پارس ناز پورتال

شکنجه های جنسی این پسر توسط دوست دخترش (عکس)

شکنجه های جنسی این پسر توسط دوست دخترش (عکس)

شکنجه های جنسی این پسر توسط دوست دخترش

دختری که دوست پسرش رابه شدت آزار جنسی داده بود حالا باید 7 سال به زندان برود و از دوست پسرش دست بکشد. اذيت و اذیت پسر جوان توسط دوست دخترش پسری که مدت‌ها تحت شکنجه‌های‌ وحشتناک دوست دختر سابقش بود تا پای مرگ رفت.مردی که توسط دوست دختر سابقش از نظر روحی و روانی زیر شکنجه بود بعد از نجات پیدا کردن تجربیات وحشتناک خود را با پلیس در میان گذاشت.

 

الکس اسکیل 22 ساله توسط دختر دیوانه از غذا، لباس و جای خواب مناسب و حتی ارتباط با خانواده‌ اش محروم شده بود وتحت شکنجه اذيت جنسی نیز قرار گرفته بود.جردن ورث دوست دختر او به اتهام شکنجه و رفتار خشن به هفت سال زندان محکوم شده است. پلیس می‌گوید این اولین بار است که یک زن با چنین اتهاماتی مواجه می‌شود.

شکنجه های جنسی این پسر توسط دوست دخترش (عکس)

این زوج همدیگر را از وقتی شانزده ساله بودند می‌شناختند ولی طی نه ماه آخر، جردن رفتارهای خشونت‌آمیزی از خود بروز داد و به مرور الکس را از ابتدایی‌ترین حقوق زندگی هم محروم کرد. او الکس را تهدید کرده بود که اگر سعی در فرار داشته باشد او را خواهد کشت. جردن همچنین رویبدن الکس «Alex» آب جوش می‌ریخت و او را می‌سوزاند.

 

الکس میگوید: دکترها و پلیس به من گفتند اگر فقط چند روز دیگر با او می‌ماندم دیگر زنده نبودم. او مرا تهدید به مرگ میکرد. نمی‌خواهم هیچ‌کس دیگری در معرض آن چه من درگیرش بودم قرار بگیرد. فکر می کنم که زنده ماندم تا داستانم را با بقیه به اشتراک بگذارم.

 

به گزارش پارس ناز ،اسکیل سوزانده شده، چاقو خورده و گرسنه نگه داشته شده بود. “آنقدر زخم و جای سوختگی داشتم که فکر میکردم ممکن است قطع عضوم کنند. وزنم تقریبا به نصف رسیده بود.

شکنجه های جنسی این پسر توسط دوست دخترش (عکس)

3 سال تحت شکنجه روحی و نه ماه شکنجه فیزیکی بودم. اولش با مشت و لگد شروع شد و اواخر به شکنجه با چکش، بطری و چوب رسیده بود. همچنین چاقو و آب جوش کاراگاه پرونده جری ویت میگوید ما از این پرونده بسیار غافلگیر شده‌ایم. اولین بار است که با چنین چیزی مواجه میشوم.

 

جردن معلم و طرفدار حقوق حیوانات بود و در دادگاه گفته شد که خانواده خوب و گرمی داشت. ولی پشت درهای بسته به هیولایی تبدیل می ‌شد که الکس «Alex» را که هیدروسفالوس، نوعی مشکل مغزی دارد به شدت شکنجه میکرد.

 

همسایه‌های‌ آن ها در دادگاه شهادت داده‌اند که اغلب صدای شکستن وسایل از خانه آنها می‌آمد. یکی از همسایه‌ ها یکبار جردن را با دریل در بالکن دیده بود.الکس میگوید وحشت‌ زده‌تر از آن بوده که این ها را برای کسی تعریف کند. در ابتدا فکر میکردم که این کارها عادی هستند چون قبلا دوست دختری نداشتم. بعدش هم تهدیدم کرد که اگر فرار کنم خواهم مرد.

شکنجه های جنسی این پسر توسط دوست دخترش (عکس)

الکس تنها وقتی نجات پیدا می کند که همسایه‌ ها بعداز شنیدن سر و صدای وحشتناک با پلیس تماس می گیرند. او با سوختگی‌ های‌ درجه دوم وسوم و زخم‌های‌ عمیق به بیمارستان رسانده شد و ازمرگ جانسالم بدر برد. جردن ورث هم دستگیر وبه 7 سال زندان محکوم شد.

شکنجه و آزار جنسی این پسر توسط دوست دختر دیوانه اش