ومی گوید وی نمی‌تواند با کسی مدت طولانی بماند چرا که مردان نمیتوانند ازعهده تقاضاهای مادی او برآیند، بنابر این او انها را پس زده وسراغ شخص دیگری می‌رود.

 

به گزارش پارس ناز ،همراهی کردن دوربین برنامه تلویزیونی درآخرین قرار این زن قرار یک زن با 200 مرد برای دریافت هدایای مادی درحقیقت برنامه پرونده هاي مجهول افراد مریخی با هان میریم درطول قرار آشنایی جدید ترین قربانی اش همراه شد که درآن او از هزینه هاي بالای تلفن همراهش چنان شکایت میکرد که درنهایت آن مرد به او پیشنهاد پرداخت آنرا داد.

شب زفاف دختر کره ای با 200 مرد طی دو سال +عکس (ماجرای عجیب شب حجله)

در طول شام نیز مرد سعی کرد به او بفهماند از آنجاکه که از قبل قبض 100،000 ونی «92 دلار» تلفن همراه او را پرداخت کرده، پس باید اوهزینه شام را بپردازد ولی این زن آنرا نادیده گرفت و درنهایت مرد هزینه آن رانیز پوشش داد.

 

هان میریم وآخرین مردی که با او قرار ملاقات گذاشت وقتی از او سوال شد وقتی سرانجام دوستش برنامه را روی آنتن ببیند، آیا وی مشکلی ندارد، هان میریم درپاسخ تنها گفت خب، اگر از هم جدا شویم، کاری از دستم برنمی آید.

شب زفاف دختر کره ای با 200 مرد طی دو سال +عکس (ماجرای عجیب شب حجله)

همانگونه که خودتان میتوانید تصور کنید، قرارهای آشنایی هان میریم با اهداف مادیگرانه اش چندان به مذاق بیننده هاي تلویزیونی خوش نیامد وبسیاری از انها درشبکه هاي اجتماعی نظرات تند خودرا نسبت به او نوشتند وحتی برخی حساب کاربری او را یافته وبرای او نظرات کينه آمیز نوشتند تا جاییکه این زن جوان ناگزیر به جواب دادن شد.

 

او نوشت من اشاره کردم که با حدود 30 مرد قرار آشنایی داشتم ولی تهیه کننده گان برنامه گفتند این رقم برای جذابیت برنامه ضعیف است. شخصی که پیش از من دربرنامه حضور داشت با حدود 117 تا 119 نفر آشنا شده بود.

 

بنابر این انها از من پرسیدند که آیا می‌توانند این رقم را اغراق و بزرگنمایی کنند ومن هم قبول کردم شخصی که او را ملاقات کردم نیز توسط نویسندگان انتخاب شده بود. من از هزاران نظرات کينه انگیز به ستوه آمدم و با این وجود ایستگاه تلویزیونی تی وی ان کره جنوبی به اتهامات این زن پاسخ داد و گفت

 

تولیدکنندگان برنامه مطمئنا چیزی را ساختگی ویا اغراق آمیز جلوه ندادند و درادامه افزودند خانم میریم باید خودش از عهده توضیح بازخوردهای منفی برآید.

 

رکورد رابطه با مردان در دست دختر خانم لهستانی

آنیا لیوسکا در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک با وقاحت تمام اطلاعاتی از خود ارائه کرده و گفته 21 سال سن دارد و سفر خودرا از ورشو آغاز کرده و تا کنون با 284 مرد رابطه برقرار کرده و برای اتمام ماموریت شیطانی خود به 33 هزار ساعت زمان نیاز داردآنیا لیوسکا زن لهستانی که قصد دارد رکوردار رکورد های گینس از طریق رابطه جنسی با 100 هزار نفر شود ، دراقدامی مشکوک عازم کشور های اسلامی شده وپس از مصر وارد عراق شده است.

شب زفاف دختر کره ای با 200 مرد طی دو سال +عکس (ماجرای عجیب شب حجله)

گفته می شود که نوری المالکی نخست وزیر عراق اجازه ورود به لیوسکا را داده است اما شرط کرده که شرکت هماهنگ کننده این سفر ، او را همراهی کند.تا کنون کشور های سعودی ، تونس ، اردن ویمن از ورود لیوسکا به کشورهایشان ممانعت کرده اند.

 

این خانم از 24 ماه مه تا کنون با 300 نفر همبستر شده است ، وی مدت رابطه جنسی با علاقه مندان را 20 دقیقه اعلام کرده است.تا کنون کشور های سعودی ، تونس ، اردن و یمن از ورود لیوسکا به کشورهایشان ممانعت کرده اند.به گزارش پارس ناز وی گفته است که برای تمام کردن ماموریت خود وشکست رکورد رابطه جنسی با مردان ، به 33 هزار ساعت ، زمان نیاز دارد.

شب زفاف دختر کره ای با 200 مرد طی دو سال +عکس (ماجرای عجیب شب حجله)

آنیا لیوسکا این زن لهستانی تا کنون با انتقادات زیادی روبه‌رو شده است.عده اي از هموطنان وی ، او را «فاحشه» و «بیمار روانی» خوانده اند . اما برخی دیگر کار آنیا لیوسکا را در چارچوب «آزادی هاي فردی» تفسیر کرده اند.

 

10 کشور رکورد دار در تجاوز جنسی به زنان و دختران

سال گذشته میلادی، لیستی در رسانه‌ ها منتشر شد، انچه دراین فهرست قابل توجه است، وجود کشور های توسعه‌یافته در رده‌هاي بالای این جدول است. کشور آمریکا، سوئد، فرانسه، کانادا، انگلستان و کشور آلمان از جمله کشورهایی هستند که جزو 10 کشور پرتجاوز شناخته شده‌اند به گزارش شبکه خبر خشونت علیه زنان این واژه‌ها را درکنار هم به کرات از رسانه‌ ها شنیده‌اید.

 

درباره خشونت علیه زنان، بارها در رسانه‌ ها مطالبی منتشر شده و خبر های متفاوت از این حوزه، روی خروجی خبرگزاری‌ها و دیگر منابع خبری قرار گرفته است. بیشتر مردم گمان دارند خشونت علیه زنان، صرفا به مواردی مانند برخورد فیزیکی«کتک‌زدن» یا شبیه آن محدود میشود اما دامنه خشونت علیه زنان را بیش از این میدانند. خشونت علیه زنان در چهار گونه خشونت فیزیکی، روانی، اقتصادی و جنسی، قابل جداسازی است.

 

این جداسازی ازآن روی ایجاد شده که هر یک از خشونت‌هاي اعمال‌شده علیه زنان را میتوان زیر یکی از این عنوان‌ها، نام برد. خشونت فیزیکی شامل انواع و اقسام برخورد فیزیکی با زنان است. خشونت روانی به آن نوع خشونت گفته می شود که با استفاده از ابزار کلام، روحیه زنان را نشانه گرفته و انها رابا عوارض گوناگون دچار می کند.

 

خشونت اقتصادی هم با ابزار قدرت مالی و بیشتر در کشورهایی اعمال می شود که شیوه خاصی از زندگی سنتی رواج دارد. در بین تمام خشونت‌هاي اعمال‌شده علیه زنان، خشونت جنسی اهمیت ویژه‌اي دارد. این نوع خشونت، بیشتر به استفاده قهرآمیز و بدون رضایت زنان در ایجاد ارتباط جنسی گفته میشود. آسیب‌هاي ناشی از این نوع خشونت به‌ویژه اگر در سنین پایین صورت گیرد، حتی تا پایان عمر هم قابل مشاهده است

 


حتما بخوانید :  شب زفاف عروس و داماد لخت در میان جمع +عکس


 

سال گذشته میلادی، لیستی در رسانه‌ ها منتشر شد که ١٠ کشور رکورددار در تجاوز جنسی را در خود جای داده بود، انچه دراین فهرست قابل توجه است، وجود کشور های توسعه‌یافته در رده‌هاي بالای این جدول است. کشور آمریکا، سوئد، فرانسه، کانادا، انگلستان و کشور آلمان از جمله کشورهایی هستند که جزو 10 کشور پرتجاوز شناخته شده‌اند!

 

ایالات امریکا

ایالات امریکا مقام نخست همه ی گیری تجاوز را در جهان دارد. برابر گزارش دفتر آمارهای قضائی ایالات امریکا، 99 درصد متجاوزان را مردها تشکیل می‌ دهند و از میان قربانیان، 91 درصد زنان و 9 درصد مرد هستند. طبق بررسی مرکز ملی خشونت علیه زنان، یک نفر از 6 زن و یک نفر از 33 مرد آمریکایی، یک مورد اقدام به تجاوز یا تجاوز کامل را در زندگی‌ شان تجربه کرده‌ اند.

 

بیش از یک چهارم زنان در سن نوجوانی و اوائل جوانی اعلام کرده‌اند که بعد از 14 سالگی، مورد حمله به نیت تجاوز یا تجاوز کامل قرار گرفته‌اند. از این همه ی، فقط 16 درصد انها گزارش شده‌اند. تجاوزهای علنی در ایالات امریکا رایج نیست و بیشتر موارد تجاوز به صورت پنهانی انجام میشود.

 

آفریقای جنوبی

این کشور یکی از بیشترین آمارهای وقوع تجاوز را در دنیا دارد.در ‌سال 2012 حدود 65000 مورد تجاوز و سایر خشونت‌هاي جنسی دراین کشور گزارش شده است. شیوع این جرم، آفریقای جنوبی رابه «پایتخت تجاوز جهان» مشهور کرده است. طبق نظرسنجی انجام شده توسط یک موسسه تحقیقاتی، یک نفر از سه زن در جامعه آماری 3000 نفری اعلام کرده بودند که در‌ سال گذشته مورد تجاوز قرار گرفتند.

 

بیش از 25 درصد مردان آفریقای جنوبی در پاسخ به سوال نظرسنجی منتشر شده توسط شورای تحقیقات دکتری، انجام تجاوز را تأیید کردند که نیمی از آن ها گفته‌اند که به بیش از یک زن تجاوز کرده‌اند. سه نفر از چهار نفر انها تأیید کردند که در دوران نوجوانی‌شان قبلاً مورد حمله قرار گرفته‌اند.

 

سوئد

سوئد بیشترین میزان وقوع تجاوز گزارش شده در اروپا و یکی از بالاترین آمارها در جهان رابه خود اختصاص داده است. یک نفر از چهار زن در سوئد قربانی تجاوز می شود.تا ‌سال 2010، پلیس سوئد بیشترین تعداد خشونت‌ها رابه ثبت رسانده بود؛ 63 مورد در 100 هزار ساکن. این کشور سومین رتبه میزان تجاوز در دنیا را داراست.

 

در ‌سال 2009، 15700 مورد خشونت جنسی در سوئد گزارش شد که افزایشی 8 درصدی را در مقایسه با‌ سال 2008 نشان می دهد و 5940 مورد انها تجاوز جنسی بوده «شامل تجاوزهای در ملأ عام» که عامل 7590 مورد از گزارشات بوده است. در آوریل 2009، گزارش شد که جرائم جنسی در 10 سال منتهی به آن 58 درصد رشد داشته است.

 

هند

هند کشوری است که با آمار رو به رشد تجاوز جنسی روبه‌روست. تجاوز جنسی در هند یکی از رایج ‌ترین جرائم علیه زنان محسوب می شود. طبق دفتر سوابق جرائم ملی در‌ سال 2012، 24923 مورد تجاوز جنسی در هند گزارش شد اما کارشناسان بر این باورند که تعداد موارد گزارش نشده خشونت‌هاي جنسی بسیار بیش از این حرف‌هاست.

 

از این تعداد، 24470 مورد از سوی خانواده، والدین، بستگان، همسایه‌ها و سایر افراد آشنا رخ داده که بیانگر این است که 98 درصد موارد تجاوزهای گزارش شده توسط مردان آشنا انجام شده است. آخرین برآورد نشان می دهد که در هر 22 دقیقه یک مورد تجاوز جدید در هند گزارش می شود.

 

انگلستان

انگلستان یکی از کشور های توسعه‌یافته است،با این حال خشونت‌هاي جنسی و تجاوز در آن رو به رشد است. در ژانویه 2013 وزارت دادگستری، دفتر آمار ملی و اداره داخلی این کشور، اولین بولتن آماری مشترک و رسمی درباره خشونت‌هاي جنسی رابا نام «نگاهی به خشونت جنسی در انگلستان و ولز» منتشر کردند.

 

براساس این گزارش، حدود 85 هزار زن سالانه به‌طور متوسط مورد تجاوز قرار میگیرند. بیش از 400 هزار زن نیز سالانه با خشونت‌هاي جنسی مواجه میشوند. 1 نفر از هر 5 زن 16 تا 59 ساله چند نوع از خشونت‌هاي جنسی را تجربه کرده است. کشور آلمان کشور آلمان به‌عنوان یکی از کشور های توسعه‌ یافته و اروپایی با تعداد کل تجاوزهای گزارش شده، 6507394 مورد، رتبه ششم تجاوز جنسی را داراست.

 

کاتولیک‌هاي آلمانی به قربانیان اجازه داده‌اند قرص‌هاي ضدبارداری مصرف کنند. فرانسه بررسی هاي دولت فرانسه نشان میدهد که سالانه 75000 هزار تجاوز دراین کشور رخ می دهد که فقط 10 درصد قربانیان آنرا اطلاع‌ رسانی و ازآن شکایت میکنند. فرانسه با تعداد کل تجاوزهای گزارش شده 3771850 مورد در مکان هفتم جهان قرار دارد.

 

کانادا

2516918 مورد تجاوز دراین کشور پهناور گزارش شده است که فقط 6 درصد کل موارد تجاوز محسوب می شود. طبق گزارش‌ها، بیش از یک زن از هر سه زن تجربه حمله جنسی داشته و فقط 6 درصد خشونت‌هاي جنسی به پلیس گزارش شده‌اند. طبق اطلاع موسسه عدالت بریتیش کلمبیا، یک زن از هر 17 زن دراین کشور، مورد تجاوز قرار میگیرند، 62 درصد قربانیان تجاوز به صورت فیزیکی آسیب می بینند، 9 درصد مورد ضرب و شتم و آسیب جدی قرار میگیرند.

 

سریلانکا

گزارش سازمان ملل متحد درباره خشونت نشان می دهد که 5/14 درصد از مردان سریلانکایی در طول زندگی‌شان مرتکب عمل تجاوز می‌ شوند. در ‌سال گذشته 9/4 درصد مرتکب تجاوز شدند. از این میان، 7/2 درصد به یک مرد دیگر و باقی به زنان تجاوز کرده‌اند. 6/1 درصد آن ها نیز در تجاوز گروهی شرکت داشته‌اند.

 

از تعداد تجاوزکنندگان، 5/96 انها بعد از ارتکاب جرم نگران یا پشیمان نمیشوند. 9/64 درصد متجاوزان بیش از یک‌بار مرتکب این عمل شده‌ اند و 1/11 درصد انها به بیش از 4 دختر یا زن تجاوز کرده‌اند. اتیوپی برآوردها حاکی است

 

اتیوپی

یکی از بالاترین نرخ‌هاي خشونت علیه زنان را در جهان داراست.طبق یک گزارش سازمان ملل، حدود 60 درصد زنان اتوپیایی در دسترس خشونت جنسی قرار گرفته‌اند. تجاوز مشکلی جدی در اتیوپی است. این کشور به واسطه ازدواج با زنان از طریق ربایش بدنام شده است. در تعداد زیادی از مناطق اتیوپی، این امری رایج است که یک مرد، همراه با دوستانش دختر یا زنی را بعضاً با استفاده از اسب می‌دزدند.

 

فرد رباینده عروس مد نظر را پنهان کرده تا زمانی که او باردار شود. برابر گزارش‌ ها، دخترانی حتی با سن 11 سال با هدف ازدواج ربوده شده‌اند. همچنین، نیروهای نظامی این کشور، متهم به تجاوزهای نظام مند و برنامه ریزی شده به شهروندان هستند.

 

شب زفاف دختر کره اي با 200 مرد طی دو سال +عکس «ماجرای عجیب شب حجله»