پارس ناز پورتال

صحبت های جنجالی آنجلینا جولی درباره طلاقش

مجموعه : اخبار سینما
صحبت های جنجالی آنجلینا جولی درباره طلاقش

صحبت های جنجالی آنجلینا جولی درباره طلاقش 

آنجلینا جولی هم اکنون در کشور کامبوج به سر می برد. وی در مقابل خبرنگاران به طلاقش اشاره کرد و از دوران سخت خودش و خانواده اش گفت. در حالی که حدود سه ماه از تصمیم جنجالی و پر سر و صدای آنجلینا جولی برای جدایی از براد پیت دیگر هنرپیشه سرشناس هالیوود می گذرد او در گفت و گویی اینبار با صراحت بیشتری درباره طلاق خود صحبت می کند.

 

 آنجلینا جولی بالاخره برای نخستین بار درباره طلاقش از براد پیت صریحا صحبت کرد. او می گوید: «ما برای همیشه یک خانواده باقی می مانیم.»جولی تاکید می کند که دوران جدایی از براد پیت آن هم دو سال پس از ازدواج برای او دوران بسیار سختی بوده است.

 

این هنرپیشه و کارگردان ۴۱ ساله که با BBC گفت و گو می کرد اظهار داشت: خیلی دوران سختی بود. اما ما یک خانواده ایم و خانواده باقی می مانیم. ما این زمان را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم در برابر این اتفاق خانواده ای قدرتمند باشیم.»پس از اینکه این زوج مشهور اواخر سال گذشته میلادی از یکدیگر جدا شدند حضانت هر شش فرزند مشترک به جولی رسید.

 

جولی در پاسخ به این پرسش که چگونه با طلاق خود کنار آمد گفت: «بسیاری از مردم در چنین موقعیتی قرار گرفته اند. نه فقط من که کل خانواده دوران بسیار دشواری را گذراند. اکنون تمرکز من برای فرزندانم است و اینکه چگونه آنها این مرحله را به خوبی پشت سر بگذارند. همان طور که گفتم ما برای همیشه یک خانواده باقی می مانیم

 

و همین اعتقاد باعث شد تا من با این اتفاق تلخ کنار بیایم. من در حال مواجهه با این موضوع هستم که جدایی من از براد باعث قوی تر شدن خانواده شود !»آنجلینا جولی در حالی این حرف ها را به زبان آورد که به همراه شش فرزندش در کامبوج به سر می برد تا در مراسم افتتاحیه اکران فیلم جدیدش

 

یعنی “آنها اول پدرم را کشتند” شرکت کند، فیلمی که خود او کارگردانی کرده و درباره نسل کشی در کشور کامبوج است و در واقع در راستای حقوق بشر ساخته شده است.

 

بازیگر و کارگردان آمریکایی این فیلم را با همکاری شبکه نت‌فلیکس، بر مبنای کتاب خاطرات لونگ آونگ نویسنده و فعال حقوق بشر کامبوجی ساخته است. خانم آونگ در این کتاب از بقا در دوران حکومت خمرهای سرخ در کامبوج در دهه 1970 نوشته است. جولی فیلمنامه “اول پدرم را کشتند” را با همکاری آونگ نوشته و فیلم را تهیه و کارگردانی کرده است.

 

بازیگر و کارگردان 41 ساله در این سفر که اولین حضور مهم او در انظار عمومی، پس از جدایی از براد پیت در سپتامبر پیش است، هر شش فرزندش – مداکس 15 ساله، پکس 13 ساله، زهرا 11 ساله، شایلو 10 ساله و ناکس و ویوین، دوقلوهای هشت ساله – را با خود به کامبوج برد. مداکس فرزندخوانده جولی متولد کامبوج است.

 

او نشست مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: این فیلم نه با تمرکز بر وحشت‌های گذشته، بلکه برای تجلیل از انعطاف‌پذیری، مهربانی و استعداد مردم کامبوج ساخته شده است. این فیلم بیش از همه، راهی برای تشکر من از کامبوج است. بدون کامبوج شاید هیچ‌وقت یک مادر نمی‌شدم. بخشی از قلب من اکنون و برای همیشه در این کشور است و بخشی از این کشور همیشه با من است: مداکس

 

“اول پدرم را کشتند” که قرار است سال آینده روی پرده سینماها برود، در کامبوج با بازیگرانی که همگی محلی هستند، ساخته شده است. ریتی پان کارگردان فیلم مستند “تصویر گمشده” که سال 2014 نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان بود، دیگر تهیه‌کننده فیلم است. (“تصویر گمشده” تولید مشترک فرانسه و کامبوج یک روایت شخصی از دوران هولناک دیکتاتوری پل پوت در کامبوج است.)

 

کتاب خاطرات آونگ با عنوان “اول پدرم را کشتند: دختری از کامبوج به یاد می‌آورد”، اولین بار در 2000 منتشر شد. او در این کتاب روایت می‌کند که وقتی تنها پنج سال داشت، خمرهای سرخ چگونه قدرت را در کامبوج در دست گرفتند. او به عنوان یک کودک سرباز در یک اردوگاه مخصوص بچه‌های یتیم آموزش دید، در حالی که شش خواهر و برادرش برای کار به اردوگاه‌های کار اجباری فرستاده شدند.

 

جولی پیت بیش از یک دهه پیش کتاب “اول پدرم را کشتند” را خواند و همان زمان با او تماس گرفت. آونگ و جولی پیت با هم دوست شدند و فیلمنامه را نوشتند.”اول پدرم را کشتند” بعد از “در سرزمین خون و عسل”، “نشکسته” و “کنار دریا” چهارمین تجربه کارگردانی جولی است

صحبت های جنجالی آنجلینا جولی درباره طلاقش

صحبت های جنجالی آنجلینا جولی درباره طلاقش

صحبت های جنجالی آنجلینا جولی درباره طلاقش

صحبت های جنجالی آنجلینا جولی درباره طلاقش

صحبت های جنجالی آنجلینا جولی درباره طلاقش

صحبت های جنجالی آنجلینا جولی درباره طلاقش

 

مطالب مرتبط :

خوش گذرانی آنجلینا جولی و فرزندانش در کامبوج

رابطه جدید عاشقانه آنجلینا جولی و جرد لیتو

آنجلینا جولی و براد پیت دوباره همه را شوکه کردند + عکس

ماجرای طلاق آنجلینا جولی از برد پیت جدی شد

عکس های آنجلینا جولی

آنجلینا جولی و برادپیت بهمراه فرزندانشان در حال خرید+عکس

آنجلینا جولی و محصولات آرایشی محبوب او +عکس

جشن تولد خصوصی آنجلینا جولی (عکس)

عکس های دوران اعتیاد آنجلینا جولی در 15 سال قبل