پارس ناز پورتال

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

مجموعه : اخبار سینما
شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس 

امروز بـه شرح عاشقی و دلدادگی ستاره هاي مشهور می‌پردازیم. ستاره هاي میتوانند برای خیلی ها الگو باشند، اخبارشان دنبال می شود، لباسهای انها مد می شود، طرفداران شان عطرها و لباسهای برند آن ها را خریداری می کنند و حتی عاشقی و دلدادگی شان می تواند الگو طرفداران شان باشد، در ادامه نحوه آشنایی این ستاره ها با همسران رابه شـما میگوییم، با پارس ناز همراه باشید.

 

پاتریک دمپسی

اگر سریال آناتومی گری را دیده‌ باشید بی شک پاتریک دمپسی را می‌شناسید، این سلبریتی کـه حضور موفقی در فیلم جیغ ۳ نیز داشته اسـت چیزی بیشتر از ۲۰ سال میشود کـه رابطه عاشقانه‌اي با جیلیان فینک دارد. پاتریک بـه اندازه‌اي عاشق جیلیان شد کـه مدتی بعد بـه وی پیشنهاد ازدواج داد و این زوج خوشبخت روزهای خوبی را درکنار هم سپری می کنند.

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

دراین بین بی شک این پرسش برای شـما پیش آمده اسـت کـه جیلیان فینک کیست؟ برای شـما باید بگوییم حدود ۳۰ سال پیش زمانی کـه پاتریک دمپسی هنوز بـه یک سلبریتی پرطرفدار تبدیل نشده بودو اسم و رسمی نداشت وارد یک سالن آرایش میشود تا موهایش را کوتاه کند. دست برقضا دختر زیبا رویی دراین سالن آرایش کار میکرد و چشم پاتریک بـه این دختر می‌افتد و صد دل عاشق او می شود.

 

مت دیمون

حتما شـما هم در خصوص عشق در نگاه اول شنیده‌اید و می دانید بعضی از زوج‌ها در نخستین برخورد و نگاه بـه یک دیگر دل می‌بنند و عاشق می شوند، داستان مت دیمون نیز از همین قرار اسـت و روزی از روزها وقتی برای نوشیدنی بـه یک کافه‌ رفته بود چشمش بـه دختری دراین کافه می‌افتد کـه برای مشتریان قهوه سرو می کند. مت دیمون در همان نگاه اول عاشق این دختر می شود.

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

این دختر کـه لوسیانا باروسو نام دارد بـه عشق مت دیمون پاسخ می دهد و مدتی باهم در ارتباط باقی میمانند. دراین مدت لوسیانا کـه از قرار معلوم مهره مار دارد حسابی عقل از سر مت دیمون می برد و کار آن‌ها بـه ازدواج میکشد. جالب اسـت بدانید پس از گذشت چندین سال از ازدواج مت دیمون و لوسیانا، مت هنوز هم عاشق لیوسیانا اسـت و مدعی اسـت از این کـه عاشق یک آدم معمولی شده و بـه اول دل بسته افتخار میکند.

 

نیکلاس کیج

نیکلاس کیج زمانی کـه آلیس کیم، تنها ۱۹ سال بیشتر نداشت با او دریک رستوران آشنا شد، آلیس دراین رستوان برای مشتری غذا سرو میکرد و زیبایی‌اش چشم نیکلاس را گرفت. در نتیجه این دو مدتی وارد رابطه‌اي عاشقانه و صمیمی شدند تا این کـه کار آن‌ها بـه ازدواج کشید.

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

از قضای روزگار آتش عشق نیکلاس و آلیس دوام نداشت و پس از تولد نخستین فرزندشان با نام کالیل «kal-el»، این زوج از هم جدا شدند. البته باید این نکته را نیز درنظر داشت کـه نیکلاس و آلیس ۱۱ سال باهم زندگی مشترک داشتند کـه این مقدار نسبت بـه ازدواج‌هاي هالیوودی کـه در بیشتر مواقع دوام زیادی ندارد بازهم زیاد بنظر میرسد.

 

کلسی گرامر

این هنرپیشه ۶۳ ساله تا کنون سه بار ازدواج کرده اسـت پس از آخرین طلاقش بـه صورت اتفاقی کیتی والش را در هواپیما ملاقات کرد. کیتی بعنوان مهماندار در هواپیما خدمت میکرد و وقتی متوجه شد کلسی گوشه چشمی بـه او دارد خودرا از نگاه گرامر مخفی نکرد.

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

و او نیز راز دلش رابا کلسی باز کرد تا عشق این دو شکوفا شود. جالب اسـت بدانید کیتی از طرفداران دوآتشه کلسی گرامر اسـت و این امر نیز بـه عشق این زوج دامن زده تا کلسی گرامر در آخرین ازدواجش تجربه خوبی از عشق و دلدادگی را داشته باشد.

 

کونان ابرایم

علاقه‌مندان برنامه‌هاي تلویزیونی کونان رابه خوبی می‌شناسند، وی یکی از مجری‌هاي مشهور اسـت و مجری‌گری برنامه‌هاي مختلفی را در کارنامه‌اش دارد. از قرار معلوم داستان عشق و ازدواج کونان ابرایم با لیزا پاول نیز بـه یکی از اجراهای کونان در تلویزیون باز میگردد.

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

این‌گونه کـه پیداست کونان در یکی از برنامه‌هاي آخر شب با کونان ابراین، مشغول اجرا بوده اسـت کـه بـه ناگاه چشمش بـه دختری زیبا و جذاب در بین تماشاچیان می‌افتد وی در همان نگاه اول عاشق این دختر میشود و پس از اجرای برنامه بـه سمت او میرود و نامش را جویا میشود و سر صحبت را باز می کند. کونان ابرایم از هر فرصتی برای ستایش همسرش و یادآوری لحظه‌اي کـه عاشق او شده استفاده میکند.

 

استیو هاروی

استیو نه تنها هنرپیشه موفقی اسـت بلکه دستی در نگارش دارد و کتاب پرفروشی در زمینه التیام روابط فردی منتشر کرده اسـت. استیو کمدین تاثیرگذاری اسـت و یکی از روزها مارجوری، همسر فعلی استیو برای تماشای برنامه استندآپ کمدی او رفته بود کـه دراین برنامه چشم استیو از میان انبوه جمعیت بـه مارجوری میافتد در همان لحظه دل بـه او می بازد.

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

جالب اسـت بدانید استیو هاروی در همان برخورد اول در در حین اجرای برنامه در حضور تماشاگران بـه مارجروی رو میکند و می گوید مـن تـو را نمی‌شناسم اما با تـو ازدواج خواهم کرد. خوشبختانه مارجوری نیز درخواست ازدواج استیو را رد نکرد و این زوج از دهه ۹۰ میلادی تا کنون درکنار یک دیگر زندگی خوبی را تجربه میکنند.

 

ویز خلیفا

ویز خلیفا از سال ۲۰۰۶ تا کنون در زمینه موسیقی رپ فعالیت دارد و روز بـه روز هواداران بیشتری پیدا میکند. از طرف دیگر آمبر روز نیز یکیدیگر از چهره‌‌هایي اسـت کـه با سلبریتی‌هاي مختلفی دیده شده اسـت. دراین بین ممکن اسـت فکر کنید آمبر راز عشق خود رابه ویز خلیفا گفته اما این قضیه کاملاً بر عکس اسـت.

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

ظاهرا از ویز خلیفا دریک گفت‌وگو پرسیده شده اسـت اگر تنها یک زن در دنیاوجود داشته باشد ویز دوست دارد این زن چـه کسی باشد. ویز نیز بدون معطلی پاسخ می دهد کـه آمبر روز تنها زن روی زمین درنظر اوست و چشمم هیچ زن دیگری را نمیبیند. البته همان طور کـه از دنیای سلیبریتی‌ها انتظار میرود عشق و دلدادگی ویز خلیفا بـه آمبر روز دیری نپایید اما داستان این عشق در نوع خود جالب بنظر می رسد.

 

متیو لوئیس

طرفداران مجموعه فیلم‌هاي هری پاتر متیو لوئیس رابه خاطر ایفای نقش نویل لانگ‌باتم دراین فیلم‌ها بـه خوبی می‌شناسند. جالب اسـت بدانید داستان عشق و دلدادگی متیو لوئیس بـه همسرش یکی از جذاب‌ترین داستان‌هاي عاشقی در بین سلبریتی‌هاست.

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

متیو لوئیس بـه صورت اتفاقی با یک بلاگر کـه علاقه زیادی بـه مجموعه هری‌ پاتر دارد آشنا می شود، این طرفدار هری پاتر کـه دست بر قضا چهره زیبا و اندام خوش‌تراشی نیز دارد نامش آنجلا جونز اسـت و آشنایی متیو و آنجلا تبدیل بـه رابطه‌اي عاشقانه و پر سوز می شود تا این کـه همین چند ماه پیش شاهد ازدواج متیو و آنجلا بودیم.

 

ریس ویترسپون

اگر طرفدار ویترسپون باشید حتما بـه خوبی میدانید کـه وی طلاق تلخی رابا رایان فیلیپ تجربه کرد و شاید پیش خود گفته باشید ریس ویترسپون پشت دستش را داغ می کند تا با مرد دیگری ازدواج کند.

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

اما عشق همیشه راه خودش را پیدا می کند و ریس دوست‌داشتنی یک‌بار دیگر عاشق شد. اینبار ریس دل بـه مردی بست کـه مدتی کارگزار او بودو وظیفه هماهنگ کردن قراردادها و برنامه‌هاي کاری او را بر عهده داشت. از قرار معلوم جیم تات، مرد خوبی اسـت و عشق ریس ویترسپون را بی‌پاسخ نگذاشته اسـت.

 

آدام سندلر

وی یکی از مشهور‌ترین و موفق‌ترین کمدین‌هاي دنیای هالیوود اسـت و کاملاً طبیعی اسـت همسر وی نیز باید علاقه‌مند کمدی باشد. خوشبختانه این اتفاق در زندگی آدام سندلر افتاده اسـت و بجای این کـه دنبال سلبریتی‌هاي پردردسر برود از طریق یکی از دوستانش با دختری با نام جکی آشنا شد. جکی دختر بسیار خوش‌طبعی اسـت و بـه کمدی و فیلم‌هاي خنده‌دار عشق می‌ورزد.

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

وی قبل از آشنایی با سندلر نیز حسابی او را می‌شناخت و از طرفداران پر و پا قرص آدام سندلر بود. آدام سندلر نیز پس از ازدواج با جکی وقتی متوجه علاقه وی بـه فیلم‌هاي کمدی شد در فیلم big daddy بـه وی پیشنهاد ایفای نقش داد و جکی نیز با جان و دل دراین نقش بازی کرد. آدام و جکی از سال ۲۰۰۳ باهم پیمان ازدواج بسته‌اند و ازآن زمان تا کنون زندگی خوبی را درکنار یک دیگر تجربه میکنند.

 

جری ساینفلد

جالب اسـت بدانید جسیکا ساینفلد کـه چیزی بیشتر از دو دهه اسـت او را بهمین نام می‌شناسیم در ابتدا نام دیگری داشت و با نام جسیکا اسکلار شناخته می ‌شد تا این کـه با جری ساینفلد کمدین آشنا شد و پس از ازدواج فامیل او را استفاده کرد. جسیکا ساینفلد علاقه زیادی بـه مجموعه کمدی seinfled داشت.

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

و همین علاقه باعث شد تا نهایتاً افتخار آشنایی با جری ساینفلد را از نزدیک پیدا کند. این آشنایی بـه دوستی خوبی بین این دو منجر شد و پس از مدتی نیز شاهد ازدواج جری و جسیکا بودیم. این دو زوج موفق بعنوان سلبریتی‌هایي کـه بیشتر از ۲۰ سال اسـت باهم ازدواج کرده‌اند شاخته می شوند و بی شک در آینده نیز زندگی خوبی را تجربه خواهند کرد.

 

دیوید بکام

شاید باورش برای شـما دشوار باشد کـه دیوید بکام افسانه‌اي عاشق ترانه‌هاي گروه اسپایس گرلز شود اما این حرف را از مـا داشته باشید کـه دیوید بکام قبل از ازدواج با ویکتوریا، عاشق وی بودو تمام ترانه‌هاي او در گروه اسپایس گرلز را گوش می کرد.

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

دیوید بکام بـه هر دری زد تا با ویکتوریا ملاقات کند و دست آخر پس از پایان یک مسابقه فوتبال درسال ۱۹۹۷ موفق بـه دیدن روی ماه ویکتوریا شد ودر همانجا راز دلش را برای او فاش کرد. از قرار معلوم ویکتوریا نیز دلش پیش دیوید بودو این آشنایی باب دوستی‌هاي بیشتر را میان این دو باز کرد تا نهایتاً شاهد ازدواج این سلبریتی‌هاي فوق‌ ستاره باشیم.

 

جان تراولتا

بـه احتمال زیاد شـما هم زیاد در خصوص عشق‌هاي جوانی شنیده‌اید و افراد زیادی را سراغ داریم کـه عشق پرشوری در نوجوانی و جوانی بـه سلبریتی‌ها دارند و عکس آن‌ها را از دیوار اتاق آویزان میکنند. اما کمتر کسی این عشق‌ها را جدی میگیرد ودر بیشتر مواقع با عشق‌هاي گذرا و ناپایداری طرف هستیم.

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

اما از قرار معلوم عشق کلی پرتسون بـه جان تراولتا با این عشق‌ها فرق داشت و کلی زمانی کـه تنها ۱۶ سال بیشتر نداشت با مشاهده فیلم grease بـه جان تراولتا دل باخت و عاشق‌اش شد. این عشق پاک و معصوم ثمر بخش بودو دست آخر کلی بـه رؤیای نوجوانی‌اش رسید و با جان تراولتا ازدواج کرد.

 

فرگی

فرگی و جاش دوهامل هردو سلبریتی‌هاي معروفی هستند اما قصه عشق‌شان با سایر سلبریتی‌هایي کـه ازآن‌ها میشنویم تفاوت دارد. این دو چهره‌سرشناس قبل از آشنایی هردو در اوج موفقیت بودند و فرگی در گروه black eyed peas ترانه‌خوانی می کرد و دوهامل نیز هنرپیشه معروفی بود اما از قرار معلوم جاش دوهامل قبل از این کـه شخصاً فرگی را از نزدیک ملاقات کند بـه اول دل بسته بود.

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

ظاهرا عشق دوهامل بـه فرگی بـه حدود ۵ سال قبل‌تر از ملاقات رسمی آن‌ها باز می گردد و جاش دوهامل بـه مدت ۵ سال بی‌آنکه چیزی بـه زبان بیاورد بار عشق فرگی را تحمل کرده بود. جالب اینجاست کـه دوهامل و فرگی پس از آشنایی رابطه خوبی باهم نداشتند و عشق آتشین آن‌ها دیری نپایید کـه بـه خاکستر تبدیل شد.

 

جسیکا آلبا

هالیوود دنیای عجیبی اسـت و تنها سلبریتی‌ها و ستاره‌هاي این دنیا را می‌شناسیم، اما دنیای هالیوود بسیار بزرگ تر از چیزی اسـت کـه مـا میبینیم و افراد زیادی در پشت‌پرده هالیوود مشغول بکار هستند. کش وارن نیز یکی از همین افراد بود کـه درسال ۲۰۰۴ در فیلم چهار شگفت انگیز در نقش دستیار تولید با عوامل این فیلم همکاری می کرد.

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

دست بر قضا دراین فیلم جسیکا آلبا نیز حضور داشت و کش وارن در نخستین برخورد یک دل کـه نه، صد دل عاشق آلبای زیبارو شد. خوشبختانه روزگار با کش وارن یار بودو آلبا نیز کـه ظاهرا مهر کش در دلش افتاده بود بـه عشق او پاسخ مثبت داد. چهار سال این دو باهم آشنا بودند و راز و نیاز میکردند تا این کـه نهایتاً عشق آن‌‌ها منجر بـه ازدواج شد و جسیکا آلبا سه فرزند از کش وارن دارد.

 

ساندرا بولاک

بی شک ساندرا بولاک را می‌شناسید اما بعید می دانیم حتی اسم جسی جیمز بـه گوش شـما خورده باشد. جسی جیمز مجری موفقی در برنامه‌هاي تلویزیونی اسـت و ید طولایی در تولید و فروش اتومبیل و موتورسیکلت دارد. ظاهرا ساندرا بولاک عاشق برنامه تلویزیونی monster garage بود.

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

و از آنجایی کـه جسی جیمز دراین برنامه مجری‌گری می کرد بـه او دل بست. این عشق نهایتاً بـه آشنایی و ازدواج آن‌ها منجر شد اما از قرار معلوم دست روزگار برنامه‌هاي دیگری برای این زوج عاشق داشت و پس از مدتی عشق آن‌ها فروکش کرد و شاهد جدایی ساندرا بولاک و جسی جیمز بودیم.

 

تام کروز

تام کروز بـه اندازه‌اي ثروت و شهرت دارد کـه روی هر دختری انگشت بگذارد میتواند دل او را ببرد اما عشق این حرف‌ها را نمی‌فهمد و حتی تام کروز نیز ماجرای عشقی سوزناک دارد. کتی هولمز همسر فعلی تام کروز از کودکی عاشق تام بوده اسـت و بـه گفته یکی از همشاگردی‌هایش کتی عکس‌هاي تام کروز را داخل دفترچه‌خاطراتش نگه می‌داشت.

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

این عشق سرانجام بـه ازدواج ختم شد و ماحصل رابطه تام کروز و کتی هولمز دختری با نام سوری اسـت کـه کاملاً پیداست زیبایی پدر و مادرش رابه ارث برده اسـت.

 

بیلی جو آرمسترانگ

طرفداران موسیقی پاپ و راک بیلی رابه خوبی می‌شناسند، وی مؤسس گروه موسیقی گرین دی اسـت و کنسرت‌هاي زیادی را در سرتاسر دنیا اجرا کرده اسـت. همان‌گونه کـه حتما می دانند خواننده‌ها رسم دارند در حین اجرای کنسرت یکی از تماشاچیان رابه روی صحنه بیاورند. بیلی جو نیز همین رسم را در یکی از کنسرت‌هایش اجرا کرد.

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

او از دختری زیبا و جوان با نام آدرین نِسر در کنسرتی کـه سال ۱۹۹۰ برگزار کرده بود دعوت کرد تا روی صحنه بیاید. این دختر نیز کـه عشق سوزانی بـه بیلی داشت بـه دعوت او لبیک گفت و این آشنایی باب دوستی‌هاي بیشتر و سرانجام ازدواج بیلی جو آرمسترانگ و آدرین نسر رابه دنبال داشت. این زوج درسال ۱۹۹۴ ازدواج کرده‌اند و ازآن زمان تا کنون با خوبی و خوشی درکنار هم زندگی می کنند.

 

توبی مگوایر

بـه احتمال زیاد حتی اسم جنیفر مِیر بـه گوش شـما نخورده اسـت اما جالب اسـت بدانید جنیفر یکی از ستاره‌هاي درخشان دنیای طراحی جواهرات اسـت، از طرف دیگر توبی مگوایر نیز سلبریتی‌ شناخته‌ شده‌اي در دنیای سینما اسـت و حضور وی در چندین مجموعه از فیلم‌هاي مرد عنکبوتی هرگز فراموش نمیکنیم.

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

ظاهرا جنیفر عشق سوزانی از توبی مگوایر داشت و بـه لطف آشنایان و اطرافیان موفق شد با توبی از نزدیک آشنا شود و راز دلش را پیش او فاش کند. آشنایی این دو بـه مدت ۵ سال ادامه یافت تا این کـه نهایتاً ازدواج کردند و یک دختر و پسر ماحصل این ازدواج بود. عشق جنیفر بـه توبی دیری نپایید و این زوج پس از تولد فرزند دومشان از هم جدا شدند.

 

روبن استودارد

سوراتا زوری، همسر روبن اتودارد بودو آشنایی آن‌ها یکی از رمانتیک‌ترین آشنایی‌ها در بین سلبریتی‌ها بـه‌حساب می آید. روبن اتودارد بـه صورت کاملاً اتفاقی دریک برنامه ترانه‌خوانی کـه در یکی از فروشگاه‌هاي وال‌مارت برگزار شده بود حضور پیدا کرد.

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

ودر همین برنامه بود کـه سوراتا زوری توانست مرد رؤیاهای خودرا ملاقات کند و آشنایی این دو بـه ازدواج درسال ۲۰۰۸ ختم شد. روبن و سوراتا زندگی خوبی را تجربه نکردند و چهار سال بعد درسال ۲۰۱۲ از هم جدا شدند.

 


 

و در ادامه عکس های زیرخاکی ستاره های مشهور

دیدن عکس هاي قدیمی، بـه خصوص عکس هاي قدیمی ستاره ها، حالتی از نوستالژیک را برای مـا بـه همراه دارد. دیدن چهره هاي انها در طول سالیان متمادی بر روی پرده سینما یا صفحه تلویزیون این امکان رابه مـا می دهد تا تاثیرات گذر زمان بر روی خطوط چهره افراد را ملموس تر و واضح تر درک کنیم.

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

تئودور روزولت، نخستین رئیس جمهور کشور آمریکا کـه درسال 1910 پرواز کرد

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

دنیل ردکلیف در فیلم برداری «دیوید کاپرفیلد»، 1999

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

نیکولا تسلا در آزمایشگاهش، 1899

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

استیون اسپیلبرگ در فیلم برداری «آرواره ها»، 1974

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

جیلین اندرسون در فیلم برداری «پرونده‌هاي ایکس»، 1990

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

کرت کوبین و دخترش، 1993

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

الیجا وود و مکالی کالکین، 1993

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

آدری هپبورن با حیوان خانگی‌اش، 1958

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

فردی مرکوری در حال گریم قبل از کنسرت اش، 1980

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

مرلین مونرو در حال کتاب خواندن، 1952

شرح عاشقی و دلدادگی ستاره های مشهور + عکس

بیل کلینتون 4 ساله، 1950