پارس ناز پورتال

شیطان متجاوز به 6 دختر در کرج اعدام شد

شیطان متجاوز به 6 دختر در کرج اعدام شد

شیطان متجاوز به 6 دختر در کرج اعدام شد 

پسر کرجی که به 6 زن تجاوز جنسی کرده بود به دار مجازات آویخته شد تا درس عبرتی باشد برای بقیه تا دنبال هوس رانی نباشند. پسری که شش زن را مورد تجاوز قرار داده بود، در زندان رجایی شهر کرج اعدام شد.فرهاد پسر جوانی که درسال 1394 با یکی از دوستانش به نام سعید، 15 زن را ربوده بود، در زندان رجایی‌ شهر کرج اعدام شد.

 

فرهاد با پراید نقره‌اي رنگ، 15 زن و دختر را در تهران ربوده‌ و انها رابه بیابان هاي حاشیه‌ شهر کشانده بود.فرهاد دراین پرونده‌ها، شش زن و دختر را مورد تجاوز قرار داده که به اتهام ۱۵ فقره آدم‌ ربایی، سرقت مقرون به اذيت، ایراد ضرب و جرح عمدی و تجاوز در دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم شده بود.

 

حکم اعدام فرهاد که در شعبه 28 دیوان عالی کشور تأیید شده بود چند روز قبل در زندان رجایی‌ شهر کرج با حضور محمد شهریاری؛ سرپرست دادسرای امور جنایی و معاون دادستان تهران به اجرا درآمد و وی به سزای اعمال ننگینش رسید.

 

اما در حادثه اي دیگر راننده‌اي هنگام عبور از یکی از محله‌هاي ملارد با مشاهده زنی که بی‌هوش کنار جوی آب افتاده بود به یاری او شتافت و موضوع رابه پلیس خبر داد. با حضور ماموران در محل حادثه، زن بی‌هوش به بیمارستان منتقل و مداوای وی توسط پزشکان آغاز شد. با تشکیل پرونده قضایی در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ملارد، تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از این حادثه آغاز شد.

 

دام شیطانی 6 مرد برای زن جوان

چند ساعت پس از حادثه، ماموران با حضور در بیمارستان و تحقیق از زن جوان متوجه شدند وی هنگام بازگشت به خانه‌اش، از سوی یک راننده ربوده شده و سپس در دام شیطانی او و 5 مرد دیگر گرفتار شده است و متهمان اموال وی راهم سرقت کرده‌اند.

 

با اطلاعات به دست آمده از شاکی، چهر‌ه‌نگاری رایانه‌اي از مردان شرور صورت گرفت و مشخصات 2 خودروی پراید نقره‌اي و سفید رنگ متهمان شرور در اختیار گشت‌هاي انتظامی قرار گرفت ودر حالیکه تحقیق دراین باره ادامه داشت، یکی از خودرو های متهمان که بدون سرنشین رها شده بود، کشف و توقیف شد.

 

دستگیری اولین مرد شرور

ماموران اداره آگاهی ملارد در مرحله بعدی با کمک زن شاکی موفق شدند، کانکسی‌که او را مورد اذيت و اذیت قرار داده بودند در میدان صیادشیرازی شناسایی و با هماهنگی قضایی یک مرد افغان راکه دراین محل ساکن بود دستگیر کنند.

 

با انتقال مرد افغان به پلیس آگاهی، وی بازجویی شد و ادعا کرد ماموران او را اشتباه دستگیر کرده‌اند و با زن شاکی آشنایی ندارد. به این ترتیب زن جوان ـ شاکی ـ در مواجهه حضوری با مرد متهم و با شناسایی‌اش او را بعنوان یکی از مردان آزارگر معرفی کرد.

 

با مشخص شدن این موضوع متهم دوباره بازجویی شد و اعتراف کرد زن جوان را مورد اذيت و اذیت قرار داده است. در پی اعتراف مرد افغان، جستجوها برای دستگیری دیگر اعضای فراری این باند ادامه داشت تا این‌که ماموران در بررسی از سامانه پلیس راهنمایی و رانندگی متوجه شدند خودروی به جا مانده از مردان شرور، متعلق به مردی است

 

که در تهران زندگی میکند. بنابر این، با احضار مالک ماشین به پلیس آگاهی معلوم شد، وی ماشین رابه یک معتاد کارتن خواب به نام آیدین فروخته است.بنابر این با احتمال این‌که آیدین یکی از همان متهمان فراری است، پاتوق‌هاي احتمالی‌اش را تحت نظر قرار دادند و وی در تهران دستگیر شد. با انتقال متهم به پلیس آگاهی وی در مواجهه حضوری با شاکی و دیگر متهم پرونده به اذيت و اذیت شاکی همراه 4 همدستش اعتراف کرد.

 

اعتراف سرکرده باند

مرد شرور در اظهاراتش به پلیس گفت: چندبار به اتهام شرارت و خرید و فروش موادمخدر دستگیر و روانه زندان شده‌ام. چندی پیش با آزادی از زندان دوباره به یک کمپ ترک اعتیاد رفتم و همان‌جا 4 نفر از دوستانم راکه به کمپ معاشرت داشتند، دیدم.

 

چند شب پیش از حادثه طبق توافق با همدستانم قرار شد زنی را ربوده و پس از اذيت و اذیت از خانواده‌اش اخاذی کنیم. به این ترتیب شب حادثه زن جوان ـ شاکی ـ را بعنوان مسافر دربستی از میدان گل‌هاي شهر سوار کردم ودر میانه راه قصد ربودن او را داشتم که با تغییر مسیرم او متوجه شد و با شکستن شیشه ماشین خودرا بیرون انداخت و فرار کرد.

 

سرکرده باند با اشاره به شب حادثه گفت: در همین موقع با دوستانم تماس گرفته و آن ها که در همان حوالی بودند، زن نجات یافته را تعقیب و با سد راهش او را بار دیگر ربوده و با انتقال به بیابان‌هاي شهر مورد اذيت و اذیت قرار دادیم.

 

پس از سرقت پول، طلا و گوشی تلفن همراه با انتقال زن ربوده شده به یک کانکس که مقابل باغ متروکه منتهی به یک کارگاه مبل‌سازی بود، او را در اختیار دیگر از همدستانم و یک مرد افغان گذاشته و آن ها نیز او را مورد اذيت و اذیت قرار دادند.

 

در پی اعتراف تکان‌دهنده سرکرده باند که یک جوان 25 ساله است، 2 نفر از همدستانش در اندیشه و 2 نفر دیگر در تهران شناسایی و دستگیر شدند و به همدستی دیگر متهمان در اذيت و اذیت شاکی اعتراف کردند.

 

بنابر این گزارش، اعضای این باند مخوف که همگی 20 تا 25 ساله‌اند، با قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس مسلمی، رئیس شعبه یک دادسرای ملارد روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از انها ادامه دارد.