پارس ناز پورتال

پی بردن به شخصیت افراد از روی رویاهایشان

پی بردن به شخصیت افراد از روی رویاهایشان

پی بردن به شخصیت افراد از روی رویاهایشان

دیدنی هست بدانید که می‌توان از روی رویاها کاملا به شخصیت افراد پی برد،افراد بر زمینه افکار و شخصیتشان خواب هاي گوناگونی می‌بینند. خیالبافی نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز خوب هست. با خیالپردازی تعداد زیادی از دردهای ما تسکین می یابند، برای تعداد زیادی از مشکلات راه حل می یابیم و قوه خلاقیت ما نیز تقویت میشود.

 

اگر خیالپردازی نبود، کودکان خلاق و کنجکاو نبودند. به همین علت واجب هست که به ذهن تان اجازه دهید تا به هر کجا که دوست دارد سرک کشد.هر کس رویاهای متفاوتی را در سر می پروراند اما این رویاها نشان از چه دارند؟ اگر می‌خواهید از طریق رویاهای هر فرد به شخصیت او پی ببرید، با ما همراه باشید. در این جا بعضی از متعارف ترین خیالپردازی ها و تعبیرات شان را برایتان آورده ایم.

 

*رویا: شما به همراه خانواده یا دوستان تان بر ساحلی دراز کشیده اید

 

تعبیر: دراز کشیدن در ساحل دریا بدین معنی هست که شما زندگی آرام و شادی دارید. به دوستان و اقوام خود وابسته اید و دوست دارید که زمان زیادی را با انها سپری کنید. از آنجا که نزدیکان زندگی تان سرمایه هاي شما میباشند، خدا را همه ي وقت بابت داشتن شان شکر میکنید.

 

*رویا: شما برنده یک جایزه در مسابقه اي مشهور شده اید

 

تعبیر: شما فرد به شدت خلاقی هستید و خیالپردازی نیز برایتان لذت بخش هست. افرادی که عاشق هیجان، خوشگذرانی و رقابت اند، افرادی با روحیه خلاقانه بالا میباشند که می‌توانند در هر رقابتی موفق شوند.

 

*رویا: به مدیرتان میگویید که دیگر به سر کار نخواهید آمد.

 

تعبیر: شما در حال حاضر با مشکلی دست و پنجه نرم میکنید و به دنبال راه حلی برای آن هستید. اما قبل از این که وارد عمل شوید خوب جوانب گوناگون آن را بررسی میکنید. مدام این سوال ها را از خودتان می پرسید که فواید اینکار چیست؟ آیا نتیجه مثبتی به همراه خواهد داشت؟ با این اوصاف شما میتوانید برترین تصمیم را بگیرید.

 

*رویا: یکی از عزیزان از دست رفته تان را ملاقات میکنید

 

تعبیر: شما در حال تسکین قلب خود هستید. دوست دارید که یکی از عزیزان از دست رفته تان را در مکانی آرام بار دیگر ملاقات کنید یا که دلتان می‌خواهد خاطرات خوب قبل بار دیگر برایتان زنده شود. در هر صورت فکر کردن به عزیزان زندگی تان انرژی مثبتی را به شما منتقل می‌کند.

 

*رویا: شما یک فرد مشهور شده اید

 

تعبیر: شما دوست دارید که دیگران را تحت نظارت خود در آورید. زمانی که شما خود را در موقعیتی بالا و قدرتمند میبینید، نشاندهنده آن هست که دوست دارید از تمام روزمرگی هایتان رها شوید. دیگر مجبور نیستید که ظرف ها را بشویید یا اتاق تان را مرتب کنید، دیگران برای شما اینکار را انجام خواهند داد.

 

*رویا: شما در حال فرار هستید، میخواهید دور جهان را بگردید

 

تعبیر: شما به تغییری در زندگی تان احتیاج دارید. باید کاری متفاوت را آغاز کنید. به این فکر کنید که چه کاری برایتان زیبا هست؟ بازدید از یک مکان اخیر یا تغییر شغل؟ گرچه این تغییر شما نباید مثل قبل برایتان سنگین باشد یا طوری باشد که از آن فرار کنید، شاید تغییر ساده دکوراسیون منزل نیز حالتان را خوب کند.

 

*رویا: شما یک ارتباط اخیر عاشقانه را شروع کرده اید

 

تعبیر: تصور داشتن یک ارتباط عاشقانه آرزوی هر شخصی هست. حتی اگر شما در یک ارتباط عاطفی به سر میبرید، این تصور خیانت محسوب نمی‌شود بلکه میتواند انگیزه اي برای بهبود ارتباط تان باشد. چیزی که مهم هست این هست که شما در ارتباط اي که ایده آل تان باشد به سر نمیبرید و باید برای به دست آوردن آن تلاش کنید.

 

*رویا: در حال حمله به فردی هستید که به شما بدی کرده هست

 

تعبیر: شما از زخمی در زندگی تان رنج می‌برید و در تلاش برای بهبود آن هستید. خیالپردازی چندان در مورد جنگیدن با دیگری میتواند به شما آسیب برساند و تمرکز شما را برهم زند. اگر نمیتوانید مشکلتان را با دیگران حل کنید، از یک مشاور یا روان دکتر کمک بگیرید.