پارس ناز پورتال

شوهران بد این ویژگی های رفتاری را دارند

شوهران بد این ویژگی های رفتاری را دارند

شوهران بد این ویژگی های رفتاری را دارند 

به چه رفتارهایی از شوهر بد اطلاق می‌شود و شما باید نسبت به انها نگران شوید؟ ما به شما در این مقاله خواهیم گفت. دوران آشنایی بسیار مهم هست؛ نه تنها بهتر با همدیگر آشنا می شوید بلکه شخصیت و خصوصیت‌هاي همدیگر را هم می‌شناسید. خیلی از بانو‌ها ادعا میکنند گذشته از ازدواج، خصوصیات منفی همسرشان را ندیده بودند و این علت ِ نارضایتی شمار زیادی از افراد از ازدواج‌شان هست.

 

دانستن برخی از این خصوصیت‌ها گذشته از ازدواج میتواند شما را از ازدواج با کسی که واقعا مورد پسندتان نیست نجات بدهد.

 

۱. روراست نبودن

عدم صداقت و روراست نبودن معمولاً از رفتارهای نامحسوس و جزئی پیداست، مثلاً وقتی از شما یک سوء بهره گیری‌ي کوچک می کند یا دروغی کوچک به شما میگوید. برخی از افراد حتی توجهی به لطمه‌اي که با دروغ‌هاي خود به دیگران میزنند ندارند، و خیلی مهم هست که پیش از ازدواج این رفتارها را بررسی کنید. اگر وی را در حال دروغ گفتن یا فریب دیگران دیدید مطمئن باشید با شما هم همین کار را خواهد کرد.

 

۲. آزار و آزار

اگر اغلب حرف‌هایي میزند که تحقیر یا تمسخرتان میکند، حتی اگر محض مزاح باشد، خیلی مراقب باشید، چون میتواند منجر به سوء بهره گیری‌هاي عاطفی شود. کسی که یک سو‌ء بهره گیری کننده‌ي عاطفی و روحی هست، هدف اصلی‌‌اش کوبیدن شما و کوچک شمردتان هست. او واقعا دوست ندارد شما نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید. اگر چنین صفتی را در طرف مقابل‌تان شناساسس کردید در ترک او تردید نکنید.

 

۳. گرم گرفتن با زنان دیگر

برخی از مردها عاشق گرم گرفتن با هر زنی که با او همکلام می شوند میباشند. این رفتار می تواند ویران کننده‌ي ارتباط‌ي زناشویی باشد. وقتی یک مرد با زنی که او نمی‌شناسد مثل یک شی‌ء رفتار می کند، با همسرش نیز با احترام رفتار نخواهد کرد.

 

۴. حسادت

یک مرد نامطمئن دوست دارد همۀ وقت} همسرش را بازرسی کند و تا جاییکه ممکن دارد وی را نزدیک به خود نگه دارد. او دوست ندارد همسر را از دست بدهد، بنابراین ممکن هست به رفتارهای ناسالمی دست بزند تا خیالش آسان باشد. این مرد حتی ممکن هست خود را پشت تماس‌ها یا پیام‌ها مخفی کند تا وفاداری همسرش را بسنجد و به این طریق شما را همۀ وقت} تحت بازرسی خود بگیرد. ضمنا مراقب باشید، اینچنین مردی همۀ وقت}

 

از پیروزی‌ها و موفقیت‌هاي شما ناراضی هست و از رخداد‌هاي مفید زندگی شما می ترسد و هیچ کدام‌تان رنگ شادی را در زندگی نخواهید دید.

 

۵. تنبل و تن پرور

برخی از مردها تنبل میباشند و زنی را می خواهند که بتوانند به او تکیه کنند. مردهایی که همۀ چیز را حاضر و حاضر میخواهند معمولاً نسبت به دیگران متوقع میباشند و زندگی بسیار سطح پایینی دارند. مردی را پیدا کنید که بتواند از پس خودش بربیاید و اگر لطفی در حقش کردید، قدرشناس باشد.

 

۶. خسته کننده و بیحال

روزمرگی میتواند خسته کننده باشد و اگر مردی با وجود این که فکر میکند زندگی‌شان یکنواخت شده اما باز هم حرکتی نمی کند تا چیزی را تغییر دهد، در واقع توانایی اینکار را ندارد. مراقب باشید، اگر با کسی دوران آشنایی را طی می‌‌کنید که کاری برای هیجان انگیزتر کردن ارتباط‌تان نمی کند و به یکنواختی قانع هست، مطمئن باشید با ازدواج کردن بهتر نخواهد شد.

 

عادت‌هاي بد گفته شده، جزو صفات مشترک تقریباً همه ي‌ي شوهرهایی میباشند که همسران‌شان از زندگی خود خوشنود نیستند. اکنون که این خصوصیت‌ها را شناختید، بهتر هست گذشته از وارد شدن به زندگی مشترک، همۀ چیز را به خوبی ارزیابی کنید و اگر هم در زندگی مشترکی که دارید با این رفتارها مواجهید بهتر هست به دنبال راه‌ حل‌هاي مناسب جهت بهتر کردن وضعیت باشید.