پارس ناز پورتال

معرفی بهترین شغل های پردرآمد برای زنان

معرفی بهترین شغل های پردرآمد برای زنان

معرفی بهترین شغل های پردرآمد برای زنان 

برترین شغل هاي پردرآمد برای زنان را به شما معرفی می کنیم که می تواند برای زنان منزل دار خوب واقع گردد و سوددهی خوبی دارند. بیشتر مردم کار کردن را دوست دارند و بانو‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در ادامه این تاپ 10 فهرستی تهیه کرده‌ایم از ده شغل پر درآمد و جذابی که بانو‌ها فعالیت بیشتری در آن دارند.

 

گرچه این شغل‌ها نیز با هم تفاوت داشته و برخی از انها به لحاظ سختی یا درآمد احتمالی با یکدیگر تفاوت‌هاي چشم گیری دارند. کارهایی که در ادامه می بینید اکثرا توسط بانو‌ها انجام می شوند, دستمزد مناسبی دارند, امکان مشغول شدن در انها بیشتر هست, بین کار و زندگی تعادل خوبی بر قرار میکنند و امنیت شغلی بالایی دارند.

 

10. طراحی لباس

شغل رویایی خیلی از بانو‌ها طراحی لباس برای خود و دیگران هست. احتمالاً اگر کسی به این شغل وارد شود علاقه زیادی به کار خود خواهد داشت و از انجام آن لذت زیادی خواهد برد. یکی از مزایای اینکار عدم احتیاج آن به سرمایه آغاز چندان هست, به گونه ای که هرکسی میتواند در منزل خود لباس‌هایي که در ذهن دارد را طراحی کرده و حتی تولید کند. به این علت توصیه می کنیم در صورتی که به دنبال یک کار اخیر هستید طراحی لباس را نیز در نظر داشته باشید

 

9. برنامه نویس کامپیوتری

به صورت کلی کار یک برنامه نویس فرآوری و گسترش نرم افزارهای گوناگون هست. یک برنامه نویس باید توانایی بازنویسی, رفع ایراد, نگه داری و تست کردن اپلیکیشن‌ها و برنامه‌هاي گوناگون در سیستم عامل‌ها و پلتفرم‌هاي متفاوت را داشته باشد و به برخی از زبان‌هاي برنامه نویسی مسلط باشد. از مزایای اینکار امکان دور کاری و انجام پروژه‌اي کارهاست.

 

8. وبلاگ نویسی

شاید هرکسی دوست دارد که در منزل خود کارهای خلاقانه انجام دهد. یکی از کارهای تقریباً ساده‌اي که هر کس میتواند در منزل آن را به انجام برساند وبلاگ نویسی یا فعالیت هدفمند در شبکه‌هاي اجتماعی مانند اینستاگرام هست. با دقت به این که معمولاً بانو‌ها در نویسندگی استعداد بهتری دارند, وبلاگ نویسی یا فرآوری صفحات در شبکه‌هاي اجتماعی و ایجاد درآمد از آن ها می تواند بعنوان یک شغل خوب در نظر گرفته شود.

 

7. مدیر استراتژی

یک مدیر استراتژی باید اوضاع, آمارها و درآمد کمپانی را بررسی کرده و راه‌هاي مناسب برای دستیابی به اهداف را مشخص کند.

 

6. اپتومتریست

اپتومتریست‌ها در اساس مراقبت‌هاي بهداشتی فعالیت میکنند و کار اصلی آن ها مشخص کردن عدد عینک , پیدا کردن ایرادات گوناگون بینایی در افراد و معاینه سرپایی جراحات و ایرادات چشمی هست. انها چشم بیماران را مورد بررسی قرار داده و با انجام تست‌هاي مخصوص بینایی سنجی دشوار انها را رفع می کنند.

 

5. روان شناس

بانو‌ها معمولاً روان‌شناس‌هاي درجه یکی میباشند. آن ها نسبت به مردان عموما توانایی بالاتری در درک احساسات و دشواری های افراد دارند. به همین علت این شغل یکی از برترین و محبوبترین حرفه‌ها در بین زنان هست

 

4. داروسازی

حتی در سخت ترین شرایط اقتصادی نیز توانایی‌هاي یک داروساز در تصحیح کردن نسخه‌ها و فروش داروهای درست به بیماران همواره مورد نیاز هست. با دقت به نیاز بازار به این افراد و دستمزد و درآمد بالایی که در آن وجود دارد, دارو سازی در رتبه چهارم فهرست ما قرار گرفته هست.

 

هشت درصد از زنان داروساز در ایالات امریکا صاحب یا شریک یک داروخانه بوده و شمار کمی از انها نیز بعنوان مشاور در شرکت‌هاي دارویی به کار گرفته میشوند. اما بیشتر انها در بیمارستانها, مراکز درمانی و یا داروخانه‌ها مشغول به کار میباشند.

 

3. متخصص روابط عمومی

یکی از بخش‌هاي زیبا در شرکت‌ها قسمت روابط عمومی هست. کسانی که در این سمت قرار دارند اطلاعات مورد نیاز مشتریان را گردآوری کرده و در اختیار آنان قرار می دهند. کسانی که در این قسمت مشغول به کار میباشند عموما درک خوبی از کسب و کار مورد نظر داشته و اطلاعات را به درستی منتقل میکنند.

 

2. پرستاری

در حال آماده بیشتر پرستاران در بیمارستان‌ها مشغول به کار میباشند, اما جامعه بزرگ 2.7 میلیونی پرستاران «در کشور آمریکا» به سرعت در حال رشد هست و محدوده کاری انها به بخش‌هاي تخصصی تری مانند مراقبت از سالمندان و یا حتی انکولوژی نیز رسیده هست. یکی از کارهایی که زنان در آن حضور فعالتری نسبت

 

به مردان دارند پرستاری هست. این شغل درآمد خیلی خوبی داشته و دوره‌هاي آموزشی آن در مراکز بسیاری تدریس میشود. گرچه در صورتی که مدرک دانشگاهی پرستاری را داشته باشید بهتر هست. همین طور توصیه میکنیم گذشته از ورود به این رشته دوره‌هاي تخصصی هر بخش از پرستاری را نیز مورد دقت قرار دهید.

 

1. دکتر عمومی

نخستین جاییکه یک مریض برای درمان بیماری خود به آن مراجعه می کند پرشک عمومی هست. این افراد با معاینه بیماران و انجام آزمایش‌هاي گوناگون روند درمان افراد را آغاز کرده و به آن ها مراقبت‌هاي لازم را گوشزد می کنند و هم‌چنین در صورت نیاز بیماران را به پزشکان متخصص ارجاع میدهند.