پارس ناز پورتال

شیطان صفت متجاوز به زنان در پاکدشت در دام قانون

شیطان صفت متجاوز به زنان در پاکدشت در دام قانون

شیطان صفت متجاوز به زنان در پاکدشت در دام قانون 

مردی که در منطقه پاکدشت اقدام به آزار و اذیت زنان متعددی کرده بود در دام قانون گرفتار شد و اکنون باید به خاطر جنایاتش مجازات شود. علیشپور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت اظهارکرد: پرونده شکارچی زنان با تفنگ ساچمه ای با صدور قرار جلب دادرسی و کیفرخواست جهت رسیدگی به دادگاه کیفری دو در شهرستان پاکدشت ارسال شد.

 

علیشپور گفت: مصدومان این پرونده به پزشکی قانونی معرفی شدند که پس از اعلام نتایج و تحقیقات تکمیلی ، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری دو شهرستان پاکدشت ارسال شده است .17 بهمن ماه سال 95 دادستان شهرستان پاکدشت ازدستگیری عامل آزار و اذیت زنان در این شهرستان خبرداد و گفت: متهم با نصب دوربین در تفنگ ساچمه ای به آزار و اذیت زنان در سطح شهر اقدام می کرده است.

 

وی با اعلام این خبر گفت: روز پنجشنبه هفته گذشته چهار خانم به صورت متوالی به بیمارستان مراجعه و اعلام کردند که در یک لحظه متوجه سوزشی از ناحیه پا شده اند که در بررسی های اولیه مشخص شد با تفنگ ساچمه ای تیراندازی شده و به پای آنان برخورد کرده است.

 

 به گزارش پارس ناز این مقام قضائی افزود: با همکاری پلیس اطلاعات امنیت و راهنمایی یکی از افراد آسیب دیده موضوع مورد بررسی قرار گرفت و از تمامی منازل مناطق بازرسی بعمل آمد که در نهایت از دو منزل دو تفنگ ساچمه ای کشف شد.علیشپور در ادامه بیان کرد : دراین رابطه زاویه تیراندازی ها در نظرگرفته شد و فردی که به تیراندازی اقدام کرده بود شناسایی و دستور بازداشت وی صادر شد.

 

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان پاکدشت اضافه کرد: این فرد به جرم ارتکابی اعتراف کرد و با صدور قرار وثیقه روانه زندان شده است.