پارس ناز پورتال

شهناز را کشتم چون با مردان غریبه رابطه داشت +خبرهای داغ و حوادث روز

شهناز را کشتم چون با مردان غریبه رابطه داشت +خبرهای داغ و حوادث روز

شهناز را کشتم چون با مردان غریبه رابطه داشت

در حادثه اي در استان البرز، پسر جوانی دوست مادرش رابه طرز وحشتناکی به قتل رسانده و سپس برای تبرئه خودش رابه دیوانگی زده بود، امروز این پسر جوان در دادگاه گفت که دیوانه نیستم و نقش بازی می کردم!

 

 رسیدگی به این پرونده از آبان سال 1390 هم زمان با کشف پيکر زن میانسالی به‌نام شهناز در آپارتمانش آغاز شد. خیلی زود تیم ویژه‌اي از کارآگاهان جنایی به‌دستور بازپرس کشیک قتل در محل جنایت حضور یافتند.

 

در اولین تحقیقات کارآگاهان دریافتند که شب گذشته پسر دوست شهناز به‌نام فرهاد 27ساله در خانه او بوده است. در گام بعدی به‌دنبال تحقیقات می‌دانی فرهاد به‌عنوان اولین مظنون این پرونده تحت بازجویی قرار گرفت.

شهناز را کشتم چون با مردان غریبه رابطه داشت +خبرهای داغ و حوادث روز

متهم به قتل دوست مادر

 

اعترافات قاتل در دادگاه

وی بلافاصله اتهام قتل را پذیرفت اما این درشرایطی بود که او خودش رابه دیوانگی زده بود تا ثابت کند در زمان وقوع قتل سلامت روانی نداشته است. اما دیروز این متهم از زندان برای محاکمه به شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی هدایت رنحبر وقاضی یزدانپور انتقال یافت. پس از قرائت کیفرخواست توسط قاضی دهقانی نماینده دادستان، اولیای دم«فرزندان مقتول»درجایگاه ایستادند وخواستار قصاص متهم شدند.

شهناز را کشتم چون با مردان غریبه رابطه داشت +خبرهای داغ و حوادث روز

سپس متهم جوان پای میز محاکمه ایستاد اینبار او درباره علت وقوع جرمش به قضات گفت: من دیوانه نیستم وتا کنون نقش بازی میکردم…. وی ادامه داد: من این زن را کشتم چون روابط زیادی با مردان غریبه داشت.

 

من از وقتی کودک بودم با خاله شهناز که دوست صمیمی مادرم بود رفت وآمد داشتیم اما وقتی متوجه رفتار نامناسبش شدم او را کشتم. این موضوع باعث شده بود که من تصویر بدی از زنان در ذهنم باقی بماند ونسبت به همه ی زنان مظنون شده بودم…

 

تا این که ساعت دوازده شب هجدهم آبان بطرف خانه شهناز حرکت کردم زنگ خانه‌اش را زدم و گفتم کارت عروسی‌ام را آوردم او در راباز کرد ومن داخل شدم پس از چند دقیقه او رفت و من هم منتظر ماندم تا بخوابد اما بعد او را کشتم و متواری شدم من اندازه سرسوزن پشیمان نیستم او مستحق مرگ بود. پس‌از پایان اظهارات متهم قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

 


 

ودر حادثه بعد اعترافات تکان دهنده عامل قتل ‌عام خانوادگی در خیابان دماوند

پسر جوان که عامل قتل ‌عام خانوادگی در خیابان دماوند زمانی که بر سر مصرف مواد مخدر با پدرش درگیر شد، اسلحه به دست گرفت ودر اقدامی خوفناک پدر و مادرش رابه گلوله بست. او حتی به برادرش هم رحم نکرد و وقتی با او مواجه شد ، شلیک کرد. عامل این جنایت خوفناک برادرش را مجروح کرد و درحالی‌که سعی داشت با سناریوی ساختگی، ا ین قتل عام رابه گردن سه مرد نقابدار بیندازد، در نهایت به قتل خانواده‌اش اعتراف کرد.

 

قتل ‌عام خانوادگی در خیابان دماوند

شهناز را کشتم چون با مردان غریبه رابطه داشت +خبرهای داغ و حوادث روز

ساعت ١۵:٠٠ روز سی‌ام خردادماه امسال بود که جنایتی در خیابان دماوند به کلانتری ١٢٨ تهران‌ن و اعلام شد. با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که یک زن و شوهر ۴٨ و ۵۶ساله در طبقه سوم یک ساختمان مسکونی با اصابت گلوله به ناحیه سر به قتل رسیده‌اند. فرزندان مقتولان به نام‌هاي علیرضا ٣٢ساله و غلامرضا ٢٩ساله، اظهارات متفاوتی را درباره قتل پدر و مادرشان مطرح کردند.

 

علیرضا درباره قتل ‌عام خانوادگی در خیابان دماوند ادعا کرد: «سه نفر با صورت‌هاي پوشیده وارد خانه شدند و به سمت پدر و مادرم شلیک کردند. آن‌ها مرا هم وادار کردند که برادرم رابه قتل برسانم. اسلحه‌اي به من دادند و زمانی که برادر کوچکترم وارد خانه شد، مرا وادار به شلیک به سمت او کردند. گلوله به دست برادرم اصابت کرد، اما او توانست خودش رابه طبقه سوم برساند ودرِ خانه را از داخل قفل کند.

 

غلامرضا، اما اظهارات دیگری را مطرح کرد. او که از ناحیه دست مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود به کارآگاهان گفت: «زمانی که وارد خانه شدم، برادرم علیرضا را داخل پارکینگ خانه دیدم که درحال بستن در خانه بود. با توجه به اختلافی که با او از مدت‌ها پیش دارم، بدون توجه به وی قصد ورود به خانه را داشتم که ناگهان در راه‌پله صدای شلیک گلوله آمد و همان لحظه متوجه شدم که از ناحیه دست مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌ام.

 

از ترس جان خود به‌ سرعت به طبقه سوم رفتم ودر را از داخل قفل کردم. آن‌جا بود که با مشاهده اجساد پدر و مادرم متوجه شدم که هر دوی آن‌ها به قتل رسیده‌اند. من نه کسی را دیدم و نه صدایی غیر از صدای برادرم شنیدم.

 

قتل ‌عام خانوادگی در خیابان دماوند تهران

با توجه به شواهد به دست آمده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی خاطرجمعی پیدا کردند که حضور سه مرد نقاب‌پوش و ارتکاب جنایت توسط آن‌ها واقعیت ندارد و جراحات موجود روی دستان علیرضا نیز بنا بر نظریه دکتری قانونی ناشی از سلاح سرد مشابه چاقو یا قمه نیست، بنابر این بار دیگر تحقیقات پلیسی از فرزندان مقتولان در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

 

سرانجام ساعت ١٧:٠٠ روز پنجشنبه 31خرداد ماه، علیرضا به قتل پدر و مادرش و همچنین تلاش برای قتل برادرش اعتراف کرد. این درحالی است که در تحقیقات انجام‌شده از متهم اصلی پرونده درباره انگیزه وی از تهیه و نگه داری اسلحه کمری غیر مجاز مشخص شد که متهم پرونده در زمینه وصول چک‌هاي بلامحل از صاحبان آن‌ها فعالیت غیر قانونی داشته و از اسلحه کمری غیر مجاز خود برای تهدید افراد استفاده می‌کرده که دراین‌باره نیز پرونده‌اي جداگانه تشکیل شده است.

شهناز را کشتم چون با مردان غریبه رابطه داشت +خبرهای داغ و حوادث روز

متهم که حالا برای انجام جلسه بازپرسی به شعبه دوم دادسرای جنایی تهران منتقل شده، در گفت و گو با خبرنگار «شهروند» ماجرای این جنایت خانوادگی را روایت میکند:

 

چه شد که دست به این جنایت زدی؟

با پدرم درگیر شدم. او مرا خشمگین کرد و من هم دریک لحظه دست به این قتل‌ها زدم.

 

چرا با پدرت درگیر شدي؟

روز حادثه در پارکینگ مشغول مصرف مواد مخدر بودم که ناگهان پدرم متوجه شد. او با ضربه پا وسایل استعمال مواد مخدر مرا به هم ریخت. سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و پدرم مرا کتک زد. بعد ازآن به سمت طبقه سوم رفت. من پشت سر پدرم وارد خانه شدم و آن‌جا دوباره با هم درگیر شدیم. در همان زمان دست به قتل زدم.

 

فقط بدلیل همین مسأله پدر و مادرت را کشتی؟

من در پارکینگ خانه‌مان یک پاتوق برای خودم درست کرده بودم ودر آن‌جا مواد می‌کشیدم. آن روز هم شیره کشیدم. یکی از دوستانم قرص قرمزرنگی به من داده بود. پیش از کشیدن تریاک آن قرص را خورده بودم. دوستم گفته بود میتوانم با این قرص مصرف شیره را کم کنم، اما بعد از خوردن قرص حالم بد شد که همان زمان پدرم از راه رسید.

 

چطور آن‌ها رابه قتل رساندی؟

پدرم با دیدن من شروع به سروصدا کرد و وسایلم را بیرون از خانه ریخت. صبح همان روز هم در اینستاگرام به من پیغام داده و گفته بود باید خانه را ترک کنم. همان لحظه هم بعد از درگیری با من، خواست باطری اتومبیل مزدایش را باز کنم و گفت: می خواهد باطری را تعویض کند که من اینکار را انجام دادم، اما بازهم حالم بد شد. برای عوض کردن لباس به خانه رفتم،

 

داخل خانه برای تعویض لباس به اتاق رفتم که پدرم بازهم به من فحاشی و توهین کرد. من هم اسلحه را برداشتم، روی سرم گذاشتم. تهدید کردم خودم را می کشم که پدرم گفت: جرأت نداری. همان زمان پدرم مشتی به صورتم زد و از بینی‌ام خون آمد. من هم با اسلحه به سمتش تیراندازی کردم، البته نمیدانستم داخل اسلحه گلوله قرار دارد. همان زمان مادرم ماجرا را فهمید و داد و بیداد کرد که به سمت او هم تیراندازی کردم.

 

از پله‌ها پایین آمدم تا از خانه خارج شوم که در همان زمان برادرم با ماشین وارد پارکینگ شد. او داشت از پله‌ها بالا می‌آمد که به سمت وی نیز یک تیر هوایی زدم. برادرم داد و بیداد کرد و به داخل خانه رفت ودر را قفل کرد. او با دیدن پيکر پدر و مادرم شوکه شد و فریاد زد که من هم از پنجره بالای در وارد خانه شدم. برادرم آن لحظه چاقو را برداشت و من با وی گلاویز شدم تا اینکه به خودم آمدم.

 

اسلحه را از کجا آوردی؟

دو ماه قبل از حادثه برای یکی از دوستانم معامله شیره تریاک انجام داده بودم که دوستم به من یک کلت کمری هدیه داد. من هم اسلحه رابه پدرم دادم و گفتم ازآن نگه‌داری کند. تا اینکه در زمان حادثه و درگیری با پدرم اسلحه را از لای پتو خارج کردم. نمی دانستم گلوله دارد، آن لحظه حالم اصلا خوب نبود و متوجه رفتارم نبودم. اگر پدرم آن‌قدر با من درگیر نمی‌شد دست به این جنایت نمی‌زدم.

 


 

و همچنین نجات قاتل 26 ساله دختر جوان مخترع از پای چوبه دار

عصر چهارم اردیبهشت سال ۹۱ پلیس پایتخت در جریان سرقت مرگباری در خیابان ولیعصر، کوچه هشتم گاندی تهران قرار گرفت. قاتل دختر مخترع بعد از شش سال بخشیده شد که در ادامه می‌توانید جزئیات ان را بخوانید.

 

قاتل دختر مخترع

شهناز را کشتم چون با مردان غریبه رابطه داشت +خبرهای داغ و حوادث روز

تحقیقات نشان می‌داد که پسر ۲۰ ساله زمانی که می خواست دریک کوچه باریک خودروی پژو ۲۰۶ دخترجوانی را پارک کند، با سرقت اتومبیل، دختر جوان را زیر گرفته و متواری شده است. اینکار او، مرگ دختر جوان را رقم زده بود.

 

در جریان تحقیقات معلوم شد که متهم به قتل بعد از تصادف با چند اتومبیل، از مسیر خط ویژه اتوبوس فرار کرده است. با شناسایی خانواده مقتول انها از متهم فراری شکایت کردند.در جریان تحقیقات معلوم شد دزد جنایتکار کسی نیست جز پسر جوانی به نام دارا که سابقه کیفری در زمینه سرقت ماشین و لوازم داخل آن دارد.

 

ماموران خانه قاتل را حوالی خیابان گاندی یافتند و برای دستگیری‌ اش اعزام شدند که مشخص شد در ترک اعتیاد به باغی در غرب تهران رفته که در آنجا دستگیر شد. متهم در بازجویی پلیسی به قتل دختر جوان اعتراف کرد. متهم بعداز بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد و او در آنجا محاکمه شد.

شهناز را کشتم چون با مردان غریبه رابطه داشت +خبرهای داغ و حوادث روز

قاتل دختر مخترع

 

بخشش قاتل دختر مخترع

ابتدا پدر مقتول برای متهم قصاص خواست و گفت: دخترم چند اختراع در ایران و بيرون از کشور داشت. او به نفع جامعه زندگی میکرد. تمام زندگی‌اش در تحقیق و علم و کمک به جامعه خلاصه میشد. دخترم حتی در مسابقات اتومبیلرانی نیز شرکت می کرد. سپس عامل جنایت در دفاع از خود گفت: به‌خاطر هیجان مرتکب سرقت شدم. لحظه فرار از صحنه جرم را دوست داشتم و احساس می کردم دراین لحظه قدرت بیشتری پیدا می کنم.

 

البته ماجرای سرقت 206 و قتل دختر جوان اتفاقی رخ داد. آن روز به یک کافی‌شاپ مخروبه حوالی محل حادثه رفته و شیشه مصرف کردم. چهار شب بود که نخوابیده بودم. در کوچه محل حادثه دخترجوانی برای پارک اتومبیل از من کمک خواست. پشت فرمان نشستم متوجه شدم او از من فاصله دارد ماشین را دزدیدم. نیم متری که عقب آمدم از سمت چپ با مقتول تصادف کردم ودیگر هم او را ندیدم.

 

بخشش پای چوبه دار

متهم به زندان بازگشت و قضات دادگاه حکم به قصاص او دادند. رای که در دیوان عالی کشور تائید و برای اجرا به واحد اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد. محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران دراین باره گفت: با توجه به گذشت شش سال از این جنایت ودر حالیکه پسر 26 ساله در آستانه مجازات قصاص قرار داشت، واحد صلح و سازش دادسرا برای جلب رضایت خانواده مقتول وارد عمل شدند.

 

توانستند رضایت انها رابه شرط دریافت دیه جلب کنند. بنابر این جوان اعدامی در حالی‌که قرار بود دیروز در زندان رجایی شهر پای چوبه دار برود، توانست با جلب رضایت اولیای‌دم از مجازات قصاص نجات یابد و به سلولش بازگردد. قرار است اعدامی نجات یافته به زودی از جنبه عمومی جرم در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شود.

 


 

و در اتفاق بعد اذیت و آزار گروهی به زن جوان در بیابان های جنوب تهران

 

2 سال پیش خانم جوانی با حالتی پریشان خودش رابه کلانتری اي در جنوب تهران رساند و به مأموران اعلام کرد که توسط چند جوان مورد تهدید و اذيت و اذیت قرار گرفته است. این زن به پلیس گفت هفته گذشته جهت تهیه مقداری سنگ شنی که در زمینه تهیه وسایل تزئینی مورد استفاده قرار میگیرد به زمین هاي کشاورزی اطراف اتوبان تهران – قم رفته بودم.

 

در آنجا چند جوان رهگذر و موتور سوار با مشاهده من داخل زمین هاي زراعی قصد ایجاد مزاحمت داشتند که با آن ها درگیر شدم.در زمان درگیری با این افراد ناگهان سرنشیان دو دستگاه اتومبیل نیسان با سه سرنشین با مشاهده صحنه درگیری، به حمایت من آمدند و با استفاده از چاقو انها را فراری دادند.

 

پس از فراری شدن افراد مزاحم، راننده یکی از نیسان ها به بهانه رساندن من به داخل شهر پیشنهاد داد تا سوار ماشین شوم. من نیز با مشاهده حمایتشان از من در برابر آن چند مزاحم، به انها اعتماد کردم و سوار یکی از ماشین هاي نیسان شدم.

شهناز را کشتم چون با مردان غریبه رابطه داشت +خبرهای داغ و حوادث روز

اما در میانه راه ناگهان تغییر مسیر داده و به داخل بیابان هاي اطراف حسن آباد رفتند. در آن زمان بود که متوجه نیت واقعی آن ها شده بودم اما دیگر هیچ کاری از دستم بر نمی آمد. در بیابان، فرد چهارمی نیز به این سه نفر اضافه شد و …. در تاریکی شب آن ها مرا در بیابان رها کردند و از محل دور شدند. هوا کاملا تاریک شده بودو من نیز هیچ شناختی نسبت به آنجا نداشتم.

 

با توجه به حساسیت پرونده، تیم ویژه اي از کارآگاهان مسئول رسیدگی به پرونده شد. با توجه به اطلاعات به دست آمده در خصوص مشخصات یکی از خودرو های نیسان کارآگاهان موفق به شناسایی و دستگیری یکی از متهمان پرونده به نام فرهاد شدند.

 

این مرد به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن اعتراف صریح به اذيت و اذیت شاکی، سه نفر از بستگان خود به نام هاي محمد، میلاد و فرامرز را بعنوان سه هم دست خود معرفی کرد.فرهاد با تأیید اظهارات شاکی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: “راننده اتومبیل نیسان در اتوبان تهران – قم هستم. در کیلومتر 65 اتوبان تهران – قم متوجه شدم که چند نفر جوان با یک خانم جوان درگیر شدند.

 

وقتی این خانم مرا دید از من تقاضای کمک کرد و من نیز با آن جوان ها درگیر شدم. در حین درگیری، میلاد و محمد نیز با مشاهده صحنه درگیری به کمک من آمدند و نهایتا آن ها را فراری دادیم اما در ادامه تصمیم گرفتیم تا خودمان نقشه شوم را اجرا کنیم.

 

فرهاد در خصوص محمد در محل جنایت نیز به کارآگاهان گفت: طی تماس تلفنی با محمد موضوع و آدرس رابه محمد دادیم و او نیز خود رابه محل رساند. با شناسایی محل اقامت میلاد و محمد در منطقه باقرآباد، ابتدا انها در محل سکونتشان دستگیر ودر ادامه فرامرز نیز در شورآباد دستگیر شدند. این سه متهم نیز پس از مواجه حضوری با شاکی پرونده و اطلاع از اعتراف صریح فرهاد، صراحتا به اذيت و اذیت شاکی پرونده اعتراف کردند.

 


 

خبر بعد – ملیکا دوستم مرا به خانه کیوان در جنوب تهران برد – او قمه به دست دختر 17 ساله تجاوز کرد

 

قضات دادگاه کیفری حکم بازداشت پسر جوان راکه متهم است دختر تنها رابا ترفندی خاص به خانه اش کشانده و او را مورد اذيت قرار داده است، صادر کردند. رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر 17 ساله اي به نام فرزانه در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی به ماموران گفت: پدر به خاطر اعتیادش چند سالی است در زندان است .مادرم هم صلاحیت اخلاقی ندارد.

 

بهمین خاطر دادگاه سرپرستی مرا به یک موسسه خیریه در مرکز شهر تهران سپرد است. من در آنجا زندگی می کنم ودر دبیرستان درس میخوانم. وی ادامه داد: مدتی پیش یکی از دوستانم به نام ملیکا با یک پسر جوان به نام کیوان آشنا شد.

 

دوستم همیشه از پسر مورد علاقه اش تعریف می کرد بهمین خاطر من چند بار همراه آن ها برای تفریح بیرون رفتم. اما پس از مدتی پسر جوان به من ابراز علاقه کرد و خواستار رابطه دوستانه با من شد.

شهناز را کشتم چون با مردان غریبه رابطه داشت +خبرهای داغ و حوادث روز

فرزانه گفت: اما من به کیوان جواب رد دادم و او همدیگر هیچوقت دیگر با من تماس نگرفت تا این که چند روز پیش ملیکا دنبالم آمد و از من خواست تا با هم به خانه دوستش برویم. من همراه ملیکا به خانه اي در جنوب تهران رفتم اما آنجا با کیوان روبه‌رو شدم. همان موقع ملیکا خانه را ترک کرد و مرا با کیوان تنها گذاشت. پسرجوان با تهدید قمه مرا اذيت داد و تهدیدم کرد دراین باره نباید به کسی حرفی بزنم.

 

به دنبال شکایت دختر جوان وی به دکتری قانونی معرفی شد ودر ادامه بررسی ها وی نتوانست آدرسی از محلی که در آن مورد اذيت قرار گرفته بود به پلیس ارائه دهد. فرزانه گفت: من و ملیکا از راه پیچ در پیچ به خانه کیوان رفتیم و من آدرس آنجا را ندارم. حالا فقط یک عدد تلفن از کیوان دارم که می توانم ارائه دهم. این دختر همراه مددکار موسسه خیریه در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شد و به تشریح شکایتش پرداخت.

 

وی از قضات دادگاه خواست تا به خاطر شرایطی که دارد به او کمک کنند. قضات دادگاه پس از شنیدن اظهارات دختر نوجوان از شرکت مخابرات خواستند تا با بررسی عدد تلفن ارائه شده از سوی فرزانه صاحب آنرا شناسایی کند. قضات همچنین حکم جلب پسرجوان را صادر کردند تا پس از بازداشت از وی تحقیق شود.

 


 

در گزارش بعد یک نیمه مرد نیمه زن از دو پسر مسافر درخواست بی شرمانه ای کرد

 

مرد 2جنسه تمایل به رابطه با جوان را داشت اما 2 جوان مسافر وقتی در برابر پیشنهاد شوم قرار گرفتند پا به فرار گذاشتند ولی این مرد برای انتقام گیری با انها درگیر شده و ادعا کرد که 2 پسر جوان قصد زورگیری از او را داشته اند. چندی پیش رهگذران با فریادهای کمک کمک مردی روبه‌رو شدند که با پسر جوانی گلاویز شده بود.

 

خیلی زود چند مرد به کمک مرد میانسال رفته و مشخص شد که پسر جوان قصد زورگیری از این مرد را داشته و همین کافی بود تا با زمینگیر کردن پسر جوان تیمی ازماموران پلیس به محل حادثه در میدان آزادی حاضر شوند. ماموران در تحقیق از مرد میانسال پی بردند که پسر جوان، هم دست دیگری هم داشته و این در حالی بود که جوان زورگیر اصرار داشت که طعمه اش دورغ پردازی می کند.

شهناز را کشتم چون با مردان غریبه رابطه داشت +خبرهای داغ و حوادث روز

دراین مرحله ماموران خیلی زود با راهنمایی مرد میانسال هم دست این جوان زورگیر را دستگیر کردند. 2 پسر جوان که اصرار بر بیگناهی داشتند ادعا کردند برای پیدا کردن کار از شهرشان به تهران آمده اند و روز حادثه قصد داشتند برای گچ کاری به ساختمان نیمه کاره اي بروند که در میدان آزادی گمشده اند.

 

چون تهران را بلد نبودند به سراغ مرد میانسال رفته واز او خواسته اند تا راهنمایی شان کند که با پیشنهاد شرم آوری روبه‌رو شده اند.یکی از پسران گفت: مرد میانسال وقتی دید ما مسافر هستیم ادعا کرد که به تنهایی زندگی می کند و از ما خواست تا برای یک رابطه شوم به خانه اش برویم.

 

وی افزود تا به حال با این صحنه روبه‌رو نشده بودم و وقتی با پیشنهاد این مرد روبه‌رو شدیم شوکه شدم و از خجالت عرق شرم روی پیشانی ام جمع شد خواستم زودتر از محل دور شویم اما مردمیانسال دست دوستم را گرفت و اصرار داشت که همراهش به خانه اش برویم.

 

این جوان مسافر گفت ترسیده بودم و پا به فرار گذاشتم اما دوستم در چنگال مرد میانسال گرفتار شده بود که با هم درگیر شدند ودر این لحظه مرد میانسال شروع به داد و فریاد کرد و مردم دوستم را بعنوان زورگیر دستگیر کردند.

 

بدین ترتیب با ادعای 2 جوان کارگر تحقیقات برای صحت حرفهای آن ها آغاز شد و ماموران پی بردند که مرد میانسال اختلال جنسی دارد و سعی داشته 2 پسر رابه خانه اش بکشاند تا با انها رابطه شومی رابه اجرا برساند.

 


 

و دوباره مردی به خاطر ازدواج مجدد زن جوانش را وحشیانه کشت

به‌گزارش پارس ناز این مرد مدعی شد که یک روز به اشتباه عدد‌اي را گرفته و با زنی که پشت خط تلفن بود آشنا شده است اما همین اشتباه به عشقی پرشور تبدیل و باعث شده که او تصمیم بگیرد همسر اولش را بکشد تا بتواند با این زن ازدواج کند. گزارش‌هاي پلیس دهلی نو نشان می دهد که این مرد جنایتکار با همدستی برادرش همسر خودرا کشته و بعد از تکه کردن پيکر او را درون جعبه مقوایی گذاشته تا مخفی بماند.

شهناز را کشتم چون با مردان غریبه رابطه داشت +خبرهای داغ و حوادث روز

اما مأموران و کارآگاهان هندی با استفاده از شواهد موفق شدند تا رد قاتلان را گرفته و انها را دستگیر کنند. شوهر قاتل و خیانتکار پس از دستگیری به صراحت اعتراف کرده است که برای رسیدن به زن مورد علاقه‌اش دست به این جنایت زده و مادر دو فرزندش را کشته است.

 

شهناز را کشتم چون با مردان غریبه رابطه داشت +خبر های داغ و حوادث روز