پارس ناز پورتال

شغل دوم مجریان مشهور تلویزیون ایران چیست؟

مجموعه : اخبار سینما
شغل دوم مجریان مشهور تلویزیون ایران چیست؟

شغل دوم مجریان مشهور تلویزیون ایران چیست؟ 

مجری ها معمولاً اضافه بر شغل اصلی خود سراغ کار دیگری هم می‌روند، مثل مجریان ایرانی که در زیر به شما معرفی کرده ایم. این روزها مجریان صدا و سیما اضافه بر مجری‌گری خود، پست‌ها و شغل‌هایي دارند که در این مقاله به آنها پرداخته‌ایم. کسب و کاری که گرچه احتمالا چهره بودن، یکی از مهم‌ترین خصوصیت هاي آن باشد.

 

احتمالا هم دغدغه حضور اکثر مدیران در رسانه ها باشد که مجریان تلویزیونی را به اتاق هاي مدیرکلی روابط عمومی در سازمان ها و وزارت منزل هاي گوناگون می کشاند. این گزارش، بازبینی کوتاهی هست بر مدیران روابط عمومی سازمان هاي گوناگون که یک خصوصیت مشترک دارند. آنها مجریان مشهور تلویزیون میباشند.

شغل دوم مجریان مشهور تلویزیون ایران چیست؟

محمد اصغری- روابط عمومی آقای خوش آب و هوا

احتمالا اگر از شما بپرسند خلاقانه ترین و بامزه ترین گزارش هاي هواشناسی را از زبان کدام کارشناس شنیده اید، به یک اسم مشترک برسید:«محمد اصغری». کارشناس خوش ذوق هواشناسی که برای نخستین بار توانست کلیشه هاي متعارف و کسل کننده گزارش هاي هواشنای در کشور را بشکند،

 

اکنون چند روزی هست که یک عنوان دیگر هم دارد:« مدیر کل روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور». اصغری حدود ۱۸ سال هست که در سازمان هواشناسی کشور مشغول فعالیت هست.

شغل دوم مجریان مشهور تلویزیون ایران چیست؟

قاسم بی نیاز – به وزارتخانه برمی گردیم

مجری برنامه خانوادگی «به منزل برمی گردیم» در شبکه استان تهران،اکنون چندسالی می‌شود که برصندلی مدیرکلی روابط عمومی وزارت راه تکیه زده هست. «سید قاسم بی نیاز» که کارشناس ارشد روابط بین الملل هم هست، از مهرماه سال ۱۳۸۸ که با فرمان «حمید بهبهانی» وزیر وقت وزارت راه و ترابری، به این وزارت منزل آمد تا اکنون بعنوان مدیرکل روابط عمومی در وزارت وزارت راه و شهرسازی مشغول به کار هست.

شغل دوم مجریان مشهور تلویزیون ایران چیست؟

بهروز تشکر – طهران، شهر تهران

به گزارش پارس ناز خبرنگاری که از سال ۷۳ به صداویمای جمهوری اسلامی ایران وارد شده، اکنون اضافه بر سردبیری و اجرای برنامه تلویزیونی «استان تهران۲۰» در شبکه استان تهران، همین چند روز پیش دستور مشاورت مدیر شبکه در امورمناسبتی و مدیرکلی روابط عمومی شبکه شهر تهران را هم دریافت کرد.

 

بهروز تشکر کارشناسی ارشد روزنامه نگاری دارد و تا اکنون مدیریت روابط عمومی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی و همین طور مدیریت روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری استان تهران را هم در کارنامه خود دارد

شغل دوم مجریان مشهور تلویزیون ایران چیست؟

مهدی آقا بیگی- از شهرداری تا قاف

مجری سال‌های نه عمده دور اکران شبکه اول سیما هم از جمله مجریان مشهوری هست که پیشینه حضور در روابط عمومی هاي گوناگون را دارد.«مهدی آقا بیگی» مجری ۳۹ ساله رادیو و تلویزیون که لیسانس علوم دینی دارد برنامه «قاف تا قبله» شبکه یک را هم اجرا می‌کند، پیش از اینها مدیر رابطه با رسانه هاي شهرداری استان تهران بود.

 

روابط عمومی وزارت اموزش و پرورش و روابط عمومی سازمان بهزیستی نیز از جمله نهادها و سازمان هایي بود که آقا بیگی در آن به فعالیت می پرداخت. او هم اکنون مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ شهر تهران هست.

شغل دوم مجریان مشهور تلویزیون ایران چیست؟

هادی زنوزی – شبکه خبر با چاشنی پتروشیمی

مجری سابق شبکه خبر و گرچه بازمانده نخستین گروه از مجریان این شبکه، اکنون حدود دو سالی می‌شود که از این شبکه تلویزیونی استعفا داده. «هادی زنوزی اصل» که ۱۳ سال پیش با راه اندازی شبکه خبر به این شبکه آمد و از جمله مجریان خوشنام و خوش صدای خبر در این شبکه بود، حدود ۵ سال با عنوان مدیرکل روابط عمومی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی مشغول به کار بود

 

و ۳ دوره بعنوان رئیس نمایشگاه ایران پلاست هم فعالیت کرد. هرچند استعفا یا به روایتی دیگر برکناری، بالاخره این فعالیت بود و مشارکت او با پتروشیمی در مردادماه سال ۸۹ هم به آخر رسید. زنوزی که کارشناسی شیمی کاربردی و کارشناسی ارشد روابط بین الملل دارد جایی در وبلاگ شخصی اش گفته که عطای کار روابط عمومی را برای همۀ وقت} به لقایش بخشیده.

شغل دوم مجریان مشهور تلویزیون ایران چیست؟

فرزاد جمشیدی – همه ي شایعه هاي مجری مشهور

احتمالا پرخبرترین و شایعه خور ترین مجری برای تصدی سمت هاي مدیریتی، او باشد. سمت هایي که گرچه فقط در حد شایعه باقی می مثل.«فرزاد جمشیدی» که دکترای علوم قرآنی دارد، گرچه یک پیشینه ۳ ماهه در روابط عمومی وزارت بازرگانی دارد. او که شهریور ماه سال ۸۶ بعنوان مدیرکل روابط عمومی وزارت بازرگانی منصوب شد، تنها ۳ ماه پس از انتصاب، استعفا کرد و کلید اتاق مدیرکلی روابط عمومی را به وزیر پس داد.

 

جمشیدی گرچه در این سالها هم چنان در صدر شایعات انتصابی بوده که مهم‌ترین این شایعه ها، ریاست سازمان ملی جوانان بود.

شغل دوم مجریان مشهور تلویزیون ایران چیست؟

علی صالح- این روزها

به گزارش پارس ناز در اتاق بازرگانی این روزها، چهره آشنای مجری برنامه «این شبها» را میشود در اتاق مدیریت روابط عمومی اتاق بازرگانی شهر تهران دید.«علی صالح» از آذرماه سال ۸۸ این سمت را عهده دار شده هست. صالح که تحصیلات دانشگاهی اش را در گرایش هاي الهیات و ارتباطات در دانشگاه امام راستگو «ع» به آخر رسانده هست،

 

از سال ۱۳۷۴ نیز فعالیت خود را در تلویزیون شروع کرد و با اجرای برنامه هایي هم چون صبح بخیر ایران و پرتو ، به عوان یکی از مجریان مشهور شناخته شد.

شغل دوم مجریان مشهور تلویزیون ایران چیست؟

شاهین آرپناهی- از گلبرگ تا رایتل

این روزها که بازار واکنش ها به امکان مکالمه تصویری توسط یکی از اپراتورهای گوشی داغ هست،اسم یک نفر اکثر از همۀ وقت} شنیده میشود: «مجری برنامه گلبرگ». «شاهین آرپناهی» که برنامه گلبرگ با اجرای او و کارشناسی «حجت الاسلام دهنوی» به یکی از پرطرفدارترین برنامه هاي صداوسیما تبدیل شده هست

 

و محور اصلی برنامه اش هم روابط دختران و پسران برمبنای آموزه هاي اسلامی هست، اکنون این روزها مهم‌ترین کارش جواب به منتقدان امکان مکالمه تصویری سیمکارت هاي رایتل هست. امکانی که مخالفانش می‌گویند حریم روابط محرم و نامحرم را خواهد شکست. آرپناهی همین اکنون «مدیر کل برند و ارتباطات » رایتل هست.