پارس ناز پورتال

شخصیت شناسی از روی شکل دستان شما

شخصیت شناسی از روی شکل دستان شما

شخصیت شناسی از روی شکل دستان شما 

اگر فالگیرها را دیده باشید همگی با نگاه کردن بـه کف دست برای شـما طالع بینی می‌کنند. باید بدانید که در اصل این طالع بینی حقیقت دارد. 

 

شکل کف دست : شکل کف دست از اهمیت بـه سزایی برخوردار است زیرا بیانگر شخصیت اصلی هر فرد میباشد و ویژگی هـای شخصیتی که توسط کف دست اثبات شده اند بخشی جداناپذیر از زندگی افراد است.

 

شکل کف دست می تواند حتی بیانگر نوع و نحوه زندگی هر فرد نیز باشد ، کف دست هر فرد بـه‌ صورت یکی از اشکال مثلثی ، مدور ، مربع ، مستطیل است ، شـما نیز کف دست خود را بررسی نمائید و در ادامه توضیحات مربوط بـه آن را مطالعه نمائید …

شخصیت شناسی از روی شکل دستان شما

کف دست مثلثی
اگر کف دست شـما بـه شکل مثلث است پس شـما فردی نا ارام هستید ، شـما همواره دوست دارید کارهای ماجرا جویانه انجام دهید مانند : صعود بـه کوهستان ، قایق سواری در رودخانه و …شـما دوست ندارید زیاد در خانه بمانید و مایلید تمام ناشناخته ها را کشف نمائید و همیشه پرکار و پر انرژی هستید ، شـما عاشق آزادی هستید و دوست ندارید دیگران بـه شـما امر و نهی کنند ، دوست دارید در همه ی ي کارها نفر اول باشید و دیگران همیشه نقش رهبری را بـه شـما بدهند.

شخصیت شناسی از روی شکل دستان شما

کف دست مدور و گرد
اگر کف دست شـما گرد است یعنی شـما مایلید تا دوستان زیادی داشته باشید و از حضور در جشن ها و میهمانی ها لذت می‌برید ، دوست دارید همواره با افراد جدید ملاقات کنید و با آن ها تبادل افکار و اندیشه داشته باشید .

 

شـما دوست دارید بـه دیگران چه از نظر مالی و چه از نظر روحی کمک کنید و از توجه دیگران بـه خودتان بسیار خوشحال و شادمان میشوید ؛ شـما همیشه روشن فکرید و دوست دارید زندگیتان را وقف یاری و کمک بـه دیگران نمائید اما در عین حال از انجام کارهای یکنواخت و تکراری زود خسته میشوید.

شخصیت شناسی از روی شکل دستان شما

کف دست مربع
اگر کف دست شـما بـه شکل مربع می باشد پس شـما فردی هستید که از بودن در هوای آزاد بسیار لذت می برید و بیشتر وقت تان را نیز در هوای آزاد سپری می کنید ، معمولاً” دارای بدنی قوی بوده و فردی پر تحرک می باشید.برایتان اهمیتی ندارد که اطرافتان پر از دوست باشد و تنها داشتن چند دوست خوب برایتان کافی و لذت بخش است ، شـما مایل نیستید

 

تغییرات زیادی در زندگی خود ایجاد نمائید و اگر بتوانید برنامه ریزی منظمی داشته باشید می توانید کارهای بسیاری را بـه انجام برسانید .شـما بـه احتمال بسیار زیاد فردی ماهرید که توانایی ساخت بسیاری از چیزها را دارد.

شخصیت شناسی از روی شکل دستان شما

کف دست مستطیل
شـما دارای قدرت تخیل بسیار زیادی هستید و احتمالا” خواب هـای بسیار زیادی تا کنون دیده اید ، شـما دارای فکر پویا و خلاقی هستید و بهتر است اندیشه هایتان را هر روز بر روی کاغذ یادداشت کنید و شاید حتی بتوانید شعر یا داستان کوتاهی بنویسید.

 

 بـه گزارش پارس ناز برخورد شـما با دیگران بسیار گرم و صمیمانه است و فردی بسیار حساس هستید و گاهی ممکن است در برخورد با مسائل بسیار احساساتی شوید ، شـما همواره خواهان آرامش در زندگی خود هستید و از بحث و جدل بـه شدت بیزارید.

 

شـما از گذراندن وقت در تنهایی بسیار لذت می برید اما در عین حال بـه اطرافیان بویژه خانواده تان بسیار علاقه مندید و در کل فردی مهربان می باشید ، شـما فردی هستید با روحیه ای رمانتیک و در عین حال بسیار هنرمند و خلاق می باشید .